איך לבצע בדיקת התכנות לרעיון סטארט-אפ

איך לבצע בדיקת התכנות לרעיון סטארט-אפ

מאמר זה מציע דרכים לביצוע בדיקת התכנות עבור רעיון לסטארט-אפ. עבור רבים מהיזמים בתחילת דרכם התהליך של מציאת רעיון לסטארט-אפ חדש הוא מרגש ואפילו מסעיר אבל גם מאיים ומפחיד. המאמר יציג שיטה מהירה וזולה לבחינת הנחות היסוד של רעיון לסטארט-אפ שיגדיל משמעותית את סיכוי ההצלחה בהמשך.

איך מבצעים בדיקת התכנות ראשונית ?

בדיקת התכנות הוא תהליך של בירור אם הרעיון שלך מעניין את קהל היעד המיועד. בדיקת השוק כוללת סדרה של ראיונות עומק עם לקוחות בשוק היעד, והיא כמעט תמיד מתרחשת לפני שהשקעתם השקעה משמעותית בזמן וכסף במוצר/קונספט. על ידי ביצוע בדיקות התכנות מתאימה אפילו יזמים חסרי ניסיון יכולים להביא מוצרים/קונספטים יוצאי דופן לשוק משתנה ומהיר.

להלן מספר טיפים לביצוע בדיקת התכנות וולידציה של "מוצר – שוק – לקוחות" אמיתיים. על ידי בדיקה סיסטמתית תוכלו לבחון אם הרעיון פותר בעיה, מי הם הקונים הפוטנציאליים, ובסופו של דבר האם יש או אין התכנות לרעיון.

  1. רשמו את קונספט של המוצר/רעיון

פעולת כתיבה פשוטה תאלץ אותכם לשקול דברים שאולי התעלמתם מהם בתחילה. לא מדובר על כתיבת "תוכנית עסקית", אלא על שאלות יסודיות שתוכלו לצאת ולבדוק. מה הן ההנחות היסוד שלכם, וככל שתוכלו לבדוק אותן מוקדם יותר, כך יהיה לכם פחות סיכון בעת ​​השקת המוצר. תוכלו להתחיל עם השאלות שלהלן או להשתמש בכלי של ה  Business Model Canvas כדי לכוון את החשיבה שלכם.

רשמו את הנחות היסוד אותם תצטרכו לבדוק:

מי הלקוחות שלכם? אם אתם חושבים "כולם", נכונה לכם אכזבה קשה. הקפידו להיות ספציפיים. לדוגמה, אם הלקוח שלכם הוא עסקים מסוג מסוים, ענו: איזה סוג עסק? כמה גדול או קטן העסק הטיפוסי? באיזה שוק? מה התיאור של הלקוח הפוטנציאלי?

אילו בעיות אתם פותרים? יזמים רבים חושבים על המוצר תחילה – הם מתמקדים בתכונות המוצר, משיקים את המוצר, ואז תוהים מדוע המוצר שלהם מתקשה להשיג אחיזה בשוק. הדרך היא לעולם להתחיל עם הבעיה אותם את מתכוונים לפתור. המשמעות היא להיות מפורשים וספציפיים לגבי הבעיות שהמוצר פותר. על ידי כתיבת בעיות אלו, תוכל לאשש אם הלקוחות רואים עין בעין את הצורך שלהם והבעיה אותה אתם פותרים. וחשוב מכך, האם לקוחות חושבים ששווה לשלם עבור הפתרון שלכם.

כיצד המוצר שלך פותר את הבעיות הללו? רק לאחר שכותבים את הבעיה עוברים למוצר. מכאן, תוכלו לקשר את הערך של המוצר ישירות לבעיות וצרכים של הלקוחות. כיצד פתרון בעיותיהם משפר את חייהם או את הרווחיות של העסק שלהם? האם זה מכניס להם יותר כסף? נראה טוב יותר?

מהן התכונות העיקריות של המוצר? התכונות צריכות להיות יותר ממגניבות – הן צריכות לפתור בעיות ספציפיות ובצורה כמותיות ומדידה (למשל, חיסכון בזמן, כסף), כך ייטב. מומלץ לחשוב על מוצר מינימלי בר-קיימא , מוכר גם  במונח MVP” " ולהגביל את מערך התכונות ככל האפשר (אבל  לספק מספיק ערך ללקוח כדי שירצה לקנות או לפחות להתנסות במוצר)

  1. פעלו על פי עקרון ה"פראטו"

עולם הסטארט-אפ זז מהר ולא מחכה לכם. בזמן שאתם מוציאים רעיון או קונספט חדש, גם יזמים אחרים מזהים הזדמנויות וחושבים לפתור את בעיות העולם. הזמן והמשאבים מוגבלים. אין זמן להתייסר על מידע שחסר ובסופו של דבר יתכן ולא יתרום לכם כלל. מסיבה זו, כדאי לדבוק בכלל 80% – לקבל מספיק מידע (תקף) מראיונות לקוחות וממקורות נתונים אחרים כדי לקבל החלטות סבירות.

  1. רוב מה שאתם כותבים זה רק הנחות שלכם

רוב הכתיבה שלכם, הדיונים (והוויכוחים), הם הנחות בלבד. לעתים קרובות צוותים לוקחים את הדיונים האלה (ואת מה שבראשם) ומנתחים אותם כעובדות מוגמרות כאשר בפועל מדובר בהנחות שצריך לבדוק. הנחות יסוד הם חשובות לדינמיקה של פיתוח רעיון, כיוון שזה חוסך לנו זמן קריטי בשלב הראשוני, לפני שאנו יוצאים לאשש את אותם הנחות. גם להיתקע על פרט מידע קטנים מתוך רצון לרדת לכל הפרטים יכול להיות מסוכן ולבזבז זמן יקר.

  1. חקור את הנחות היסוד

ברגע שקיבלתם מספר החלטות בסיסיות, וכתבתם את ההנחות, צאו לבדוק אותן כדי לראות אם הן מהדהדות בקרב לקוחות פוטנציאליים. בדיקת התכנות ראשונית נסמך על ראיונות עם לקוחות פוטנציאליים. תוכלו גם לבדוק את ההנחות יסוד שלכם בראיונות עם מומחים (למשל אנליסטים לתעשייה, אנשים שהועסקו בתעשייה, יועצים וכו').

  1. התחילו עם רשת ההיכרויות שלכם

הרבה פעמים שואלים איך אפשר למצוא בקלות לקוחות פוטנציאליים ולדבר איתם. מומלץ לעבוד קודם עם רשת ההיכרויות שלכם ועם רשתות החברים שלכם, יועצים ומנטורים, ואחרים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. זכרו שהחיסרון של ראיונות של אנשים ברשתות שלכם הוא שהם נוטים להיות ידידותיים. זה אומר שיתכן ותהיה הטיה חיובית לרעיון. אבל עדיף איזו הטיה מאשר לא לראיין ולהתקרב לחקר האמת.

  1. ראינו את הלקוחות הפוטנציאלים

כשאני מזכיר ראיונות, אני לא מדבר על שיחה שטחית (או גרוע מכך, סקר). התחילו עם רשימת שאלות אבל תאפשרו לעצמכם לסטות מהשאלות שהכנתם. גשו לשיחה בתחושת סקרנות לגבי הבעיה והצרכים של הלקוח, ותקבלו תובנות חשובות באמת.

  1. שאלו "למה ומדוע"

"למה?" היא ללא ספק השאלה החשובה ביותר שאתם יכולים לשאול. רק כך תוכלו להתקרב אל האמת על הלקוחות ורצונם. למרבה הצער, לא משתמשים בשאלה זו לעתים קרובות מספיק – יותר מדי אנשים שואלים שאלה ואז מקבלים את התשובה כדבר נתון. זו הזדמנות שהוחמצה להבין מוטיבציה, דינמיקה ולאמת מה מישהו באמת היה עושה.

