איך לגרום לשיווק להצליח בעסק

9 טיפים למכירות ושיווק

  1. למכור את ההטבה, לא השוואה.

האופן שבו אתה משווק את עצמך עוסק בהדגשת מה שעושה אותך שונה. ישנן שלוש דרכים עיקריות לעשות זאת.

  • עלות (אתה יודע איך לתמחר מוצר טוב יותר מהמתחרים)
  • איכות (אתה יותר טוב)
  • שילוב שלהם (אתה מציע את התמורה הטובה יותר)

אבל האופן שבו אתה מוכר את עצמך שונה מהאופן שבו אתה משווק את עצמך. אתה יכול להגיד למישהו שאתה מספק מוצר או שירות שהוא זול יותר או יעיל יותר מזה של עסק אחר, אבל זה לא אומר כמה טוב יותר אתה הולך לעשות את חיי הלקוח. זכור שמכירה היא ביצירת ערך ותועלת.

  1. הקשיבו ללקוח שלכם.

לעולם הלקוח שלכם יודע טוב ממכם מה הוא רוצה ומה הוא צריך ומדוע. תנסו לשים את האגו בצד ולפתוח את האוזניים ללקוחותיהם. תהיו במוד של הקשבה ותדעו יותר טוב מה למכור.

  1. שווקו את המוצר שלכם לפני שהוא מוכן.

יש עסקים שמחכים עד שהמוצר שלהם יהיה מושלם לפני שהם עושים קמפיין שיווקי או מודעות כלשהו. זו יכולה להיות טעות יקרה. עסקים רבים מצפים למכור את המוצר שלהם ברגע שהוא מוכן. אבל אם אף אחד לא יודע על זה, אז הביקוש יתחיל באפס עד שתעשו קמפיין שיווקי כדי לבנות מודעות ללקוחות פוטנציאליים.

עדיף לעשות קמפיין מודעות מקדים, גם אם זה מינימלי, כדי ליידע לקוחות פוטנציאליים שהמוצר שלך בדרך. אתה יכול למכור את ההטבה לפני שהמוצר הגיע. בדרך זו, כאשר המוצר מוכן, כך גם הלקוחות.

  1. חשבו מחוץ לקופסה.

הנוף השיווקי השתנה באופן דרמטי בעשורים האחרונים. כעת, עסקים יכולים להשתמש בשלל טכניקות שיווק מקוונות חינמיות או בתשלום שהן גם יצירתיות וגם יעילות. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בשיווק וידאו מקוון, מדיה חברתית, משפיעני בלוגים, מיקור המונים, תחרויות, שיווק תוכן, מנהיגות מחשבתית ועוד.

  1. למדוד את השיווק

שיווק שאי אפשר למדוד הוא שיווק כושל. איך תוכלו להיות בטוחים שמה שהוצאתם על מודעות תואם את העלייה במכירות? אולי יש עלייה טבעית ועונתית למה שאתם מוכרים שייעלם בעוד חודש.

אם אתה מתכוונים להקדיש זמן וכסף לקמפיין שיווקי, ודאו שאפשר למדוד את התוצאות. הגדירו דרכים למעקב אחר המרות הנובעות מהקמפיין.

  1. יצרו תמהיל שיווק

כאמור, כדאי לבדוק מספר ערוצי שיווק ורעיונות כדי לראות מה עובד הכי טוב. לעתים קרובות, זה לא דבר אחד אלא שילוב של כל האמור לעיל שגורם לשיווק להצליח. כאשר הלקוח שלך שומע אותך ברדיו, רואה אותך בתוצאה של מנוע חיפוש, ואז מוצא אותך מוזכר בבלוג שהוא אוהב , הוא מתחיל לשים לב לקיומך.  ייתכן שאין לו ו הצורך במוצר או בשירות באופן מיידי, אבל כשהוא יזדקק , זה יהיה השם שלך שיעלה בזיכרונו ולא המתחרה.

  1. יחסי ציבור – מימד אחר

כשאתה עושה פרסום מסורתי, זה החומר השיווקי שלך שמוכר את המוצר שלך. כשאתה עושה יחסי ציבור, או שאיש עיתונות או בית תקשורת שמסקר את התעשייה שלך מדברים עליך, זה בניית מותג ותמיכה. גם אם החברה שלך הוזכרה רק באמצעות ציטוט של המנכ"ל שלך, אתה עדיין "כפי שצוין בכלכליסט או בגלובס". כאשר לקוחות רואים את המותג לצד שם החברה שלך, זה בונה אמינות.

בניגוד לרוב השיווק המסורתי, יחסי הציבור מחזיקים מעמד הרבה מעבר לתאריכים של מסע הפרסום. יחסי ציבור טובים יכולים לעשות הרבה למען האמינות ובניית המודעות למותג שלכם.

  1. תנו ללקוחות מקום להתלונן

טוב או רע, אתה רוצה לדעת מה הלקוחות שלך אומרים. אם אתה לא מספק ללקוחות שלך מקום להתלונן או לשבח אותך, זה גורם לזה להיראות כאילו המחשבות והדעות שלהם לא חשובות. זכור, גם אם לקוח מגיע אליך וזועם, זו הזדמנות נהדרת עבורך להראות בפומבי עד כמה אתה מוכן לתקן עוול, או לגרום ללקוח להרגיש מוערך – שזה זהב יחסי ציבור.

על ידי מתן מקום באתר שלך להחלפה מסוג זה, תוכל לטפל בבעיה ולשלוט בחלק מהנרטיב הזה. האלטרנטיבה היא שהלקוח שלך יעבור לאתר של צד שלישי ויתלונן במקום שבו אינך יכול לטפל בבעיה או להתאים תגובה ערוכה.

  1. אנו מצפים לראות אותך שוב 

המלצות מפה לאוזן ולקוחות נאמנים, טובים יותר מכל צוות מכירות שתוכלו להרכיב.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

אילן ברקן

ליווי וייעוץ לבעל עסק קיים או בהקמה מצריך ניסיון, מקצועיות, רגישות, סבלנות, הכלה...

שם המשרד

מיקום

שבי ציון

0
שעת ייעוץ חינם

אילן ברקן

ליווי וייעוץ לבעל עסק קיים או בהקמה מצריך ניסיון, מקצועיות, רגישות, סבלנות, הכלה והבנה ללא גבול. יזם או בעל עסק המעוניינים להתפתח מונעים לעיתים ע"י מוטיבציה אינסופית הגובלת לעיתים בחלום רחוק (רגש). על כתפינו היועצים/המלווים מוטלת אחריות כבדה ביותר המצריכה הרתמות לחזון היזם אך במקביל גם פתיחות, כנות ואומץ ע"מ 'להוריד לקרקע' כשצריך ולהצמד לכללי ההגיון הכלכלי. אני דוגל בעבודה בשיתוף ובשקיפות מלאה מול הלקוח ומתנהל אל העסק שלך כאילו היה שלי.

ב-שנים האחרונות ניהלתי ופיתחתי זכיינים בעלי מרכזי למידה לאנגלית בחברה בינלאומית. הייתי אחראי לגיוס זכיינים עצמאיים בכל המגזרים בארץ ובעיקר עסקתי רבות בליווי ובפיתוח עסקי שלהם. שירותים – לקראת הקמת עסק: מיפוי עסקי, בדיקת היתכנות עסקית, בחינת בחירת מודל עסקי מתאים ע"פ פרמטרים שונים, בניית תוכנית עסקית, היתכנות עסקית, דו"ח נקודת איזון/החזר השקעה והתנהלות עסקית כללית. שירותים – עסק קיים המעוניין להתפתח לרשת: מיפוי עסקי, בדיקת היתכנות עסקית, בחינת בחירת מודל עסקי מתאים ע"פ פרמטרים שונים, בניית תוכנית עסקית, היתכנות עסקית, דו"ח נקודת איזון/החזר השקעה והתנהלות עסקית כללית.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

גבריאלה דנמור

היי! שמי גבריאלה דנמור, המלווה העסקית שלך, אני כאן כדי ללכת איתך יד...

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

גבריאלה דנמור

היי!
שמי גבריאלה דנמור, המלווה העסקית שלך, אני כאן כדי ללכת איתך יד ביד בתוך עולם העסקים.
עם שמונה עשר שנות ניסיון בעולם המכירות, שירות וניהול, שנים מלווה עסקים בתחומי המסעדנות, תיירות ועסקים קטנים.

היי! שמי גבריאלה דנמור, המלווה העסקית שלך, אני כאן כדי ללכת איתך יד ביד בתוך עולם העסקים. עם שמונה עשר שנות ניסיון בעולם המכירות, שירות וניהול, שנים מלווה עסקים בתחומי המסעדנות, תיירות ועסקים קטנים. אהיה איתך לאורך כל הדרך, נבנה אסטרטגיה, נפעיל בשטח צעדים טקטיים, נפתח כיווני שיווק, נצעד צעדים ראשונים במדיה החברתית, נפתח מוצרים, נבנה תוכנית פיננסית לעסק! ועוד..

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

מיקום

הוד השרון

0
שעת ייעוץ חינם

אורנית מגנוס

אורנית מגנוס יועצת מלווה בתחום הניהול השיווק והמכירות לעסקים קטנים ובינוניים בעלת ניסיון של 35 שנים. בעברי סמנכל שיווק וחברת הנהלה.ב15 שנים אחרונות מנהלת שיווק במיקור חוץ יועצת ומלווה עסקים בכל הקשור לניהול שיווק ומכירות בכלל ובתחום הרפואי לסוגיו בפרט. בעלת תואר ראשון ושני.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

קידום החינוך

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

שמרית

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אודי בר לבב

ייעוץ סביבתי, ליווי לגופים ולמוסדות. ייעוץ אסטראטגי, הכנת תכניות עסקיות בפרוייקטים בתחומי איכות...

שם המשרד

סביבות ייעוץ ותכנון סביבתי

מיקום

ירושלים

0

אודי בר לבב

ייעוץ סביבתי, ליווי לגופים ולמוסדות. ייעוץ אסטראטגי, הכנת תכניות עסקיות בפרוייקטים בתחומי איכות הסביבה.

ליווי תהליכי תכנון. ייעוץ אסראטגי וייעוץ עסקי.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

דרור זורע

שמי דרור זורע ואני מומחה למיתוג ושיווק, מבין איך צרכן חושב (BC וגם...

שם המשרד

DROR ZOREA internal & marketing communications

מיקום

הדר עם

0
שעת ייעוץ חינם

דרור זורע

שמי דרור זורע ואני מומחה למיתוג ושיווק, מבין איך צרכן חושב (BC וגם BB), מפצח אתגרים, ממקד מסרים, ומייצר ערך מבדל ותחרותי עבור הלקוחות

בעל ניסיון רב בתפקידי שיווק ופרסום ביניהם: מנהל אגף שיווק תוכן בפרטנר ORANGE, מנהל השיווק של אינטרנט זהב, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב GOLD TRADE, מנהל תיקים בגיתם BBDO ושותף/בעלים בחברת העיצוב PROPAGANDA

מוסמך תואר שני בתקשורת ובוגר תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן, ובעל תעודת בעיתונאות ותקשורת (post B.A).

יועץ עסקי שיווקי במעוף – משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים.

מלווה שיווקי של תוכניות מנטורינג לעסקים.

ייעוץ אסטרטגי שיווקי הכולל בחינה ומפה תפיסתית של החברה, קביעת הערכים המבדלים וה DNA הרצוי, קהלי המטרה והפרסונות והכל על מנת לייצר בידול תחרותי. מיתוג ושפה ויזואלית כפתרון מלא והכרחי לחברה, החל משלב האבחון והגיבוש האסטרטגי דרך עיצוב הזהות והשפה הויזואלית: לוגו, סיסמה, בחירות פונטים, צבעוניות ושפה צילומית למותג. הפתרון כולל מיתוג הנכסים הדיגיטליים (אתר אינטרנט, דפי חברה ברשתות החברתיות, אב טיפוס לניוזלטר), נקודות ממשק מול הלקוח, אריזות, משרדי הפירמה ועוד. תקשורת שיווקית ואחזקת מותג שוטפת גם ב CB וגם ב BB כולל עיצוב חומרים שיווקיים לתמיכה במכירות, בניית קונספטים לפעילויות אינסנטיב ומבצעים ללקוחות, מצגות סרטי הדרכה ועוד. בניית אסטרטגיה לשיווק ישיר, ניוזלטרים, מיילרים ודפי נחיתה לרבות הטמעה על מערכות אוטומציה, תכנוןCustomer Journey  ושידרוג נראות המגעים עם הלקוח. קמפיינים פרסומיים למדיות השונות: רשתות חברתיות, גוגל ורשת האינטרנט, עיתונות ומגזינים מקצועיים, שילוט וכו…

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

אבירם כהן

נעים להכיר, שמי אבירם כהן מייסד חברת INNOVEST המתמחה בניהול פיננסי מקיף, פיתוח...

שם המשרד

INNOVEST

מיקום

רמת גן

0
שעת ייעוץ חינם

אבירם כהן

נעים להכיר, שמי אבירם כהן
מייסד חברת INNOVEST המתמחה בניהול פיננסי מקיף, פיתוח עסקי ואיזון כלכלי.
רציתי לשתף אתכם במקצת מהחזון והעקרונות המנחים אותנו בעבודה מול לקוחות וחברות.
כיועץ עסקי ומומחה בפיננסים בעל תואר MBA וניסיון מקצועי רב , אני מבין היטב את החשיבות של שגשוג כלכלי ושקט נפשי.
ב- INNOVEST, אנחנו מבינים שלכל אחד יש נתונים אישיים ייחודיים משלו, ובהתאם לכך אנו מתמקדים בתכנון פיננסי ואיזון כלכלי המותאמים אישית לצרכים המיוחדים שלכם.
על ידי הבנה אמיתית של השאיפות העסקיות שלכם, והתמקדות במציאת הפתרונות הפיננסים המתאימים ביותר בכל שלב של העסק והתא המשפחתי.

 

בעזרת צוות מיומן ומנוסה של כלכלנים, יועצים פיננסיים ומומחי שוק ההון מהמובילים בתחום, אנו פועלים כ-One Stop Shop, ומאפשרים לכם לקבל את כל השירותים הדרושים לעסק ולמשפחה במקום אחד. השילוב המקיף בין תחום הליווי העסקי עם תחום הניהול הפיננסי מציע לבעלי עסקים ערך מוסף משמעותי. גישה הוליסטית זו מאפשרת איזון מושלם בין צרכי העסק וצרכי המשפחה, תוך הבטחת יציבות פיננסית מרבית וקבלת החלטות מושכלות. השילוב בין שני התחומים מספק פתרון מקיף ומותאם אישית, המאפשר לבעלי עסקים לקדם את העסקים שלהם באופן בריא ופרוספקטיבי. ב- INNOVEST אנו משלבים את התכנון הפיננסי האישי והמשפחתי של בעלי העסק עם המטרות והצרכים האסטרטגיים והפיננסיים של העסק עצמו. התהליך מתמקד בבניית איזון וחלוקת משאבים נכונה בין המשפחה לבין העסק. ליווי עסקי מקיף עבור בעלי העסקים, יחד עם תכנון פיננסי ופנסיוני משפחתי, מאפשרים לקיחת החלטות מושכלות וניהול משאבים יעיל ומדויק. כמו כן, התהליך מקנה  יכולת להתמודד עם אתגרים פיננסיים ולקדם את צמיחת העסק שלכם כשבמקביל, תהיו מסוגלים לדאוג גם לצרכים הפיננסים של המשפחה, בהווה ובעתיד.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עפר עצמון

קונספקט הינה חברת ייעוץ עיסקי ושיווקי קטנה ודינמית. אנו מתמקדים בענפי ההיי-טק, כגון...

שם המשרד

קונספקט בע"מ

מיקום

רמת גן

0
שעת ייעוץ חינם

עפר עצמון

קונספקט הינה חברת ייעוץ עיסקי ושיווקי קטנה ודינמית. אנו מתמקדים בענפי ההיי-טק, כגון אלקטרוניקה, מערכות מידע, תקשורת, מכשור רפואי וביוטכנולוגיה.

מידע ברור, עדכני ותמציתי הוא המפתח להצלחה בסביבה העיסקית המשתנה במהירות. אתם יכולים להיות בטוחים שנביא לכם את כל העובדות והנתונים, לאחר ניתוח ועריכה, עם המלצות אסטרטגיות ושיווקיות מעשיות, התפורות לצרכים הספציפיים שלכם.

שירותינו ניתנים במקצועיות רבה, במהירות, בעלות נמוכה ובדיסקרטיות מירבית.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

שם המשרד

mcpublish

מיקום

גן יבנה

0
שעת ייעוץ חינם

michael atia

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

רינה קישון

מיקום

הרצליה

0
שעת ייעוץ חינם

רינה קישון

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

שיווק דיגיטלי

icon

איך ליצור קישורים איכותים לאתר שלכם

איך ליצור קישורים איכותים לאתר שלכם יצירת קישורים איכותיים לאתר שלכם יכולה...

קראו עוד ›
icon

איך להקים ערוץ YouTube לעסק

ערוץ יוטיוב שיסייע לעסק שלכם מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים ב- YouTube...

קראו עוד ›
icon

מדריך להקמת אתר אינטרנט (כמעט בחינם)

יש המון תוכנות, הנקראות תוכנות לבניית אתרים או מערכות ניהול תוכן, המאפשרות...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק דיגיטלי

שיווק ומכירות

icon

מה השיקולים של לקוחות בבחירת מסעדה

הבנת צורכי הלקוח חשובים בכל עסק אך במיוחד בעסקי המסעדות

קראו עוד ›
icon

איך לבנות תמהיל שיווק גרילה לעסק קטן?

יצירת תמהיל פעולות שיווק, כגון פרסום בשילוב עם הרעיונות הרשומים במאמר, יכולים...

קראו עוד ›
icon

איך למצוא את השווקים החדשים

"אסטרטגיות האוקיינוס הכחול" - ספר מאת הפרופסורים W. Chan Kim ו- Renee...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק ומכירות

שיווק מקוון

icon

 כיצד להתחיל עסק ל"שיווק שותפים" (מדריך)

 כיצד להתחיל עסק ל"שיווק שותפים" (מדריך) שיווק שותפים נותן לך את ההזדמנות...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק מקוון

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות