איך לתכנן את עיצוב התפריט?

טיפים לתכנון והצגת תפריט 

התפריט, בשיעור גבוה מאוד, קובע מה יזמין הלקוח וכמה כסף הוא יוציא. תפריט המתוכנן כיאות עוזר להשיג יעדים של הגדלת החשבון הממוצע ומקדם מכירות של מנות מסוימות. דבר זה נעשה על ידי הצגת המנות בדרך אטרקטיבית- תיאור יצירתי ומפתה ותמחור בהתאם, המעניקים אשליה של ערך גבוה.

עטיפה

עטיפת התפריט צריכה להיות מעוצבת בצורה כזו, שתחמיא לנושא המרכזי של המסעדה. מבוצע שימוש בגרפיקה או בתמונות על מנת להציג רושם ראשוני טוב.

שם המסעדה הוא הטקסט היחיד שיש לכתוב על השער. מידע נוסף לגבי הכתובת, מספר הטלפון, שעות פתיחה, מדיניות קבלה של כרטיסי אשראי ועוד- ניתן לשים על השער הפנימי או על השער האחורי.

גודל

גודל התפריט משתנה על פי מספר המנות והפריטים שהוא מכיל, וגודל המקום שנדרש על מנת לתאר אותם. בדרך כלל, תפריט כולל מנות ראשונות, מרקים, סלטים, תוספות, מנות עיקריות, קינוחים ומשקאות.

משתמשים בדרך כלל בתפריט נפרד לארוחת בוקר, ארוחת צהרים וארוחת ערב.

כיום, רבים מהחוקים הופרו. ניתן ליצור תפריטים נפרדים לילדים, יין, קינוחים, קוקטיילים וכו'. המפתח הוא לתכנן את התפריט בצורה שהוא יתקשר בצורה אפקטיבית עם הלקוח.

לדוגמא, רבים חושבים שתפריט קינוחים נפרד אפקטיבי יותר מאשר לרשום את הקינוחים בתפריט העיקרי. הם טוענים שתפריט זה עוזר ליצור את התחושה שזהו אירוע שונה לגמרי. לקוחות, בבחירה של מנה עיקרית, יבחינו במחיר של הקינוחים, יוסיפו אותו למחירה של המנה העיקרית, ויחליטו בנקודה זו לא להזמין קינוח בשל המחיר המשולב של הקינוח והמנה העיקרית. תפריט קינוחים נפרד מביא לכך שההחלטה להזמנת קינוח תהיה על בסיס של תשוקה ורצון ולא על בסיס של עלות. יש סיבה נוספת להפרדת התפריטים- כאשר לבחירת הקינוח מוגש התפריט הרגיל, הסועדים עלולים להביט שוב בפריטי התפריט, ולהצטער שהזמינו עוף ולא דג.

תפריט קינוחים אומר- "שכח את המנה העיקרית, זה מצב שונה כעת, בוא נאכל קינוח". כפי שצוין קודם לכן, אדם יכול עדיין לרצות קינוח למרות ששבע מהמנה העיקרית. הצגת תפריט חדש של קינוחים- מחזקת את התחושה הזו.

חומרים

המשקל והאיכות של הנייר עליו מודפס התפריט מוסיפים לרושם. נייר כבד יותר נותן תחושה של איכות. הוא גם תורם לאורך חייו של התפריט. יש לשקול זאת אל מול הצורך בשינוי מחירים. כאשר המחיר משתנה, אין להשתמש במדבקות על מנת לכסות את המחירים הישנים, כי אז הרושם המתקבל אינו טוב, בלשון המעטה. הלקוח מקבל מסר שעד לא מזמן מחיר המנה היה זול יותר. גם תפריטים קרועים, מרופטים ומלוכלכים יותירו  רושם מאוד לא טוב על המסעדה. יש מגוון דרכים להתמודד נכון עם שינויי מחירים – להכין דף נפרד למחיר, לייצר תפריטים מנייר זול יותר וכד'.

מיקום

רצף התפריט ישנן שתי גישות לגבי מיקום פריטים בתפריט. יש המאמינים שהרצף של המנות בתפריט צריך להיות בסדר ההגיוני של הארוחה. כפי שארוחה נעה ממנות ראשונות, דרך מרק מנות עיקריות וקינוחים- עם תוספות סלטים וסנדוויצ'ים- ומשקאות המוזמנים באמצע- כך צריך להיות גם רצף התפריט.

נקודות מיקוד לעומת הקודם, יש שמאמינים, כי רצוי להשתמש במספר נקודות מיקוד בתפריט. עיניהם של הלקוחות נמשכים בדרך כלל לנקודות קבועות- נקודות מיקוד- כאשר מציגים בפניהם תפריט. המסעדות צריכות למקם פריטים שהן רוצות לדחוף ולקדם- בנקודות המיקוד הללו בתפריט. נקודות המיקוד משתנות בין סוגי תפריטים שונים. בתפריט בן עמוד אחד, העין נמשכת בדרך כלל לאזור קצת מעל לקו האמצע. בתפריט בין שני דפים, הפינה השמאלית העליונה בתפריט נחשבת לנקודת מיקוד.

בתפריט בן שלושה עמודים, העין נעה מהמרכז לפינה השמאלית העליונה, ואז לפינה הימנית העליונה, עבור לפינה הימנית התחתונה, דרך המרכז לפינה השמאלית העליונה, השמאלית התחתונה, וחזרה למרכז. יחד המרכז נחצה כשלוש פעמים. לכן, הגיוני למקם במרכז פריטים שהמסעדה מעוניינת לקדם. בעניין זה, לא נדרש להשתמש בנקודות מיקוד על מנת להדגיש פריטים בהם המסעדה מפורסמת. הלקוחות יחפשו בתפריט, וימצאו את הפריטים הללו.

השימוש בנקודות המיקוד הוא למען הדגשה של פריטים שהמסעדה מעוניינת למכור, והלקוחות לא יחפשו אחריהם בדרך כלל. תפריט בן שלושה עמודים מכיל בדרך כלל את המנות הראשונות בעמודה בצד ימין, מנות עיקריות בעמודה המרכזית, וקינוחים בפינה השמאלית התחתונה. יחד עם זאת, הפריטים שמגדילים את החשבון הממוצע הם מנות ראשונות וקינוחים.

מנות מיוחדות

ישנן כמה דרכים למשיכת תשומת לב לפריטי תפריט מסוימים. ניתן לרשום מנות מיוחדות בכתב בולט יותר וגדול יותר מגודל  הכתב שבו השתמשו בשאר התפריט. אפשר להאריך בתיאור המנה. ידוע, שעיניהם של הלקוחות נמשכות לכל מה שמוקף במסגרת. על ידי ציור מלבן מסביב לתיאור הפריט, ממקדים אליו את  תשומת הלב. בנוסף, ניתן להשתמש בצבע, איור ו/או תמונות על מנת למשוך תשומת לב לפריטים ספציפיים. 

תיאורים בתפריטים

המטרה בתיאור מפורט של המנות בתפריט, היא להציג אותן בצורה המדויקת ביותר, כשבו זמנית מעלים את הסבירות של המכירה.

דייקנות

בארה"ב העיריות עומדות על המשמר לגבי תביעות כנגד הצהרות שווא בתפריטים של מסעדות. בדרך כלל, שגיאות  או הטעיות עוסקות בסוג המנה, מקורה, גודל, משקל, צורת הכנה, שיטת הכנה, תמונה, מחיר או ערכים תזונתיים של המנה. בלי קשר לכך, חשוב לדייק בתפריט למען שביעות הרצון של הלקוחות. יש להשתמש במונחים מקובלים על מנת לתאר את המנה בצורה תקינה. לדוגמא- ציון מקורה של המנה יכול לעזור במכירתה (גבינה מצרפת וכד'), במקרה של דגים יש לציין אם מדובר בדגי ים או בריכה.

