איך לנהל נכון פלטפורמת רשת חברתית

 7 טיפים לניהול פלטפורמות המדיה החברתית שלכם:

 1. בניית ספרייה

הצורך לבוא עם תוכן 'על הדרך' יכול להיות קשה ואף יכול להוביל ל"תשישות מדיה חברתית" או שחיקה. זה טבעי שיהיו ימים או שבועות (אולי אפילו חודשים) שבהם אתה פשוט לא מרגיש השראה לשתף בפייסבוק. זה המקום שבו תפנה אל הספריה שפתחת במחשב בו שמרת את הדברים הטובים ברגעי ההשראה. רשום רעיונות בפנקס הטלפון שלך (או על הנייר) שמגיעים אליך במהלך היום העמוס שלך, ושמור תיקיה בשולחן העבודה כדי לשמור קישורים, תמונות ופריטים מקוונים אחרים שמעוררים בך השראה. כל אחד יפתח מערכת משלו, אבל הנקודה היא שתהיה לו מערכת קיימת במקום ולהתחיל לבנות את הספרייה של דברים מעוררי השראה שאתה רוצה לחלוק.

2. תזמון הפרסומים

היופי מאחורי הטכנולוגיה הוא שאנחנו יכולים לגרום לזה לעבוד בשבילנו. מדיה חברתית היא לא בדיוק משחק "שגר ושכח", אבל יש אלמנטים מסוימים שניתן לתזמן בקלות, ולעשות זאת יחסוך לך זמן, אנרגיה ושפיות בטווח הארוך. ישנם כלים להם אפשרויות לתזמון בחשבונות מדיה חברתית מרובים, וכמה פלטפורמות מדיה חברתית אפילו , לאפשר תזמון ישירות דרך האתר שלהם (כמו פייסבוק). תכנן מראש והשתמש בכלים אלה לטובתך ובחר פעם עד פעמים בחודש כדי להקדיש לפחות שעה לתזמון הפוסטים שלך לשבועות הבאים. כאן ספריית התוכן, הרעיונות, הציטוטים, התמונות, המאמרים והכתבים שלך יכולה להיות שימושית (ראה עצה #1). התחבר לזה ולתזמן משם! זכור תמיד אתה יכול להגדיל את מה שכבר מתוזמן עם עדכונים בזמן אמת. 

3. נהל את זמנך

בואו נודה בזה – מדיה חברתית לוקחת זמן. זה יכול בקלות להפוך ל"שואב זמן" שאנחנו נופלים לתוכו שבו יצאנו להגיב לתגובה או לעשות פוסט ובמהירות למצוא את עצמנו קוראים איזה מאמר או גלישה דרך אלבום תמונות של חבר. ניהול הזמן שלך במדיה החברתית יעזור לך לשמר את האנרגיה שלך ולהיות יעיל בשימוש בו, לרשת, להתחבר ולהפיץ באופן אידיאלי את המסר שלך לאלה שנמשכים אליו.  במידת האפשר, לעשות כמה שיותר עבודת הכנה  (כמו כתיבת פוסטים עתידיים, מציאת ציטוטים, בחירת תמונות, וכו '). תכנן מראש ושריין זמנים נפרדים בלוח השנה שלך לתזמון פוסטים, תגובה לתגובות והודעות, מציאת תוכן אחר לשיתוף ופיתוח תוכן משלך. היצמד ללוח הזמנים שלך. אם אתה מוצא את עצמך מחוץ למסלול, בדיוק כמו במדיטציה, להחזיר את עצמך בעדינות למה שעשית.

4. להתחבר לגולשים

להוציא פוסטים זה רק חצי מהעבודה ברשתות החברתיות. כל המטרה של המדיה החברתית היא להתחבר. זה בניין קהילתי, מה שאומר שזו שיחה דו-כיוונית. אל תפחד לשאול שאלות. השתמש בו כדרך לנהל שיחה עם בסיס התלמידים שלך, מורים עמיתים וקשרים מקצועיים אחרים. כשאנשים מגיבים לדברים שפרסמת, הגב בחזרה . זה לא חייב להיות מיד. זה מבטיח שאתה מעורב באופן מלא, לא מוסח, כמו גם להיות יעיל יותר עם הזמן שלך.

5. לתת ערך

בעוד מדיה חברתית היא דרך מצוינת לשתף את מה שיש לך קורה (שיעורים, אירועים, נסיגות, וכו '), זה גם מקום לתת. זה לא בהכרח אומר לתת מוצרים או שירותיםבחינם , אבל לתת מידע טוב. שיתוף ציטוטים, מוסיקה שאתה נהנה (או רשימות השמעה), טיפים או מתכונים, קטעי וידאו מהירים, או אפילו רק הצצות אישיות של עצמך יכול לשנות לחלוטין את המשחק שלך מדיה חברתית. המעבר מפרופיל 'מבקש' (קידום מכירות) תמיד לפרופיל 'נתינה' (מקור מידע) יותר יכול לעשות את כל ההבדל באופן שבו אתה מתחבר עם אלה ברשת שלך.

6. לשתף

כולנו מכירים את האמרה "שיתוף זה אכפתיות". כנ"ל לגבי מדיה חברתית מדי. כשאתה רואה פוסט, ציוץ, סרטון או כל דבר שמישהו אחר שיתף שמעורר בך השראה, אז תרגיש חופשי לשתף אותו גם עם אחרים. זה לא רק עוזר לך לבנות תוכן משלך בפלטפורמות שלך, אלא גם עוזר לך להתחבר עם אלה בתעשייה שלך. כאשר אתה מכיר ומזהה אחרים, הם יעשו לך את אותו הדבר.

7. ניתוח נתונים

לרוב פלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות יש ניתוח מובנה שמשתמשים (במיוחד עסקים) יכולים לסקור. צעד זה יכול להוסיף הרבה ערך למאמצים שלך. אפילו רק מבט מהיר פעם או פעמיים בחודש יכול לעזור לך להבין לאיזה פוסטים אנשים הגיבו בצורה הטובה ביותר ולתת לך תחושה של הדמוגרפיה של העוקבים שלך. יהיה לך את המידע של אלו דברים עובדים, ולכן, איפה אתה צריך להשקיע יותר זמן במדיה החברתית.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

שם המשרד

מיקום

הוד השרון

0
שעת ייעוץ חינם

אורנית מגנוס

אורנית מגנוס יועצת מלווה בתחום הניהול השיווק והמכירות לעסקים קטנים ובינוניים בעלת ניסיון של 35 שנים. בעברי סמנכל שיווק וחברת הנהלה.ב15 שנים אחרונות מנהלת שיווק במיקור חוץ יועצת ומלווה עסקים בכל הקשור לניהול שיווק ומכירות בכלל ובתחום הרפואי לסוגיו בפרט. בעלת תואר ראשון ושני.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

יוגב בועז

הרצלים? (זאת אומרת, אנשים חדשנים שיש להם רעיון שחייבים כבר להגשים?) בואו נמצא...

שם המשרד

STATEMENT

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

יוגב בועז

הרצלים? (זאת אומרת, אנשים חדשנים שיש להם רעיון שחייבים כבר להגשים?)
בואו נמצא את הזהות שלכם כמותג.
אני כאן בשביל לתרגם את המעשים שלכם לשפת מותג מקורית ו"משוגעת" משלכם – סטייטמנט.
שם, פיצ' תוכן – כל מה שצריך.
יותר מזה? אני כאן בשביל מצבים שצריך תהליך שבו מגדירים את העסק והמותג ובהתאם קובעים מהם השירותים או המוצרים השונים
בהתאם לאסטרטגיה שקבענו.

בקיצור, אני מחדד, מגדיר, מסביר, כותב וגם מלווה אתכם בדרך לסטייטמנט עסקי עוצמתי וייחודי.
משוגעים? דברו איתי.

קופירייטינג. סטוריטלינג. מיתוג. תוכן. זהות עסקית. אם אתם פושט לא מצליחים להעביר את הדבר הזה שאתם עושים וכל כך טובים בו – דברו איתי.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אדי כהן

אני אדי כהן, מייסד Brandwiz – מיתוג ואסטרטגיה לעסקים עם נשמה.אני עוזר לעסקים...

שם המשרד

ברנדוויז | מיתוג עסקי

מיקום

פתח תקווה

0
שעת ייעוץ חינם

אדי כהן

אני אדי כהן, מייסד Brandwiz – מיתוג ואסטרטגיה לעסקים עם נשמה.
אני עוזר לעסקים לא רק להיראות טוב – אלא להיות ברורים, זכירים ונבחרים.
כי מאחורי כל עסק יש אדם, חלום ושליחות – ואנחנו שם כדי לעזור לו לבלוט באמת.
אחרי שנה ו-עסקים שליוויתי, הבנתי שזה הרבה מעבר ללוגו  ועיצוב.
זו שליחות: לעזור לעסקים קטנים לשרוד, לצמוח ולהיות מותגים שאנשים זוכרים ובוחרים בהם.

Brandwiz – מיתוג, אסטרטגיה ושיווק תחת קורת גג אחתאנחנו לא משרד עיצוב. אנחנו שותפים לחשיבה אסטרטגית, שרואים את התמונה המלאה ויודעים להוביל עסקים למיתוג מדויק ולצמיחה אמיתית. מה תקבלו אצלנו? 🔹 אסטרטגיית מותג ממוקדתמיקוד, בידול, ערכים, שפה – כל מה שצריך כדי לבנות מותג ברור, זכיר ונבחר. 🔹 מפת דרכים שיווקית לעסקתכנית שיווקית מעשית עם יעדים, מסרים וערוצי פעולה – מותאמת לקצב, תקציב ויעדים. 🔹 שירותים תחת קורת גג אחתמיתוג, עיצוב גרפי, כתיבה שיווקית, בניית אתרים, דפי נחיתה, קמפיינים, תוכן – בלי לרוץ בין ספקים. 🔹 צוות מומחים קבוע – לא פרילנסריםמעצבים, אנשי תוכן, מפתחי אתרים ואנשי שיווק שעובדים כצוות מגובש – כל פרויקט מקבל חשיבה רב-תחומית וגב מקצועי. 🔹 ניסיון של שנה ומעל עסקיםאנחנו מביאים איתנו לא רק ניסיון – אלא גם אחריות, ראייה מערכתית, והבנה עמוקה של עסקים קטנים ובינוניים. רוצה להפוך את העסק שלך למותג שבוחרים בו?קבע שיחת היכרות ללא התחייבות ונתחיל לבנות יחד את הבידול שלך.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רן מגל

מומחה בשיווק בין לאומי (עברית, אנגלית, ערבית, איטלקית, רוסית ועוד כמה). עוזר לעסקים...

שם המשרד

Magal Global

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

רן מגל

מומחה בשיווק בין לאומי (עברית, אנגלית, ערבית, איטלקית, רוסית ועוד כמה).
עוזר לעסקים לפצח את חידת השיווק ולחסוך זמן רב של עבודת נמלים ע"י הטמעת כלי אוטומציה ו-AI
השורה התחתונה – שיפור בהכנסות ובזמן של בעל העסק.

ייעוץ, בניית תוכניות, ליווי, SEO, PPC, שיווק תוכן, שיווק באימייל, הטמעת אנליטיקס ומדידה.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

ייעוץ שיווקי לחברות ועסקים

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

מיטל פרובר

לאורך השנים ניהלתי מערכי שיווק בארגונים גדולים וניהול מותגים כגון זוגלובק, מרמולייט, נוק, פלייטקס ומוצרי צריכה שונים. וכיום כבעלת המשרד ויועצת שיווק אני מלווה מותגים וחברות מתחומים שונים ומגוונים, ומשלבת בין הניסיון הרב שצברתי בתחומי השיווק יחד עם מעורבות, איכפתיות, יצירתיות וראיה רחבה של מפת העסק.   דרך העבודה שלי כוללת שיתוף פעולה מלא עם בעל.ת העסק או הנהלת החברה בסינרגיה של הבנה, אבחון, מציאת פתרונות כוללים וליווי שיווקי. בין פתרונות המשרד: צמיחה שיווקית- תוכנית ליווי למנהלים.ות ומנכ”לים.יות אסטרטגיה שיווקית – גיבוש אסטרטגיית שיווק ייחודית המותאמת לעסק ליווי שיווקי – ליווי מקצועי לבעלי העסק בניהול המערך השיווקי לאורך כל הדרך מיתוג עסקי- ניתוח העסק, הגדרת המוצר, השירות וקהל היעד ובניית אסטרטגיית מותג הכולל חבילת מיתוג גרפי תוכנית עבודה שיווקית- בניית תוכנית עבודה שיווקית פרקטית מותאמת ליעדים ומטרות העסק, תקציב ואסטרטגיה יחד, נאתר הזדמנויות שיווקיות עבור העסק שלך, נבנה אסטרטגיה שיווקית ונשתמש במגוון כלים ופתרונות שיווקים להניע את  קהל היעד  המדויק, נפעל בכדי להגדיל ולשמר את קהל לקוחותיך ונעמוד ביעדים ובמטרות.​

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

פסקל זמיר

מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית

שם המשרד

פסקל זמיר

מיקום

0

פסקל זמיר

מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית

פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל זמיר יליד פריס, צרפת, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים (עסקים בינלאומיים ושיווק). חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה ומשרד התיירות.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

הילה פלג

Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות...

שם המשרד

Marketit

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

הילה פלג

Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות קטנות ובינוניות.

עם ניסיון שיווקי בתחום המד-טק, היי-טק והביוטי אנו מבינות את החשיבות של נוכחות מקצועית ומדויקת להגדלת מספר הלקוחות וחיזוק המותג ומציעות שירותי שיווק מקיפים, החל מגיבוש אסטרטגיה ועד לניהול שיווקי יומיומי, כדי להבטיח מיצוי מלא של הפוטנציאל השיווקי של העסק שלך.

נשמח לעמוד לשירותך!

אנחנו מציעות גישה ממוקדת, המשלבת אסטרטגיה נכונה וביצוע מדויק, ומניבה תוצאות בשוק תחרותי. השירותים השיווקיים כוללים: מיתוג: הגדרת מותג, מיצוב, כתיבת מסרים, חומר שיווקי וסיפור עסקי מחקר שוק: מחקר שוק, ניתוח מתחרים, משפיענים, ניתוח נתונים שיווקיים, מגמות שיווקיות ואסטרטגיית תמחור סטוריטלינג: כתיבת מסרים וסטוריטלינג, אתר, בלוג, מדיה חברתית , case studies, שימור לקוחות ושיווק בדוא״ל אתר: ניתוח ביצועי אתר, חווית משתמש, אופטימיזציה, קידום אתרים, תוכן, דפי נחיתה ו A/B testing

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אייל קליין

אנחנו EKDESIGN , חברה וותיקה מבנת , העוסקת בעולם הדיגיטל מא' ועד ת'....

שם המשרד

EKDESIGN

מיקום

חיפה

0
שעת ייעוץ חינם

אייל קליין

אנחנו EKDESIGN , חברה וותיקה מבנת , העוסקת בעולם הדיגיטל מא' ועד ת'.

החל מעיצוב גרפי, פיתוח , תוכן מכירתי ועד שיווק ופרסום בכל הערוצים.

EKDESIGN עוסקת בבניית אתרים ואפליקציות ונותנת פתרונות בעולם הדיגיטל בכל צורך ובכל דרך. החל מעיצוב גרפי, פיתוח, כתיבת תוכן שיווקי , פרסום ושיווק דיגיטלי לעסקים , ייעוץ עסקי בעולם הדיגיטל ומתן מענה לכל צורך בתחום.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

קרן מסילתי

קרן מסילתי, יועצת שיווקית וכותבת תוכן עם התמחות בשיווק דיגיטלי לעסקים מגוונים. אני...

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

קרן מסילתי

קרן מסילתי, יועצת שיווקית וכותבת תוכן עם התמחות בשיווק דיגיטלי לעסקים מגוונים.

אני מציעה יעוץ ושירותים לעסקים בנושאים הבאים:

הקמת עסק ומיתוג אישי
שיווק באמצעות תוכן
כתיבה, עיצוב ובנייה של דפי נחיתה
עיצוב חומרים שיווקיים בקאנבה: מודעות, מצגות, כרטיסי ביקור, לוגו ועוד.

בוגרת לימודי תקשורת ומנהל עסקים B.A במכללה למינהל עם התמחות בתקשורת דיגיטלית בוגרת לימודי תסריטאות בקמארה אובסקורה מתמחה ביעוץ שיווקי לעסקים בהקמה ולעסקים קיימים, מאמינה בשיווק באמצעות תוכן איכותי המותאם לבעל/ת העסק.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

הילה כלפון

יועצת תקשורת, יועצת ומלווה עסקית.

שם המשרד

הילה כלפון - ייעוץ וליווי עסקי, יחסי ציבור

מיקום

מיתר

0

הילה כלפון

יועצת תקשורת, יועצת ומלווה עסקית.

את 13 שנות הניסיון שלי אני מאגדת לכדי חברה אחת שתיתן מענה לכל צורך עסקי – בין אם תדמיתי או עסקי: • אבחון שיווקי – ניתוח של העסק, ביצוע מחקר ,קראיטיב וגיבוש המלצות פעולה מעשיות. • יעוץ וליווי עסקי – בניית תוכנית עבודה מעשית ומדידה. • מיתוג ודיגיטל – החל מבניית לוגו ושפה עיצובית ועד ניהול סושיאל. • יחסי ציבור – חשיפה תקשורתית אפקטיבית בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט. • שיווק ומכירות – בנייה וניהול של מערכי שיווק ומכירות. • תוכנית עסקית – תכנית המנחה את העסק בכל תחום: ניהול, כספים, שירות, שיווק ונהלי עבודה.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

רשת חברתית

icon

איך בונים רשת שיווק מוצלחת בעסק

איך בונים רשת שיווק מוצלחת בעסק פתיחת עסק חדש יכולה להיות גם...

קראו עוד ›
icon

כיצד ליצור קמפיין טיקטוק מוצלח עבור עסק קטן

כיצד ליצור קמפיין טיקטוק מוצלח עבור עסק קטן אם אתם עסק קטן...

קראו עוד ›
icon

איך לצמוח באמצעות שיווק באינסטגרם

ערוץ שיווק עוצמתי המדיה החברתית מספקת ערוץ שיווק עוצמתי ומרתק. אין דרך...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא רשת חברתית

שיווק

icon

איך לקבל מענקי שיווק לחו"ל מהמדינה?

יציאה לשווקים בין לאומיים יכולה להיות הזדמנות משמעותית לצמיחה עסקית. השווקים בעולם...

קראו עוד ›
icon

איך לבצע שיווק לעסקים לעומת שיווק לצרכנים

הבנת ההבדלים בין שיווק B2B לשיווק B2C שיווק מעסק לעסק (B2B) שונה...

קראו עוד ›
icon

מדריך לעסק הפצה

מדריך עסקי קצר להקמת עסק בתחום ההפצה

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק

שיווק דיגיטלי

icon

איך להקים ערוץ YouTube לעסק

ערוץ יוטיוב שיסייע לעסק שלכם מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים ב- YouTube...

קראו עוד ›
icon

איך לקדם מכירות באינטרנט

במאמרה "ההשפעה הפסיכולוגית של מחסור" , החוקרת שיפרה גופטה פיתחה תיאוריה נרחבת...

קראו עוד ›
icon

איך לשווק באינסטגרם 

המדיות החברתיות מספקות פלטפורמות עוצמתיות המאפשרות להגיע לקהלי יעד  בצורה אותנטית ומרתקת....

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק דיגיטלי

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות