כיצד לשווק משרד עורכי דין
כדי להגדיל את מפעילות המשרד שלך, לא מספיק לבצע עבודה מקצועית. כיום, אתה נדרש לשווק את עצמך ולא להפסיק לשווק! התחל ביצירת אתר אינטרנט ופתח חשבונות מדיה חברתית, מה שמקל על לקוחות פוטנציאליים להיחשף לפעילות שלך. לאחר מכן פתח רשת שיתופי פעולה עם עורכי דין אחרים, במיוחד כאלה שלא מתמחים בנישה שלך. שיווק הוא הרבה עבודה, אבל ברגע שאתה מגלה מה עובד, יהיו לך הרבה יותר לקוחות.
ביסוס הנוכחות המקוונת שלך
בנה אתר אינטרנט מקצועי. יותר מאי פעם, אנשים מחפשים שירותים משפטיים באינטרנט. אלא אם כן אתה יודע איך לבנות אתר אינטרנט, אתה צריך לשכור מישהו. זה יעלה לכל היותר כמה אלפי ש"ח, אבל אתה רוצה להימנע מסוג האתר החובבני שיש לעורכי דין רבים מדי.
כתוב פוסטים שימושיים בבלוג. עכשיו שיש לך אתר אינטרנט, אתה צריך תוכן שישפר את מיקומך במנועי החיפוש. התוכן שלך צריך לכלול מידע שאנשים יכולים להשתמש בו. לדוגמה, אם אתה עובד בעיקר עם עסקים, אתה יכול לכלול מאמר שימושי "איך" על הגנה על הקניין הרוחני.
- אתה עלול להסס לתת את הידע בחינם. עם זאת, על ידי כתיבת פוסטים אלה, אתה מציג את המומחיות שלך.
- אם אתה עסוק מדי בכתיבת פוסטים משלך בבלוג, שכור סטודנט למשפטים .
- זכור לרשום את זכויות היוצרים בפוסטים בבלוג שלך.
- לעולם אל תעתיק חומרים דאג שמה אתה מפרסם הוא ייחודי.
השתמש בגוגל אנליטיקס. אתה צריך לדעת איך אנשים מצאו את האתר שלך, ו- Google Analytics יגיד לך אילו מונחי חיפוש הובילו אנשים לאתר שלך. כתוצאה מכך, אתה עשוי לכוונן את האתר שלך כך שתכלול יותר מהתוכן שאנשים מוצאים שימושי.
- Google Analytics גם יגיד לך אילו מונחי חיפוש פופולריים. לאחר מכן תוכל לכלול תוכן המכיל תנאים אלה באתר שלך.
- גוגל אנליטיקס הוא בחינם. עם זאת, אתה יכול גם לשלם עבור Google Analytics 360, אשר יש דיווח נתונים מתקדמים יותר ומידול. Google Analytics 360 מתאים למשרדי עורכי דין גדולים, אך חמשרדים קטנים יותר יכולות להסתדר עם הגרסה החינמית.
לפגוש אנשים ברשתות החברתיות. הצטרף ל LinkedIn, פייסבוק, וטוויטר. שקול גם ליצור דף עו'קבים עבור משרד עורכי הדין שלך בפייסבוק. עקוב אחר אנשים שגרים באזור שלך ועורר בהם מעורבות, למשל, כמו הפוסטים או הציוצים שלהם או שתף איתם סיפורי חדשות רלוונטיים.
- ציוץ בזמן הנכון. ציוצים שנשלחו בין השעות 13:00-15:00 מקבלים את תעריפי הקליקים הגבוהים ביותר.
- לא סביר שתגייס לקוח דרך הרשתות החברתיות בלבד. עם זאת, זה שובר קרח נחמד בכל פעם שאתה פוגש מישהו באופן אישי. אתה יכול להגיד, "היי, אני עוקב אחריך בפייסבוק" ולהמשיך משם.
שימוש בשיטות שיווק מסורתיות
צור סמל. לוגו שיבדיל את המשרד שלך באופן חזותי מהמתחרים. שכור מעצב גרפי מיומן כדי ליצור לוגו בלתי נשכח, ושים אותו באתר שלך ובכרטיס הביקור שלך.
קנה כרטיסי ביקור. אתה צריך משהו לחלק כשאתה פוגש עורכי דין אחרים ולקוחות פוטנציאליים. ניתן היום להזמין כרטיס ביקור אלקטרוני ירוק ואז אין צורך כל פעם להדפיס כרטיסים בבית דפוס.
- מצא עיצובים מסוגננים של כרטיסי ביקור בחשבון Pinterest או באתרי עיצוב שונים
- הכרטיס שלך צריך להציג את שמך, שם החברה, כתובתך, מספר הטלפון, כתובת הדוא"ל וכתובת ה- URL של האתר.
פרסם דפי זהב . אל תפרט רק את שם החברה שלך – למעשה קנה פרסומת בדפי זהב. אנשים עדיין משתמשים בדפי זהב, במיוחד כשהם צריכים לשכור עורך דין.
פרסם מאמרים בעיתון. שאל עיתון מקומי אם באפשרותך לתרום טור חודשי או חצי חודשי בנושאים משפטיים. אם לעיתון יש מהדורה מקוונת, תגדיל את מספר הקוראים.
פרסם מאמר באתר מ.ט.י אונליין. נשמח להציג לפניך את ההסדר שלנו לפרסום מאמר באתר.
- כתוב בנושאים שיעניינו את הקוראים הכלליים. לדוגמה, אם אתה עורך דין לתכנון עיזבון, אתה יכול לכתוב על החשיבות של צוואה וייפוי כוח.
שלח ידיעונים ללקוחות שלך. שאל לקוחות תחילה אם ברצונם לקבל עלון חודשי. אם כן, באפשרותך להוסיף אותם לרשימת דיוור. באפשרותך גם לכלול קישור הרשמה באתר שלך. שלח את הידיעון לפחות פעם בחודש כדי שתזכיר ללקוחות כל הזמן את השירותים שאתה מספק.
- הידיעון שלך לא צריך להיות נרחב. עמוד אחד או שניים זה בסדר.
- בידיעון, הדגיש את ההתפתחויות האחרונות בחוק שהלקוחות שלך עשויים למצוא שימושיים.
שמור על קשר עם חבריך בבית הספר למשפטים. עורכי דין אחרים הם מקורות גדולים של הפניות כי רובם מתמחים. עורך דין לתכנון עיזבון עשוי לקבל שיחה מלקוח שזקוק לעורך דין לדיני עבודה. עורך הדין הזה לתכנון עיזבון צריך להפנות את הלקוח למישהו – אולי אתה?
- דרך טובה לשמור על קשר היא לקבוע ארוחת ערב קבוצתית חודשית. זה עובד הכי טוב אם רובכם חיים באותו אזור גיאוגרפי.
- אם אתה גר הרחק מחבריך לכיתה, צור דף פייסבוק לכיתה המסיימת שלך וזכרה לפרסם בדף לעתים קרובות. צור קשר עם אנשים על ידי כך שהם שואלים על חייהם ועל התרגול שלהם.
השתתף באירועי לשכת עורכי הדין. לשכת עורכי הדין היא נקודת ההתחלה עבור נטוורקינג. למרבה המזל, אין מקום טוב יותר לפגוש עורכי דין אחרים, אז הצטרפו ללשכה אם אתם עדיין לא חברים בה. תאספו את כרטיסי הביקור שלכם ותתלבשו חליפה. תלחץ ידיים, תציג את עצמך, תראה שאתה מקצוען ידידותי.
- תתמקד בעיקר בעורכי דין בגילך. לעורכי דין מנוסים יותר יש כנראה כבר רשתות הפניות מפותחות.
- תתמקד גם בעורכי דין שמתרגלים תחום משפט שונה ממך. לא סביר שעורך דין עם מוגבלות יפנה תיק לעורך דין אחר עם מוגבלות.
תגיד לעורכי דין אחרים מתי הפנית אליהם לקוח. הפניות הן רחוב דו-סטרי. עורך דין סביר יותר לשלוח לקוחות בדרך שלך אם אתה מספק להם עם לקוחות קודם. שלח דוא"ל בנוסח: "היי, חיים, קיבלתי שיחה על נושא שבתחום התמחותך, אז ננתי את מספר הטלפון שלך. אתה צריך לשמוע ממנו בקרוב."
ללמד . התלמידים שלך יהיו אולי יום אחד יהיו מקורות הפניה שאתה יכול להישען עליהם. צרו קשר עם בית ספר מקומי למשפטים או עסקים ובדקו אם הם זקוקים למדריך לקורס במומחיות שלכם. אם אתה מודאג לגבי מחויבות הזמן, שאל אם אתה יכול להצטוות ללמד עם עורך דין נוסף.
- אם אתה מתמחה במשפט עסקים, נסה ללמד קורס לסטודנטים לעסקים. הם עשויים להפוך ללקוחות פוטנציאליים בעתיד.
חפש אירועים שלקוחות פוטנציאליים משתתפים בהם. אתה לא יכול לחכות ללקוחות פוטנציאליים שיבואו אליך. במקום זאת, אתה צריך לצאת מהמשרד וללכת לפגוש אותם. לדוגמה, אם אתה עובד במשפטים חינוכיים, ייתכן שתרצה להשתתף באירוע של ארגון המורים. זהו אירוע נטוורקינג טוב יותר מאשר השתתפות בקבלת פנים עסקית בלשכת המסחר.
- עם זאת, אם אתה מטפל בליטיגציה עסקית, אז זה הגיוני יותר להשתתף באירועי רוטרי ולשכת המסחר מאשר לתת הרצאות במרכז קהילתי.
זהה את מי ברצונך לפגוש באירוע. אתה יכול להופיע לאירוע עסקי במטרה לפגוש את כולם. בסוף הערב, אתה תגמור את כרטיסי הביקור, כנראה לא עשית שום קשר אמיתי. במקום לאלתר, בקשו ממארגן האירוע רשימת משתתפים וזהה קומץ אנשים שאתם הכי רוצים לפגוש. חקור על העסק שלהם ובוא מוכן לדבר על איך הפרקטיקה שלך בעריכת דין יכול לעזור להם.
צור קשר עם שלושה עד חמישה לקוחות פוטנציאליים בשבוע. אתה יכול לשלוח להם דוא"ל או שיחה. באופן אידיאלי, פגשת אותם באירוע עסקי ויכול להזכיר להם מי אתה. תזמין אותם לארוחת צהריים או לשתות קפה. שאל שאלות אינטליגנטיות על העסק שלהם ונסה לזהות בעיות משפטיות שעלולות להתעורר.
- צור קשר עם לקוחות פוטנציאליים מדי שבוע, גם כאשר אתה עסוק. לקוח פוטנציאלי אולי לא יציע עבודה בשבילך מייד, אבל אולי בהמשך הדרך.
תעשה עבודה בהתנדבות. עבודת "פרו בונו " מראה שאתה בעל רוח ציבורית, אשר מנהיגי עסקים וקהילתיים יראו בחיוב. התנדבו לעזור לעמותות, כי מנהיגים עסקיים רבים יושבים במועצות מנהלים ללא כוונת רווח.
- זכור להתייחס ללקוחות "פרו בונו" בדיוק כפי שהיית משלם ללקוחות. עשה את העבודה כמיטב יכולתך ובצע את השעות הדרושות כדי שהעבודה תיעשה נכון.
שים לב מה בשיווק לא עובד. אין כדור קסם לשיווק. מה שעבד שנה אחת אולי לא יעבוד בשנה הבאה, אז אתה צריך להתפתח. בכל פעם שלקוח מתקשר או עוצר ליד המשרד שלך, שאל כיצד שמע עליך ועקוב אחר מידע זה.
וזכור שכפי שלקוחות באים להתייעץ עמך בתחום המשפטי כך עליך להתייעץ עם מומחים בשיווק שזו תחום התמחותםכדי לזכות בעוד לקוחות
רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!
WhatsApp
יצירת קשר
נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר
אילן אופיר
ניסיון רב בתפקידי ניהול מגוונים בארץ ובחו"ל והקמת מיזמים, עם רקע אקדמי של...
מודיעין-מכבים-רעות
אילן אופיר
ניסיון רב בתפקידי ניהול מגוונים בארץ ובחו"ל והקמת מיזמים, עם רקע אקדמי של הנדסת אלקטרוניקה ו MBA אשמח לסייע לבעלי עסקים מתחילים ויזמים צעירים לנהל ולקבל החלטות נכונות ומיטביות לבניה של פעילות צומחת וריווחית
חניכה של יזמים ומנהלי חברות לשיפור והצמחת העסק יעוץ הקמת פעילות עסקית לעסק חדש או קיים יעוץ באסטרטגיה שיווקית וניהול עסקי בדיקת היתכנות למיזמים צעירים וקיימים
אביעד גינדי
אביעד גינדי, יזם סדרתי, מומחה בצמיחה עסקית ומוביל דעה בתחום הפיננסים במגזר העסקי....
גינדי חדשנות
אביעד גינדי
אביעד גינדי, יזם סדרתי, מומחה בצמיחה עסקית ומוביל דעה בתחום הפיננסים במגזר העסקי. אביעד מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ובעשר שנות ניסיון אינטנסיביות במרחב הפיננסי והסטארט-אפים.
בצעירותו, עבד בחברות מובילות בשוק ההון הישראלי ותעשיות הביטוח.
החל משנת אביעד ייסד וניהל מיזמי פינטק בתחומי הפיננסים, התשלומים והבלוקצ'יין. במסגרתם ניהל ישירות עשרות עובדים והוביל את המיזמים לסבבי גיוסי הון מוצלחים ורכישות.
החל משנת אביעד משמש במנכ"ל "עמותת תיק לכל תלמיד".
אביעד מתמקד כיום בדור הצעיר של יזמים מקומיים המחפשים הדרכה, מימון ויתרון טכנולוגי. הוא מקדיש את מירב זמנו להכשרה, ומתן ייעוץ מקצועי על מנת להוביל צוותים חדשניים להצלחה.
אברהם משה פרידמן בודאי
יועץ עסקי עם נסיון רב בניתוח כלכלי ואסטרטגי, בעל יכולת לראות את האתגרים,...
ירושלים
אברהם משה פרידמן בודאי
יועץ עסקי עם נסיון רב בניתוח כלכלי ואסטרטגי, בעל יכולת לראות את האתגרים, לפרק אותם ולצלוח אותם – ותוך ניתוח של כלל הגורמים הנדרשים לכך. ידע רב בתקציב, בכלכלה ובהבנת תהליכים מורכבים. מומחה משא ומתן אשר השתתף בהליכי המשא ומתן המורכבים והרגישים ביותר.
אם אתם מעוניינים בבחינה של תוכניתי עסקית, בבחינת תזרים מזומנים בבניה של חזון ובפירוט לגבי איך לבצע אותו – מוזמנים לשבת איתי לקפה וביחד נבנה לכם את המעטפת שתתאים לכם.
דורון פהימה
חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ...
מטימוב יעוץ מימון והשקעות בעמ
אבן יהודה
דורון פהימה
חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ מימון והשקעות לעסקים קטנים ובינוניים.
חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ מימון והשקעות לעסקים קטנים ובינוניים. אנו עובדים יחד ובשיתוף עם המרכז הארצי ליזמות ירוקה ואוהבים ותומכים בתחום זה. כ-שנים של ניסיון בעולם ייעוץ העיסקי מקנים לנו את היכולת להביא את העסק והרעיון שלך ליעדים חדשים במהירות, יעילות שיטתיות בשילוב עם מתן יחס אישי לכל לקוח
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)
יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )
רונן ענבר
מומחה בהקמת מיזמים. בעל נסיון רב בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת מצוגת משקיעים, ניהול...
ענבר דיגיטל
נס ציונה
רונן ענבר
מומחה בהקמת מיזמים. בעל נסיון רב בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת מצוגת משקיעים, ניהול מוצר ואפיון פיתוח מוצרים.
בעל צוות פיתוח תוכנה Off-Shore המפתח מערכות מידע, אתרים ואפליקציות.
נטלי בן סימון
נטלי בן סימון, מנהלת מכירות וסמנכלית תפעול בשנה האחרונות, ליוויתי והקמתי חברות בעולמות...
נטלי בן סימון
גדרה
נטלי בן סימון
נטלי בן סימון, מנהלת מכירות וסמנכלית תפעול בשנה האחרונות, ליוויתי והקמתי חברות בעולמות המכירות, כיהנתי בתפקידים של מנהלת מכירות וסמנכלית תפעול, בישראל וברילוקיישן בגיאורגיה.
בשנים האחרונות מלווה בעלי עסקים בשלבים ההתחלתיים של העסק, מייעצת בנוגע להכנת תכנית עסקית, בניית חזון לעסק, בניית פאנל מכירות ופאנל שיווקי נכון להכנסת לקוחות, בחירת ספקי שיווק ואפיקי שיווק רלוונטיים, מימון ותזרים.
שנות ניסיון בעולם המכירות; הקמה מן היסוד וניהול מערכי מכירות תוך הובלה להישגים, שיפור הביצועים והרווחיות. מציעה שירותים ב- ניהול תקציבים, גיבוש אסטרטגיה, בנית תוכניות עבודה, תהליכים ויעדים, ניתוח מצבים והטמעת שינויים ויישום כלי בקרה. ניהול הדרכה והנעת עובדים ומכירות, פיתוח והרחבת מאגרי לקוחות, יצירת שת"פ אסטרטגיים וגיוס גורמים תומכים להצלחה. הכנת תכנית עסקית, בניית חזון לעסק, בניית פאנל מכירות ופאנל שיווקי נכון להכנסת לקוחות, בחירת ספקי שיווק ואפיקי שיווק רלוונטיים, מימון ותזרים.