  1. מצאו את הצעת הערך

כדאי להתמקד פחות בתכונות ויותר בהבהרה של הצעת הערך למוצר שלהם. מה זה אומר? הצעת ערך היא התועלות והרווחים הצפויים שלקוח יקבל מהשימוש במוצר. הצעת הערך יכולה להיות כמותית, כגון חיסכון בזמן או הכנסה נוספת. אבל הצעת הערך יכולה להיות גם איכותית, כמו הקטנת כאבים או יתרונות אורח חיים שהמוצר מספק. על ידי הבנה מעמיקה ותיעוד הצעת הערך באמצעות ראיונות עם לקוחות, אתם יכולים לייחד את הרעיון.

  1. לאהוב את הרעיון לא אומר בהכרח שהלקוח יקנה אותו

למרבה הצער, אישוש הצורך של מוצר עם לקוחות פוטנציאליים הוא סובייקטיבי. אין תשובה בשחור לבן. למעשה, מכיוון שאנשים בדרך כלל נחמדים ורוצים לרצות אותכם, אתם צריכים להתייחס בזהירות לתשובות.  כשמישהו אומר בהתלהבות, "זה נשמע נהדר", או "זה רעיון מעניין", התגובה הראשונה שלכם צריכה להיות "למה ומדוע אתה חושב כך?" חשוב להבין שמי שאוהב את הרעיון לא בהכרח  ירצה לרכוש את המוצר. האתגר שלכם  במהלך בדיקת ההתכנות הוא לזהות מה הן התשובות "הכוזבות".

  1. צאו לדרך

בסוף צריך לדעת גם לקחת סיכון, לקפוץ למים העמוקים ולהנות מהחוויה. נטילת סיכונים היא סימן ההיכר של יזמים מצליחים.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

מרדכי לנדו

לאחר שנות שירות כפיזיקאי בכיר בקמ"ג, התחלתי ב-קריירה חדשה כעורך פטנטים  וכיועץ בנושא...

שם המשרד

ד"ר מרדכי לנדו

מיקום

באר שבע

0
שעת ייעוץ חינם

מרדכי לנדו

לאחר שנות שירות כפיזיקאי בכיר בקמ"ג, התחלתי ב-קריירה חדשה כעורך פטנטים  וכיועץ בנושא תמיכה של רשות החדשנות במיזמים טכנולוגיים משני עברי החזית, כבודק של רשות החדשנות וכיועץ ליזמים ולחברות הזנק.

אני עורך פטנטים מאז ועובד עתה ישירות עם ממציאים, יזמים וחברות הזנק, וגם בעקיפין דרך מיטב המשרדים בארץ. בנוסף, לאורך כל העשור הקודם בדקתי מטעם רשות החדשנות בקשות לתמיכה מרשות החדשנות והצגתי את המלצתי לפני וועדה.  מאז אני מסייע ליזמים ולחברות להגיש בקשות תמיכה מרשות החדשנות, משרד האנרגיה ועוד. אני בקי בתחומים מקצועיים בחלוקה לשתי רמות, רמת מומחיות  ורמת היכרות מעמיקה. מומחיות מתבטאת בפרסומים מדעיים, פטנטים,  ופיתוח מוצרים ומערכות. היכרות מעמיקה מבוססת על עריכת פטנטים של לקוחות  ו\או בבדיקה מקצועית של בקשות תמיכה למענקי מחקר ופיתוח. תחומי המומחיות הינם: גלאי אור מהירים, התפרקויות בגזים, לייזרים גזיים ומוצקים, לייזרים רפואיים, לייזרים צבאיים, אופטיקה גיאומטרית ופיזיקלית, תכנון אופטי, אופטיקה לא-לינארית, פיזיקה גרעינית, אופטיקה לא מדמה, דינמיקה מכנית, אנרגיה סולרית,  תקשורת אופטית, משחקי חשיבה.  יצור משחקי פלסטיק וקרטון, פיתוח אתר אינטרנט, אחזקת חנות מקוונת, שיווק מוצרים במגוון דרכים ופלטפורמות. תחומי הכרות מעמיקה הינם: גרפן, מכניקה, משחקים, מיזוג אוויר, שיטות עסקיות, מכשירים רפואיים ושתלים, אמינות, אבטחה, הדמיה, עיבוד תמונה,  ראיה תלת-מימדית, פנלים פוטו-וולטאים, מלכודות קרות, שעון ראשוני, התמרת אנרגיה, קרני פוזיטרונים, דיאגנוסטיקה רפואית, ננוטכנולוגיה, גידול שכבות, תאורה, לדים, מגדלי קירור, שילוט, אלקטרו-הולוגרפיה, זיהוי חומרים.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

הילה פלג

Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות...

שם המשרד

Marketit

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

הילה פלג

Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות קטנות ובינוניות.

עם ניסיון שיווקי בתחום המד-טק, היי-טק והביוטי אנו מבינות את החשיבות של נוכחות מקצועית ומדויקת להגדלת מספר הלקוחות וחיזוק המותג ומציעות שירותי שיווק מקיפים, החל מגיבוש אסטרטגיה ועד לניהול שיווקי יומיומי, כדי להבטיח מיצוי מלא של הפוטנציאל השיווקי של העסק שלך.

נשמח לעמוד לשירותך!

אנחנו מציעות גישה ממוקדת, המשלבת אסטרטגיה נכונה וביצוע מדויק, ומניבה תוצאות בשוק תחרותי. השירותים השיווקיים כוללים: מיתוג: הגדרת מותג, מיצוב, כתיבת מסרים, חומר שיווקי וסיפור עסקי מחקר שוק: מחקר שוק, ניתוח מתחרים, משפיענים, ניתוח נתונים שיווקיים, מגמות שיווקיות ואסטרטגיית תמחור סטוריטלינג: כתיבת מסרים וסטוריטלינג, אתר, בלוג, מדיה חברתית , case studies, שימור לקוחות ושיווק בדוא״ל אתר: ניתוח ביצועי אתר, חווית משתמש, אופטימיזציה, קידום אתרים, תוכן, דפי נחיתה ו A/B testing

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

טל מורד

יועץ עסקי-שיווקי ומומחה לצמיחה עסקית. אני מאמין שבעידן החדש העסק לא צריך להתיש...

שם המשרד

טל מורד | צמיחה עסקית בעידן החדש

מיקום

פרדס חנה-כרכור

0
שעת ייעוץ חינם

טל מורד

יועץ עסקי-שיווקי ומומחה לצמיחה עסקית.

אני מאמין שבעידן החדש העסק לא צריך להתיש ולתסכל אותך. הוא צריך לרגש אותך, לאפשר לך רמת חיים גבוהה ולהשתלב עם הלייפסטייל שלך.

בשנים האחרונות ליוויתי מאות בעלות ובעלי עסקים להצלחה עסקית ולהגשמה עצמית.

אני מאמין בתהליכי עומק איכותיים, בגובה העיניים, שמשלבים בין כליים טכניים חשובים לעבודה מנטלית מעמיקה ומייצרים הצלחה עסקית ואישית לטווח ארוך.

אם גם בך בוערת התשוקה להשפיע על העולם בצורה חיובית, לצמוח, להתפתח ולשגשג אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ויחד נזניק את העסק שלך הכי גבוה שאפשר.

ייעוץ וליווי עסקי: אסטרטגיה עסקית, סדר ושליטה בעסק, אפיון סל מוצרים, דיוק הבידול והמסרים השיווקיים, תמחור, עבודה מנטלית ובניית מיינדסט חזק לצמיחה עסקית, חוסן מנטלי בהקשר העסקי, יצירת תוכן וכו׳ התמחות מלאה בעולמות הדיגיטל: שיווק אורגני בפייסבוק ואינסטגרם, פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם (מערכת הפרסום של מטא), פרסום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל, יוטיוב, ניהול אתרי וורדפרס (אלמנטור) ו-wix, מחסר אלקטרוני בווקומרס, שופיפיי וכו׳

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

אריק סודאי ייעוץ

מיקום

גינתון

0
שעת ייעוץ חינם

אריק סודאי

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רחל ליבוביץ

יועצת עסקית מומחית בניתוחי שוק, בניית אסטרטגיה, ותכנון עסקי, עם דגש לעסקים הפונים...

שם המשרד

רחל ליבוביץ

מיקום

נתניה

0
שעת ייעוץ חינם

רחל ליבוביץ

יועצת עסקית מומחית בניתוחי שוק, בניית אסטרטגיה, ותכנון עסקי, עם דגש לעסקים הפונים לשוק גלובלי (חברות סטארט-אפ, הי-טק או מוצרי צריכה לשוק בינלאומי). בעלת מעל עשרים שנות ניסיון בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת תוכניות פיננסיות, וביצוע מחקרי שוק וניתוח הסביבה התחרותית בשלל ענפים כולל ביוטכנולוגיה, מכשור רפואי, קלינטק, אנרגיה חלופית, אגרוטק, תוכנה, חומרה, ועוד. מספקת שירותי הכנה וכתיבה של תוכניות עיסקיות, תמציות מנהלים, מסמכי "עמוד אחד", ומצגות למשקיעים. בנוסף מספקת שירותי פיתוח עיסקי ראשוניים לחברות סטארט-אפ וליווי בפגישות עם גורמי חוץ (שת"פ פוטנציאליים, מפיצים) משלב יצירת הקשר ועד לפגישות עיסקיות.  מספקת שירותי תכנון להכנה והשתתפות בכנסים בינלאומיים כולל זיהוי שת"פים ולקוחות פוטנציאלים, יצירת קשר, קביעת פגישות נטוורקינג, הכנת חומרים ואפילו השתתפות בכנס עצמו. דוברת אנגלית שפת אם ועברית ברמה של שפת אם. אשמח לספק שירותים אילו ואחרים לחברות בעלי אופק בינלאומי.

יועצת עסקית מומחית בניתוחי שוק, בניית אסטרטגיה, ותכנון עסקי, עם דגש לעסקים הפונים לשוק גלובלי (חברות סטארט-אפ, הי-טק או מוצרי צריכה לשוק בינלאומי). בעלת מעל עשרים שנות ניסיון בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת תוכניות פיננסיות, וביצוע מחקרי שוק וניתוח הסביבה התחרותית בשלל ענפים כולל ביוטכנולוגיה, מכשור רפואי, קלינטק, אנרגיה חלופית, אגרוטק, תוכנה, חומרה, ועוד. מספקת שירותי הכנה וכתיבה של תוכניות עיסקיות, תמציות מנהלים, מסמכי "עמוד אחד", ומצגות למשקיעים. בנוסף מספקת שירותי פיתוח עיסקי ראשוניים לחברות סטארט-אפ וליווי בפגישות עם גורמי חוץ (שת"פ פוטנציאליים, מפיצים) משלב יצירת הקשר ועד לפגישות עיסקיות.  מספקת שירותי תכנון להכנה והשתתפות בכנסים בינלאומיים כולל זיהוי שת"פים ולקוחות פוטנציאלים, יצירת קשר, קביעת פגישות נטוורקינג, הכנת חומרים ואפילו השתתפות בכנס עצמו. דוברת אנגלית שפת אם ועברית ברמה של שפת אם. אשמח לספק שירותים אילו ואחרים לחברות בעלי אופק בינלאומי. שירותים עיקריים: – ניתוח שוק – ניתוח סביבה תחרותית – הכנת תוכנית עסקית – הכנת תחזית פיננסית – כתיבת תוכן לדק (מצגת משקיעים) ומסמכים נלווים לצורך גיוס השקעה – פיתוח עסקי ראשוני וליווי תהליך פיתוח עסקי – הכנה והשתתפות בכנסים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עפר עצמון

קונספקט הינה חברת ייעוץ עיסקי ושיווקי קטנה ודינמית. אנו מתמקדים בענפי ההיי-טק, כגון...

שם המשרד

קונספקט בע"מ

מיקום

רמת גן

0
שעת ייעוץ חינם

עפר עצמון

קונספקט הינה חברת ייעוץ עיסקי ושיווקי קטנה ודינמית. אנו מתמקדים בענפי ההיי-טק, כגון אלקטרוניקה, מערכות מידע, תקשורת, מכשור רפואי וביוטכנולוגיה.

מידע ברור, עדכני ותמציתי הוא המפתח להצלחה בסביבה העיסקית המשתנה במהירות. אתם יכולים להיות בטוחים שנביא לכם את כל העובדות והנתונים, לאחר ניתוח ועריכה, עם המלצות אסטרטגיות ושיווקיות מעשיות, התפורות לצרכים הספציפיים שלכם.

שירותינו ניתנים במקצועיות רבה, במהירות, בעלות נמוכה ובדיסקרטיות מירבית.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

אמיר לניאדו

יזם סדרתי, עוסק ביזמות בארץ כבר שנה. בעברי מספר חברות סטארטאפ, גיוסי כספים,...

שם המשרד

בי-פוקוס. פיתוח וייצור מוצרים תוך ליווי עסקי מלא

מיקום

חיפה

0
שעת ייעוץ חינם

אמיר לניאדו

יזם סדרתי, עוסק ביזמות בארץ כבר שנה.

בעברי מספר חברות סטארטאפ, גיוסי כספים, ניהול חברות, אסטרטגיות, יישום החלטות בורד + השתתפות וניהול שלהן וכו

ניהלתי צוותי עובדים, העברת תקני בטיחות (ISO, ISO, FDA, CE, AMAR)

הקמת פסי ייצור והרכבות – סין וארהב

ניהלתי את חברת בי-פוקוס שפתחה מספר רב של מוצרים – הן לתעשייה, הן ליזמים ולחברות הזנק.

ליווי יזמים וחברות הזנק – הן בפן המסחרי/ עסקי והן בפן של פיתוח המוצר/ ייצור מוצרים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רועי קולפ

יועץ עסקי עם ניסיון חיים בניהול קמעונאי כבעליו של רשת החנויות "צעצועון" שהיא...

שם המשרד

ייעוץ עסקי Kolp4Biz

מיקום

הוד השרון

0
שעת ייעוץ חינם

רועי קולפ

יועץ עסקי עם ניסיון חיים בניהול קמעונאי כבעליו של רשת החנויות "צעצועון" שהיא אחת מהמובילות בישראל בתחום הצעצועים. אני מומחה בתחום הקמעונאות והגברת רווחיות . אני מציע יעוץ והכוונה בתחום הקמעונאות, ניהול עסק, ניהול תקציב מזומנים, ניהול מלאי, ניהול תזרים מזומנים, ניהול עובדים ויזמות.

יועץ עסקי עם ניסיון חיים בניהול קמעונאי כבעליו של רשת החנויות "צעצועון" שהיא אחת מהמובילות בישראל בתחום הצעצועים. אני מומחה בתחום הקמעונאות והגברת רווחיות . אני מציע יעוץ והכוונה בתחום הקמעונאות, ניהול עסק, ניהול תקציב מזומנים, ניהול מלאי, ניהול תזרים מזומנים, ניהול עובדים ויזמות. השירותים שאני נותן ייעוץ עסקי לעסקים, חברות וארגונים ייעוץ שיווקי הן בדיגיטל והן בחנויות קמעונאיות בניית מערכי שיווק ומכירות יעילים ועל פי תקציב קיים שיפור וייעול תהליכים לוגיסטיים בניית תוכנית עסקית והגדרת מטרות בניית שפה מיתוגית לעסק ליווי יזמים בהקמת עסק חדש משלב הרעיון ועד להקמה ליווי העסק אל מול אנשי מקצוע בתחומים שונים שיפתחו את הפעילות העסקית שלכם ניהול תהליכי פיתוח עסקי לעסקים קטנים ובינוניים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

מור כספי

ייעוץ הנדסי לחדשנות והתייעלות בתעשייה ובענף הבנייה. רוצים להטמיע מכונות חדשות בסביבת הייצור?...

שם המשרד

GreenStage

מיקום

בית גמליאל

0
שעת ייעוץ חינם

מור כספי

ייעוץ הנדסי לחדשנות והתייעלות בתעשייה ובענף הבנייה.
רוצים להטמיע מכונות חדשות בסביבת הייצור? תהליכי עבודה עדכניים? ייבוא פיתוחים טכנולוגיים מחו"ל למפעל שלכם?
אני כאן בשבילכם…
עם ניסיון של פיתוח מכונות עבור חברות מובילות בתעשייה וניהול פרויקטי חדשנות טכנולוגית בענף הבנייה – אשמח לסייע לכם להפוך רעיונות לביצוע בפועל.

ייעוץ הנדסי בתחום המכאני / תרמי; פיתוח פתרונות; אפשרויות מימון מהרשות לחדשנות; ניהול פרויקטי חדשנות; אפיון הנדסי; אנליזות מעבר חום; שרטוטים; תכניות עבודה; כתיבת מפרטים טכניים; ניהול קבלני משנה  

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

דליה בן-דוד

ייעוץ טכנולוגיות מידע – אפיון, התאמה ויישום: מערכות מידע, שיווק דיגיטלי, מסחר מקוון,...

שם המשרד

ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

דליה בן-דוד

ייעוץ טכנולוגיות מידע – אפיון, התאמה ויישום: מערכות מידע, שיווק דיגיטלי, מסחר מקוון, אוטומציה עסקית ושיווקית- לחברות ופרטיים.

דליה בן-דוד ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט, מהנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע. טכניון.

יועצת טכנולוגיות מידע כתפיסה הוליסטית, ניסיון במגוון תחומי תוכן:הי טק, בריאות, בטחון וצבא, קמעונאות, בנקאות ופיננסים,ועוד

ללקחות פרטיים/ עסקיים / ארגונים ומוסדיים .

  • אפיון, יישום והדרכה של מערכות מידע לעסקים: CRM /ERP / PLM / ניהול פרויקטים / כספים
  • ניתוח צרכים והתאמת "חליפה" של מדיה חברתית, אתר אינטרנט וחנות מקוונת בשילוב מערכות מידע
  • ליווי והדרכה ליישום תהליכי אוטומציה שיווקית / עסקית, בוטים וממשקי no-code למערכות מידע

 

תל-אביב  | |  | לינקדאין ניסיון תעסוקתי       דליה בן-דוד ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט   אפיון ויישום מערכות מידע (CRM / ERP  ) בשילוב שיווק דיגיטלי ·       מיפוי תהליכים עסקיים וכתיבת מסמך אפיון דרישות על, לרבות תכנון ותכולה. ·       המלצה על מערכות מידע העונות לאפיון: הדגמה, הצעות מחיר, ליווי לבחירה וסגירת חוזה מול ספק. ·       בדיקת ממשקי מערכת המידע עם ערוצי דיגיטלי השונים והמלצות לאינטגרציה מיטבית. ·       ליווי יישום, הקמת תשתיות, הטמעה והדרכה: בצד לקוח אל מול ספק / יישום ישירות ללקוח.   אפיון ותכנון אתרי תדמית וחנויות מקוונות, בשילוב ערוצי שיווק דיגיטל ומערכות מידע   ·       עבור אתרי תדמית: אפיון דרישות תשתית, עיצוב האתר, ממשקים למערכת CRM ועוד. ·       עבור e-commerce: ניתוח קטגוריות המוצרים / שירותים, בניית קטלוג ודף המוצר, בחירת פלטפורמת חנות ומערכת סליקה, בחירת מערכת ERP ושיטת היישום. תכנון ויישום אוטומציה שיווקית ותפעולית ·       תכנון ובניית תהליכים אוטומטיים באמצעותZapier / Integromat  לרבות תכנון ממשקים למערכות חיצוניות.   –         מיישמת ומנהלת מחלקת sap master data .  פריגו ישראל –         מגוון תפקידים בתחום ה CRM ·       Solution Architect  CRM -Contact Center   "לאומי כל" בנק לאומי. ·       מנהלת מחלקת IT אירופה SIEBEL-CRM  מרקורי אינטראקטיב ((HP. ·       Product manager  ותהליכי קדם מכירה CRM-SIEBEL . טלדור. השכלה BSC      הנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע, טכניון חיפה. קורסים והשתלמויות  תעודה אוטומציה שיווקית ועסקית                                    | מכללת האקריו | רמת גן תעודה פרקטישיונר NLP                                               NLPLUS  |      | תל-אביב תעודת יועץ מוסמך לעסקים חברתיים                               | ג'וינט ומשרד הכלכלה   | אשדוד הסמכה מיישמי ERP-SAP/R לוגיסטי + פיננסי              | הטכניון           | רמת גן הסמכה מיישמי ORACLE /SIEBEL CRM                      | Oracle           | ארה"ב + פתח תקווה הסמכה מנהל מסחר אלקטרוני בשילוב כלי מדיה חברתית    | מכון הייצוא הישראלי והבינתחומי הרצלייה כלים וטכנולוגיות מערכות  /CRM ניהול פרויקטים/ שירות:  Monday, Senzey, Powerlink, Zoho ,Sugar CRM, Vcita, כוורת CRM מערכות ERP ו PLM : NetSuite  -ORACLE, sap by design ,SAP R,Oodo , רמדור, Origami מערכות פיננסיות וסליקה : Icount ,invoiceu ,FreshBooks , משולם, חשבונית ירוקה, קארדקום אוטומציה no-code  : Zapier , Integromat , Calendly, WhatsApp, Many chat, Smoove בסיסי נתונים + טלפוניה : Oracle ,Sql-serve,  Airtable , Mysql, MongoDB, Mobilecrm, Zoom אתרים וחנויות מקוונות : WordPress , WooCommerce, Learn Dash,  ,Wix Shopify Cash cow, Eshop, קונים בו שרות צבאי: מלא, ברפא"ל. התנדבות: מנטורית לייעוץ טכנולוגיות מידע – יוניסטרים. שפות: עברית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, רומנית.  

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

איך להכין תכנית עסקית

icon

איך לבצע שיווק של העסק ב-8 שלבים

8 שלבים לשיווק העסק שלך חקר הזדמנויות, זיהוי שוק היעד שלך, פיתוח...

קראו עוד ›
icon

איך להכין תכנית עסקית פיננסית

תוכנית עסקית פיננסית היא סקירה כללית של הכספים והתחזיות שלכם לצמיחה. אינכם...

קראו עוד ›
icon

 איך לכתוב תכנית עסקית?

תכנית עסקית היא מסמך פורמלי שמציג, באופן משכנע, את הרעיון העסקי שלך...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא איך להכין תכנית עסקית

התכנות עסקית

icon

רעיון טוב לעסק?

רעיונות קטנים יכולים להפוך לרעיונות גדולים. הרבה מיזמים מוכרים החלו כרעיון קטן...

קראו עוד ›
icon

בדיקת היתכנות עסקית

מה נדרש לבדוק כאשר מבצעים התכנות לרעיון עסקי? איזה שאלות לשאול?

קראו עוד ›
icon

איך להכין תקציר מנהלים מוצלח?

תקציר המנהלים נועד למשוך את תשומת ליבם של הקוראים ולעודד אותם לקרוא...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא התכנות עסקית

סטארט-אפ

icon

דברים שהלוואי וידעתי לפני שהקמתי סטארט-אפ,

יזמים רבים שחווו את תהליך הקמת הסטארט-אפ בין אם הצליחו או בסוף...

קראו עוד ›
icon

רשות החדשנות מסייעת לחברות סטארט-אפ בעקבות מלחמת "חרבות ברזל"

הרשות החדשנות מפעילה ערוץ מענקים מהיר לטובת חברות סטארט אפ ישראליות בעלות...

קראו עוד ›
icon

מה מחפשים משקיעים

חשוב לקחת בחשבון את מכלול השיקולים של המשקיעים כאשר אתם מתכננים את...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא סטארט-אפ

קנבס מודל עסקי

icon

למה כדאי להכין בקנבס מודל עסקי (BMC)  לפני שניגשים לתוכנית עסקית

קנבס מודל עסקי (Business Model Canvas) קנבס המודל העסקי הוא מסמך בן...

קראו עוד ›
icon

איך להכין קנבס מודל עסקי (BMC)

קנבס המודל העסקי הוא מסמך בן עמוד אחד המתייחס למרכיבים החשובים ביותר...

קראו עוד ›
icon

הכר את היתרונות המרכזיים של קנבס המודל העסקי  (BMC)

הכר את היתרונות המרכזיים של קנבס המודל העסקי  (BMC) קנבס מודל עסקי...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא קנבס מודל עסקי

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות