איך לקבל מענקי שיווק לחו"ל מהמדינה?

יציאה לשווקים בין לאומיים יכולה להיות הזדמנות משמעותית לצמיחה עסקית. השווקים בעולם גדולים בהרבה מהשווקים בישראל ויש בהם קהלי יעד שמוקירים את המוצרים הישראליים בשל איכויותיהם המיוחדות, בין אם זה היי-טק, ייצור תעשייתי, ביטחוני או חקלאות ובשנים האחרונות גם ענף השירותים העסקיים. עם זאת, יש לדעת, כי היציאה לשווקים הבינ"ל מחייבת השקעות לא מבוטלות לפני שניתן לקצור את הפירות ולכן מדינת ישראל מעמידה תמיכות ליצואנים שמסוגלים להצליח בחו"ל. 

שתי התוכניות המובילות כיום הן תכנית של"ב ("שער לשיווק בינ"ל) ליצואנים מתחילים ותוכנית "כסף חכם" ליצואנים קטנים ובינוניים, המסוגלים להגדיל את היקף היצוא שלהם. 

להלן סקירה קצרה על כל אחת מהתוכניות:

תוכנית של"ב ליצואנים מתחילים

התוכנית פונה לעסקים ויצרנים שלא עשו יצוא מעולם ומתכוונים להתחיל בפעילות של יצוא או לעסקים ויצרנים  שהם בעלי היקף יצוא קיים נמוך (פחות ממיליון ש"ח בשנה)  ומעוניינים להגדיל את פעילותם בשווקים הבינלאומיים.  

שיעור הסיוע יכול להגיע עד 50% מההוצאות המוכרות בתוכנית,  ועד סכום של 300 אלף ש"ח למשך שנתיים (גובה המימון יכול להשתנות).

הסיוע כולל:

  • הוצאות מחקר שוק וכתיבת תוכנית שיווקית ליצוא
  • ייעוץ שיווקי והקמת מערכי השיווק בחו"ל
  • היכרות ולימוד שווקי היעד
  • פעולות פרסום ושיווק דיגיטלי 
  • השתתפות בתערוכות וכנסים בשווקי היעד
  • הוצאות טיסות ולינות בחו"ל
  • עזרה בתקינה, ייעוץ משפטי וביטוחים
  • סיוע  של הנספח המסחרי במדינות היעד

תוכנית "כסף חכם" ליצואנים פעילים 

התוכנית מציעה סיוע דו שנתי לעסקים ויצרנים ישראלים המשווקים לחו"ל. הסיוע מאפשר השתתפות בהוצאות השיווק והליווי המקצועי הדרושים כדי לפתח שווקים חדשים בחו"ל. תנאי השתתפות בתוכנית הם שלפחות 35% מתשומות העסק מבוצעות בישראל (כחול לבן), שיש לעסק מחזור עסקי נמוך מ- 200 מיליון ש"ח בשנה ופעילות יצוא מינימלית בסך מיליון ש"ח בכל אחת משתי השנים שקדמו להגשת הבקשה. 

מה גובה המענק?

התוכנית מאפשרת לקבל השתתפות בהוצאות השיווקיות בשיעור של 33%- 50% מגובה ההוצאות ובסכום כולל של עד 500 אלף שקלים למשך שנתיים. בשווקים מועדפים כמו: הודו, סין ויפן, ניתן לקבל השתתפות בהוצאות השיווקיות בסכום כולל של עד 750 אלף ש"ח ולמשך שלוש שנים.

מה כולל הסיוע בתוכנית?

  • השתתפות בהוצאות פיתוח מערכי השיווק וההפצה בשוק היעד 
  • השתתפות בתערוכות וכנסים בשווקי היעד
  • פעולות פרסום ושיווק דיגיטלי 
  • השתתפות בתערוכות וכנסים בשווקי היעד
  • הוצאות טיסות ולינות בחו"ל
  • עזרה בתקינה, ייעוץ משפטי וביטוחים
  • סיוע  של הנספח המסחרי במדינות היעד

הגשת בקשה לסיוע בשתי התוכניות  מתבצעת בהליך של הקצאה תחרותית. משרד  הכלכלה, באמצעות מכון היצוא, מפרסם תאריכי הגשה להגשת הבקשות באתר האינטרנט . 

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

Ilanit Shavit‬‏

בעולם רווי רעשים והסחות דעת – צריך לדעת לצוד את תשומת לב הלקוחות...

שם המשרד

B2Big Marketing

מיקום

בארותיים

0
שעת ייעוץ חינם

Ilanit Shavit‬‏

בעולם רווי רעשים והסחות דעת – צריך לדעת לצוד את תשומת לב הלקוחות והמשקיעים, עם מסר מדוייק, זכיר ולא פחות חשוב מוכר – וזו המומחיות שלי!

אם פרזנטציה היא "שיחה" – אנחנו רוצים לדבר אל המשקיעים / הלקוחות הפוטנציאליים באופן שהם ירצו להקשיב לנו. אם פרזנטציה היא אפקטיבית – הם גם יתנו בנו אמון. שמי אילנית שביט, יוצרת מולטי-דיסיפלינארית. למעלה מ-שנה אני עוזרת לחברות לשפר את הביצועים בחדר הישיבות, בחדר ההרצאות בכנסים ועכשיו גם באונליין.

אז למה מצגת עסקית צריכה להיות אפקטיבית?

כי כשאנחנו משקיעים משאבים של זמן וכסף ועתיד של חברה – אנחנו רוצים לממש את המטרות העסקיות בצורה המיטבית ביותר. פרזנטציה טובה היא לא רק מצגת יפה – אלא כזו שמחוברת ליעדים, לצורך, ל-DNA – לתוצאות!

איך נראות תוצאות של מצגות עסקיות אפקטיביות?

  • בפגישה עם המשקיע הראשון – מצגת המשקיעים עזרה לסטארט-אפ לקדם השקעה בפגישה עם משקיע ראשון. הסטארט-אפ חזר למצגת לסבב הגיוס השני.
  • פסיכולוגית, שהשתתפה בכנס מקצועי, עידכנה אותי אחרי הפרזנטציה: "היה מעולה!!! גרפתי מחמאות מקיר לקיר". יומיים אחרי הכנס, היא מעדכנת שוב: "אני עדיין מקבלת מחמאות על "ההופעה" שבכנס. מאז היא קיבלה הזמנה משני מאנשים שהיו בקהל להציג את המיזם שלה בשני כנסים מקצועיים נוספים – בכנס השני היא כבר קיבלה את ההזמנה לכנס השלישי.
  • סטארט-אפ שהשתתף בתחרות בינלאומית – היה צריך מצגת לפיצ' דק. הסטארט-אפ זכה בפרס שכיוון אליו.

נהוג לאמר שתמונה אחת שווה אלף מילים – אני אומרת: פרזנטציה אפקטיבית שווה אנשים שירצו לעשות אתכם עסקים … ומיליונים.

www.linkedin.com/in/ilanitshavit

MBA, התמחות בשיווק בינלאומי – בוגרת רופין B.Des, תואר ראשון בעיצוב תעשייתי – בוגרת בצלאל קצינת מודיעין בחיל אויר – קורס קצינות סיום כ"חניכה למופת" סטוריטלינג עסקי, מיתוג ופרזנטציות אפקטיביות |  קריאייטיב, עיצוב ותוכן www.dibiz.com/ilanit   |   www.linkedin.com/in/ilanitshavit/details/recommendations

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

יאיר כץ

שמי יאיר כץ ,רואה חשבון בהשכלתי , מעל שנה ניסיון ניהולי , ניהלתי...

שם המשרד

מיקום

גבעתיים

0
שעת ייעוץ חינם

יאיר כץ

שמי יאיר כץ ,רואה חשבון בהשכלתי , מעל שנה ניסיון ניהולי , ניהלתי כמה פעילויות בתחומים שונים ובשנים האחרונות  עוזר מנסינוי לעסקים שנמצאים בצומת החלטה.

עסקים ריווחים שמתקשים במימון – עזרה בגיוס הון זול ובמידת הצורך הכנסת שותף/משקיע התיעלות – בניית תוכנית יעילה לצמיחה בריאה התרחבות – בניית אסטרטגיה מבוססת על  עובדות ומידע מהשוק לצמיחה ריווחית כולל פתיחת דלתות

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עו"ד יסעור מור

עו"ד ומגשרת, מלווה עסקים וחברות בכל ההיבטים המשפטיים להם העסק נדרש.

שם המשרד

לוסקי יסעור קליר משרד עורכי דין

מיקום

רחובות

0
שעת ייעוץ חינם

עו"ד יסעור מור

עו"ד ומגשרת, מלווה עסקים וחברות בכל ההיבטים המשפטיים להם העסק נדרש.

עורכת הדין לוסקי יסעור מור עורכת דין משנת , בעלת ניסיון עשיר כיועצת משפטית למספר חברות מובילות, בנוסף, עורכת הדין לוסקי יסעור כיהנה בתפקידי מפתח ניהוליים במספר חברות במשק, לרבות כחברת הנהלה (רשת מעוף) ומנכל"ית (זיו כספי פסיכומטרי ובגרות). תחומי משפט עיקריים בהם עוסקת הינם- משפט מסחרי, דיני עבודה ובנקאות. בעברה, עורכת הדין מור יסעור הרצתה בתחומים הבאים: דיני עבודה במסגרת קורסים מפוקחים ע"י משרד הכלכלה יסודות המשפט במסגרת קורסים מפוקחים ע"י משרד הכלכלה זכויות עובדים במסגרת קורסי הכנה לאזרחות לחיילים קרביים בצה"ל סדנאות "משפט לעסקים" מטעם מעברים במסגרת עיסוקה מור מלווה עסקים קטנים כגדולים לאורך כל חיי העסק בכל ההיבטים המשפטים להם עסק נדרש. השכלה ותעודות: MBA בתוכנית מצטיינים באוניברסיטת בר אילן L.L.M  במשפט המסחרי L.L.B   במשפטים דירקטור מוסמכת מגשרת מוסמכת חברות בלשכת עורכי הדין משנת

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רחל ליבוביץ

יועצת עסקית מומחית בניתוחי שוק, בניית אסטרטגיה, ותכנון עסקי, עם דגש לעסקים הפונים...

שם המשרד

רחל ליבוביץ

מיקום

נתניה

0
שעת ייעוץ חינם

רחל ליבוביץ

יועצת עסקית מומחית בניתוחי שוק, בניית אסטרטגיה, ותכנון עסקי, עם דגש לעסקים הפונים לשוק גלובלי (חברות סטארט-אפ, הי-טק או מוצרי צריכה לשוק בינלאומי). בעלת מעל עשרים שנות ניסיון בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת תוכניות פיננסיות, וביצוע מחקרי שוק וניתוח הסביבה התחרותית בשלל ענפים כולל ביוטכנולוגיה, מכשור רפואי, קלינטק, אנרגיה חלופית, אגרוטק, תוכנה, חומרה, ועוד. מספקת שירותי הכנה וכתיבה של תוכניות עיסקיות, תמציות מנהלים, מסמכי "עמוד אחד", ומצגות למשקיעים. בנוסף מספקת שירותי פיתוח עיסקי ראשוניים לחברות סטארט-אפ וליווי בפגישות עם גורמי חוץ (שת"פ פוטנציאליים, מפיצים) משלב יצירת הקשר ועד לפגישות עיסקיות.  מספקת שירותי תכנון להכנה והשתתפות בכנסים בינלאומיים כולל זיהוי שת"פים ולקוחות פוטנציאלים, יצירת קשר, קביעת פגישות נטוורקינג, הכנת חומרים ואפילו השתתפות בכנס עצמו. דוברת אנגלית שפת אם ועברית ברמה של שפת אם. אשמח לספק שירותים אילו ואחרים לחברות בעלי אופק בינלאומי.

יועצת עסקית מומחית בניתוחי שוק, בניית אסטרטגיה, ותכנון עסקי, עם דגש לעסקים הפונים לשוק גלובלי (חברות סטארט-אפ, הי-טק או מוצרי צריכה לשוק בינלאומי). בעלת מעל עשרים שנות ניסיון בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת תוכניות פיננסיות, וביצוע מחקרי שוק וניתוח הסביבה התחרותית בשלל ענפים כולל ביוטכנולוגיה, מכשור רפואי, קלינטק, אנרגיה חלופית, אגרוטק, תוכנה, חומרה, ועוד. מספקת שירותי הכנה וכתיבה של תוכניות עיסקיות, תמציות מנהלים, מסמכי "עמוד אחד", ומצגות למשקיעים. בנוסף מספקת שירותי פיתוח עיסקי ראשוניים לחברות סטארט-אפ וליווי בפגישות עם גורמי חוץ (שת"פ פוטנציאליים, מפיצים) משלב יצירת הקשר ועד לפגישות עיסקיות.  מספקת שירותי תכנון להכנה והשתתפות בכנסים בינלאומיים כולל זיהוי שת"פים ולקוחות פוטנציאלים, יצירת קשר, קביעת פגישות נטוורקינג, הכנת חומרים ואפילו השתתפות בכנס עצמו. דוברת אנגלית שפת אם ועברית ברמה של שפת אם. אשמח לספק שירותים אילו ואחרים לחברות בעלי אופק בינלאומי. שירותים עיקריים: – ניתוח שוק – ניתוח סביבה תחרותית – הכנת תוכנית עסקית – הכנת תחזית פיננסית – כתיבת תוכן לדק (מצגת משקיעים) ומסמכים נלווים לצורך גיוס השקעה – פיתוח עסקי ראשוני וליווי תהליך פיתוח עסקי – הכנה והשתתפות בכנסים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

ג'רמי רוטמן

RutmanIP הינו משרד לקנין רוחני עם ניסיון רחב בקידום פטנטים בתחומים מדעיים וטכנולוגיים. אנחנו...

שם המשרד

Rutman IP

מיקום

נתניה

0
שעת ייעוץ חינם

ג'רמי רוטמן

RutmanIP הינו משרד לקנין רוחני עם ניסיון רחב בקידום פטנטים בתחומים מדעיים וטכנולוגיים. אנחנו מלווים את היזמים עד לקבלת הפטנט, כולל איתור ובדיקת המצאות מקבילות, והערכת הסיכויים לקבלת פטנט. אנו מאמצים אסטרטגיה ייחודית לכל יוזמה כדי להגן עליה, בישראל ובעולם. אנו מציעים מגוון של שיטות הגנה על קנין רוחני: סימנים מסחריים, זכויות יוצרים, הגנה על עיצוב, וייעוץ אסטרטגי ליצירת יתרון תחרותי​.

  רישום הפטנטים עימנו הינו תהליך מובנה, צפוי ומוגדר תקציבית, עוד לפני תחילת העבודה. אין הפתעות בלתי צפויות, לא בתהליך העבודה ולא בעלויות.  בנוסף, הוא ייסד חברת תוכנה ועבד בלמידת מכונה ועיבוד תמונה.

ד״ר רוטמן, מייסד RutmanIP, נולד והתחנך בארצות הברית. הוא סיים בהצטיינות לימודי תואר B.Sc בפיזיקה מאוניברסיטת הרווארד, והמשיך משם ללימודי M.Sc ודוקטורט בפיסיקה בטכניון. לד״ר רוטמן יש מעל שנות ניסיון בעריכת פטנטים ויעוץ אסטרטגי לחברות להפיכת רעיונות של מיזמים לנכסים אסטרטגיים. יש לו רקע נרחב בתחום הפיסיקה, תוכנה וחומרה, הנדסת חשמל והנדסת מכונות, אנרגיה ירוקה ועוד. הוא דובר עברית ואנגלית ברמת שפת אם ופרסם מאמרים בכתבי עת מקצועיים מובילים. בנוסף, הוא ייסד חברת תוכנה ועבד בלמידת מכונה ועיבוד תמונה.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

קרמט ידגרי

פרשתי בסוף מצה"ל / ח"א לאחר שירות של כ- שנים. בתפקידי האחרון שימשתי...

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

קרמט ידגרי

פרשתי בסוף מצה"ל / ח"א לאחר שירות של כ- שנים. בתפקידי האחרון שימשתי כמפקד בית מערכת בבסיס של ח"א (פיקוד של כ- חיילים).

בהשכלתי תואר שני במנהל עסקים (ניהול משאבי אנוש ומימון)

חבר בלשכת המאמנים ומשמש כ"מאמן הבית" של מכללת יוזמות

בוגר קורס מנטורינג למנהלים בכירים במכללת התחלה חדשה .

בוגר לימודי ייעוץ ארגוני מאונ' הפתוחה .

כיום עובד כיועץ עסקי וכיועץ ארגוני

לפני כן עבדתי כ  Freelancer כיועץ ארגוני ובליווי מנהלים בכירים

כמו כן מעביר הרצאות וסדנאות לפיתוח מנהיגות והעצמה אישית (בוגר קורס להנחיית קבוצות במכללת גישות)

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

שם המשרד

פרנקל ברנר ייעוץ וליווי פיננסי בע"מ

מיקום

רמת השרון

0
שעת ייעוץ חינם

אהוד (אודי) ברנר

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

מיקום

0

אריה להב

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

אלכס אקרמן

Strategy consultant, specialized in leading innovation and growth in startups and large companies.

שם המשרד

iStartupAngels

מיקום

תל אביב - יפו

0

אלכס אקרמן

Strategy consultant, specialized in leading innovation and growth in startups and large companies.

Venture builder, serial entrepreneur, speaker on startup-related topics and strategic consultant that worked with more than startups over the last years. I founded startups that have raised close to $M and managed an angel investment group for years. I bring multidisciplinary experience in markets, solutions, strategy, business models and fundraising, and all that made it possible to help entrepreneurs build companies that change the world. I am a strategic thinker that understands the ingredients that turn early-stage companies into a success, and I am able to guide teams and work with them to achieve this success. Lived and worked in countries in Asia, Europe and U.S.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

מור כהן

יזמת סדרתית. שני מיזמים בתחום המדיקל דיוויס ועוד… גיוס הון, ממשקיעים פרטיים, קרנות,...

שם המשרד

CohenMor Consulting

מיקום

פרדס חנה-כרכור

0
שעת ייעוץ חינם

מור כהן

יזמת סדרתית. שני מיזמים בתחום המדיקל דיוויס ועוד… גיוס הון, ממשקיעים פרטיים, קרנות, מימון המונים ומענקים לרשות החדשנות ליזמים וחברות. היום, יצרתי מדריך לכתיבה מדויקת וקלה יחד עם AI למענק תנופה וקרן המו"פ

יזמת ומנכ"לית. מייעצת ליזמים משלב הרעיון ועד היציאה לשוק. בניית תוכנית עסקית. בניית פיטץ'.  כיצד לקבל מענקים מהרשות לחדשנות וגיוס הון, ממשקיעים פרטיים, קרנות, מימון המונים ומענקים לרשות החדשנות ליזמים וחברות. היום, יצרתי מדריך לכתיבה מדויקת וקלה יחד עם AI למענק תנופה וקרן המו"פ

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות