כיצד להקים עסק ייעוץ IT
יועצים מספקים ייעוץ מומחה במגוון רחב של תחומים. בתחום מסוים כמו תעשיית טכנולוגיית המידע, ניתן לשכור יועץ כדי לייעץ לחברת מחשבים סטארט-אפית או פשוט לספק תמיכה טכנולוגית ללקוחותיו. יועצים הם לעתים קרובות עובדים של חברת ייעוץ, אבל יש אינספור יועצים עצמאיים שמבצעים את עבודתם בבית. כמו לפתח כל עסק, הקמת עסק ייעוץ IT יכול להיות מאתגר. השתמש בשלבים אלה לקבלת עזרה אודות אופן ביצוע פעולה זו.
קבע את תחומי המומחיות הספציפיים שלך בתחום טכנולוגיית המידע.
בחר תחום מסוים בשדה ה- IT שבו אתה בקיא במיוחד ומסוגל למקד את העסק שלך. ייתכן שתחליט להקים חברת ייעוץ IT כללית, אך אם תוכל להתמקד בכישורים מיוחדים במגזר ייחודי של התעשייה, סביר יותר שתקבל לקוחות עם צרכים ספציפיים, בהם יהיה לך יתרון תחרותי.
למד את התחרות – גלה את המומחיות והשירותים המוצעים על ידי אחרים בתחום שלך. להבין את המחירים שלהם ואת תוכניות השיווק שלהם. לאחר הבנת דרך פעולה של המתחרים תוכל להבין טוב יותר את צורכי השוק והיכן תוכל להתבדל כדי לנצל את מקסימום ההזדמנויות. גם אם בתחילת הדרך הנטייה תהיה לקחת כמעט כל סוג עבודה שתוצע כדי לייצר הכנסה ולכסות הוצאות , בהמשך, לאחר התבססות, תרצה להתמקד בנישה הייחודית בה בחרת.
כעת נסח הצהרת משימה שמסבירה מה אתה רוצה להשיג עם העסק שלך. חשוב לבסס את המשימה שלך על המטרות האישיות ועסקיות וגם להבין איך אתה יכול לשפר את העסקים של הלקוחות שלך. שקול את התחרות שלך בעת ניסוח הצהרה זו. במה אתה שונה מהם? מה החוזקות שלך? מה החולשות שלך? היכן ההזדמנויות? (SWOT) .
בחר שם המשקף את מי שאתה ומה אתה מייצג בעסקים. זכור שיועצים הם מקצוענים. מומלץ להגדיר את עצמך כמומחה בתחום ובתתי- תחומים כדי שיקל על הלקוחות שלך להבין איך אתה יכול לסייע להם.
בין אם אתה מתכנן לפעול כעוסק מורשה, או לפעול כחברה בע"מ, תצטרך להירשם באופן חוקי לפני שתוכל לעשות עסקים. לשם רישום העסק כדאי להיעזר ברו"ח או עורך דין מסחרי. היתרון העיקרי של הקמת חברה הוא כי הכספים הפרטיים שלך יופרדו באופן חוקי מאלה של החברה שלך. פעולה זו ממזערת את הסיכון עבורך במקרה שהעסק שלך נתבע או נכנס לפשיטת רגל.
חשוב מאוד לבצע ביטוחים מתאימים לעסק כדי להקטין את הסיכונים ולתמיד להחתים את הלקוחות על הזמנת עבודה מסודרת בה יצוין תכולת השירות והתחייבות והגבלות אחריות.
כתוב תוכנית עסקית.
פרוס את המוצרים והשירותים שתציע, כיצד אתה מתכנן לשווק ולפרסם את המוצרים והשירותים שלך, כיצד אתה מתכנן לממן את העסק וכיצד תנהל אותו. התוכנית העסקית עוזרת להנחות אותך בתהליך הקמת העסק על ידי סיוע בקביעת המטרות שלך, בחינת התמחיר והמודל העסקי, ניתוח תזרים המזומנים ועוד. התוכנית תשמש אותך גם לצורך גיוס מימון ראשוני ממקורות חיצוניים כמו בנקים או קרנות ייעודיות לעסקים קטנים. הכנת תוכנית עסקית טובה וקביעת יעדים ואבני דרך חשובה מאוד להצלחת העק ולכן שקול להיעזר במומחה עסקי לשם כך.
תקים את המשרד שלך. המשרד יכול להיות בבית או בבניין משרדים. שקול את הצרכים והיכן אתה מתכוון להיפגש עם הלקוחות שלך. לעתים כאשר מתחילים לעבוד כעצמאי ולבד, משרד ביתי יכול להספיק אם הוא מאפשר לך מרחב שקט בו ניתן לעבוד ולנהל שיחות עם הלקוחות. כאשר אתה מגייס עובדים לעסק העניין מעט יותר מורכב ולעתים נדרש כבר בשלב זה לשכור משרד לעסק.
יציאה לדרך היא מאתגרת וצריך לגייס לקוחות ופרויקטים. חשוב לפתוח עמוד עסקי בלינקדאין. להירשם לפלטפורמות רלוונטיות שיכולות לחשוף אותך ללקוחות פוטנציאלים אך בעיקר לנצל את רשת ההיכרויות שלך. הפצה מפה לאוזן היא האמצעי הטוב ביותר שיכול להיות למומחה בכל תחום. חשוב להשתתף בכנסים ולהפיץ את הבשורה על העסק ושירותים שאתה מציע. צור קשר עם עמיתים ועמיתים בעבר לקבלת הפניות.
רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!
WhatsApp יצירת קשרנותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר
ישי בועזסון
מומחה ללוגיסטיקה וניהול שרשראות אספקה, בעל ניסיון רב בייעוץ לחברות במגזרים שונים. בין...
SupplyChain.co.il
מודיעין-מכבים-רעות
ישי בועזסון
מומחה ללוגיסטיקה וניהול שרשראות אספקה, בעל ניסיון רב בייעוץ לחברות במגזרים שונים. בין הפרויקטים אותם ביצע: ייעוץ לחברת אינטל ארה"ב, ייעוץ לחברת Staples ארה"ב, ייעוץ לחברת Pepsi Bottling Co. ארה"ב, ייעוץ לחברת Medtronic ועוד מגוון פרויקטים בארץ ובחו"ל. בנוסף, ייעץ מר בועזסון למט"י ירושלים, ומחזיק במשרת מרצה בכיר בארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה. מר בועזסון הוא בעל תואר שני בהנדסת לוגיסטיקה וניהול שרשראות אספקה מאוניברסיטת MIT בארה"ב.
כמו כן הקים סטארטאפים בתחומים שונים (תחבורה, מסחר, בניין) ובעל נסיון רב בהקמת סטארטאפים ויזמות.
ייעוץ עסקי כללי – תכנון תקציב, תכנית עסקית וכו' ייעוץ מומחה – ניהול שרשראות אספקה ולוגיסטיקה (חיזוי ביקוש, תכנון מלאי, תכנון ייצור, היצע פריטים, אופטימיזציה של הפצה וכו') מנטורינג לסטארטאפים – בניית מצגות, גיוס, בניית תכנית עסקית ועוד הרצאות וקורסים בנושאים : . יסודות הלוגיסטיקה . שיטות חיזוי (תיאורטי) . שיטות חיזוי (מעשי) . עקרונות ניהול מלאי . עקרונות ניהול מלאי בתנאי אי-וודאות . תזמון הפעילות במערך הלוגיסטי (תיאורטי) . תזמון הפעילות במערך הלוגיסטי (מעשי) . ניהול פרויקטים . ניהול האיכות . מדיניות ויזמה ברמת התאגיד . אסטרטגיה ומבנה ארגוני . מטרות ניהול שרשרת האספקה . מבנה שרשרת האספקה . תכנון היצור . העברת מצגת ועמידה בפני קהל (סדנה חוויתית) . ניהול סיכונים
דליה בן-דוד
ייעוץ טכנולוגיות מידע – אפיון, התאמה ויישום: מערכות מידע, שיווק דיגיטלי, מסחר מקוון,...
ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט
תל אביב - יפו
דליה בן-דוד
ייעוץ טכנולוגיות מידע – אפיון, התאמה ויישום: מערכות מידע, שיווק דיגיטלי, מסחר מקוון, אוטומציה עסקית ושיווקית- לחברות ופרטיים.
דליה בן-דוד ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט, מהנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע. טכניון.
יועצת טכנולוגיות מידע כתפיסה הוליסטית, ניסיון במגוון תחומי תוכן:הי טק, בריאות, בטחון וצבא, קמעונאות, בנקאות ופיננסים,ועוד
ללקחות פרטיים/ עסקיים / ארגונים ומוסדיים .
- אפיון, יישום והדרכה של מערכות מידע לעסקים: CRM /ERP / PLM / ניהול פרויקטים / כספים
- ניתוח צרכים והתאמת "חליפה" של מדיה חברתית, אתר אינטרנט וחנות מקוונת בשילוב מערכות מידע
- ליווי והדרכה ליישום תהליכי אוטומציה שיווקית / עסקית, בוטים וממשקי no-code למערכות מידע
תל-אביב | | | לינקדאין ניסיון תעסוקתי דליה בן-דוד ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט אפיון ויישום מערכות מידע (CRM / ERP ) בשילוב שיווק דיגיטלי · מיפוי תהליכים עסקיים וכתיבת מסמך אפיון דרישות על, לרבות תכנון ותכולה. · המלצה על מערכות מידע העונות לאפיון: הדגמה, הצעות מחיר, ליווי לבחירה וסגירת חוזה מול ספק. · בדיקת ממשקי מערכת המידע עם ערוצי דיגיטלי השונים והמלצות לאינטגרציה מיטבית. · ליווי יישום, הקמת תשתיות, הטמעה והדרכה: בצד לקוח אל מול ספק / יישום ישירות ללקוח. אפיון ותכנון אתרי תדמית וחנויות מקוונות, בשילוב ערוצי שיווק דיגיטל ומערכות מידע · עבור אתרי תדמית: אפיון דרישות תשתית, עיצוב האתר, ממשקים למערכת CRM ועוד. · עבור e-commerce: ניתוח קטגוריות המוצרים / שירותים, בניית קטלוג ודף המוצר, בחירת פלטפורמת חנות ומערכת סליקה, בחירת מערכת ERP ושיטת היישום. תכנון ויישום אוטומציה שיווקית ותפעולית · תכנון ובניית תהליכים אוטומטיים באמצעותZapier / Integromat לרבות תכנון ממשקים למערכות חיצוניות. – מיישמת ומנהלת מחלקת sap master data . פריגו ישראל – מגוון תפקידים בתחום ה CRM · Solution Architect CRM -Contact Center "לאומי כל" בנק לאומי. · מנהלת מחלקת IT אירופה SIEBEL-CRM מרקורי אינטראקטיב ((HP. · Product manager ותהליכי קדם מכירה CRM-SIEBEL . טלדור. השכלה BSC הנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע, טכניון חיפה. קורסים והשתלמויות תעודה אוטומציה שיווקית ועסקית | מכללת האקריו | רמת גן תעודה פרקטישיונר NLP NLPLUS | | תל-אביב תעודת יועץ מוסמך לעסקים חברתיים | ג'וינט ומשרד הכלכלה | אשדוד הסמכה מיישמי ERP-SAP/R לוגיסטי + פיננסי | הטכניון | רמת גן הסמכה מיישמי ORACLE /SIEBEL CRM | Oracle | ארה"ב + פתח תקווה הסמכה מנהל מסחר אלקטרוני בשילוב כלי מדיה חברתית | מכון הייצוא הישראלי והבינתחומי הרצלייה כלים וטכנולוגיות מערכות /CRM ניהול פרויקטים/ שירות: Monday, Senzey, Powerlink, Zoho ,Sugar CRM, Vcita, כוורת CRM מערכות ERP ו PLM : NetSuite -ORACLE, sap by design ,SAP R,Oodo , רמדור, Origami מערכות פיננסיות וסליקה : Icount ,invoiceu ,FreshBooks , משולם, חשבונית ירוקה, קארדקום אוטומציה no-code : Zapier , Integromat , Calendly, WhatsApp, Many chat, Smoove בסיסי נתונים + טלפוניה : Oracle ,Sql-serve, Airtable , Mysql, MongoDB, Mobilecrm, Zoom אתרים וחנויות מקוונות : WordPress , WooCommerce, Learn Dash, ,Wix Shopify Cash cow, Eshop, קונים בו שרות צבאי: מלא, ברפא"ל. התנדבות: מנטורית לייעוץ טכנולוגיות מידע – יוניסטרים. שפות: עברית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, רומנית.
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)
מאיר מ
בעל שנות ניסיון. מלווה ארגונים ציבוריים ורשויות ב: אבחון ארגוני. אסטרטגיה ארגונית (חזון, מבנה ארגוני תואם אסטרטגיה, הגדרת מטרות ויעדים, כתיבת תכניות עבודה למימוש האסטרטגיה). ניהול שינוי בארגון והטמעתו. פיתוח מנהלים וצוותי עבודה. ייעוץ אישי וליווי מנהלים. הערכה ומשוב. סקרים ארגוניים – סקרי “”, שביעות רצון עובדים, שביעות רצון לקוחות. מיון והשמת מנהלים ועובדים.
נטלי בן סימון
נטלי בן סימון, מנהלת מכירות וסמנכלית תפעול בשנה האחרונות, ליוויתי והקמתי חברות בעולמות...
נטלי בן סימון
גדרה
נטלי בן סימון
נטלי בן סימון, מנהלת מכירות וסמנכלית תפעול בשנה האחרונות, ליוויתי והקמתי חברות בעולמות המכירות, כיהנתי בתפקידים של מנהלת מכירות וסמנכלית תפעול, בישראל וברילוקיישן בגיאורגיה.
בשנים האחרונות מלווה בעלי עסקים בשלבים ההתחלתיים של העסק, מייעצת בנוגע להכנת תכנית עסקית, בניית חזון לעסק, בניית פאנל מכירות ופאנל שיווקי נכון להכנסת לקוחות, בחירת ספקי שיווק ואפיקי שיווק רלוונטיים, מימון ותזרים.
שנות ניסיון בעולם המכירות; הקמה מן היסוד וניהול מערכי מכירות תוך הובלה להישגים, שיפור הביצועים והרווחיות. מציעה שירותים ב- ניהול תקציבים, גיבוש אסטרטגיה, בנית תוכניות עבודה, תהליכים ויעדים, ניתוח מצבים והטמעת שינויים ויישום כלי בקרה. ניהול הדרכה והנעת עובדים ומכירות, פיתוח והרחבת מאגרי לקוחות, יצירת שת"פ אסטרטגיים וגיוס גורמים תומכים להצלחה. הכנת תכנית עסקית, בניית חזון לעסק, בניית פאנל מכירות ופאנל שיווקי נכון להכנסת לקוחות, בחירת ספקי שיווק ואפיקי שיווק רלוונטיים, מימון ותזרים.
אביעד גינדי
אביעד גינדי, יזם סדרתי, מומחה בצמיחה עסקית ומוביל דעה בתחום הפיננסים במגזר העסקי....
גינדי חדשנות
אביעד גינדי
אביעד גינדי, יזם סדרתי, מומחה בצמיחה עסקית ומוביל דעה בתחום הפיננסים במגזר העסקי. אביעד מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ובעשר שנות ניסיון אינטנסיביות במרחב הפיננסי והסטארט-אפים.
בצעירותו, עבד בחברות מובילות בשוק ההון הישראלי ותעשיות הביטוח.
החל משנת אביעד ייסד וניהל מיזמי פינטק בתחומי הפיננסים, התשלומים והבלוקצ'יין. במסגרתם ניהל ישירות עשרות עובדים והוביל את המיזמים לסבבי גיוסי הון מוצלחים ורכישות.
החל משנת אביעד משמש במנכ"ל "עמותת תיק לכל תלמיד".
אביעד מתמקד כיום בדור הצעיר של יזמים מקומיים המחפשים הדרכה, מימון ויתרון טכנולוגי. הוא מקדיש את מירב זמנו להכשרה, ומתן ייעוץ מקצועי על מנת להוביל צוותים חדשניים להצלחה.
פסקל זמיר
פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל...
פסקל זמיר
פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל זמיר יליד פריס, צרפת, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים (עסקים בינלאומיים ושיווק). חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה ומשרד התיירות.
פסקל בעל יותר מעשרים שנות ניסיון ,ייתן לכם סל פתרונות מהותיים והכרחיים להצלחה עתידית של העסק שלכם.
פסקל זמיר יועץ עסקי,חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה מעלות ומשרד התיירות. תקשורת, ואינטרנט ורשתות חברתיות בכדי לקדם את העסק שלכם אנו מציעים לכם אפשרויות של קמפיין פרסומי להשקת הפרויקט בצורה מתוקשרת וניהול פרסום ברשת האינטרנט כולל קידום עם Google Adwords ורשתות חברתיות ושיווק ויראלי. קונספט, מחקרי שוק, תכוניות עסקיות ובדיקת כדאיות פסקל זמיר מלווה אתכם בהחלטות האסטרטגיות שלכם ומציע לכם כלים הנדרשים על מנת להשתלב בשוק ולהוביל להשתלבות מוצלחת של הפרויקטים שלכם.. • ניתוח והקמת קונספט • מחקרי שוק • תכוניות עסקיות • התאמה של אסטרטגיה ופעילויות לעסק מסחר מקוון ושיווק דיגיטאלי-מעוף על מנת לקדם את העסק שלכם אנו מציעים אפשרויות של קמפיין פרסומי להשקת הפרויקט בצורה מתוקשרת וניהול פרסום ברשת האינטרנט, כולל ליווי ואפיון לחנות וירטואלי קידום באמצעות Google Adwords רשתות חברתיות ושיווק דיגיטאלי אנו מביאים אתנו הכרות מעמיקה וניסיון רב בסביבה העסקית, משפטית, כלכלית ותרבותית המשתנה, על מנת שנוכל לצייד אתכם במידע הדרוש לפיתוח הפרויקט בהתאמה לתנאים המקומיים. כיצד נכתוב תוכן שיווקי בעמודי האתר?