מדריך לעסק בתחום התכשיטים

כיצד להקים עסק תכשיטים

פתיחת עסק תכשיטים משלך  יכולה להיות חוויה מאיימת אך גם מתגמלת להפליא. בין אם אתם מעוניינים לעצב ולייצר לבד, לייצר את העיצובים עם יצרן, או למכור מוצרים מוכנים מראש,  עסק תכשיטים יכול להיות מיזם עסקי מאתגר. למרות ששוק התכשיטים הוא תחרותי מאוד, אתה יכול למצב את עצמך על ידי יצירת תוכנית עסקית חזקה, זיהוי ומיקוד קהל מסוים, וטיפוח מותג ייחודי עבור המוצר שלך.

צור תוכנית עסקית כמפת דרכים. תוכנית עסקית היא מסמך מקיף המתאר מה העסק שלך ולאן הוא הולך. היא צריכה לכלול גם תוכנית מעשית ומבוססת אבני דרך להשגת יעדים אלה. כדי להתחיל, אתה יכול לחפש באינטרנט תבניות ודוגמאות של תוכניות עסקים קטנים, במיוחד עבור עסקים תכשיטים . כמו כן כדאי לשקול לפנות אל מומחה שיסייע להכין את התכנית העסקית וילווה אותך בתחילת הדרך. התכנית צריכה להתייחס לשאלות הבאות:

חזון ושליחות: מה אתה רוצה להשיג עם העסק שלך.

מוצרים ופעילויות: סוג התכשיטים שתמכרו .

לקוחות: קהל היעד שאתה מקווה שיקנו את התכשיטים שלך.

שירות לקוחות: כיצד תגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלך ותתקשר איתם (כגון דואר אלקטרוני, מדיה חברתית או חלון ראווה פיזי).

ספקים ומשאבים: מהיכן תקבל את האספקה שלך 

מודל הכנסה: איך העסק שלך ירוויח כסף (מכירות תכשיטים , סדנאות או עמלות, למשל).

תמחור ומבנה עלויות: כיצד תקבעו מחירים עבור התכשיטים שלכם  .

מותג ופריטים חזותיים: מרכיבים מרכזיים במותג שלך וכיצד תייצג את עצמך באופן חזותי בחומרים שיווקיים ובאינטרנט.

שיווק: איך תשווק  את העסק שלך.

צוות: כל המעורבים בעסק ומה יהיו תפקידיהם.

בחר שם לעסק שלך. שם עסק התכשיטים שלך  עשוי להיות הדבר הראשון שהלקוחות הפוטנציאליים שלך שומעים, אז ודא שהוא ייחודי ובלתי נשכח. שקול לבחור שם המתייחס למונחים נפוצים בתעשייה כדי שהלקוחות  הפוטנציאליים שלך ידעו מה אתה מוכר: שמות החומרים שאתה עובד איתם לעתים קרובות ("זהב" או "חרוזים"), שיטת הייצור שלך ("מלאכת יד" או "יצירות" עבור יצירות בעבודת יד), או הסגנון שלך ("עיצובי בוהו" או "מינימליסטי"). אם אתה מתכנן לעשות סוג מסוים מאוד של תכשיטים, אל תהסס להיות ספציפי יותר עם השם שלך ("בוטיק התליון" או "יצירות צמיד סרוגה", למשל).

כדי להבטיח ששם העסק שלך עדיין לא נלקח על-ידי אחרים, הפעל חיפוש מהיר כדי לראות אם שם האתר עדיין זמין. באפשרותך גם לבדוק עם משרד הפטנטים והסימנים המסחריים, כדי לרשום סימן מסחרי על השם. 

מעצבים מצליחים רבים משלבים את שמותיהם בכותרות של עסקי התכשיטים שלהם  .

בנה מודל פיננסי בסיסי. הערך את כל העלויות שלך והשווה אותן למכירות הצפויות שלך כדי לקבוע אם העסק שלך מציאותי. הקפד לכלול עלויות תקורה כמו ציוד, שירותים, שיווק ועבודה, כמו גם את עלות האספקה. אם העלויות הכוללות שלך גדולות מהמכירות הצפויות שלך, חשוב כיצד תוכל לשנות את התוכנית העסקית שלך כדי ליצור מיזם בר קיימא יותר. שקול דרכים להפחית את ההוצאות שלך, כמו גם שיטות להגדלת ההכנסה שלך.  

הכינו יצירות משלכם אם אתם נהנים מתכשיטים בעבודת יד. ייצור תכשיטים בעבודת יד יכול לעזור לך ליצור מוצרים ייחודיים ומותאמים אישית.  בהתאם לכישרונות ולעניין שלך, ישנן דרכים רבות ליצור יצירות משלך כולל חרוזים, עבודות מתכת, בד או אומנויות מיתרים, ותפאורת אבני חן. אם אתם חדשים בייצור תכשיטים, שקלו להתחיל עם שיעורים בסדנא או בשיעורים מקוונים בחינם כדי לאסוף כמה כישורים בסיסיים. 

בין אם אתה בעל מלאכה מנוסה או חדש לחלוטין בייצור תכשיטים, אתה יכול לשפר את הכישורים שלך באמצעות הדרכות, ספרי הדרכה ואתרי אינטרנט של YouTube. באפשרותך גם לחפש באינטרנט כדי לראות אילו קורסים עשויים להיות זמינים באזורך .

אם יש לך רעיון למוצר אבל אתה לא רוצה לעשות הכל בעצמך, אתה יכול לשכור יצרן לייצר את התכשיטים שלך. התחל עם סקיצות מדויקות או עיבודים תלת-ממדיים של העיצוב שלך, ולאחר מכן שכר צוות הרכבה או יצרן של צד שלישי כדי ליצור את החלקים בפועל. רוב היצרנים יכולים לשלוח ישירות ללקוחות שלך.

אם אתה מעדיף למכור תכשיטים מוכנים מראש  , שקול להביא תכשיטים המיוצרים מראש  מסיטונאי או יצרן מתאים. לאחר מכן תוכל לארוז מחדש ולמכור את מחדש עם המותג שלך.  בעת רכישת תכשיטים בסיטונאות, המחיר לפריט בדרך כלל יורד ככל שאתה רוכש יותר חתיכות. שקול לחכות עד שתוכל לבצע הזמנה גדולה כדי להגדיל את הרווח שלך על כל פיסת תכשיטים שאתה מוכר

קבע את הלקוחות הפוטנציאליים שלך וחקור כיצד לקיים איתם אינטראקציה. מקום קל להתחיל בו הוא על ידי התבוננות  בעסקי תכשיטים דומים לשלך. על ידי ביקור בירידי מלאכה, חיפוש באתרי מכירה מקוונים כמו Etsy, גלישה במדיה החברתית או תזמון צ'אטים ידידותיים, להבין מי הקהל שלהם, איך הם מוכרים את המוצרים שלהם, וכיצד הם מקיימים אינטראקציה עם הלקוחות שלהם.  

בחר מיקומים כדי למכור את התכשיטים שלך  בהתאם להעדפות הלקוחות שלך. בהתבסס על מחקר הלקוחות שלך, קבל החלטות אסטרטגיות לגבי היכן למכור. לדוגמה, אם אתה לומד שהלקוחות הרצויים שלך אינם משתמשים בקניות מקוונות, סביר להניח שיהיה לך יותר כדאי למכור בבוטיקים או בירידי מלאכה. 

ערוצי מכירה אפשרים כוללים

הקמת דוכן בירידי אמנות ומלאכה מקומיים ואזוריים.

מכירה בשווקי איכרים.

הצבת מוצרים בבוטיקים מקומיים  

הגדרת דף ב- Etsy או אמזון.

מכירה ישירה דרך אתר האינטרנט של העסק שלך.

אירוח מסיבות תכשיטים או מכירה לחברים ובני משפחה.

שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו Facebook Marketplace.

מחיר התכשיטים שלך  , כך שתוכל להרוויח. התחל על ידי קביעת כמה עולה לך לייצר כל פיסת תכשיטים על ידי הוספת המחיר של החומרים, הזמן שלקח לך לייצר את היצירה (נקבע על ידי שיעור שוק שעתי), את עלות האריזה, וכל המיסים.  על מנת להרוויח מהתכשיטים שלך, המחיר הקמעונאי שלך חייב להיות גבוה יותר מהעלות שנדרשה כדי לייצר אותו.

בדרך כלל, קמעונאים ימכרו תכשיטים ב 1.5-2.5 פעמים גבוה יותר מאשר העלות לייצר את היצירה. כך, למשל, אם זה עלה לך 200 ש"ח כדי לייצר שרשרת, אתה יכול לשקול למכור אותו עבור 300- 500 ש"ח.  

מצא מה עושה את המותג שלך שונה ולהפוך אותו לנקודת המכירה העיקרית שלך. הבנת מה גורם למוצר שלך להתבלט היא הצעד הראשון בהגדרת המותג שלך. אם כבר יש לך מלאי של תכשיטים, בדוק אותו כדי לראות אם מופיעים דפוסים כלשהם, כגון אסתטיקה או מגמה מסוימת. עקרונות מסוימים (קיימות או העצמה נשית, למשל).  

פתח אתר אינטרנט עבור העסק שלך. האתר שלך ישמש כאחת התצוגות של עסק התכשיטים שלך  ואמור לעזור לבסס את המותג שלך. צור אתר אינטרנט הכולל תמונות של עבודתך, פרטים על אופן הרכישה ופרטי יצירת קשר. אם אתה רוצה למכור את המוצרים שלך באינטרנט, אתה יכול גם לבחור למכור את התכשיטים שלך  ישירות דרך האתר שלך.

צלם תמונות נהדרות של התכשיטים שלך  לשיווק ומכירות מקוונות. מכיוון  שתכשיטים הם מוצר חזותי ברובו, תמונות טובות הן קריטיות לעסק שלך, במיוחד אם אתה מוכר באינטרנט. אם אתה לא טוב בצילום, לשכור איש מקצוע. אפילו רק קומץ תמונות יכול לספק בסיס חזק לחומרים שיווקיים. 

היו עקביים עם צילום המוצר שלכם ונסו להשתמש ברקעים דומים עבור כל התמונות שלכם. לקבלת רקע, שקול להשתמש בלבן רגיל, דגני עץ, שיש או צפחה. חשוב גם לצלם את התכשיטים שלך  על דגם כדי להציג הצעות בקנה מידה. 

פתח נוכחות במדיה החברתית עבור המותג שלך. יצירת חשבונות במדיה החברתית יכולה לעזור לפרסם את עסק התכשיטים שלך  ולהציג את עבודתך ללקוחות חדשים. השתמש בחשבונות אלה כדי לשתף תמונות של המוצרים שלך, מידע על העסק שלך ועדכונים כגון מכירות או שורות חדשות. כלול קישורים לחשבונות המדיה החברתית שלך באתר שלך, פריטי שיווק ואפילו חומרי אריזה. עודד את הלקוחות שלך לפרסם תמונות של עצמם לובשים  את התכשיטים שלך שאתה יכול "לסמן" או לשתף בדפים שלך.

אינסטגרם היא פלטפורמה נהדרת למוצרים בולטים ויזואלית כמו תכשיטים. התחל פרופיל לעסק שלך וצור פוסטים המציגים את התכשיטים הפוטוגניים ביותר שלך. עקוב אחר חשבונות של עסקים דומים והשתמש בהאשטאגים כמו #jewelry או #instajewelry כדי למשוך עיניים חדשות. אם יש לך תקציב, נסה להגיע לקהל שלך דרך מודעות אינסטגרם.

פייסבוק נהדרת לשמירה על קשר עם לקוחות, לפרסום תמונות מוצרים ולשיתוף חדשות על העסק שלך, כמו מכירות או מבצעים מיוחדים. עודד את החברים, המשפחה והלקוחות החוזרים שלך לשתף את הפוסטים שלך עם הרשתות שלהם כדי להגיע לקהלים חדשים. שקול להיעזר במומחה לשיווק דיגיטלי וברשתות חברתיות כדי להגיע לתוצאות אפקטיביות. 

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

רלי שור

יועצת אסטרטגית ומאמנת מנטלית להגשמה עסקית ואישית, מייעצת לעסקים, מלווה יזמויות בתהליכי פיתוח...

שם המשרד

רלי שור פיתוח עסקי

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

רלי שור

יועצת אסטרטגית ומאמנת מנטלית להגשמה עסקית ואישית, מייעצת לעסקים, מלווה יזמויות בתהליכי פיתוח עסקי בתחומי אסטרטגיה, שיווק, פיננסים, וכן עוסקת בליווי אישי ליצירת חוסן מנטלי. בעלת ניסיון של מעל שנה בליווי ארגונים גדולים ועסקים בינוניים וקטנים, בליווי מנהלים והנהלות להצלחה.  מרצה בבית הספר למנהלים "תפנית" ובפורומים שונים של יזמים ומנהלים, בתחומי יזמות, שיווק, תפקידי הדירקטוריון, תקשורת בין אישית, מידע שיווקי וחוסן מנטלי

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

שם המשרד

כדורי רונן, רואה חשבון MBA

מיקום

נתניה

0
שעת ייעוץ חינם

כדורי רונן

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אביגיל לוי

  היי. אני אביגיל לוי מעצבת גרפית  בשבילי שני הדברים שמסמנים חוזק ויציבות...

שם המשרד

שנהב_ חזקים בעיצוב

מיקום

אשדוד

0

אביגיל לוי

 

היי. אני אביגיל לוי מעצבת גרפית 

בשבילי שני הדברים שמסמנים חוזק ויציבות אלו היהלום והפיל

 ולכן כשפתחתי את הסטודיו שלי לפני מספר שנים

השם הראשון שעלה לי הוא 

שנהב

שהוא השן של הפיל היציב מאין כמוהו 

וממנו מיצרים תכשיטים משובצים ביהלום – החומר החזק ביותר בטבע

ובמיתוג התוצאות שהכי חשובות להצלחה של העסק הם

חוזק ועוצמה בכוחות השוק

ויציבות לאורך שנים 

וזה מה שאני מציעה 

חוזק ויציבות 

אם זה מה שאתם מחפשים

אנחנו באותו ראש 

פנו אליי ותהנו ממיתוג שיעניק לכם עסק חזק ויציב

אשמח לשמוע מכם

אביגיל לוי

 

עיצוב ומיתוג עסקים לפרינט

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אילן ברקן

ליווי וייעוץ לבעל עסק קיים או בהקמה מצריך ניסיון, מקצועיות, רגישות, סבלנות, הכלה...

שם המשרד

מיקום

שבי ציון

0
שעת ייעוץ חינם

אילן ברקן

ליווי וייעוץ לבעל עסק קיים או בהקמה מצריך ניסיון, מקצועיות, רגישות, סבלנות, הכלה והבנה ללא גבול. יזם או בעל עסק המעוניינים להתפתח מונעים לעיתים ע"י מוטיבציה אינסופית הגובלת לעיתים בחלום רחוק (רגש). על כתפינו היועצים/המלווים מוטלת אחריות כבדה ביותר המצריכה הרתמות לחזון היזם אך במקביל גם פתיחות, כנות ואומץ ע"מ 'להוריד לקרקע' כשצריך ולהצמד לכללי ההגיון הכלכלי. אני דוגל בעבודה בשיתוף ובשקיפות מלאה מול הלקוח ומתנהל אל העסק שלך כאילו היה שלי.

ב-שנים האחרונות ניהלתי ופיתחתי זכיינים בעלי מרכזי למידה לאנגלית בחברה בינלאומית. הייתי אחראי לגיוס זכיינים עצמאיים בכל המגזרים בארץ ובעיקר עסקתי רבות בליווי ובפיתוח עסקי שלהם. שירותים – לקראת הקמת עסק: מיפוי עסקי, בדיקת היתכנות עסקית, בחינת בחירת מודל עסקי מתאים ע"פ פרמטרים שונים, בניית תוכנית עסקית, היתכנות עסקית, דו"ח נקודת איזון/החזר השקעה והתנהלות עסקית כללית. שירותים – עסק קיים המעוניין להתפתח לרשת: מיפוי עסקי, בדיקת היתכנות עסקית, בחינת בחירת מודל עסקי מתאים ע"פ פרמטרים שונים, בניית תוכנית עסקית, היתכנות עסקית, דו"ח נקודת איזון/החזר השקעה והתנהלות עסקית כללית.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אייל לוי, רו"ח לשיפור ביצועים עסקיים

השגה של המטרות הנחשקות ביותר שלך באמצעות שיפור ביצועים ארגוניים – ניהוליים

שם המשרד

BizSimple Growth

מיקום

ירושלים

0
שעת ייעוץ חינם

אייל לוי, רו"ח לשיפור ביצועים עסקיים

השגה של המטרות הנחשקות ביותר שלך
באמצעות שיפור ביצועים ארגוניים – ניהוליים

השגה של המטרות הנחשקות ביותר שלך באמצעות שיפור ביצועים ארגוניים – ניהוליים   פער הביצוע זה ההבדל בין החזון והאסטרטגיה העסקית שלך לבין התוצאות שאתה משיג בפועל. סגירה של הפער הזה דורשת גישה מונעת נתונים, הלוקחת בחשבון את הצרכים והאתגרים העסקיים הייחודיים שלך. כדי לעמוד במגה אתגר זה, אנחנו ממנפים את טכנולוגית מדעי הנתונים ואת היכולת להבנה פיננסית עמוקה, כדי לעזור לך להניע צמיחה, לקבל החלטות מושכלות ולהימנע מחוסר יעילות, איבוד פרודוקטיביות והחמצת הזדמנויות עסקיות.   ניסיון בייעוץ ארגוני של מעל ל-שנה הנתמך על ידי מחקרים, מוכיח שכדי לקדם יעילות ומצוינות עלינו לפתח תרבות של צמיחה ואת זה אנחנו משיגים באמצעות אסטרטגיות פיתוח ארגוני מונעות נתונים.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

עמית דורון

חברת דורון עמית אינה עוד חברת ייעוץ, דורון עמית נמצא בעסקים כבר שנה...

שם המשרד

דורון עמית והצוות

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

עמית דורון

חברת דורון עמית אינה עוד חברת ייעוץ, דורון עמית נמצא בעסקים כבר שנה וחווה את המהפכה האדירה שאין כמותה בהיסטוריה העולמית משנות ה-ועד היום . הוא ידע זינוקים, ירידות והתקדם ביחד עם כל הטכנולוגיה התעשייתית והאנושית במהלך שנים אלה. מכאן באה לחברה יתרון עצום בייעוץ וליווי עסק. היום שעסקים נלחמים לקיום ומחפשים אפיקים נוספים או תמיכה בניהול נכון של החברה ויציאה ממשברים אף דוח אקסל או לימודים אקדמאיים יוכלו לעזור להם כי רק מי שיש לו ניסיון אדיר בתחום העסקים מכיר שבילים צדדיים וקיצורי דרך אופרטיביים יוכל לתמוך עסקים…ודורון הוא לא רק יועץ, דורון הקים ובנה מותגים כאשר הוא היזם הבעלים והמבצע ולא רק יועץ עסקי המדריך את האחר מתוך הספר התקשרו

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

יורי פלדמן

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים

שם המשרד

מעלו"ת צפון

מיקום

חיפה

0
שעת ייעוץ חינם

יורי פלדמן

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

תכלית יעוץ עסקי

לחברת תכלית חדשנות עסקית שיטה ייחודית לאינטגרציה בין האלמנטים השונים המרכיבים את המכלול...

שם המשרד

תכלית יעוץ עסקי

מיקום

נס ציונה

0
שעת ייעוץ חינם

תכלית יעוץ עסקי

לחברת תכלית חדשנות עסקית שיטה ייחודית לאינטגרציה בין האלמנטים השונים המרכיבים את המכלול העסקי. גישה זו, שוברת את הגבולות המסורתיים בין חלקי העסק השונים. הסתכלות זו הופכת את “השלם להרבה יותר מסך חלקיו".

אנו בתכלית יועצים עסקיים מאמינים בתכנון ובניית כל התהליכים ביחד עם הלקוח תוך הקניית ידע וכלים לבצעם וליישמם באופן מלא. שיטה זו מאפשרת ללקוח לבצע בעתיד מהלכים רבים ומשמעותיים באופן עצמאי בעקבות הידע והכלים שרכש. אנו יועצים במגוון תחומים כגון: ייעוץ אסטרטגי, פיתוח עסקי וארגוני, שיפור ביצועים, שיווק הולסיטי ועוד.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

ערן רותם - ייעוץ אסטרטגי ממוקד

יש לך אתגרים אסטרטגיים? התלבטויות מורכבות בעולמות השיווק והמיתוג? צורך בשיפור מדדי השורה...

שם המשרד

השורה התחתונה - אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי שיווקי ומכירתי

מיקום

ראש העין

0
שעת ייעוץ חינם

ערן רותם - ייעוץ אסטרטגי ממוקד

יש לך אתגרים אסטרטגיים? התלבטויות מורכבות בעולמות השיווק והמיתוג? צורך בשיפור מדדי השורה התחתונה?  
פערי שירות? בעיות במכירות? רצון להמשיך לצמוח ולהרחיב פעילות? 
יש מענה מקצועי יישומי, ממוקד, עם מחויבות לתוצאות – עם כל מה שצריך כדי להגדיל מכירות, הכנסות, רווחיות וצמיחה!
ערן רותם,
הבעלים של קבוצת הייעוץ האסטרטגי המתמחה – ייעוץ ממוקד אחד על אחד,
סוכנות הפיתוח העסקי וההדרכות, המציעה התקשרות גם על בסיס יעדי הצלחות – השורה התחתונה,
שירותי הליווי השיווקי היישומי – מישהו לרוץ איתו,
מנכ"ל איגוד המרקום הישראלי,
ומנהל קהילת הקמעונאות הישראלית –
מעמיד לרשותך את כל ניסיונו, הידע, והמוניטין האישי שלו.
ערן רותם הוא אסטרטג מנוסה עם שנות ניסיון מוכחות ומובהקות, ומאות לקוחות ממליצים –
המעניק שירותי ייעוץ וליווי, משלב האבחון והמחקר, דרך האפיון והתכנון, ועד היישום וההטמעה, הבקרה וההדרכה.
ערן רותם הוא יועץ אסטרטגי עסקי, ארגוני ושיווקי – מומחה למיתוג, פרסום, מכירות ופיתוח עסקי.
משמש כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי במיקור חוץ.
לערן מאות לקוחות מרוצים וממליצים –
מעסקים קטנים וחברות משפחתיות ועד לחברות בורסאיות וגלובליות,
בתחומי BB וגם BC, המשווקות מוצרים והמקדמות שירותים,
מהנהלות של שותפים ועד להנהלות בורד מנהלים עתיר דירקטורים,
מפעילות במשרד או אולם אחד ועד לפעילות של עשרות סניפים, חנויות ונקודות הפצה ומכירה,
מפעילות של אלף ש"ח בחודש ועד ל-מיליון ש"ח בחודש…
שיחת/פגישת היכרות – חינם, ללא כל התחייבות.
התהליך עצמו – עם % אחריות ומחויבות לתובנות יישומיות ומניבות!

כל האסטרטגיה היישומית שצריך – כדי להצליח יותר! סיבות לעבוד דווקא איתי:  ✓ מומחה קמעונאות BC, סיטונאות BB, איקומרס, מכירות וסחר ✓ מיקוד מובהק בתהליכי אסטרטגיה, M&A, חדשנות וצמיחה   ✓ היחיד שיודע לשלב ולתכלל באופן יישומי – שיווק, מיתוג, מכירות ושירות ✓ מאבחון, ניתוח, מחקר, ייעוץ, ותכנון – ועד הדרכות, ליווי, ניהול והטמעה ✓ מומחיות מובהקת בחברות משפחתיות וקיבוציות ✓ בעל חותם האמינות ותו האיכות של Dun & Bradstreet ✓ שנות ניסיון מגוון ומוכח בשטח – העומדות כולן לרשותכם ✓ מנכ"ל איגוד המרקום הישראלי – מנהלי יישום וביצוע שיווקי ✓ מנהל קהילת הריטייל הישראלית – יבואנים, מפיצים, קמעונאים ✓ מאות לקוחות מרוצים וממליצים, ממגוון ענפים והיקפים, אתגרים ומענים *** חפשו "ערן רותם יועץ", "ייעוץ ממוקד אחד על אחד", "השורה התחתונה פיתוח עסקי" – בגוגל, פייסבוק, לינקדאין ויוטיוב… ותוכלו להתרשם בעצמכם… *** והנה המלצה ועצה ראשונית, ללא תשלום:  אל תקבלו החלטה על יועץ – מבלי לברר, להשוות ולבדוק איתי קודם… 🙂 

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

02-6446597

מיקום

ירושלים

0
שעת ייעוץ חינם

צבי בן שחר

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

הקמת עסק

icon

מתי כדאי (ואפשר) ואיך לפתוח עוסק פטור?

מהו עוסק פטור? עסק שלא גובה מלקוחותיו ולא משלם מע"מ על הכנסותיו....

קראו עוד ›
icon

מדריך להקמת משרד רו"ח / הנהלת חשבונות

חשבונאות היא מקצוע מגוון יותר ממה שמקובל לחשוב. פתיחת משרד היא לא...

קראו עוד ›
icon

בחירת מקום לעסק

בחירת המיקום הנכון היא הרבה יותר מאשר למצוא את המקום שנראה הכי...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא הקמת עסק

מדריך עסקי

icon

מדריך להקמת עסק בתחום האסתטיקה (קוסמטיקה)

שישה שלבים להקמת עסק בתחום האסתטיקה   בחרו את קהל היעד שלכם חשוב...

קראו עוד ›
icon

איך להקים חנות ב- ETSY

הכר את פלטפורמת המכירות של אטסי. כיתד לפתוח חנות בפלטפורמה בחמישה צעדים

קראו עוד ›
icon

האם כדאי להיות או לא להיות פרילנסר?

עבודה כפרילנסר לא בהכרח מתאימה לכולם ומחייבת התארגנות מיוחדת וכוח הנעה עצמי,...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מדריך עסקי

רעיון לעסק

icon

משכיר לעצמאי

איך ניגשים למשימה של הקמת עסק חדש? איך להפוך ליזם עסקי? איך...

קראו עוד ›
icon

כיצד להפוך רעיון לעסק בששה שלבים פשוטים

כיצד להפוך רעיון לעסק בששה שלבים פשוטים לא כל הרעיונות הגדולים הופכים...

קראו עוד ›
icon

רעיון טוב לעסק

רעיון טוב יכול להיות כזה שעונה על צורך שאין לו פתרון אבל...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא רעיון לעסק

תכנית עסקית

icon

תבנית לתכנית עסקית לחברת תוכנה (באנגלית)

מצורפת כאן דוגמא לתבנית עסקית לתכנית עסקית לחברת סטארט-אפ בתחום התוכנה. רצוי...

קראו עוד ›
icon

איך להגיש בקשה למענק במסלול קרן המו"פ?

התוכנית מיועדת לחברות בתהליכי פיתוח של מוצרים חדשים או בשדרוג טכנולוגיה קיימת...

קראו עוד ›
icon

איך לכתוב את פרק התפעול של התוכנית העסקית

פרק התפעול מתאר את הצרכים הפיזיים של פעילות העסק שלכם, כגון המיקום...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא תכנית עסקית

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות