איך לנהל מלאי באופן כלכלי

איך ניתן לחסוך כסף באמצעות ניהול נכון של מלאי? 

אם ברצונכם שהעסק הקטן שלכם יצליח, עליכם לשים לב לאופן שבו אתם מנהלים את המלאי שלכם. בכתבה זו נסביר מה זה ניהול מלאי, איך זה עובד עבור סוגים שונים של עסקים קטנים, למה זה חשוב, ואיך אפשר לעשות זאת ביעילות. כמו כן נבהיר מדוע ניהול מלאי המשתמש בכלים הנכונים, במיוחד מערכת קופה עם תוכנת מעקב אחר מלאי, יכול לעזור לכם להפעיל את החברה שלכם בצורה יעילה.  

 מהו ניהול מלאי?

המלאי מורכב מהמוצרים שבכוונת העסק למכור. אם יש לכם עסק ייצור קטן — הכולל עסקים כמו מאפיות או בוטיקים, שבהם מוכרים מוצרים בעבודת יד — המלאי שלכם כולל גם את המרכיבים וחומרי הגלם שבהם משתמשים כדי ליצור את מוצרי הקצה. לדוגמה, במאפייה, המלאי יכלול את המאפים המוצעים למכירה וכן את הקמח, הביצים, הסוכר ועוד, שמהם מורכבים המאפים הללו. המלאי פחות מורכב כשמדובר ברוב החנויות הקמעונאיות. שם המלאי הוא בעיקר מה שנמצא בחדר האחורי או במחסן ועל המדפים בחנות. מלאי לא מנהל את עצמו, לכן ניהול מלאי הוא משימה מתמשכת קריטית עבור עסקים רבים. ברמה הבסיסית ביותר, ניהול המלאי פירושו, מעקב אחר המלאי שברשותכם כדי לדעת מתי עליכם להזמין מלאי נוסף. ניהול מלאי יעיל כרוך גם בתשומת לב לאינדיקטורים מרכזיים לביצועים, המאפשרים לכם לדעת מה הפופולריות של מוצרים שונים, במטרה לאפשר קבלת החלטות מושכלת לגבי אילו מוצרים תזמינו בעתיד.

ניהול המלאי בעסקים שונים

ניהול מלאי נראה קצת שונה מעסק לעסק בהתאם לסוגי המוצרים הנמכרים ובכפוף לשאלה, האם אתם משתמשים בחומרים מתכלים בבית העסק שלכם. בואו נסתכל על כמה דוגמאות:  

  • חנויות נוחות: לקוחות רוצים מקום שבו הם יכולים לאסוף במהירות את הפריטים הדרושים להם, מבלי לנווט בחנות. ניהול מלאי חנויות נוחות כרוך במעקב צמוד אחר המוצרים כדי לדעת אילו מהם נמכרים היטב ואילו לא. כל שטח על המדף שלכם הוא בעל ערך, כך שכדאי להשאיר רק פריטים שידוע לכם כי הלקוחות שלכם מחפשים, ואלו גם הפריטים שתרצו להחזיק במלאי.
  • בוטיקים: בוטיקים מחזיקים לעתים קרובות פריטים ייחודיים ואינם יכולים לשמור רשימה עקבית של פריטים במלאי שלהם, כי ההזמנה הבאה שלהם עשויה להיות שונה בתכלית מהקודמת והיא תלוית מגמות (טרנדים). לפיכך ניהול מלאי זה שונה מניהול המלאי בחנות אחרת. אם יש לכם בוטיק, רצוי להיות מעודכן במגמות עכשוויות ודווקא לוודא שאינכם ‘overstocked”  .
  • חנויות משקאות וטבק: חנויות משקאות וחנויות טבק מחזיקות מגוון רחב של מוצרים ומותגים.  אם אתם מבחינים שסוג מסוים של סיגריה או מותג מסוים של ויסקי, למשל, אינם נמכרים היטב, רצוי להוריד אותם מהמדפים ולהחליפם במוצרים שיימכרו טוב יותר.
  • חנויות מכולת: לסופרמרקטים או חנויות מכולת בדרך כלל יש רשימה ארוכה של מוצרים ומותגים , חלקם טריים עם חיי מדף קצרים. מחד, כאשר למוצרים יש חיי מדף קצרים, לא כדאי לקחת סיכון ולזרוק מלאי גדול שלא נמכר בזמן, אך מנגד גם לא תרצו לאכזב לקוחות, שעוצרים לחפש מרכיב מסוים למתכון שהם להוטים להכין ואינו נמצא במלאי. צריך למצוא את הנוסחה שתביא למינימום אובדן מלאי.
  • מכוני יופי: אם יש לכם סלון יופי, סביר להניח שיש לכם כמה מוצרי שיער, עור או ציפורניים זמינים למכירה. גם אם העסק שלכם אינו מתמקד במכירת מוצרים, ועיקר העבודה בו היא מתן שירותי טיפוח, עדיין כל כמות של מלאי צריכה להיות מנוהלת כראוי אם ברצונכם שהיבט זה של העסק שלכם יפעל בצורה חלקה.

מדוע לעסקים קטנים צריך להיות אכפת מניהול מלאי?

יותר מדי עסקים קטנים אינם מנהלים בשיטתיות את המלאי שלהם או מסתמכים על שיטות גרועות ומוגבלות. זוהי בעיה, מכיוון שניהול מלאי יכול להיות גורם קריטי בעיצוב ההצלחה של העסק שלכם. לפני שנדבר על מה שעלול לקרות אם לא תנהלו את המלאי כראוי, בואו נתמקד בתוצאות החיוביות שהנכם יכולים לצפות להן כשאתם דואגים ליישם שיטות נכונות של ניהול מלאי. ניהול מלאי מיטבי מוביל לתוצאות עסקיות טובות בדרך כלל. 

  • הכרת המלאי בכל עת. אין צורך יותר לפעול מתוך ניחושים או תחושות בטן. כאשר אתם נשאלים על מצב המלאי שלכם, אתם יודעים בדיוק כמה מלאי יש לכם בהישג יד ומתי עליכם להזמין עוד. להיות מעודכן פירושו, שבאפשרותכם לחזות בצורה מדויקת יותר את העתיד ולקבל החלטות מבוססות נתונים.
  • חיסכון כספי: אם אתם מוכרים פריטים מתכלים שעלולים בסופו של דבר להיזרק, ביכולתכם לחסוך לחברה שלכם כסף על ידי ביצוע מכירה רק על פי צפי דרישה מוקדם או  מעט יותר. ביטול בזבוז ומקסום המוצרים שנמכרים היטב הם  מתכון להצלחה כלכלית.
  • חיסכון במקום: ניהול המלאי ביעילות מביא לא רק לחיסכון כספי אלא גם לחיסכון במקום. עסקים קטנים מוגבלים לעתים קרובות לשטחים קטנים לאחסון מלאי, ולכן חשוב להשתמש בחלל זה היטב ולהימנע מצפיפות יתר. אחסנו רק את מה שדרוש  ותיהנו משטח אחסון מסודר.
  • ממוקד לקוחות: כאשר לקוחות מוצאים אצלכם את המוצרים שהם אוהבים ולומדים לסמוך עליכם שהם תמיד יהיו במלאי, הם יהיו מרוצים ויעריכו את העסק שלכם.

מה עלול לקרות אם ניהול המלאי לקוי?

ראינו את התוצאות החיוביות שמקנה לכם עסק אשר המלאי שלו מנוהל ביעילות, אבל אם אתם עדיין תוהים מה כבר יכול לקרות אם תנהלו את העסק שלכם ללא דגש על ניהול מלאי, להלן מספר היבטים:

  • בזבוז כספי: כאשר אינכם מנהלים את המלאי שלכם, בהכרח תקבלו החלטות רכישה גרועות, שמובילות לכך שיש לכם יותר מדי או מעט מדי מוצרים מסוימים. 
  • מכירות בחסר: התרחיש השני הוא, שלא תרכשו כמות מספקת של מוצר מסוים עקב טכניקות ניהול מלאי לקויות, ואז תפסידו מכירות פוטנציאליות. 
  • בעיות תזרים מזומנים: בזבוז אינו התוצאה הכספית היחידה של אי ניהול מלאי. קרוב לוודאי שתצטרכו להתמודד גם עם בעיות תזרים מזומנים. כל המלאי שעל המדפים שלכם מייצג כסף שהוצאתם ועדיין לא מימשתם כל רווח ממנו. טעות נפוצה היא לקנות יותר מדי מלאי, מה שגורם לכך שיותר מדי כסף מושקע  במלאי במקום להיות זמין לשימושים משמעותיים אחרים.
  • מחסנים כאוטיים: רכישת מלאי עודף, מעבר לנדרש לצורך העסק, תגרום למחסן להיות צפוף ומבולגן. מחסן כזה גרוע מכל בחינה שהיא: הוא עלול לגרום לפציעות של אנשי הצוות בגלל העומס, הוא עושה את משיכת המלאי לבלתי נוחה בעליל והבלגן יקשה עליכם מאוד לדעת מה יש לכם מאחור, מה שיוביל להזמנות חדשות מיותרות ולצפיפות עוד יותר גדולה במחסן וחוזר חלילה.
  • לקוחות לא מרוצים: תוצאה בלתי נמנעת נוספת של אי ניהול מלאי היא לקוחות כעוסים. כאשר לקוח מוצא מוצר שהוא אוהב בחנות שלכם, ואינו מוצא אותו במלאי בשבועות לאחר מכן, הוא עלול פשוט לנטוש אתכם לטובת מקום שיענה על צרכיו.  

 

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

תמיר שפירא

עושה את המיטב כדי שלקוחותיי ישלמו פחות מס ויקבלו שירות מקצועי וזמין.

שם המשרד

תמיר שפירא רו״ח

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

תמיר שפירא

עושה את המיטב כדי שלקוחותיי ישלמו פחות מס ויקבלו שירות מקצועי וזמין.

בעלים של משרד לראיית חשבון. יועץ לעסקים ונותן שירות ביקורת ועריכת דוחות לחברות מלכרי״ם ועצמאיים, שירותי הנהלת חשבונות ושכר. מסיון רב של מעל ל-שנה.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

שרון ברנד

סוכן ביטוח פנסיוני. עובד מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות.

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

שרון ברנד

סוכן ביטוח פנסיוני.

עובד מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות.

בעל רשיון סוכן פנסיוני ממשרד האוצר.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

חני חכם - מנטורית עסקית, מעל ל 25 שנות ניסיון בניהול מוצר ופרויקטים, מנחת קבוצות

אני חני חכם, מנהלת פרויקטים ומוצרים בכירה עם מעל שנות ניסיון בהובלת יוזמות...

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

חני חכם - מנטורית עסקית, מעל ל 25 שנות ניסיון בניהול מוצר ופרויקטים, מנחת קבוצות

אני חני חכם, מנהלת פרויקטים ומוצרים בכירה עם מעל שנות ניסיון בהובלת יוזמות אסטרטגיות ותפעוליות במגוון תעשיות – הייטק, מדיקל, פרמצבטיקה, סמי-קונדקטור, חברות פרטיות וציבוריות ועוד. לאורך הקריירה ניהלתי פרויקטים גלובליים מורכבים, הובלתי צוותים רב-תחומיים, יישמתי מתודולוגיות מתקדמות (Agile, PMP, GMP, Waterfall) והטמעתי מערכות ותהליכים לשיפור ביצועים, עמידה בתקציבים וביעדים. הכנתי והצגתי מצגות ללקוחות ולהנהלה.

בנוסף לניסיון המקצועי, אני פעילה גם בזירה ההתנדבותית – כמנחת קבוצות ומנטורית עסקית ומשלבת יכולות ניהול, פיתוח והנחייה כדי לחזק ארגונים קהילתיים וחברתיים. ההתנדבות מאפשרת לי לייצר אימפקט חברתי משמעותי לצד קריירה עסקית מצליחה, ולתרום מהידע והניסיון שלי לקידום מטרות חינוכיות וערכיות.

אני מאמינה בשילוב בין מקצועיות למצוינות אנושית – הובלת פרויקטים ותהליכים מורכבים תוך חיבור לאנשים, קידום שיתופי פעולה, ויצירת ערך אמיתי לארגונים ולקהילה.

כישורים ומיומנויות: ניהול פרויקטים גלובליים מורכבים – ניסיון רב בהובלת פרויקטים חוצי יבשות וצוותים רב־תחומיים. ניהול מוצר וחדשנות – אפיון, תיעדוף והטמעת פתרונות טכנולוגיים בהתאם לצרכים עסקיים ואסטרטגיים. שיטות עבודה מתקדמות – התמחות ב-Agile, PMP, GMP, Waterfall והטמעת מתודולוגיות לשיפור ביצועים. ניהול תקציבים ועמידה ביעדים – תכנון ובקרה אפקטיביים לשמירה על מסגרת זמנים ותקציב. הובלת צוותים והנעת ממשקים – פיתוח עובדים, חיזוק שיתופי פעולה ויצירת סביבת עבודה מצמיחה. יכולות פרזנטציה ותקשורת – הכנה והעברת מצגות מקצועיות ללקוחות, הנהלות ו-Steering Committees. מנטורינג והנחיה – הנחיית קבוצות, ליווי מנהלים ובעלי עסקים, והעצמת יכולות אישיות וארגוניות. שירותים שאני מציעה: ניהול פרויקטים מקצה לקצה – תכנון, יישום, מעקב ובקרה של פרויקטים טכנולוגיים ועסקיים. ליווי חברות וסטארטאפים – בניית תהליכים, Roadmaps ומתודולוגיות עבודה מותאמות ארגון. ניהול מוצר ו-Product Marketing – משלב הגדרת הצורך ועד הטמעת פתרון אצל הלקוח. הטמעת מערכות ותהליכי איכות (QA, GMP, רגולציה) – בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים. הדרכות, סדנאות ומנטורינג עסקי – לצוותי ניהול, מנהלים בכירים ויזמים בתחילת דרכם. ייעוץ אסטרטגי ותפעולי – שיפור ביצועים, יעילות תפעולית ועמידה ב-KPIs.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

שטרק את שטרק

רו"ח איריס שטרק, שותפה מנהלת בפירמת "שטרק  את שטרק", נשיאת לשכת רואי חשבון...

שם המשרד

שטרק את שטרק

מיקום

רעננה

0
שעת ייעוץ חינם

שטרק את שטרק

רו"ח איריס שטרק, שותפה מנהלת בפירמת "שטרק  את שטרק", נשיאת לשכת רואי חשבון לשעבר.

דירקטורית בחברות ציבוריות וחברות מובילות במשק.

בעלת ניסיון של למעלה מ-שנה בתחום ביקורת חברות, ביקורת פנימית וחשבונאית, ביקורת חברות, מלכ”רים, מיסוי חברות ויחידים, מפעלים מאושרים ומגזר הממשלתי, לצד התמחות בייעוץ כלכלי ואסטרטגי ללקוחות עסקיים וציבוריים.

נמנית ברשימה הארצית של נאמנים ומפעילים-תאגידים של משרד המשפטים. ובמאגר בעלי תפקיד בתיקי פירוק של עמותות, חברות לתועלת הציבור ואגודות עות’מניות המתנהלים בבית המשפט.

בעלת הסמכה ייחודית באבטחת איכות מערך הביקורת הפנימית של מבקרי פנים מטעם לשכת המבקרים הפנימיים הבינלאומית  IIA.

“שטרק את שטרק רואי חשבון”, הינו משרד רו”ח אשר הוקם בשנת , המשרד מספק מגוון פתרונות מקצועיים ללקוחותיו, במטרה לתת מענה למכלול הצרכים הייחודיים של כל לקוח. “שטרק את שטרק” רואי חשבון מספק מגוון שירותים. בין היתר שירותי חשבונאות וביקורת לחברות ישראליות ובינלאומיות, יעוץ מס מקומי ובינלאומי, ייעוץ וליווי פיננסי לרבות סיוע בקבלת תמריצים ותמיכות ממשלתיות, תוכניות הבראה ושיקום כלכלי ושירותי חשבות. בין לקוחות המשרד נמנים חברות, שותפויות, יחידים, משקיעים מחו”ל, מפעלי תעשייה, חברות עתירות נדל”ן וטכנולוגיה, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ומלכ”רים.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עמיעד ווייס

עמי ויס, כלכלן ,סוחר בניירות ערך ומקרקעין בעל ניסיון ניהולי ועסקי רב עם...

שם המשרד

עמיעד מדיה

מיקום

קרית אתא

0
שעת ייעוץ חינם

עמיעד ווייס

עמי ויס, כלכלן ,סוחר בניירות ערך ומקרקעין

בעל ניסיון ניהולי ועסקי רב עם חברות וענק וגופים ממשלתיים

התמחויות *בניית תוכניות עסקיות *בדיקות היתכנות וכדאיות כלכלית * תמחור מכרזים ופרויקטים *בניית מערכות ניהול וכתיבת שיטות ונהלי עבודה לעסקים * ליווי ויצוג במו"מ בעסקאות * בניית תוכניות מימון ומתן פיתרונות מימון כוללים ללקוח קצה * הקמה ופיקוח מערכות חשבונאיות עבור חברות *ניהול פרויקטים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

גד

מלווה עסקים שנים בתחומים שונים בתחומי בשיווק מכירות פיננסים

שם המשרד

גד זיגדון ייעוץ עסקי

מיקום

חדרה

0
שעת ייעוץ חינם

גד

מלווה עסקים שנים בתחומים שונים בתחומי בשיווק מכירות פיננסים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יאיר כץ

שמי יאיר כץ ,רואה חשבון בהשכלתי , מעל שנה ניסיון ניהולי , ניהלתי...

שם המשרד

מיקום

גבעתיים

0
שעת ייעוץ חינם

יאיר כץ

שמי יאיר כץ ,רואה חשבון בהשכלתי , מעל שנה ניסיון ניהולי , ניהלתי כמה פעילויות בתחומים שונים ובשנים האחרונות  עוזר מנסינוי לעסקים שנמצאים בצומת החלטה.

עסקים ריווחים שמתקשים במימון – עזרה בגיוס הון זול ובמידת הצורך הכנסת שותף/משקיע התיעלות – בניית תוכנית יעילה לצמיחה בריאה התרחבות – בניית אסטרטגיה מבוססת על  עובדות ומידע מהשוק לצמיחה ריווחית כולל פתיחת דלתות

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אביה

שמי אביה פרחי, אני רואת חשבון משנת . את התואר הראשון שלי בחשבונאות...

שם המשרד

רואה חשבון

מיקום

רחובות

0
שעת ייעוץ חינם

אביה

שמי אביה פרחי, אני רואת חשבון משנת .

את התואר הראשון שלי בחשבונאות ומערכות מידע רכשתי במרכז האקדמי לב. ניגשתי למבחני הסמכה של מועצת רואי החשבון אשר העניקו לי הסמכה כרואת חשבון.

התחלתי לעבוד במשרד קטן ברחובות, במשרד זה רכשתי ניסיון בהנהלת חשבונות, חשבות שכר, ביקורת חקירתית, ביקורות ודוחות לעצמאים, עמותות וחברות.

מהמשרד הקטן ברחובות עברתי למשרד גדול בבורסה ברמת גן שם רכשתי ידע בתוכנות רואי חשבון מתקדמות ובביקורות חברות גדולות ומסועפות  במחזורים שנתיים של מיליון ויותר. כל החברות בהן טיפלתי העסיקו חשב- איש כספים היושב בחברה ומנהל את כל הקשור לכספי החברה, מייעל ומייעץ מבחינה כלכלית ועסקית.

עם כל הידע שצברתי במהלך השנים אני מגיעה לתת לכם ולעסק שלכם שרות מעולה, מתוך אמונה שרואה חשבון אינו נדרש רק לבצע את עבודתו מול הרשויות ולהגיש דוחות בזמן אלא גם להעניק מעטפת שלמה של ייעוץ והכוונה לעסק, שרותי חשבות לחברות ועסקים קטנים אשר אין ביכולתם להחזיק חשב שישב בעסק.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

גיתי בוטבול

שמי גיתי, יועץ משכנתאות, בוגר תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון במדעי המדינה, לימודי פיננסים...

שם המשרד

גיתי ייעוץ משכנתאות

מיקום

כרמיאל

0
שעת ייעוץ חינם

גיתי בוטבול

שמי גיתי, יועץ משכנתאות, בוגר תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון במדעי המדינה, לימודי פיננסים ונדל"ן. 

המשרד שלי זוכה למוניטין מהטובים בארץ, החל משנת .

מומחה בייעוץ משכנתאות, ייעוץ יזמי ופיננסי בנדל"ן. 

עם השנים בתחום, יצרתי קשרים עסקיים עם גורמי המימון הגדולים ביותר בשוק, כשמטרתי העיקרית היא הורדת המרווח הבנקאי למינימום וחסכון כספי הלקוח. 

השירותים שלי כוללים: ליווי במחזור משכנתא, נטילת משכנתא חדשה מהבנק, משכנתא לשיפוץ, לבניה עצמית, הלוואה לכל מטרה – סגירת חובות, איחוד הלוואות, עזרה לילדים, עזרה להורים\בן משפחה, משכנתא הפוכה, ייעוץ במחיר למשתכן וכלל תוכניות משרד הבינוי מהשיכון

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

יאיר לעסקים

מיקום

נס ציונה

0
שעת ייעוץ חינם

יעקב יאיר

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

אסטרטגיה עסקית

icon

רשימת  KPI לחברות סטארט-אפ

התנהלות על פי מדדי ביצוע הוא כלי עוצמתי ויעיל מאוד להבטחה של...

קראו עוד ›
icon

כיצד תוכל לבסס יתרון יחסי בר-קיימא עבור עסק שלך

כיצד תוכל לבסס יתרון יחסי בר-קיימא עבור עסק שלך כבעלי עסק קטן,...

קראו עוד ›
icon

מתי כדאי לי לפתוח עסק צדדי מהבית (ולהמשיך לעבוד כשכיר)

מתי כדאי לי לפתוח עסק צדדי מהבית (ולהמשיך לעבוד כשכיר) פתיחת עסק...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא אסטרטגיה עסקית

התייעלות עסקית

icon

כיצד לייעל את העסק?

רוב האנשים חושבים שביקורת פיננסית מתבצעת רק על ידי רואה חשבון מוסמך....

קראו עוד ›
icon

למדו איך לנהל זמן באופן אפקטיבי בעסק

האם אתם מרגישים סחוטים ובלחץ בלתי פוסק?  האם אתם חשים שאינכם עומדים...

קראו עוד ›
icon

איך לנהל את הזמן והמשימות בעסק שלכם בצורה יעילה?

ניהול זמן טוב דורש תרגול יומיומי של תעדוף משימות וארגונן באופן שיכול...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא התייעלות עסקית

כדאיות עסקית

icon

בדיקת היתכנות עסקית

מה נדרש לבדוק כאשר מבצעים התכנות לרעיון עסקי? איזה שאלות לשאול?

קראו עוד ›
icon

האם כדאי להיות או לא להיות פרילנסר?

עבודה כפרילנסר לא בהכרח מתאימה לכולם ומחייבת התארגנות מיוחדת וכוח הנעה עצמי,...

קראו עוד ›
icon

לקנות עסק או להיכנס לעסקת זכיינות?

לפני שתחליטו אם אחת מהאפשרויות הללו מתאימה לכם, וודא ושאתם מכירים את...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא כדאיות עסקית

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות