איך לשווק באינסטגרם 

המדיה החברתית המנצחת

המדיות החברתיות מספקות פלטפורמות עוצמתיות המאפשרות להגיע לקהלי יעד  בצורה אותנטית ומרתקת. כיום אין דרך טובה יותר לקדם את העסק ולמצוא לקוחות חדשים, תוך שמירה על תקציב מוגבל. פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם מציעות לעסקים ולמותגים הזדמנות להתחבר לקהלים שונים. 

מתוך כל אלה, אינסטגרם הפכה לכלי הדומיננטי ביותר להטמעת מותגים בעולם הדיגיטלי והחברתי.

מדוע כדאי לכם להשתמש באינסטגרם

אם אינכם מכירים את האינסטגרם עדיין, מדובר בפלטפורמת מדיה חברתית המסתמכת במידה רבה על תמונות חזותיות. באופן מסורתי, עדכון אינסטגרם היה כולו תמונות סטטיות בצורת ריבוע, אך בשנים האחרונות הוא התפשט למספר פורמטים – סרטונים קצרים וחולפים בשם Instagram Stories, ופלטפורמת וידאו הדיוקן המאתגרת של אינסטגרם. 

התוצאה של כל הפורמטים האלה היא שהם מקלים מאוד על יצירת תוכן מרתק מבחינה ויזואלית – למה לספר לקהל שלכם כמה אתם נהדרים כשאתם פשוט יכולים להציג לו?

בנוסף, אינסטגרם משולבת מאוד בפייסבוק, כלומר ניתן ליצור מודעות באינסטגרם ולהפעיל אותן במקביל גם בפייסבוק. הפלטפורמות מציגות מודעות לסירוגין. אפשר להשתמש בכלים המובנים כמו Facebook Ad Manager ו- Power Editor , כלים בלעדיים לחשבונות עסקיים ולראות אילו תכונות שימושיות לכם.

האינסטגרם מציע כיסוי רחב עם מעל מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש בפלטפורמה, מתוכם, מעל מחצית משתמשים בפלטפורמה לרכישת מוצר. מדובר, תיאורטית, בהרבה לקוחות פוטנציאליים!

לאינסטגרם יש מוניטין של פלטפורמה המועדפת על הדור הצעיר-על פי הנתונים הסטטיסטיים האחרונים שלהם, לשלושה מכל ארבעה צעירים בני 15-24 יש פרופיל פעיל. אבל אינסטגרם צומחת בפופולריות בכל קבוצות הגיל ו -47% מבני  30- 49 עוסקים גם הם בפלטפורמה. כעסק צומח, אינכם יכולים להרשות לעצמכם להתעלם מהקהל הזה.

למרות זאת אין קיצורי דרך באינסטגרם. בניית הפרופיל שלכם למען קהל פעיל היא חיונית.  באינסטגרם אנשים מחפשים חוויה אותנטית , ומשתמשי אינסטגרם הם חבורה מנוסה, שיכולה לרחרח אסטרטגיה פגומה ממרחק קילומטר. הגדילו את העוקבים שלכם באמצעות אסטרטגיות אורגניות, כדי לייצר קהל מעריצים פעיל, אשר באמת מסור לקידום המוצר שלכם  ותיקצרו את ההכנסות בטווח הארוך. אל תתפתו לקנות עוקבים. זוהי אופציה זמינה ומפתה לכאורה, שמייצרת מראית עין של התעניינות במוצר שלכם, אבל בסופו של יום, לא מדובר בקהל אמיתי ואין תשואה לפעילות זו. 

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

Instagram

icon

איך לקבל יותר תגובות לסרטונים באינסטגרם

הגדלת התגובה לסרטונים באינסטגרם ישנן מספר דרכים להגדיל את מספר משתמשי האינטרנט...

קראו עוד ›
icon

איך לצמוח באמצעות שיווק באינסטגרם

ערוץ שיווק עוצמתי המדיה החברתית מספקת ערוץ שיווק עוצמתי ומרתק. אין דרך...

קראו עוד ›
icon

לשווק נכון באינסטגרם

איך לנהל קמפיין שיווק באינסטגרם. לנצל נכון את הפלטפורמה כדי להפיק ממנה...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא Instagram

פרסום ממומן

icon

איך ליצור קמפיין Retargeting מוצלח

כיצד לעצב קמפיין מיקוד מחדש (Retargeting) הקמפיינים השיווקיים שאתם מנהלים באמצעות מיקוד...

קראו עוד ›
icon

מה זה Retargeting (מיקוד מחדש)?

 מהו Retargeting ? Retargeting זה אסטרטגיית שיווק מקוונת על פיה עסק מציג...

קראו עוד ›
icon

איך לעשות פרסום ממומן בגוגל

למדו להכין קמפיין פרסום ממומן בגוגל. הכירו את היתרונות וחסרונות ואופן העלאת...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא פרסום ממומן

שיווק דיגיטלי

icon

מהן המגמות המובילות בעולם האפליקציות

רשימת מגמות שישפיעו על עולם האפליקציות בשנים הקרובות

קראו עוד ›
icon

איך ליצור קישורים איכותים לאתר שלכם

איך ליצור קישורים איכותים לאתר שלכם יצירת קישורים איכותיים לאתר שלכם יכולה...

קראו עוד ›
icon

איך לגייס השקעה בפלטפורמת "מימון המונים" 

איך לגייס השקעה באמצעות פלטפורמת "מימון המונים" (Crowdfunding)

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק דיגיטלי

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות