כיצד להשתמש בטרנדים של Google למחקר מילות מפתח
מנועי החיפוש פועלים בצורה ברורה מאוד: המשתמש מקליד שאלות או בקשות ספציפיות והאלגוריתם מתאים להם את התוצאות הרלוונטיות ביותר האפשריות. מילות מפתח הן חלק מכריע מזה אם אתם שואפים להביא תנועה רלוונטית לאתר שלכם
עליכם להיות מודעים לכך שהמילים שבהן אתם משתמשים בכותרות שלכם, בתיאורי מטא ובכל התוכן שלכם – חשובות. הן חשובות ללקוחות שלכם, המחפשים מידע, והן חשובות למנועי חיפוש, המנסים לזהות את המידע הטוב ביותר להציג למשתמשים. מינוף מילות מפתח הוא אחת הדרכים השימושיות והנגישות ביותר לקידום אתרים במנועי החיפוש. ב- Google Trends תוכלו לעקוב אחר אופי התנהגות החיפוש, להשוות את נפחי החיפוש של שאילתות שונות, להשתמש בנתונים היסטוריים כדי לראות את אורך חייו של כל נושא ולהיות מסוגל לחזות זאת.זהו כלי חינמי, מעודכן, ומעל לכל ספק, רלוונטי.
החדשות הטובות הן שאינכם צריכים להיות מקצועני SEO כדי להשתמש ב- Google Trends. כאשר אתם מחפשים שאילתה מסוימת, היא כבר תספק לכם את הגרף. בשלב זה, חשוב לזכור כי האתר אינו מפרט את נפח החיפוש בפועל, אלא מספר בין 0 ל -100. ככל שהמספר גבוה יותר כך יש יותר חיפושים שמשתמשים במילת מפתח זו.
איך מתחילים?
כדי להתחיל בניתוח שלכם , בקרו ב- Google Trends והתחילו להקליד כל מונח שאתם מעוניינים בו.
תבחינו, כי זמן קצר לאחר שתתחילו להזין את השאילתה, הכלי יספק לכם הצעות אוטומטיות שונות. לדוגמה, אם ברצונכם לבדוק מסחר אלקטרוני , Google Trends תספק לכם שתי אפשרויות: מונח חיפוש ונושא.
בחרו "נושא" כדי לנתח מגוון רחב של מונחי חיפוש רלוונטיים. בחרו "מונח חיפוש" כדי לנתח שאילתת חיפוש מסוימת, מילה או ביטוי שמשתמשים מכניסים למנוע חיפוש. מונח החיפוש מייצג מילת מפתח, שבה בכוונתכם להתמקד.
מונחי חיפוש עונתיים
חלק ממילות המפתח הן בעלות ביקוש יציב לאורך כל השנה. אחרות נוטות להיות פופולריות רק בעונות מסוימות. לדוגמה, תוצאות החיפוש הקשורות לראש השנה מתחילות להופיע בתחילת אוגוסט.
זהו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לפי מיקום
תוכלו להשתמש בפירוט הגיאוגרפי ב- Google Trends כדי לזהות אילו אזורים מעוניינים במוצרים, בשירותים ובתוכן שלכם.
הרחיבו את טווח ההגעה שלך
תמיד כדאי להסתכל על מונחי החיפוש הספציפיים שלכם ולזהות אפשרויות דומות שבהן תוכלו להשתמש. כשאתם מחפשים מונח מסוים, גללו למטה כדי לראות "נושאים קשורים" ו"שאילתות קשורות ". כך תזהו אילו חיפושים דומים רלוונטיים.