איתמר אורן-ישראלי
EOI
קטגוריה: יועץ, מרצה, נותן שירות
תחומי התמחות: מומחה להגנת סייבר, מנתח מערכות מידע, פיתוח אתרים ואפליקציות, הקמת אתר, מסחר דיגיטלי, סייבר והגנות, פיתוח אפליקציות, אינטרנט- תוכנה, סייבר, פינטק ואגרו טרייד, קריפטו ובלוקציין
כתובת אפריים קישון 20, באר יעקב
איזור פעילות: כל הארץ
שעות פעילות
בין השעות 08:00-17:00 בזימון תור מראש בלבד. |
נסיון מקצועי
שנות נסיון | תחום |
2004 | | פיתוח אתרי וורדפרס |
1998 | | HTML |
2003 | | PHP |
שפות
- אנגלית
- ספרדית
- עברית
מחירון
פגישת היכרות ללא תשלום | |
שעת ייעוץ – מעל 250 ש"ח לשעת יעוץ | |
אמצעי תשלום העברה בנקאית, PayPal/Google Pay/Bit, כרטיס אשראי |
שירותים
- יועץ
- מרצה
- נותן שירות
אודות
בית פיתוח EOI הוקם בשנת במטרה לעצב מחדש את הקשר שבין לקוח לצוות הפיתוח שלו.
צוות EOI מומחה לפיתוח אתרים בכל סקאלה, כולל ממשקי צד שלישי, פיתוח פלאגינים וצד שרת.
אנו מפתחים כל דבר שעובד דרך דפדפן, החל מאתרי תדמית, דרך מסחר אלקטרוני ומרקטפלייסים, ועד מיזמים הרבה יותר מתוחכמים. מערכות SAAS, מערכות CRM ERP,שדרוג מערכות IVR, מערכות סליקה רבודה, מערכות בקרה וניטור, אינטיליגנציה מלאכותית וקריפטו.
בין לקוחותינו, מימון ישיר, רשות הסייבר הישראלית, מיקרוסופט, payoneer.com ועוד.
שירותי החברה:
אפיון ופיתוח אתרים
אפיון ופיתוח אתרי מסחר אלקטרוני
תחזוקה שוטפת לאתרים
אפיון ופיתוח מערכות ווב
אבטחת אתרים
שיקום לאחר פריצה
הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות
איחסון וגיבוי אתרים ועוד…
לקוחות ממליצים
דורית רודין
| מעצבת גרפית
מתוך ניסיון רב שנים בשיתוף פעולה ופרויקטים משותפים, אני מפרגנת מעומק הלב לאיתמר וחגית הנפלאים שהעבודה אתם מקצועית מאוד ותמיד תמיד בנועם. איתמר שם כדי לתת מענה ופתרונות לכל עניין טכני ומנהל ביד רמה וכישרון את הפרויקטים המורכבים ביותר, ידו בכל, מלח הארץ. איש מקצוע נדיר בהקמת אתרים, אפליקציות, ביג דאטה, ראייה שיווקית רחבה יכולת לצפות נקודות תורפה בהתפתחות פרויקטים ומתן פתרונות מיידיים.
מאמרים שנכתבו ע״י איתמר עוד
איזה אתר טוב יותר – wix או וורדפרס?
מצד אחד, מערכת הניהול שמצעידה את האינטרנט כבר 20 שנה. מצד שני, מערכת שהוכיחה את עצמה, צמחה באופן מטאורי, ועושה באז מצוין. אז כשאנחנו ניגשים לבנות אתר חדש, מי טובה יותר. ויקס או וורדפרס?
אפיון לאתר – מה עדיף, ואיך עושים את זה.
כמעט לכל שאלה שיווקית היום יש תשובה זהה. שים את זה באתר! ומאוד ברור שכל עסק צריך אתר אינטרנט. אבל איזה אתר? ויקס או וורדפרס? מי קהל היעד – לקוחות פרטיים או עסקיים? ואולי בכלל האתר צריך לדבר למשקיעים? איך קולעים עם עמוד בית אחד ל 3 קהלי יעד? ואם החברה משנה את ייעוד המוצר, […]
חנות אונליין – shopify, woocommerce או magento?
בבחירת פלטפורמה לחנות אינטרנטית, המשקל של הבחירה הוא הרבה יותר משמעותי. בניגוד לאתרי תדמית – אתר מסחר אלקטרוני הרבה פעמים מחזיק מידע חשוב אודות הרוכשים, ההזמנות הקודמות, קטלוג מוצרים גדול ועוד. המעבר מפלטפורמה אחת לאחרת הוא הרבה יותר ארוך ויקר. סטטיסטית ווקומרס (WooCommerce) היא המערכת מסחר אלקטרוני הנפוצה ביותר. היא מהווה 23% מכל החנויות אונליין […]
מה חדש במסחר אלקטרוני? – מגמות וחדשנות
חנויות אונליין ממציאות את עצמן מחדש מדי יום, ומגישות פיצ׳רים חדשניים ויצירתיים כדי להגדיל מכירות, לרתום את קהל הלקוחות, ולהציג תדמית חדשנית. חלק מהכלים הללו זמינים לביצוע שאינו נורא מורכב גם לאתרי מסחר אלקטרוני יחסית בסיסיים. במאמר הבא נסקור את החידושים הטכנולוגיים ורעיונות שניתן ליישם כמעט עבור כל אתר: קניה במציאות רבודה- עם תחילת […]
שיווק בינ״ל, לוקליזציה, תרגום אתרים וחדירה לשווקים בחו״ל
שיווק בינלאומי בדרך כלל מתחיל באתר אינטרנט, האם לפתוח אתר רב-לשוני בעברית ואנגלית הוא מספיק כדי לענות על הצורך הזה? התשובה היא בדרך כלל לא. כדי להסביר למה נצטרך לעמוד על ההבדלים בין דוברי האנגלית במדינות שונות ומקומיים שונים. ההבדלים הם לא רק בניואנסים כמו cab ו- taxi שככל הנראה לא ישפיעו על ההבנה של […]
עפ״י דירוג של 0 משתמשים