משקל

אם מצוין משקל, צריך להגדיר למשל אם זה לפני בישול או אחרי, כיוון שההצטמקות בבישול יכולה להפחית את משקל ו/או גודל המנה. מונחים שנויים במחלוקת הם המושגים טרי / קפוא- בתפריט. דג שהוקפא דקות מעטות לאחר שהוצא מהמים- הוא בעל טעם טוב יותר לעיתים מדג 'טרי' שנצרך יומיים לאחר שנתפס. לא ניתן להשתמש במילה 'טרי' לתאר דג שהיה קפוא.

תמונות

יש מסעדות שמשבצות  תמונות בתפריט, על מנת לעזור למכירות. תמונה מגרה בהחלט יכולה לעשות את העבודה, אבל יש לזכור: המנה המוגמרת חייבת להיראות כמעט כמו שהיא נראית בתמונה.

תוספות

בעלי מסעדות רבים כוללים אוטומטית מספר שקלים לסועד עבור שמירה. אם מדובר במקרה כזה, יש לציין זאת במפורש בתפריט. בנוסף, יש לוודא שברור לקורא מה בדיוק כלול / לא כלול במחיר (תוספת קפה בארוחת בוקר, תוספת ביצה למאפה מלוח וכד')

ערך תזונתי

יש מידה מסויימת של בלבול לגבי הערך התזונתי של מנות. מונח כמו 'דל קלוריות' הוא מונח מעורפל מדי, ולא כדאי להשתמש בו. מה המונח הזה אומר ? דל קלוריות בהשוואה למה ? לקוחות בעלי מודעות לבריאות עשויים לדרוש תפריטים שמפרטים את הערכים התזונתיים של המנות. גם ברשתות של מזון מהיר (כמו מקדונלדס, למשל) יש מנות שזוכות לתיאור מפורט של ערכיהן התזונתיים. המנות צריכות להיות מתוארות בצורה שתעורר את דמיון הלקוחות. דבר זה חשוב, מכיוון שאנו חושבים בצורה של תמונות, לא בצורה של מילים.

צורת הכתב

גודל האותיות בתפריט חייב להיות נוח וקריא, על מנת לאפשר ללקוחות לקרוא את התיאורים. גודל הגופן הנדרש הוא מ- 12 ומעלה.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

עפר עובד

מנכ"ל מנוסה בתחומים מגוונים ובסוגי חברות שונות ( חברות סטארט אם ותאגידים )...

שם המשרד

מיקום

גבעתיים

0
שעת ייעוץ חינם

עפר עובד

מנכ"ל מנוסה בתחומים מגוונים ובסוגי חברות שונות ( חברות סטארט אם ותאגידים )

מרצה ומנטור בתחומי השווק ופיתוח עסקים

כיום – יועץ המלווה עסקים בשלבים שונים בחייהם

מנכ"ל מנוסה – בחברות הייטק ושווק גדולות (  AOL, McCann Erickson) ובחברות סטארט-אפ, התמחות בניהול מוצרים, מסחר אלקטרוני, ניהול אסטרטגי,  ניהול אנשים ותהליכים, שווק, הטמעת חדשנות, פיתוח עסקי. אקדמיה – ניהול מסלול מעשי באוניברסיטת רייכמן מרצה לשווק דיגיטלי , חדשנות וניהול לקוחות – אוניברסיטת רייכמן והקריה האקדמית אונו. סופר ועורך – כתבתי שני ספרים – בתחומי השווק ומסחר אלקטרוני  .

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עו"ד יסעור מור

עו"ד ומגשרת, מלווה עסקים וחברות בכל ההיבטים המשפטיים להם העסק נדרש.

שם המשרד

לוסקי יסעור קליר משרד עורכי דין

מיקום

רחובות

0
שעת ייעוץ חינם

עו"ד יסעור מור

עו"ד ומגשרת, מלווה עסקים וחברות בכל ההיבטים המשפטיים להם העסק נדרש.

עורכת הדין לוסקי יסעור מור עורכת דין משנת , בעלת ניסיון עשיר כיועצת משפטית למספר חברות מובילות, בנוסף, עורכת הדין לוסקי יסעור כיהנה בתפקידי מפתח ניהוליים במספר חברות במשק, לרבות כחברת הנהלה (רשת מעוף) ומנכל"ית (זיו כספי פסיכומטרי ובגרות). תחומי משפט עיקריים בהם עוסקת הינם- משפט מסחרי, דיני עבודה ובנקאות. בעברה, עורכת הדין מור יסעור הרצתה בתחומים הבאים: דיני עבודה במסגרת קורסים מפוקחים ע"י משרד הכלכלה יסודות המשפט במסגרת קורסים מפוקחים ע"י משרד הכלכלה זכויות עובדים במסגרת קורסי הכנה לאזרחות לחיילים קרביים בצה"ל סדנאות "משפט לעסקים" מטעם מעברים במסגרת עיסוקה מור מלווה עסקים קטנים כגדולים לאורך כל חיי העסק בכל ההיבטים המשפטים להם עסק נדרש. השכלה ותעודות: MBA בתוכנית מצטיינים באוניברסיטת בר אילן L.L.M  במשפט המסחרי L.L.B   במשפטים דירקטור מוסמכת מגשרת מוסמכת חברות בלשכת עורכי הדין משנת

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אור אשר

ניסיון רב בניהול רכש, ייעוץ חקר שוק במציאת פתרונות בתחומי הרכש, ניהול פרויקטים,...

שם המשרד

אור אשר

מיקום

נתניה

0
שעת ייעוץ חינם

אור אשר

ניסיון רב בניהול רכש, ייעוץ חקר שוק במציאת פתרונות בתחומי הרכש, ניהול פרויקטים, סקר שוק, משא ומתן, התקשרויות, חוזים, ליווי כתיבת מכרזים, הסכמי שרות (השמה וכ"א), הוזלת עלויות, פרסום, מערכי מכירות ולוגיסטיקה. ידע וניסיון ע"פ חובת המכרזים ותקנותיו בחברות ציבוריות, לרבות בחינת ספקים, משלב הבקשה/התקשרות ועד להכנת מכרז, קבלת הצעות, הכנת ההסכם והזמנת עבודה/שירותים, תיחור ההצעות בהתאם לאמות מידה, ניהול מו"מ, בקרה על הליכי רכש והתקשרויות, ליווי המחלקות המקצועיות בניהול ההתקשרות ובקרת ההסכם עם הקבלן הנבחר.

ניסיון בניהול פרויקטים רחבי היקף וחוצי ארגון, ניהול ממשקים עם הלקוחות הפנימייםבחברה, ועם לקוחות חיצוניים, פרטיים, רשתות ומוסדיים.

ראייה רחבה, הבנה מסחרית ועסקית, יזמית, חדשנית ויצירתית. הבנה טכנית מעמיקה של כל מחלקות הארגון, התאמת הפתרונות לצרכיהם.

יוזמה, עצמאות, מנהיגות. ניהול והובלת צוות, עמידה ביעדים, עבודה תחת לחץ,אילוצים, וריבוי משימות.

אסרטיבית, בעלת הישגים והצלחות.

ניסיון רב בניהול רכש, ייעוץ חקר שוק במציאת פתרונות בתחומי הרכש, ניהול פרויקטים, סקר שוק, משא ומתן, התקשרויות, חוזים, ליווי כתיבת מכרזים, הסכמי שרות (השמה וכ"א), הוזלת עלויות, פרסום, מערכי מכירות ולוגיסטיקה. ידע וניסיון ע"פ חובת המכרזים ותקנותיו בחברות ציבוריות, לרבות בחינת ספקים, משלב הבקשה/התקשרות ועד להכנת מכרז, קבלת הצעות, הכנת ההסכם והזמנת עבודה/שירותים, תיחור ההצעות בהתאם לאמות מידה, ניהול מו"מ, בקרה על הליכי רכש והתקשרויות, ליווי המחלקות המקצועיות בניהול ההתקשרות ובקרת ההסכם עם הקבלן הנבחר. ניסיון בניהול פרויקטים רחבי היקף וחוצי ארגון, ניהול ממשקים עם הלקוחות הפנימייםבחברה, ועם לקוחות חיצוניים, פרטיים, רשתות ומוסדיים. ראייה רחבה, הבנה מסחרית ועסקית, יזמית, חדשנית ויצירתית. הבנה טכנית מעמיקה של כל מחלקות הארגון, התאמת הפתרונות לצרכיהם. יוזמה, עצמאות, מנהיגות. ניהול והובלת צוות, עמידה ביעדים, עבודה תחת לחץ,אילוצים, וריבוי משימות. אסרטיבית, בעלת הישגים והצלחות.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

שמוליק אפל

מנהל בכיר בענף הקמעונאות והתעשייה

שם המשרד

שמוליק אפל יעוץ עסקי

מיקום

אבן יהודה

0
שעת ייעוץ חינם

שמוליק אפל

מנהל בכיר בענף הקמעונאות והתעשייה

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אדי רובינצ'יק

יועץ עסקי עם ניסיון של שנים רבות בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות...

שם המשרד

א.ר.ייעוץ עסקי

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

אדי רובינצ'יק

יועץ עסקי עם ניסיון של שנים רבות בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות וגיוס אשראי. התמחות בענף המסעדנות, קמעונאות, קבלני בנייה ויבואנים. ניסיון רב עם עסקים בהקמה.

יועץ עסקי עם ניסיון של שנה בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות וגיוס אשראי. התמחות בענף המסעדנות, קמעונאות, קבלני בנייה ויבואנים. ניסיון רב עם עסקים בהקמה.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

שם המשרד

רובינשטיין ושות'

מיקום

בת חן

0
שעת ייעוץ חינם

צבי רובינשטיין

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

‫איימי בן דור‬‎

יועצת עסקית עצמאית מאז שנת . מייסדת המשרד “גפן ייעוץ עסקי”, אחד המשרדים...

שם המשרד

גפן ייעוץ עסקי

מיקום

ירושלים

0
שעת ייעוץ חינם

‫איימי בן דור‬‎

יועצת עסקית עצמאית מאז שנת . מייסדת המשרד “גפן ייעוץ עסקי”, אחד המשרדים המובילים בירושלים שנותן מענה מקיף לעסקים ולעצמאיים ומתמחה בתחומי השיווק והמסחר הדיגיטלי.

לאורך השנים אני מתמקדת במתן פתרונות יישומיים וקידום כלכלי של העסקים אותם אני מלווה. עד היום עבדתי עם מעל ,בעלי עסקים קטנים ובינוניים בתחומי העיצוב (אופנה, תכשיטים, מתנות וחפצי חן) והמקצועות החופשיים (עו”ד, אדריכלים, מטפלים ויועצים) ואני אחראית לפיתוח עסקי משמעותי של העסקים אותם ליוויתי.

בתחילת הקריירה, ארגנתי ירידים ותערוכות בחו”ל לאומנים ויצרנים בתחומי עיצוב המוצר, יודאיקה ותכשיטים. העברתי קורסים במכון הייצוא והשתתפתי בתערוכות מקצועיות בארה”ב ואירופה. הייתי מחלוצות המסחר המקוון בארץ, היקמתי וניהלתי חנויות ETSY באופן שותף והייתי שותפה לגיבוש האסטרטגיה השיווקית האינטרנטית של מותגים מובילים בתחומי האופנה והתכשיטים. ניהלתי במשך שנים את “מועדון עלמה” בחסות מט”י ש”י, אחת מקבוצות הנטווקינג הממוסדות הראשונות על טהרת הנשים בישראל.

יש לי השכלה אקדמית בתחום החשבונאות ומדעי החברה, ועסקתי במחקר בנושא יזמות נשים, שיווק אינטרנטי, קבלת החלטות ובפסיכולוגיה של הצרכנות במאה ה-.

יועצת עסקית בכירה. תחומי מומחיות עיקריים: יעוץ עסקי בענף העיצוב, תכשיטים, יודאיקה, חפצי חן ואופנה; מסחר מקוון ECOMMERCE שיווק ופיתוח עסקי לבעלי מקצוע חופשי (אדריכל, עורך דין, רואה חשבון, מאמן וכד’); ניהול ושיווק עסקים קמעונאיים ONLINE ו- OFFLINE; פיתוח מודלים עסקיים חדשניים.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

עוז פלג

שמי עוז פלג, ואת OPA-GLOBAL הקמתי לאחר שלושה עשורים בתפקידי ניהול בכירים, בחברות...

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

עוז פלג

שמי עוז פלג, ואת OPA-GLOBAL הקמתי לאחר שלושה עשורים בתפקידי ניהול בכירים, בחברות ישראליות וגלובליות כחבר הנהלה בכיר ודירקטור וניהלתי צוותים של מאות עובדים ברחבי העולם.
שיטות העבודה שלי משלבות חשיבה אסטרטגית לטווח ארוך לצד מיקוד במשימה, תכנון פרטני וביצוע מדויק שמביא להצלחות ולהישגים מהירים.
תואר במנהל עסקים
מגשר מוסמך
בוגר קורס דירקטורים
יועץ עסקי מוסמך

מתמחה בחברות משפחתיות

מאמן NLP

כיצד אוכל לעזור לכם? נבחן את הפעילות העסקית והפיננסית של העסק ואיתור נקודות הכאב. נבנה תוכנית עסקית מפורטת מותאמת במיוחד עבורך. נתמקד בלקוחות ובמנועי הצמיחה להגדלת הרווחיות. נשפר את  תהליכי עבודה שיביאו להתייעלות וחיסכון כספי. ממני תקבלו ליווי צמוד עד להשגת המטרות שנגדיר בנוסף, אם אתם חברה משפחתית שמתקשה לנהל את העסק או לשלב את הדור הבא – אני האיש המתאים לסייע לכם באתגר.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

דור הראל

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

דור הראל

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

כנרת אייזנברג

כנרת אייזנברג, יועצת פיתוח עסקי שיווקי עם דגש על קידום בדיגיטלי משנת ....

שם המשרד

כנרת בי די סי

מיקום

חיפה

0
שעת ייעוץ חינם

כנרת אייזנברג

כנרת אייזנברג, יועצת פיתוח עסקי שיווקי עם דגש על קידום בדיגיטלי משנת .
ביולי הקימה את מפגשי נטוורקינג ויין ועד היום מתקיימים המפגשים ברחבי הארץ.
מרצה ומנחה סדנאות בנושאים של נטוורקינג ויצירת קשרים, שיווק דיגיטלי, בנייה וניהול קהילה.
ביולי הוציאה לאור את הספר: נטוורקינג – איך לייצר רשת קשרים מהבית

ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי קידום אורגני ברשתות החברתיות נטוורקינג ויצירת קשרים בנייה וניהול קהילה הרצאות וסדנאות

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

מזון והסעדה

icon

איך לפתוח חנות גלידה

גלידה היא אחד הפינוקים הפופולריים ביותר אי פעם. אין פלא שיש כל...

קראו עוד ›
icon

אילו סגנונות שירות קיימים במסעדנות

שירות טוב הוא יותר מאשר רצף של פעולות בעלות כללים ברורים. שירות...

קראו עוד ›
icon

מדריך להקמת בית קפה

איך להקים בית קפה  דמיינו את הלקוחות נכנסים לבית הקפה שלכם ושואפים...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מזון והסעדה

עסקי מזון ומסעדות

icon

האם כדאי לרכוש ציוד חדש או משומש למסעדה?

כאשר מחליטים האם לרכוש או לא לרכוש ציוד חדש ונוצץ, מנהלי מסעדות...

קראו עוד ›
icon

שיטות רכש בתחום המסעדנות

הרכש יכול להיעשות בדרך פורמאלית ובדרך לא פורמאלית. למד איך עדיף לכם...

קראו עוד ›
icon

איך לאתר מפיץ מזון למסעדה?

מפיץ מזון המשרת מסעדות רבות, עלול לעיתים קרובות לפגוע בבית העסק. לפיכך...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון ומסעדות

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות