7 טיפים לניהול פלטפורמות המדיה החברתית שלכם:
1. בניית ספרייה
הצורך לבוא עם תוכן 'על הדרך' יכול להיות קשה ואף יכול להוביל ל"תשישות מדיה חברתית" או שחיקה. זה טבעי שיהיו ימים או שבועות (אולי אפילו חודשים) שבהם אתה פשוט לא מרגיש השראה לשתף בפייסבוק. זה המקום שבו תפנה אל הספריה שפתחת במחשב בו שמרת את הדברים הטובים ברגעי ההשראה. רשום רעיונות בפנקס הטלפון שלך (או על הנייר) שמגיעים אליך במהלך היום העמוס שלך, ושמור תיקיה בשולחן העבודה כדי לשמור קישורים, תמונות ופריטים מקוונים אחרים שמעוררים בך השראה. כל אחד יפתח מערכת משלו, אבל הנקודה היא שתהיה לו מערכת קיימת במקום ולהתחיל לבנות את הספרייה של דברים מעוררי השראה שאתה רוצה לחלוק.
2. תזמון הפרסומים
היופי מאחורי הטכנולוגיה הוא שאנחנו יכולים לגרום לזה לעבוד בשבילנו. מדיה חברתית היא לא בדיוק משחק "שגר ושכח", אבל יש אלמנטים מסוימים שניתן לתזמן בקלות, ולעשות זאת יחסוך לך זמן, אנרגיה ושפיות בטווח הארוך. ישנם כלים להם אפשרויות לתזמון בחשבונות מדיה חברתית מרובים, וכמה פלטפורמות מדיה חברתית אפילו , לאפשר תזמון ישירות דרך האתר שלהם (כמו פייסבוק). תכנן מראש והשתמש בכלים אלה לטובתך ובחר פעם עד פעמים בחודש כדי להקדיש לפחות שעה לתזמון הפוסטים שלך לשבועות הבאים. כאן ספריית התוכן, הרעיונות, הציטוטים, התמונות, המאמרים והכתבים שלך יכולה להיות שימושית (ראה עצה #1). התחבר לזה ולתזמן משם! זכור תמיד אתה יכול להגדיל את מה שכבר מתוזמן עם עדכונים בזמן אמת.
3. נהל את זמנך
בואו נודה בזה – מדיה חברתית לוקחת זמן. זה יכול בקלות להפוך ל"שואב זמן" שאנחנו נופלים לתוכו שבו יצאנו להגיב לתגובה או לעשות פוסט ובמהירות למצוא את עצמנו קוראים איזה מאמר או גלישה דרך אלבום תמונות של חבר. ניהול הזמן שלך במדיה החברתית יעזור לך לשמר את האנרגיה שלך ולהיות יעיל בשימוש בו, לרשת, להתחבר ולהפיץ באופן אידיאלי את המסר שלך לאלה שנמשכים אליו. במידת האפשר, לעשות כמה שיותר עבודת הכנה (כמו כתיבת פוסטים עתידיים, מציאת ציטוטים, בחירת תמונות, וכו '). תכנן מראש ושריין זמנים נפרדים בלוח השנה שלך לתזמון פוסטים, תגובה לתגובות והודעות, מציאת תוכן אחר לשיתוף ופיתוח תוכן משלך. היצמד ללוח הזמנים שלך. אם אתה מוצא את עצמך מחוץ למסלול, בדיוק כמו במדיטציה, להחזיר את עצמך בעדינות למה שעשית.
4. להתחבר לגולשים
להוציא פוסטים זה רק חצי מהעבודה ברשתות החברתיות. כל המטרה של המדיה החברתית היא להתחבר. זה בניין קהילתי, מה שאומר שזו שיחה דו-כיוונית. אל תפחד לשאול שאלות. השתמש בו כדרך לנהל שיחה עם בסיס התלמידים שלך, מורים עמיתים וקשרים מקצועיים אחרים. כשאנשים מגיבים לדברים שפרסמת, הגב בחזרה . זה לא חייב להיות מיד. זה מבטיח שאתה מעורב באופן מלא, לא מוסח, כמו גם להיות יעיל יותר עם הזמן שלך.
5. לתת ערך
בעוד מדיה חברתית היא דרך מצוינת לשתף את מה שיש לך קורה (שיעורים, אירועים, נסיגות, וכו '), זה גם מקום לתת. זה לא בהכרח אומר לתת מוצרים או שירותיםבחינם , אבל לתת מידע טוב. שיתוף ציטוטים, מוסיקה שאתה נהנה (או רשימות השמעה), טיפים או מתכונים, קטעי וידאו מהירים, או אפילו רק הצצות אישיות של עצמך יכול לשנות לחלוטין את המשחק שלך מדיה חברתית. המעבר מפרופיל 'מבקש' (קידום מכירות) תמיד לפרופיל 'נתינה' (מקור מידע) יותר יכול לעשות את כל ההבדל באופן שבו אתה מתחבר עם אלה ברשת שלך.
6. לשתף
כולנו מכירים את האמרה "שיתוף זה אכפתיות". כנ"ל לגבי מדיה חברתית מדי. כשאתה רואה פוסט, ציוץ, סרטון או כל דבר שמישהו אחר שיתף שמעורר בך השראה, אז תרגיש חופשי לשתף אותו גם עם אחרים. זה לא רק עוזר לך לבנות תוכן משלך בפלטפורמות שלך, אלא גם עוזר לך להתחבר עם אלה בתעשייה שלך. כאשר אתה מכיר ומזהה אחרים, הם יעשו לך את אותו הדבר.
7. ניתוח נתונים
לרוב פלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות יש ניתוח מובנה שמשתמשים (במיוחד עסקים) יכולים לסקור. צעד זה יכול להוסיף הרבה ערך למאמצים שלך. אפילו רק מבט מהיר פעם או פעמיים בחודש יכול לעזור לך להבין לאיזה פוסטים אנשים הגיבו בצורה הטובה ביותר ולתת לך תחושה של הדמוגרפיה של העוקבים שלך. יהיה לך את המידע של אלו דברים עובדים, ולכן, איפה אתה צריך להשקיע יותר זמן במדיה החברתית.
רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!
WhatsApp
יצירת קשר
נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר
אורנית מגנוס
אורנית מגנוס יועצת מלווה בתחום הניהול השיווק והמכירות לעסקים קטנים ובינוניים בעלת ניסיון של 35 שנים. בעברי סמנכל שיווק וחברת הנהלה.ב15 שנים אחרונות מנהלת שיווק במיקור חוץ יועצת ומלווה עסקים בכל הקשור לניהול שיווק ומכירות בכלל ובתחום הרפואי לסוגיו בפרט. בעלת תואר ראשון ושני.
יוגב בועז
הרצלים? (זאת אומרת, אנשים חדשנים שיש להם רעיון שחייבים כבר להגשים?) בואו נמצא...
STATEMENT
תל אביב - יפו
יוגב בועז
הרצלים? (זאת אומרת, אנשים חדשנים שיש להם רעיון שחייבים כבר להגשים?)
בואו נמצא את הזהות שלכם כמותג.
אני כאן בשביל לתרגם את המעשים שלכם לשפת מותג מקורית ו"משוגעת" משלכם – סטייטמנט.
שם, פיצ' תוכן – כל מה שצריך.
יותר מזה? אני כאן בשביל מצבים שצריך תהליך שבו מגדירים את העסק והמותג ובהתאם קובעים מהם השירותים או המוצרים השונים
בהתאם לאסטרטגיה שקבענו.
בקיצור, אני מחדד, מגדיר, מסביר, כותב וגם מלווה אתכם בדרך לסטייטמנט עסקי עוצמתי וייחודי.
משוגעים? דברו איתי.
קופירייטינג. סטוריטלינג. מיתוג. תוכן. זהות עסקית. אם אתם פושט לא מצליחים להעביר את הדבר הזה שאתם עושים וכל כך טובים בו – דברו איתי.
אדי כהן
אני אדי כהן, מייסד Brandwiz – מיתוג ואסטרטגיה לעסקים עם נשמה.אני עוזר לעסקים...
ברנדוויז | מיתוג עסקי
פתח תקווה
אדי כהן
אני אדי כהן, מייסד Brandwiz – מיתוג ואסטרטגיה לעסקים עם נשמה.
אני עוזר לעסקים לא רק להיראות טוב – אלא להיות ברורים, זכירים ונבחרים.
כי מאחורי כל עסק יש אדם, חלום ושליחות – ואנחנו שם כדי לעזור לו לבלוט באמת.
אחרי שנה ו-עסקים שליוויתי, הבנתי שזה הרבה מעבר ללוגו ועיצוב.
זו שליחות: לעזור לעסקים קטנים לשרוד, לצמוח ולהיות מותגים שאנשים זוכרים ובוחרים בהם.
Brandwiz – מיתוג, אסטרטגיה ושיווק תחת קורת גג אחתאנחנו לא משרד עיצוב. אנחנו שותפים לחשיבה אסטרטגית, שרואים את התמונה המלאה ויודעים להוביל עסקים למיתוג מדויק ולצמיחה אמיתית. מה תקבלו אצלנו? 🔹 אסטרטגיית מותג ממוקדתמיקוד, בידול, ערכים, שפה – כל מה שצריך כדי לבנות מותג ברור, זכיר ונבחר. 🔹 מפת דרכים שיווקית לעסקתכנית שיווקית מעשית עם יעדים, מסרים וערוצי פעולה – מותאמת לקצב, תקציב ויעדים. 🔹 שירותים תחת קורת גג אחתמיתוג, עיצוב גרפי, כתיבה שיווקית, בניית אתרים, דפי נחיתה, קמפיינים, תוכן – בלי לרוץ בין ספקים. 🔹 צוות מומחים קבוע – לא פרילנסריםמעצבים, אנשי תוכן, מפתחי אתרים ואנשי שיווק שעובדים כצוות מגובש – כל פרויקט מקבל חשיבה רב-תחומית וגב מקצועי. 🔹 ניסיון של שנה ומעל עסקיםאנחנו מביאים איתנו לא רק ניסיון – אלא גם אחריות, ראייה מערכתית, והבנה עמוקה של עסקים קטנים ובינוניים. רוצה להפוך את העסק שלך למותג שבוחרים בו?קבע שיחת היכרות ללא התחייבות ונתחיל לבנות יחד את הבידול שלך.
רן מגל
מומחה בשיווק בין לאומי (עברית, אנגלית, ערבית, איטלקית, רוסית ועוד כמה). עוזר לעסקים...
Magal Global
תל אביב - יפו
רן מגל
מומחה בשיווק בין לאומי (עברית, אנגלית, ערבית, איטלקית, רוסית ועוד כמה).
עוזר לעסקים לפצח את חידת השיווק ולחסוך זמן רב של עבודת נמלים ע"י הטמעת כלי אוטומציה ו-AI
השורה התחתונה – שיפור בהכנסות ובזמן של בעל העסק.
ייעוץ, בניית תוכניות, ליווי, SEO, PPC, שיווק תוכן, שיווק באימייל, הטמעת אנליטיקס ומדידה.
מיטל פרובר
לאורך השנים ניהלתי מערכי שיווק בארגונים גדולים וניהול מותגים כגון זוגלובק, מרמולייט, נוק, פלייטקס ומוצרי צריכה שונים. וכיום כבעלת המשרד ויועצת שיווק אני מלווה מותגים וחברות מתחומים שונים ומגוונים, ומשלבת בין הניסיון הרב שצברתי בתחומי השיווק יחד עם מעורבות, איכפתיות, יצירתיות וראיה רחבה של מפת העסק. דרך העבודה שלי כוללת שיתוף פעולה מלא עם בעל.ת העסק או הנהלת החברה בסינרגיה של הבנה, אבחון, מציאת פתרונות כוללים וליווי שיווקי. בין פתרונות המשרד: צמיחה שיווקית- תוכנית ליווי למנהלים.ות ומנכ”לים.יות אסטרטגיה שיווקית – גיבוש אסטרטגיית שיווק ייחודית המותאמת לעסק ליווי שיווקי – ליווי מקצועי לבעלי העסק בניהול המערך השיווקי לאורך כל הדרך מיתוג עסקי- ניתוח העסק, הגדרת המוצר, השירות וקהל היעד ובניית אסטרטגיית מותג הכולל חבילת מיתוג גרפי תוכנית עבודה שיווקית- בניית תוכנית עבודה שיווקית פרקטית מותאמת ליעדים ומטרות העסק, תקציב ואסטרטגיה יחד, נאתר הזדמנויות שיווקיות עבור העסק שלך, נבנה אסטרטגיה שיווקית ונשתמש במגוון כלים ופתרונות שיווקים להניע את קהל היעד המדויק, נפעל בכדי להגדיל ולשמר את קהל לקוחותיך ונעמוד ביעדים ובמטרות.
פסקל זמיר
מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית
פסקל זמיר
פסקל זמיר
מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית
פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל זמיר יליד פריס, צרפת, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים (עסקים בינלאומיים ושיווק). חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה ומשרד התיירות.
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)
יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )
הילה פלג
Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות...
Marketit
הילה פלג
Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות קטנות ובינוניות.
עם ניסיון שיווקי בתחום המד-טק, היי-טק והביוטי אנו מבינות את החשיבות של נוכחות מקצועית ומדויקת להגדלת מספר הלקוחות וחיזוק המותג ומציעות שירותי שיווק מקיפים, החל מגיבוש אסטרטגיה ועד לניהול שיווקי יומיומי, כדי להבטיח מיצוי מלא של הפוטנציאל השיווקי של העסק שלך.
נשמח לעמוד לשירותך!
אנחנו מציעות גישה ממוקדת, המשלבת אסטרטגיה נכונה וביצוע מדויק, ומניבה תוצאות בשוק תחרותי. השירותים השיווקיים כוללים: מיתוג: הגדרת מותג, מיצוב, כתיבת מסרים, חומר שיווקי וסיפור עסקי מחקר שוק: מחקר שוק, ניתוח מתחרים, משפיענים, ניתוח נתונים שיווקיים, מגמות שיווקיות ואסטרטגיית תמחור סטוריטלינג: כתיבת מסרים וסטוריטלינג, אתר, בלוג, מדיה חברתית , case studies, שימור לקוחות ושיווק בדוא״ל אתר: ניתוח ביצועי אתר, חווית משתמש, אופטימיזציה, קידום אתרים, תוכן, דפי נחיתה ו A/B testing
אייל קליין
אנחנו EKDESIGN , חברה וותיקה מבנת , העוסקת בעולם הדיגיטל מא' ועד ת'....
EKDESIGN
חיפה
אייל קליין
אנחנו EKDESIGN , חברה וותיקה מבנת , העוסקת בעולם הדיגיטל מא' ועד ת'.
החל מעיצוב גרפי, פיתוח , תוכן מכירתי ועד שיווק ופרסום בכל הערוצים.
EKDESIGN עוסקת בבניית אתרים ואפליקציות ונותנת פתרונות בעולם הדיגיטל בכל צורך ובכל דרך. החל מעיצוב גרפי, פיתוח, כתיבת תוכן שיווקי , פרסום ושיווק דיגיטלי לעסקים , ייעוץ עסקי בעולם הדיגיטל ומתן מענה לכל צורך בתחום.
קרן מסילתי
קרן מסילתי, יועצת שיווקית וכותבת תוכן עם התמחות בשיווק דיגיטלי לעסקים מגוונים. אני...
קרן מסילתי
קרן מסילתי, יועצת שיווקית וכותבת תוכן עם התמחות בשיווק דיגיטלי לעסקים מגוונים.
אני מציעה יעוץ ושירותים לעסקים בנושאים הבאים:
בוגרת לימודי תקשורת ומנהל עסקים B.A במכללה למינהל עם התמחות בתקשורת דיגיטלית בוגרת לימודי תסריטאות בקמארה אובסקורה מתמחה ביעוץ שיווקי לעסקים בהקמה ולעסקים קיימים, מאמינה בשיווק באמצעות תוכן איכותי המותאם לבעל/ת העסק.
הילה כלפון
יועצת תקשורת, יועצת ומלווה עסקית.
הילה כלפון - ייעוץ וליווי עסקי, יחסי ציבור
מיתר
הילה כלפון
יועצת תקשורת, יועצת ומלווה עסקית.
את 13 שנות הניסיון שלי אני מאגדת לכדי חברה אחת שתיתן מענה לכל צורך עסקי – בין אם תדמיתי או עסקי: • אבחון שיווקי – ניתוח של העסק, ביצוע מחקר ,קראיטיב וגיבוש המלצות פעולה מעשיות. • יעוץ וליווי עסקי – בניית תוכנית עבודה מעשית ומדידה. • מיתוג ודיגיטל – החל מבניית לוגו ושפה עיצובית ועד ניהול סושיאל. • יחסי ציבור – חשיפה תקשורתית אפקטיבית בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט. • שיווק ומכירות – בנייה וניהול של מערכי שיווק ומכירות. • תוכנית עסקית – תכנית המנחה את העסק בכל תחום: ניהול, כספים, שירות, שיווק ונהלי עבודה.









 (003)-150x150.jpg)









