איך לבצע בדיקת התכנות לרעיון סטארט-אפ

איך לבצע בדיקת התכנות לרעיון סטארט-אפ

מאמר זה מציע דרכים לביצוע בדיקת התכנות עבור רעיון לסטארט-אפ. עבור רבים מהיזמים בתחילת דרכם התהליך של מציאת רעיון לסטארט-אפ חדש הוא מרגש ואפילו מסעיר אבל גם מאיים ומפחיד. המאמר יציג שיטה מהירה וזולה לבחינת הנחות היסוד של רעיון לסטארט-אפ שיגדיל משמעותית את סיכוי ההצלחה בהמשך.

איך מבצעים בדיקת התכנות ראשונית ?

בדיקת התכנות הוא תהליך של בירור אם הרעיון שלך מעניין את קהל היעד המיועד. בדיקת השוק כוללת סדרה של ראיונות עומק עם לקוחות בשוק היעד, והיא כמעט תמיד מתרחשת לפני שהשקעתם השקעה משמעותית בזמן וכסף במוצר/קונספט. על ידי ביצוע בדיקות התכנות מתאימה אפילו יזמים חסרי ניסיון יכולים להביא מוצרים/קונספטים יוצאי דופן לשוק משתנה ומהיר.

להלן מספר טיפים לביצוע בדיקת התכנות וולידציה של "מוצר – שוק – לקוחות" אמיתיים. על ידי בדיקה סיסטמתית תוכלו לבחון אם הרעיון פותר בעיה, מי הם הקונים הפוטנציאליים, ובסופו של דבר האם יש או אין התכנות לרעיון.

  1. רשמו את קונספט של המוצר/רעיון

פעולת כתיבה פשוטה תאלץ אותכם לשקול דברים שאולי התעלמתם מהם בתחילה. לא מדובר על כתיבת "תוכנית עסקית", אלא על שאלות יסודיות שתוכלו לצאת ולבדוק. מה הן ההנחות היסוד שלכם, וככל שתוכלו לבדוק אותן מוקדם יותר, כך יהיה לכם פחות סיכון בעת ​​השקת המוצר. תוכלו להתחיל עם השאלות שלהלן או להשתמש בכלי של ה  Business Model Canvas כדי לכוון את החשיבה שלכם.

רשמו את הנחות היסוד אותם תצטרכו לבדוק:

מי הלקוחות שלכם? אם אתם חושבים "כולם", נכונה לכם אכזבה קשה. הקפידו להיות ספציפיים. לדוגמה, אם הלקוח שלכם הוא עסקים מסוג מסוים, ענו: איזה סוג עסק? כמה גדול או קטן העסק הטיפוסי? באיזה שוק? מה התיאור של הלקוח הפוטנציאלי?

אילו בעיות אתם פותרים? יזמים רבים חושבים על המוצר תחילה – הם מתמקדים בתכונות המוצר, משיקים את המוצר, ואז תוהים מדוע המוצר שלהם מתקשה להשיג אחיזה בשוק. הדרך היא לעולם להתחיל עם הבעיה אותם את מתכוונים לפתור. המשמעות היא להיות מפורשים וספציפיים לגבי הבעיות שהמוצר פותר. על ידי כתיבת בעיות אלו, תוכל לאשש אם הלקוחות רואים עין בעין את הצורך שלהם והבעיה אותה אתם פותרים. וחשוב מכך, האם לקוחות חושבים ששווה לשלם עבור הפתרון שלכם.

כיצד המוצר שלך פותר את הבעיות הללו? רק לאחר שכותבים את הבעיה עוברים למוצר. מכאן, תוכלו לקשר את הערך של המוצר ישירות לבעיות וצרכים של הלקוחות. כיצד פתרון בעיותיהם משפר את חייהם או את הרווחיות של העסק שלהם? האם זה מכניס להם יותר כסף? נראה טוב יותר?

מהן התכונות העיקריות של המוצר? התכונות צריכות להיות יותר ממגניבות – הן צריכות לפתור בעיות ספציפיות ובצורה כמותיות ומדידה (למשל, חיסכון בזמן, כסף), כך ייטב. מומלץ לחשוב על מוצר מינימלי בר-קיימא , מוכר גם  במונח MVP” " ולהגביל את מערך התכונות ככל האפשר (אבל  לספק מספיק ערך ללקוח כדי שירצה לקנות או לפחות להתנסות במוצר)

  1. פעלו על פי עקרון ה"פראטו"

עולם הסטארט-אפ זז מהר ולא מחכה לכם. בזמן שאתם מוציאים רעיון או קונספט חדש, גם יזמים אחרים מזהים הזדמנויות וחושבים לפתור את בעיות העולם. הזמן והמשאבים מוגבלים. אין זמן להתייסר על מידע שחסר ובסופו של דבר יתכן ולא יתרום לכם כלל. מסיבה זו, כדאי לדבוק בכלל 80% – לקבל מספיק מידע (תקף) מראיונות לקוחות וממקורות נתונים אחרים כדי לקבל החלטות סבירות.

  1. רוב מה שאתם כותבים זה רק הנחות שלכם

רוב הכתיבה שלכם, הדיונים (והוויכוחים), הם הנחות בלבד. לעתים קרובות צוותים לוקחים את הדיונים האלה (ואת מה שבראשם) ומנתחים אותם כעובדות מוגמרות כאשר בפועל מדובר בהנחות שצריך לבדוק. הנחות יסוד הם חשובות לדינמיקה של פיתוח רעיון, כיוון שזה חוסך לנו זמן קריטי בשלב הראשוני, לפני שאנו יוצאים לאשש את אותם הנחות. גם להיתקע על פרט מידע קטנים מתוך רצון לרדת לכל הפרטים יכול להיות מסוכן ולבזבז זמן יקר.

  1. חקור את הנחות היסוד

ברגע שקיבלתם מספר החלטות בסיסיות, וכתבתם את ההנחות, צאו לבדוק אותן כדי לראות אם הן מהדהדות בקרב לקוחות פוטנציאליים. בדיקת התכנות ראשונית נסמך על ראיונות עם לקוחות פוטנציאליים. תוכלו גם לבדוק את ההנחות יסוד שלכם בראיונות עם מומחים (למשל אנליסטים לתעשייה, אנשים שהועסקו בתעשייה, יועצים וכו').

  1. התחילו עם רשת ההיכרויות שלכם

הרבה פעמים שואלים איך אפשר למצוא בקלות לקוחות פוטנציאליים ולדבר איתם. מומלץ לעבוד קודם עם רשת ההיכרויות שלכם ועם רשתות החברים שלכם, יועצים ומנטורים, ואחרים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. זכרו שהחיסרון של ראיונות של אנשים ברשתות שלכם הוא שהם נוטים להיות ידידותיים. זה אומר שיתכן ותהיה הטיה חיובית לרעיון. אבל עדיף איזו הטיה מאשר לא לראיין ולהתקרב לחקר האמת.

  1. ראינו את הלקוחות הפוטנציאלים

כשאני מזכיר ראיונות, אני לא מדבר על שיחה שטחית (או גרוע מכך, סקר). התחילו עם רשימת שאלות אבל תאפשרו לעצמכם לסטות מהשאלות שהכנתם. גשו לשיחה בתחושת סקרנות לגבי הבעיה והצרכים של הלקוח, ותקבלו תובנות חשובות באמת.

  1. שאלו "למה ומדוע"

"למה?" היא ללא ספק השאלה החשובה ביותר שאתם יכולים לשאול. רק כך תוכלו להתקרב אל האמת על הלקוחות ורצונם. למרבה הצער, לא משתמשים בשאלה זו לעתים קרובות מספיק – יותר מדי אנשים שואלים שאלה ואז מקבלים את התשובה כדבר נתון. זו הזדמנות שהוחמצה להבין מוטיבציה, דינמיקה ולאמת מה מישהו באמת היה עושה.

  1. מצאו את הצעת הערך

כדאי להתמקד פחות בתכונות ויותר בהבהרה של הצעת הערך למוצר שלהם. מה זה אומר? הצעת ערך היא התועלות והרווחים הצפויים שלקוח יקבל מהשימוש במוצר. הצעת הערך יכולה להיות כמותית, כגון חיסכון בזמן או הכנסה נוספת. אבל הצעת הערך יכולה להיות גם איכותית, כמו הקטנת כאבים או יתרונות אורח חיים שהמוצר מספק. על ידי הבנה מעמיקה ותיעוד הצעת הערך באמצעות ראיונות עם לקוחות, אתם יכולים לייחד את הרעיון.

  1. לאהוב את הרעיון לא אומר בהכרח שהלקוח יקנה אותו

למרבה הצער, אישוש הצורך של מוצר עם לקוחות פוטנציאליים הוא סובייקטיבי. אין תשובה בשחור לבן. למעשה, מכיוון שאנשים בדרך כלל נחמדים ורוצים לרצות אותכם, אתם צריכים להתייחס בזהירות לתשובות.  כשמישהו אומר בהתלהבות, "זה נשמע נהדר", או "זה רעיון מעניין", התגובה הראשונה שלכם צריכה להיות "למה ומדוע אתה חושב כך?" חשוב להבין שמי שאוהב את הרעיון לא בהכרח  ירצה לרכוש את המוצר. האתגר שלכם  במהלך בדיקת ההתכנות הוא לזהות מה הן התשובות "הכוזבות".

  1. צאו לדרך

בסוף צריך לדעת גם לקחת סיכון, לקפוץ למים העמוקים ולהנות מהחוויה. נטילת סיכונים היא סימן ההיכר של יזמים מצליחים.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

איתי פוירשטיין

הי, אני איתי, ואני tech coach עם ניסיון של מעל שנה בתעשיית התוכנה....

שם המשרד

itay foyer -tech coach

מיקום

כפר סבא

0
שעת ייעוץ חינם

איתי פוירשטיין

הי, אני איתי, ואני tech coach עם ניסיון של מעל שנה בתעשיית התוכנה. נתתי שירותי במגוון חברות תוכנה בישראל , ובמגוון תפקידים – מנהל פרויקט, מנהל מוצר, ראש צוות, מנכל, ויזם. עבדתי עם מגוון רחב של מנהלי טכנולוגיה, החל ממתחילים ועד למנהלים בכירים, ועזרתי להם לפתח את כישוריהם הטכניים, לשפר את יכולות הניהול שלהם ולהשיג את מטרותיהם.

 

המנהלים שעובדים איתי:  ישפרו את יכולות הניהול שלהם. הם ילמדו כיצד לרתום את הצוות שלהם, להציב מטרות ברורות ולהאציל סמכויות ביעילות.  ישיגו את מטרותיהם. הם יקבעו מטרות, יפתחו תוכניות פעולה וילמדו להתגבר על מכשולים.  יפתחו את כישוריהם הטכניים. יש לי הבנה עמוקה של מגוון רחב של טכנולוגיות, ואני יכול ללמד את הצוות שלך כיצד להשתמש בטכנולוגיות אלה כדי לפתור בעיות אמיתיות בעולם. אני סמוך ובטוח שאני יכול לעזור למנהלי הטכנולוגיה שלך לפתח את כישוריהם ולהשיג את מטרותיהם. אני זמין לפגישת ייעוץ חינמית, אז אנא אל תהסס ליצור איתי קשר אם אתה מעוניין לשמוע עוד.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

Ilanit Shavit‬‏

בעולם רווי רעשים והסחות דעת – צריך לדעת לצוד את תשומת לב הלקוחות...

שם המשרד

B2Big Marketing

מיקום

בארותיים

0
שעת ייעוץ חינם

Ilanit Shavit‬‏

בעולם רווי רעשים והסחות דעת – צריך לדעת לצוד את תשומת לב הלקוחות והמשקיעים, עם מסר מדוייק, זכיר ולא פחות חשוב מוכר – וזו המומחיות שלי!

אם פרזנטציה היא "שיחה" – אנחנו רוצים לדבר אל המשקיעים / הלקוחות הפוטנציאליים באופן שהם ירצו להקשיב לנו. אם פרזנטציה היא אפקטיבית – הם גם יתנו בנו אמון. שמי אילנית שביט, יוצרת מולטי-דיסיפלינארית. למעלה מ-שנה אני עוזרת לחברות לשפר את הביצועים בחדר הישיבות, בחדר ההרצאות בכנסים ועכשיו גם באונליין.

אז למה מצגת עסקית צריכה להיות אפקטיבית?

כי כשאנחנו משקיעים משאבים של זמן וכסף ועתיד של חברה – אנחנו רוצים לממש את המטרות העסקיות בצורה המיטבית ביותר. פרזנטציה טובה היא לא רק מצגת יפה – אלא כזו שמחוברת ליעדים, לצורך, ל-DNA – לתוצאות!

איך נראות תוצאות של מצגות עסקיות אפקטיביות?

  • בפגישה עם המשקיע הראשון – מצגת המשקיעים עזרה לסטארט-אפ לקדם השקעה בפגישה עם משקיע ראשון. הסטארט-אפ חזר למצגת לסבב הגיוס השני.
  • פסיכולוגית, שהשתתפה בכנס מקצועי, עידכנה אותי אחרי הפרזנטציה: "היה מעולה!!! גרפתי מחמאות מקיר לקיר". יומיים אחרי הכנס, היא מעדכנת שוב: "אני עדיין מקבלת מחמאות על "ההופעה" שבכנס. מאז היא קיבלה הזמנה משני מאנשים שהיו בקהל להציג את המיזם שלה בשני כנסים מקצועיים נוספים – בכנס השני היא כבר קיבלה את ההזמנה לכנס השלישי.
  • סטארט-אפ שהשתתף בתחרות בינלאומית – היה צריך מצגת לפיצ' דק. הסטארט-אפ זכה בפרס שכיוון אליו.

נהוג לאמר שתמונה אחת שווה אלף מילים – אני אומרת: פרזנטציה אפקטיבית שווה אנשים שירצו לעשות אתכם עסקים … ומיליונים.

www.linkedin.com/in/ilanitshavit

MBA, התמחות בשיווק בינלאומי – בוגרת רופין B.Des, תואר ראשון בעיצוב תעשייתי – בוגרת בצלאל קצינת מודיעין בחיל אויר – קורס קצינות סיום כ"חניכה למופת" סטוריטלינג עסקי, מיתוג ופרזנטציות אפקטיביות |  קריאייטיב, עיצוב ותוכן www.dibiz.com/ilanit   |   www.linkedin.com/in/ilanitshavit/details/recommendations

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רן לוי

יעוץ לאסטרטגיה עסקית

שם המשרד

רן לוי יעוץ עסקי

מיקום

באר שבע

0
שעת ייעוץ חינם

רן לוי

יעוץ לאסטרטגיה עסקית

בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים. כלכלן, יועץ עסקי ומרצה לחינוך פיננסי ונושאים עסקיים. מייעץ ומלווה עסקים וחברות משלב אפיון העסק ועד להשגת המטרות תוך בניית שיטות עבודה יעילות במטרה להביא את בעל העסק להיות בשליטה מלאה על העסק, לנהל אותו נכון ולהגשים את החלומות העסקיים והאישיים. במסגרת הליווי והייעוץ נבנה באופן יסודי את כל תהליכי העבודה הנחוצים שיש לעסק כדי ליצור שיטה מסודרת באופן הניהול וליצור עסק מבוסס מבחינה כלכלית. השירותים המוצעים ע"י הגדרת מטרות ויעדים ובניית תוכנית פעולה להשגתם. הכנסת תהליכי ניהול אפקטיביים כדי לייעל את העסק ולהקל על בעל העסק. ניתוח פיננסי והסקת מסקנות כדי לוודא יציבות ורווחיות. בניית חבילות מוצרים ושירותים. תמחור המוצרים והשירותים השונים. הגדרת קהלי יעד ובניית מסרים שיווקיים. שירות לקוחות. כתיבת נהלי עבודה והגדרות תפקיד לעובדים. בניית תהליכי מכירה איכותיים והגדרת מערכי פולואפ. תכנית לשיווק אורגני בפייסבוק. פיתוח עסקי.  הערך המתקבל יועץ ומלווה לעסק שלך שבמהרה יהפוך לחבר ושותף עסקי שיודע לקחת את העסק צעד אחד קדימה ולהביא אותו להצלחה עסקית וכלכלית. לצד השקיפות והמסירות ביחד נבנה עסק יציב ומכניס שאותו תנהל בצורה הטובה ביותר כדי להגשים את החלומות והמטרות המקצועיות והאישיות.  למי השירות מתאים עצמאיים ועסקים נותני שירות. עסקים עם מוצרים פיזיים. ענף המסעדנות. הקמת עסקים. עסקים בתחילת דרכם. פיתוח עסקי לעסקים בתנופה הרוצים לגדול ולהגביר פעילות. הבידול שלי לא פעם פנו אלי עצמאיים ובעלי עסקים שהשאלה הראשונה שלהם הייתה: "למה דווקא אתה?" עוד לפני שאלת המחיר. אז למה אני? אני עובד אחרת! אני לא רק מייעץ או נותן חוות דעת על העסק ומחכה שדברים יקרו מעצמם. אני בונה איתך ביחד את התהליך, אני מבין לעומק אילו דברים אתה רוצה ו/או יכול לעשות, אילו דברים אתה לא מספיק להגיע אליהם ואילו דברים חשוב שנעשה ביחד. אני בונה איתך ביחד את התהליך הנכון במיוחד עבורך, כן כן, במיוחד עבורך. גם אם זה אומר שפגישה שלמה נעביר בכתיבת תהליך מסוים, ניתוח נתונים או הדרכה על מכירות, בקיצור הביצוע בפועל חל של שנינו

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אמיר

מומחה לשרשרת הערך הפיננסית, מתכנון, לביצוע, ניהול ובקרה, ליזמים ועסקים. בעל תואר ראשון...

שם המשרד

אמיר מרום - יעוץ כלכלי ופיתוח עסקי

מיקום

מודיעין-מכבים-רעות

0
שעת ייעוץ חינם

אמיר

מומחה לשרשרת הערך הפיננסית, מתכנון, לביצוע, ניהול ובקרה, ליזמים ועסקים.

בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים. שימש בעברו, כמנהל אגף כלכלה בחברת "בזק" במשך כחמש שנים. משנת מייעץ לחברות וארגונים מובילים, עסקים קטנים ובינוניים, חברות הזנק ויזמים. מומחה לענפי ההיי-טק וענפים מסורתיים לרבות: מסחר, תעשיה קלה ושירותים. במסגרת עיסוקו, כיהן כחבר הנהלת חטיבת היועצים העסקיים באיגוד לשכות המסחר, יועץ במכון היצוא,יועץ בקרן שמש לעידוד יזמים צעירים וחבר מועצה בחברת הייעוץ הבינלאומית Gerson Lehrman Group.

בעל ניסיון מצטבר של עשרים וחמש שנה בכל שרשרת הערך הפיננסי משלב התכנון, עבור בניהול שוטף וכלה בבקרה.

תחומי מומחיות עיקריים: בניית מודלים עסקיים. כתיבת תכניות עסקיות בכל תחום. מתמחה בתחומי המזון, שירותים, מסחר, היי-טק ואפליקציות. תמחיר במגוון שיטות. יעוץ עסקי שוטף בתחומי הניהול האסטרטגי והפיננסי. ביצוע ניתוחי רווחיות לפי לקוחות, קווי מוצר ופרויקטים. בנייה, ניהול ובקרת תקציב ותזרים מזומנים. עריכת בדיקת כדאיות כלכלית בכל תחום במיוחד לצורך התייעלות תפעולית ושיפור הרווחיות. ביצוע הערכת שווי לצורך גיוס משקיע, מכירת עסק וחוות דעת לבית משפט בתביעת נזיקין. סיוע באיתור וגיוס משקיעים, מקורות מימון פרטיים, ממשלתיים וחוץ בנקאיים. פיתוח עסקי ובניית מודלים עסקיים לחברות הזנק, יזמים או לחברות וארגונים הבוחנים כניסה לתחומי פעילות חדשים. מתן הרצאות בתחומי התמחות. סיוע במענה למכרזים הכולל את הערכת הפוטנציאל הכלכלי, בנית המודל העסקי ותמחיר.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

Connectech

מיקום

ראש העין

0
שעת ייעוץ חינם

ניר שניצר connectech

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

קרמט ידגרי

פרשתי בסוף מצה"ל / ח"א לאחר שירות של כ- שנים. בתפקידי האחרון שימשתי...

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

קרמט ידגרי

פרשתי בסוף מצה"ל / ח"א לאחר שירות של כ- שנים. בתפקידי האחרון שימשתי כמפקד בית מערכת בבסיס של ח"א (פיקוד של כ- חיילים).

בהשכלתי תואר שני במנהל עסקים (ניהול משאבי אנוש ומימון)

חבר בלשכת המאמנים ומשמש כ"מאמן הבית" של מכללת יוזמות

בוגר קורס מנטורינג למנהלים בכירים במכללת התחלה חדשה .

בוגר לימודי ייעוץ ארגוני מאונ' הפתוחה .

כיום עובד כיועץ עסקי וכיועץ ארגוני

לפני כן עבדתי כ  Freelancer כיועץ ארגוני ובליווי מנהלים בכירים

כמו כן מעביר הרצאות וסדנאות לפיתוח מנהיגות והעצמה אישית (בוגר קורס להנחיית קבוצות במכללת גישות)

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

אביה

שמי אביה פרחי, אני רואת חשבון משנת . את התואר הראשון שלי בחשבונאות...

שם המשרד

רואה חשבון

מיקום

רחובות

0
שעת ייעוץ חינם

אביה

שמי אביה פרחי, אני רואת חשבון משנת .

את התואר הראשון שלי בחשבונאות ומערכות מידע רכשתי במרכז האקדמי לב. ניגשתי למבחני הסמכה של מועצת רואי החשבון אשר העניקו לי הסמכה כרואת חשבון.

התחלתי לעבוד במשרד קטן ברחובות, במשרד זה רכשתי ניסיון בהנהלת חשבונות, חשבות שכר, ביקורת חקירתית, ביקורות ודוחות לעצמאים, עמותות וחברות.

מהמשרד הקטן ברחובות עברתי למשרד גדול בבורסה ברמת גן שם רכשתי ידע בתוכנות רואי חשבון מתקדמות ובביקורות חברות גדולות ומסועפות  במחזורים שנתיים של מיליון ויותר. כל החברות בהן טיפלתי העסיקו חשב- איש כספים היושב בחברה ומנהל את כל הקשור לכספי החברה, מייעל ומייעץ מבחינה כלכלית ועסקית.

עם כל הידע שצברתי במהלך השנים אני מגיעה לתת לכם ולעסק שלכם שרות מעולה, מתוך אמונה שרואה חשבון אינו נדרש רק לבצע את עבודתו מול הרשויות ולהגיש דוחות בזמן אלא גם להעניק מעטפת שלמה של ייעוץ והכוונה לעסק, שרותי חשבות לחברות ועסקים קטנים אשר אין ביכולתם להחזיק חשב שישב בעסק.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אלי קוזי

אלי קוזי – פרופיל מקצועי                | -express.com | מגורים: ראשל"צ ניסיון עשיר בייזום,...

שם המשרד

שלהבת קוזי

מיקום

ראשון לציון

0
שעת ייעוץ חינם

אלי קוזי

אלי קוזי – פרופיל מקצועי                | -express.com | מגורים: ראשל"צ

  • ניסיון עשיר בייזום, תכנון, הקמה וניהול חברות/סניפים וקמעונאות בפריסה ארצית, בחברות פרטיות וציבוריות
  • תכנון ויישום פרויקטים חוצי ארגון ותוכניות עמידה ביעדים, התווית חזון ומדיניות ארגונית, בנייה וניהול תקציבים
  • ביצוע תהליכי רכש מורכבים מול יבואנים וספקים בארץ ובחו"ל, היכרות טובה של תרבות עסקית רב-לאומית
  • ניהול מערכות פרויקטאליות – מכרזים, רכש, תפעול שטח (צוותי עבודה, קבלנים)
  • הקמה וניהול מערכות אונליין ו- e-Commerce
  • יזם, בעלים, ומנהל מקצועי במגוון רחב של תחומים ופעילויות עסקיות

  יעוץ עסקי, מאמן אישי, מנטור עסקי, ניהול פעילויות e-Commerce  

מנטור וליווי עסקי –        

  • ליווי אישי (מנטורינג אישי) לבעלי/ות חברות מסחריות פרטיות בתחומים מסחריים
  • יועץ במערך "מעו"ף" (ליווי עסקים קטנים-בינוניים מטעם משרד הכלכלה)
  • ייעוץ, הכוונה, יישום וניהול מערכות אונליין ו- e-Commerce

יזם של פעילויות קמעונאיות, ייצוג חברות ושיווק בינלאומי

יעוץ עסקי, מאמן אישי, מנטור עסקי, ניהול פעילויות e-Commerce   מנטור וליווי עסקי –         ליווי אישי (מנטורינג אישי) לבעלי/ות חברות מסחריות פרטיות בתחומים מסחריים יועץ במערך "מעו"ף" (ליווי עסקים קטנים-בינוניים מטעם משרד הכלכלה) ייעוץ, הכוונה, יישום וניהול מערכות אונליין ו- e-Commerce

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

אייל לוי, רו"ח לשיפור ביצועים עסקיים

השגה של המטרות הנחשקות ביותר שלך באמצעות שיפור ביצועים ארגוניים – ניהוליים

שם המשרד

BizSimple Growth

מיקום

ירושלים

0
שעת ייעוץ חינם

אייל לוי, רו"ח לשיפור ביצועים עסקיים

השגה של המטרות הנחשקות ביותר שלך
באמצעות שיפור ביצועים ארגוניים – ניהוליים

השגה של המטרות הנחשקות ביותר שלך באמצעות שיפור ביצועים ארגוניים – ניהוליים   פער הביצוע זה ההבדל בין החזון והאסטרטגיה העסקית שלך לבין התוצאות שאתה משיג בפועל. סגירה של הפער הזה דורשת גישה מונעת נתונים, הלוקחת בחשבון את הצרכים והאתגרים העסקיים הייחודיים שלך. כדי לעמוד במגה אתגר זה, אנחנו ממנפים את טכנולוגית מדעי הנתונים ואת היכולת להבנה פיננסית עמוקה, כדי לעזור לך להניע צמיחה, לקבל החלטות מושכלות ולהימנע מחוסר יעילות, איבוד פרודוקטיביות והחמצת הזדמנויות עסקיות.   ניסיון בייעוץ ארגוני של מעל ל-שנה הנתמך על ידי מחקרים, מוכיח שכדי לקדם יעילות ומצוינות עלינו לפתח תרבות של צמיחה ואת זה אנחנו משיגים באמצעות אסטרטגיות פיתוח ארגוני מונעות נתונים.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

דפנה מרטון

מאמנת עסקית ואישית ויועצת ארגונית

שם המשרד

דפנה מרטון

מיקום

חיפה

0

דפנה מרטון

מאמנת עסקית ואישית ויועצת ארגונית

אימון עסקי אישי ולעסק, לעסקים קטנים ובינוניים. התנהלות כלכלית נבונה, תכנון מטרות ויעדים והצבת יעדים וסדרי עדיפויות . בחינת ההתנהלות העכשויות ודיוקה. אם זהו עסק בהתהוות, מיתוג של העסק ביחס למטרותיו. מבנה הארגון והגדרת תפקידים של העובדים בו. קהלי היעד, שיווק . הגדרות עשייה ספציפיות בהתאם לתחום העסק

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

איך להכין תכנית עסקית

icon

חמשת "הסוסים המנצחים" של התוכנית העסקית

חמשת המרכיבים הכי חשובים בתכנון עסק חדש בכל פעם שיזמים שאפתנים מבקשים...

קראו עוד ›
icon

כיצד לכתוב תכנית עסקית משכנעת (למשקיעים)

תוכנית עסקית יוצרת חשיבה מובנית על כל הנושאים העסקיים הקשורים לעסק, השוק...

קראו עוד ›
icon

למד להכין תכנית שיווק

מאמר זה נועד לסייע בהנחיית בעל העסק או הצוות השיווקי שלכם לכתוב...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא איך להכין תכנית עסקית

התכנות עסקית

icon

איך לפתח מודל עסקי 

מודל עסקי הוא התוכנית של העסק שלכם להרוויח כסף. המודל מסביר כיצד...

קראו עוד ›
icon

איך להכין תקציר מנהלים מוצלח?

תקציר המנהלים נועד למשוך את תשומת ליבם של הקוראים ולעודד אותם לקרוא...

קראו עוד ›
icon

בדיקת היתכנות עסקית

מה נדרש לבדוק כאשר מבצעים התכנות לרעיון עסקי? איזה שאלות לשאול?

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא התכנות עסקית

סטארט-אפ

icon

מה נדרש כדי לפנות למשקיעים

ה"דק" שלכם אמור לעמוד כשלעצמו כמסמך, אך הוא ישמש גם ככלי לספר...

קראו עוד ›
icon

מצגת "דק" משופרת

רוצים לשפר את ה"דק" שהכנתם. קבלו טיפים מצוינים כדי שתוכלו להציג "דק"...

קראו עוד ›
icon

גיוס השקעה ראשונית לסטארט-אפ

אז איך מושכים משקיעים? מהיכן כדאי לגייס את ההשקעה הראשונה. ישנן מספר...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא סטארט-אפ

קנבס מודל עסקי

icon

איך להכין קנבס מודל עסקי (BMC)

קנבס המודל העסקי הוא מסמך בן עמוד אחד המתייחס למרכיבים החשובים ביותר...

קראו עוד ›
icon

למה כדאי להכין בקנבס מודל עסקי (BMC)  לפני שניגשים לתוכנית עסקית

קנבס מודל עסקי (Business Model Canvas) קנבס המודל העסקי הוא מסמך בן...

קראו עוד ›
icon

הכר את היתרונות המרכזיים של קנבס המודל העסקי  (BMC)

הכר את היתרונות המרכזיים של קנבס המודל העסקי  (BMC) קנבס מודל עסקי...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא קנבס מודל עסקי

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות