יצירת חשבון עסקי בלינקדאין (LinkedIn)
לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית רבת עוצמה לעסקים המציעה הזדמנויות לנטוורקינג מקצועי, שיתוף תוכן ויצירת לידים. כדי לנצל הזדמנויות אלה, חשוב להגדיר חשבון LinkedIn עבור העסק שלכם. בפוסט זה בבלוג, נדריך אותך בשלבים של יצירת חשבון עסק בלינקדאין ואופטימיזציה שלו להצלחה.
שלב 1: צרו חשבון עסקי בלינקדאין
כדי ליצור חשבון עסקי בלינקדאין, עבור אל דף ההרשמה של לינקדאין ובחר "צור דף חברה". תתבקש לספק מידע בסיסי על החברה שלכם, כולל שמה, גודלה, התעשייה והמיקום שלה. תצטרך גם לבחור כתובת URL של LinkedIn לדף שלכם המשקפת את שם המותג או הזהות שלכם.
שלב 2: השלימו את פרופיל החברה שלכם
פרופיל חברת הלינקדאין שלכם הוא גולת הכותרת של הנוכחות העסקית שלכם בפלטפורמה. חשוב להקדיש זמן ליצירת פרופיל מקיף ומעוצב היטב שמייצג במדויק את המותג שלכם ומציג את המוצרים והשירותים שלכם. כדי להשלים את הפרופיל שלכם, תצטרכו לספק מידע על החברה שלכם, כולל תיאור, לוגו, כתובת URL של אתר אינטרנט וכל פרטי קשר רלוונטיים.
הנה כמה אלמנטים מרכזיים שכדאי לכלול בפרופיל החברה שלכם בלינקדאין:
תמונת פרופיל: זו צריכה להיות תמונה ברזולוציה גבוהה של לוגו החברה שלכם.
תמונת כותרת: זו צריכה להיות תמונת כותרת בעלת מראה מקצועי שמייצגת את המותג שלכם ומספקת עניין חזותי לפרופיל שלכם.
תיאור חברה: זה צריך להיות תיאור קצר, אינפורמטיבי ומרתק של החברה שלכם, המוצרים והשירותים שלה, ומה מבדיל אותכם מהמתחרים שלכם.
פרטי קשר: ודאו שפרופיל החברה שלכם כולל את הכתובת הפיזית, מספר הטלפון וכתובת ה- URL של אתר האינטרנט שלכם, כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו ליצור איתכם קשר בקלות.
מוצרים ושירותים: עליכם לפרט את כל המוצרים והשירותים שלכם ולתאר כיצד הם מועילים ללקוחות שלכם.
דפי ראווה: אתם יכולים ליצור דפי ראווה כדי להדגיש מוצרים, שירותים או יוזמות ספציפיים, ולספק מידע מפורט יותר על מה שאתה מציע.
שלב 3: בנה את הרשת של החברה שלכם
לאחר שפרופיל החברה שלכם הושלם, הגיע הזמן להתחיל לבנות את הרשת שלכם ב- LinkedIn. אתם יכולים לעשות זאת על ידי יצירת קשר עם עובדים, שותפים ועסקים אחרים בתעשייה שלכם. אתם יכולים גם להצטרף לקבוצות LinkedIn ולהשתתף בדיונים, לשתף מאמרים ותכנים אחרים, ולקיים אינטראקציה עם חברים אחרים כדי לבנות את הנראות שלכם ולבסס את עצמכם כמוביל דעה בתעשייה שלכם.
כדי להרחיב את הרשת שלכם, שקלו להשתמש בתכונה "אנשים שאתם עשויים להכיר" של LinkedIn כדי למצוא שותפים, לקוחות ועובדים פוטנציאליים ולהתחבר אליהם. אתם יכולים גם להשתמש בתכונה "דפי חברה שאתם עשויים לאהוב" כדי למצוא עסקים אחרים בתעשייה שלכם ולעקוב אחריהם.
שלב 4: שיתוף תוכן רלוונטי
שיתוף תוכן רלוונטי ואיכותי בלינקדאין הוא דרך מצוינת לבנות את המותג שלכם ולקיים אינטראקציה עם קהל היעד שלכם. אתם יכולים לשתף פוסטים בבלוג, מאמרים, אינפוגרפיקה וסוגים אחרים של תוכן שרלוונטיים לתעשייה שלכם ולקהל היעד שלכם. כשאתם משתפים תוכן, הקפידו לכלול תיאור קצר וקריאה לפעולה שמעודדת אנשים לקיים אינטראקציה עם התוכן שלכם.
שלב 5: צרו קשר עם העוקבים שלכם
לבסוף, חשוב לקיים אינטראקציה פעילה עם העוקבים שלכם בלינקדאין. השיבו לתגובות, סמנו 'אהבתי' ושתפו פוסטים של אנשים אחרים, והשתתפו בדיונים כדי לבנות את המוניטין שלכם ולהגדיל את הרשת שלכם.
לסיכום, פתיחת חשבון עסקי בלינקדאין היא צעד קריטי עבור עסקים שרוצים לנצל את היתרונות הרבים של הפלטפורמה. על ידי יצירת פרופיל מקיף ומעוצב היטב, בניית הרשת שלכם, שיתוף תוכן רלוונטי ואינטראקציה עם העוקבים שלכם, אתם יכולים לבסס את עצמכם כמוביל דעה בתעשייה שלכם ולבנות מערכות יחסים בעלות ערך עם קהל היעד שלכם.
רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!
WhatsApp יצירת קשרנותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר
קרן מסילתי
קרן מסילתי, יועצת שיווקית וכותבת תוכן עם התמחות בשיווק דיגיטלי לעסקים מגוונים. אני...
קרן מסילתי
קרן מסילתי, יועצת שיווקית וכותבת תוכן עם התמחות בשיווק דיגיטלי לעסקים מגוונים.
אני מציעה יעוץ ושירותים לעסקים בנושאים הבאים:
בוגרת לימודי תקשורת ומנהל עסקים B.A במכללה למינהל עם התמחות בתקשורת דיגיטלית בוגרת לימודי תסריטאות בקמארה אובסקורה מתמחה ביעוץ שיווקי לעסקים בהקמה ולעסקים קיימים, מאמינה בשיווק באמצעות תוכן איכותי המותאם לבעל/ת העסק.
skilly
phone number
test email
some link –
another phone number
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)
מנטור עסקי במסגרת קרן שמש
אראלה קוטר
כמעט כל חיי המקצועיים מילאתי תפקידי שיווק, בחברת ייעוץ מובילה, בחברת היי טק,...
שוהם
אראלה קוטר
כמעט כל חיי המקצועיים מילאתי תפקידי שיווק, בחברת ייעוץ מובילה, בחברת היי טק, בחברה תעשייתית בינלאומית ובתפקידי האחרון בארגון בטרם לבטיחות ילדים כמנהלת אגף וחברת הנהלה.
מציעה לך את ניסיוני ב גיבוש אסטרטגיה שיווקית כתיבת תוכן שיווקי בעברית ובאנגלית בניית וניהול תקציבים שיווקיים ניהול פרוייקטים שיווקיים הקמה ותחזוקת רשתות חברתיות ייזום פעילויות שיווקיות יצירתיות
אביעד גינדי
אביעד גינדי, יזם סדרתי, מומחה בצמיחה עסקית ומוביל דעה בתחום הפיננסים במגזר העסקי....
גינדי חדשנות
אביעד גינדי
אביעד גינדי, יזם סדרתי, מומחה בצמיחה עסקית ומוביל דעה בתחום הפיננסים במגזר העסקי. אביעד מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ובעשר שנות ניסיון אינטנסיביות במרחב הפיננסי והסטארט-אפים.
בצעירותו, עבד בחברות מובילות בשוק ההון הישראלי ותעשיות הביטוח.
החל משנת אביעד ייסד וניהל מיזמי פינטק בתחומי הפיננסים, התשלומים והבלוקצ'יין. במסגרתם ניהל ישירות עשרות עובדים והוביל את המיזמים לסבבי גיוסי הון מוצלחים ורכישות.
החל משנת אביעד משמש במנכ"ל "עמותת תיק לכל תלמיד".
אביעד מתמקד כיום בדור הצעיר של יזמים מקומיים המחפשים הדרכה, מימון ויתרון טכנולוגי. הוא מקדיש את מירב זמנו להכשרה, ומתן ייעוץ מקצועי על מנת להוביל צוותים חדשניים להצלחה.
מור כהן
יזמת סדרתית. שני מיזמים בתחום המדיקל דיוויס ועוד… גיוס הון, ממשקיעים פרטיים, קרנות,...
CohenMor Consulting
פרדס חנה-כרכור
מור כהן
יזמת סדרתית. שני מיזמים בתחום המדיקל דיוויס ועוד… גיוס הון, ממשקיעים פרטיים, קרנות, מימון המונים ומענקים לרשות החדשנות ליזמים וחברות. היום, יצרתי מדריך לכתיבה מדויקת וקלה יחד עם AI למענק תנופה וקרן המו"פ
יזמת ומנכ"לית. מייעצת ליזמים משלב הרעיון ועד היציאה לשוק. בניית תוכנית עסקית. בניית פיטץ'. כיצד לקבל מענקים מהרשות לחדשנות וגיוס הון, ממשקיעים פרטיים, קרנות, מימון המונים ומענקים לרשות החדשנות ליזמים וחברות. היום, יצרתי מדריך לכתיבה מדויקת וקלה יחד עם AI למענק תנופה וקרן המו"פ
כנרת אייזנברג
כנרת אייזנברג, יועצת פיתוח עסקי שיווקי עם דגש על קידום בדיגיטלי משנת ....
כנרת בי די סי
חיפה
כנרת אייזנברג
כנרת אייזנברג, יועצת פיתוח עסקי שיווקי עם דגש על קידום בדיגיטלי משנת .
ביולי הקימה את מפגשי נטוורקינג ויין ועד היום מתקיימים המפגשים ברחבי הארץ.
מרצה ומנחה סדנאות בנושאים של נטוורקינג ויצירת קשרים, שיווק דיגיטלי, בנייה וניהול קהילה.
ביולי הוציאה לאור את הספר: נטוורקינג – איך לייצר רשת קשרים מהבית
ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי קידום אורגני ברשתות החברתיות נטוורקינג ויצירת קשרים בנייה וניהול קהילה הרצאות וסדנאות
טל מורד
יועץ עסקי-שיווקי ומומחה לצמיחה עסקית. אני מאמין שבעידן החדש העסק לא צריך להתיש...
טל מורד | צמיחה עסקית בעידן החדש
פרדס חנה-כרכור
טל מורד
ייעוץ וליווי עסקי: אסטרטגיה עסקית, סדר ושליטה בעסק, אפיון סל מוצרים, דיוק הבידול והמסרים השיווקיים, תמחור, עבודה מנטלית ובניית מיינדסט חזק לצמיחה עסקית, חוסן מנטלי בהקשר העסקי, יצירת תוכן וכו׳ התמחות מלאה בעולמות הדיגיטל: שיווק אורגני בפייסבוק ואינסטגרם, פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם (מערכת הפרסום של מטא), פרסום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל, יוטיוב, ניהול אתרי וורדפרס (אלמנטור) ו-wix, מחסר אלקטרוני בווקומרס, שופיפיי וכו׳