ערוץ יוטיוב שיסייע לעסק שלכם
מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים ב- YouTube כמקור הבידור האינטרנטי שלהם. ישנם יתרונות רבים ליצירת ערוץ יוטיוב שיסייע לעסק שלכם. היתרונות העיקריים הם בניית קהל פעיל וממוקד לאתר שלכם והגדלת הנראות שלכם במנועי חיפוש. שנית, אתם יכולים לפתח מערכות יחסים עם עסקים ומשפיענים אחרים על ידי התייחסות לסרטונים שלהם ושיתוף פעולה. שלישית, אתם יכולים למתג את עצמכם ואת האתר שלכם כמומחים בנישה שבחרתם, לאחר שתקבלו מספיק חשיפה. ההצלחה של מאמצי YouTube שלכם תלויה מאוד במציאת אסטרטגיה יעילה לאופטימיזציה.
אם אתם רוצים לדעת כיצד להקים ערוץ YouTube לעסק, עליכם לבצע מספר שלבים כדלהלן:
א. כמות הזמן שאנשים מבלים באינטרנט גדלה באופן דרסטי, במיוחד בשנתיים האחרונות ,עקב המגיפה. הדבר הוביל בסופו של דבר לצריכת וידיאו גדולה יותר. כ- 80% ממשתמשי האינטרנט מעדיפים סרטונים על פני סוגי תוכן אחרים . זה פותח הרבה הזדמנויות חדשות למשווקים. בשנת 2020, 88% ממומחי השיווק טענו שהם משתמשים ב- YouTube כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית שלהם, וזה בכלל לא מפתיע – הפלטפורמה מונה קהל של כ-2 מיליארד אנשים, ומספקת מגוון רחב של נישות שהעסק שלכם יכול להתאים להן. כאשר אתם מגיעים לקהל הנכון, אתם מגבירים את המודעות למותג , את הנאמנות לו ואת המכירות – ואלו הן הרי המטרות הסופיות של כל עסק.
ב. כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם , עליכם להבין כי YouTube מציע מספר תכונות ייחודיות שיכולות לסייע לכם לקדם את העסק הקטן שלכם. ביניהן, ניתוחים מתקדמים, אופטימיזציה של וידאו, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד. בואו נבחן מקרוב את התהליך, שלב אחר שלב, להקמת ערוץ יוטיוב.
איך ניגשים להקמת ערוץ
1. הקמת חשבון Gmail יוצרת באופן אוטומטי פרופיל YouTube ברגע שאתם נכנסים לפלטפורמה.
2. הדבר החשוב הבא הוא לחקור את השוק . שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: האם המתחרים שלי נמצאים ב- YouTube? איזה תוכן הם יוצרים? איך הם מקדמים את עצמם?
3. לעולם אל תעתיקו מותגים אחרים. וודאו שהחברה שלכם בולטת. עליכם להשקיע קצת זמן ומאמץ בנראות החזותית ובמיתוג של הערוץ שלכם, וכמובן, באיכות התוכן.
4. הכינו טריילר לערוץ – זה יהיה הדבר הראשון שאנשים שאינם רשומים אליכם יראו כאשר הם מבקרים בפעם הראשונה בערוץ שלכם. זה יכול להיות אוסף קצר של מיטב הסרטונים שלכם או סרטון אחד המציג את החברה.
5. בצעו אופטימיזציה לחיפוש – כל המאמצים שלכם יהיו לשווא אם אין לכם מספיק חשיפה במנועי החיפוש .
6. יצירת תוכן – הכנת סרטון מגניב עשויה לקחת הרבה זמן, ולכן, כפי שהזכרנו קודם לכן, כדאי לשקול לשכור צוות YouTube ייעודי. הם ידאגו לייצור ושיווק הווידיאו, כמו גם לבניית קהילה.
7. אפשר גם להסתמך על כלים חינמיים לצורך יצירת סרטונים. לשם כך תצטרכו:
עורך וידאו מקוון כמו Fastreel, Magisto או Kapwing
יוצר איורים לאמנות ערוצים: Canva, Venngage או Crello
מתכנן תוכן כמו Loomly, Trello או Agorapulse
כפי שאתם רואים, ישנם הרבה יתרונות לשימוש ב- YouTube . לא כל חברה מצליחה בכך, אך עם מספיק זמן ומאמץ אפשר להגיע למטרה. חשבון YouTube ימשוך קהלים חדשים, ישפר את מערכות היחסים עם הלקוחות וימשוך יותר תנועה לאתר שלכם.
עם תכנון מוקדם של האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם וחקר שוק, תוכלו לצאת לדרך. אל תשכחו לייעל את החיפוש במנועי החיפוש והעלו סרטונים באופן קבוע, העוקבים יגיעו במהרה. על ידי איזון בין כמות וסוגי התוכן, תוכלו לעניין את לקוחותיכם לאורך זמן.










