פלטפורמת הפרסום המקוונת של Google
Google AdWords היא פלטפורמת הפרסום המקוונת של Google. אתם מכירים את המודעות שמופיעות בחלק העליון של חיפוש בגוגל? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש משהו שהעסק שלכם מציע, המודעה שלכם צצה ליד תוצאות החיפוש. זה נועד להוביל את הגולשים לאתר שלכם.
מה הם יתרונות השימוש ב- Google AdWords:
א. תשלום לפי כניסות -ברגע שאתם יוצרים מודעה באמצעות Google AdWords, היא חשופה למתעניינים במה שיש לכם למכור, ותידרשו לשלם רק כאשר מישהו מקליק על המודעה שלכם. כלומר, יצירת המודעה ופרסומה אינם עולים כסף, ורק כניסות לאתר שלכם יחייבו אתכם בתשלום.
ב. חשיפה טובה – המודעה שלכם עשויה להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש. כשמדברים על חשיפה, זהו המצב האולטימטיבי.
ג. ממשק ידידותי למשתמש. – כשמדובר בפלטפורמות פרסום מקוונות, ישנן הרבה אפשרויות מבלבלות, אך הממשק של- Google AdWords ידידותי למשתמש. העבודה בו מאוד אינטואיטיבית.
ד. תקציב מוגדר לתקופה – Google AdWords מאפשרת פרסום במחירים נוחים לעסקים קטנים, ותוכלו להגדיר את תקציב הפרסום ואת עלות כל לחיצה.
יחד עם זאת למערכת גם כמה חסרונות:
ה. יעילות מופחתת כשמדובר במוצרים חדשים ולא מוכרים – המודעה מופיעה לפי מילות החיפוש שמקלידים הגולשים, כך שאם המוצר שלכם לא מוכר והגולש לא מקליד אותו הוא פשוט לא יופיע.
ו. קושי להגיע לקבוצות נישה ספציפיות – תוכלו לוודא שההודעות שלכם מגיעות לקהל יעד מסוים על ידי הגדרת פרמטרים לחיתוך דמוגרפי, כולל מיקום, מילות מפתח ושפה. יחד עם זאת, אם תנסו להגיע לנישה צרה כמו "אנשים שאוהבים לטייל בישראל" , תגלו שזה ספציפי מכדי ש Google AdWords תתאים לזה את הקהל הרצוי.
ז. ההצלחה לא מיידית ומחייבת למידה – ישנה עקומת למידה עד שתכירו את האופן הנכון לנצל את Google AdWords לטובת פרסום העסק שלכם. יהיה עליכם לחפש מילות מפתח, לעקוב אחרי קמפיינים מצליחים ולבצע התאמות בהתאם, עד שתמצאו מה עובד בשבילכם בצורה המיטבית. אם תנסו ל"שגר ולשכוח" , אתם עלולים לבזבז את כספכם לריק.
אז איך פותחים חשבון ב Google AdWords?
הזינו את כתובת הדוא"ל שלכם והגדיר וסיסמה.
בחרו איזור גיאוגרפי שאליו ברצונכם שהמודעות שלכם יגיעו.
הגדירו תקציב יומי ובהתאם, קיבעו את הסכום שתרצו לשלם לכל קליק.
צרו מודעה.
בחרו מילות מפתח לחיפוש.
הזינו פרטי כרטיס אשראי.