איך לעשות פרסום ממומן בגוגל

פלטפורמת הפרסום המקוונת של Google

Google AdWords היא פלטפורמת הפרסום המקוונת של Google. אתם מכירים את המודעות שמופיעות בחלק העליון של חיפוש בגוגל? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש משהו שהעסק שלכם מציע, המודעה שלכם צצה ליד תוצאות החיפוש. זה נועד להוביל את הגולשים לאתר שלכם.

מה הם יתרונות השימוש ב- Google AdWords:

א. תשלום לפי כניסות -ברגע שאתם יוצרים מודעה באמצעות Google AdWords, היא חשופה למתעניינים במה שיש לכם למכור, ותידרשו לשלם רק כאשר מישהו מקליק על המודעה שלכם. כלומר, יצירת המודעה ופרסומה אינם עולים כסף, ורק כניסות לאתר שלכם יחייבו אתכם בתשלום.

ב. חשיפה טובה – המודעה שלכם עשויה להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש. כשמדברים על חשיפה, זהו המצב האולטימטיבי.

ג. ממשק ידידותי למשתמש. – כשמדובר בפלטפורמות פרסום מקוונות, ישנן הרבה אפשרויות מבלבלות, אך הממשק של- Google AdWords ידידותי למשתמש. העבודה בו מאוד אינטואיטיבית. 

ד. תקציב מוגדר לתקופה – Google AdWords מאפשרת פרסום במחירים נוחים לעסקים קטנים, ותוכלו להגדיר את תקציב הפרסום ואת עלות כל לחיצה. 

יחד עם זאת למערכת גם כמה חסרונות:

ה. יעילות מופחתת כשמדובר במוצרים חדשים ולא מוכרים – המודעה מופיעה לפי מילות החיפוש שמקלידים הגולשים, כך שאם המוצר שלכם לא מוכר והגולש לא מקליד אותו הוא פשוט לא יופיע. 

ו. קושי להגיע לקבוצות נישה ספציפיות – תוכלו לוודא שההודעות שלכם מגיעות לקהל יעד מסוים על ידי הגדרת פרמטרים לחיתוך דמוגרפי, כולל מיקום, מילות מפתח ושפה. יחד עם זאת, אם תנסו להגיע לנישה צרה כמו "אנשים שאוהבים לטייל בישראל" , תגלו שזה ספציפי מכדי ש Google AdWords תתאים לזה את הקהל הרצוי.

ז. ההצלחה לא מיידית ומחייבת למידה – ישנה עקומת למידה עד שתכירו את האופן הנכון לנצל את   Google AdWords לטובת פרסום העסק שלכם. יהיה עליכם לחפש מילות מפתח, לעקוב אחרי קמפיינים מצליחים ולבצע התאמות בהתאם, עד שתמצאו מה עובד בשבילכם בצורה המיטבית. אם תנסו  ל"שגר ולשכוח" , אתם עלולים לבזבז את כספכם לריק.

אז איך פותחים חשבון ב Google AdWords?

הזינו את כתובת הדוא"ל שלכם והגדיר וסיסמה.

בחרו איזור גיאוגרפי שאליו ברצונכם שהמודעות שלכם  יגיעו.

הגדירו תקציב יומי ובהתאם, קיבעו את הסכום שתרצו לשלם לכל קליק.

צרו מודעה.

בחרו מילות מפתח לחיפוש.

הזינו פרטי כרטיס אשראי.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

פרסום ממומן

icon

מה זה Retargeting (מיקוד מחדש)?

 מהו Retargeting ? Retargeting זה אסטרטגיית שיווק מקוונת על פיה עסק מציג...

קראו עוד ›
icon

איך ליצור קמפיין Retargeting מוצלח

כיצד לעצב קמפיין מיקוד מחדש (Retargeting) הקמפיינים השיווקיים שאתם מנהלים באמצעות מיקוד...

קראו עוד ›
icon

לשווק נכון באינסטגרם

איך לנהל קמפיין שיווק באינסטגרם. לנצל נכון את הפלטפורמה כדי להפיק ממנה...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא פרסום ממומן

שיווק דיגיטלי

icon

איך להרוויח כסף ב-YouTube ?

YouTube היא פלטפורמת מדיה חברתית, לכן עליכם לחפש מעורבות עם הקהל שלכם...

קראו עוד ›
icon

איך לצמוח באמצעות שיווק באינסטגרם

ערוץ שיווק עוצמתי המדיה החברתית מספקת ערוץ שיווק עוצמתי ומרתק. אין דרך...

קראו עוד ›
icon

להכיר את גוגל כדי להצליח בשיווק

מנועי החיפוש פועלים בצורה ברורה מאוד: המשתמש מקליד שאלות או בקשות ספציפיות...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק דיגיטלי

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות