כיצד להתחיל עסק ל"שיווק שותפים" (מדריך)
שיווק שותפים נותן לך את ההזדמנות להרוויח עמלה על ידי מכירת מוצרים או שירותים המוצעים על ידי עסק אחרים. זוהי דרך מצוינת להשלים את ההכנסה שלך מהנוחות של הבית שלך. למרבה המזל, זה גם קל להיות "משווק שותף ".
תמכור את מה שאתה יודע. כדי להתחיל, עליך לדבוק במכירת מוצרים או שירותים שאתה מכיר. משווקים מקוונים מכנים את התהליך הזה "בחירת הנישה שלך". עליך לבחור נישה המייצגת את תחומי העניין הנוכחיים שלך או את עיסוקך. לדוגמה, אם אתה מומחה בעיצוב פנים, הגיוני יותר למכור רהיטים מאשר למכור חלקי רכב. אתה תעשה עבודה הרבה יותר טובה עם מאמצי השיווק האישיים שלך, אם תדבוק במכירת מה שאתה יודע.
פתח אתר אינטרנט רלוונטי לנישה שלך. לפני שתהפוך לשותף, חברות רבות ירצו לדעת את כתובת האתר בו תשתמש כדי למכור את המוצרים שלהן. הם עושים זאת כי הם רוצים להבטיח שהתוכן באתר לא יפגע במוניטין של החברה.
- קל להקים אתר בימים אלה הודות לאתרים כמו WIX, WordPress.
- הקפד להוסיף תוכן לאתר שלך שאינו "מכירות". אתה רוצה שהאתר שלך יתקבל כסמכות בנישה שלך.
חקור את האפשרויות לתוכניות שיווק שותפים. מצא תוכנית שותפים המציעה מוצרים או שירותים בנישה שלך.
- אמזון מוכרת כמעט הכל, כך שסביר להניח שהנישה שלך כוללת מוצרים שנמכרים באמזון. זה מקום טוב להתחיל בו אם אתם מחפשים להיכנס לשיווק שותפים
הצטרף לתוכנית שותפים. זה כמעט תמיד ללא תשלום להצטרף לתוכנית שותפים.
- רוב החברות המכובדות המציעות תוכניות שותפים מאפשרות לאנשים להפוך לשותפים קשוריםן ללא תשלום.
- עם זאת, תתבקשו לתת פרטים על חשבון הבנק או PayPal. זכור, זה לא כדי שהחברה תוכל לקחת ממך כסף, אלא כדי שהיא תוכל לשלם לך את העמלה שהרווחת עם מכירות מוצלחות.
- במקרים מסוימים תתבקש לכתובת ה- URL של האתר שלך. פשוט ספק את כתובת ה- URL של אתר האינטרנט שיצרת לעיל.
הוסף קישורי שותפים לתוכן שלך. אחת הדרך המומלצות לקבל עמלה מבלי להיראות אגרסבי היא להוסיף קישורי שותפים בתוכן שלך. בדרך זו, כאשר אנשים לוחצים על הקישור, הם נלקחים לאתר החברה, ואם הם קונים, תוכל להרוויח עמלה.
- לדוגמה, אם אתם כותבים על תפאורה הכוללת וילונות סגולים, הפוך את הביטוי "וילונות סגולים" לקישור לאתר של אמזון שמראה לאנשים רק וילונות המוצעות בסגול. הקוראים שלך יכולים לדפדף בהיצע של אמזון ואולי לרכוש פריט שהם אוהבים.
- חדשות טובות: חברות מקלות מאוד על קבלת קישורים לאתר שלהן. האופן שבו אתה מקבל קישורים אלה משתנה מחברה לחברה, אך בדרך כלל קל מאוד למצוא קישור למוצר או למוצרים שאתה מחפש.
כלול מודעות חזותיות בסרגל הצד שלך. האתר שלך, כמו רוב האתרים, כנראה יש סרגל צידי. זה מקום נהדר לכלול מודעות חזותיות למוצרים הרלוונטיים לנישה שלך.
- שוב, תגלה כי חברות עם תוכניות שותפים מקלות מאוד להשיג את התמונות והקישורים שאתה צריך כדי לקבל את המבקרים שלך לאתרים שלהם. זה כמעט תמיד קל כמו העתקה והדבקת קוד לתוך הסרגל הצידי שלך.
המשך לייצר תוכן רלוונטי לנישה שלך. אתה רוצה שאנשים יחזרו לאתר שלך, נכון? אם כן, עליך להמשיך לייצר תוכן מקורי בעל ערך למבקרים שלך. זה נקרא "שיווק תוכן" על ידי משווקים דיגיטליים.
- תוכן טוב שומר על המבקרים חוזרים. משמעות הדבר היא כי הם עשויים בסופו של דבר ללחוץ על קישורי השותפים שלך ולרכוש משהו.
- באפשרותך גם להשתמש בתוכן שלך כדי לכלול קישורי שותפים כאמור לעיל. ככל שאתה מייצר יותר תוכן, כך יש לך יותר קישורי שותפים. חוק הממוצעים בסופו של דבר נכנס לפעולה ואתה תתחיל למכור.
השתמש בניתוח כדי למדוד את ההצלחה שלך. אתה יכול לחשוב על ניתוח כמידע על מה שאתה מוכר, איך מכרת אותו ולמי מכרת אותו. למרבה המזל, רוב אתרי שיווק השותפים מציעים ניתוח מועיל כדי שתוכל לקבל מושג מה עובד טוב בשבילך.
- אם אתה מוצא כי סוג אחד של מוצר מוכר היטב באתר שלך, תייצר עוד תוכן שנותן לך את ההזדמנות לשווק אותו אפילו יותר.
- השתמש ב- Google Analytics כדי להבין את הנתונים הדמוגרפיים של המבקרים שלך. התאם את מאמצי שיווק התוכן שלך לאנשים בדמוגרפיה זו.
- שים לב שהפוסטים שלך משיגים מבקרים. אם אתה מגלה שפוסטים מסוימים מקבלים באופן משמעותי יותר כניסות מהאחרים, שקול להוסיף להם קישורי שותפים נוספים.
- להתמקד במה שעובד, לחסל את מה שלא. הניתוח יגיד לך אילו סוגי מודעות עובדים ואלו לא. השתמש ביותר מהמודעות שעובדות וחסל את המודעות שאינן פועלות.
הפוך את מה שאתה יכול לאוטומטי. יש שפע של כלי שיווק דיגיטליים זמינים . שוב, חלקם ידרשו ממך לשלם תשלום, אבל אם זה נותן לך יותר זמן פנוי לבנות את העסק שלך, אז התשואה על ההשקעה צריכה להיות חיובית.
רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!
WhatsApp
יצירת קשר
נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר
טל ריבן
ייעוץ והדרכות אישיות/קבוצתיות בקידום ממומן ושיווק דיגיטלי לצוותי שיווק ופרסום, מנהלי קמפיינים, אנשי...
טל ריבן
נס ציונה
טל ריבן
ייעוץ והדרכות אישיות/קבוצתיות בקידום ממומן ושיווק דיגיטלי לצוותי שיווק ופרסום, מנהלי קמפיינים, אנשי דיגיטל ובעלי עסקים.
אני והלפטופ אצלכם במשרד/ZOOM עם כל הידע, הטיפים, התובנות והניסיון העצום שצברתי במשך שנים בניהול אתרים, כתיבת תוכן וניהול קמפיינים ממומנים (hands on)
גוגל אדס, פייסבוק/אינסטגרם, טיק טוק, לינקדין, אאוטבריין/טאבולה, ועוד המון נושאים ותחומים נוספים בעולם של: אימייל מרקטינג, אוטומציות (zapier), UI/UX, גוגל אנליטיקס, שיפור יחס המרה באתר/דף נחיתה, קריאייטיב מנצח, כתיבה שיווקית, מיזמים אינטרנטיים ועוד
התאמה מלאה ואישית לאופי החברה, לתחום, או המוצרים שאתם עובדים איתם אצלכם במשרד או בזום פרקטי, מקצועי, בגובה העיניים, בלי סיסמאות והנחות חסרות ביסוס. אני מעביר לכם רק את מה שאני יודע מניסיון! שיתוף של קייסטדיס מקמפיינים מצליחים בפלטפורמות שונות מינימום שעות – תשלום לפי שעה אפשרות לייעוץ שוטף וניהול הקמפיינים שלכם
שרון שמואל
שיווק למטפלים – ליווי בשיווק דיגיטלי למטפלים ומאמנים בתור מי שהתחיל את דרכו...
שיווק למטפלים - שיווק דיגיטלי
רחובות
שרון שמואל
שיווק למטפלים – ליווי בשיווק דיגיטלי למטפלים ומאמנים
בתור מי שהתחיל את דרכו בעבר בכלל כמתכנת, עבר הסבה לעיצוב גרפי ומשם לעולם הדיגיטל, הבנתי שאחד מהרצונות הכי חזקים שלי זה לעבוד בעבודה בעלת משמעות שתעזור לאחרים. כתוצאה מכך נתקלתי במספר מאמנים ומטפלים שלאחר שנכוו בתחום הדיגיטל והסושיאל, למדו ופתחו קליניקה, והתחילו לנסות להביא מטופלים מפה לאוזן, הבנתי את הקושי שלהם בלבטא את עצמם בעולם הדיגיטלי ולשווק את עצמם בצורה אותנטית כך שיוכלו להביא לקוחות משלמים לקליניקה לאורך זמן שמדוייקים עבורם. הרצון הזה שלי בא גם מתוך תחושת שליחות שהנה אני עוזר למטפלים לעזור לאחרים לשנות את חייהם. גם אני במהלך חיי עברתי טיפול CBT ארוך שעשה בי שינוי עצום וכך ניכר הרצון העצום והצורך להעביר את הידע שלי הלאה ועשיית הטוב – זה האתגר האמיתי והחלטתי לקחת אותו בשתי הידיים – אתם לא לבד, אני איתכם יד ביד.
שיווק למטפלים – ליווי בשיווק דיגיטלי למטפלים ומאמנים מלמד אתכם לעשות את זה בצורה אותנטית תלמדו איך לשווק איך לפעול ,לתזמן פוסטים, ,להיחשף במקום הנכון עבורכם ולהגיע לקהל הנכון.
אראלה קוטר
כמעט כל חיי המקצועיים מילאתי תפקידי שיווק, בחברת ייעוץ מובילה, בחברת היי טק,...
שוהם
אראלה קוטר
כמעט כל חיי המקצועיים מילאתי תפקידי שיווק, בחברת ייעוץ מובילה, בחברת היי טק, בחברה תעשייתית בינלאומית ובתפקידי האחרון בארגון בטרם לבטיחות ילדים כמנהלת אגף וחברת הנהלה.
מציעה לך את ניסיוני ב גיבוש אסטרטגיה שיווקית כתיבת תוכן שיווקי בעברית ובאנגלית בניית וניהול תקציבים שיווקיים ניהול פרוייקטים שיווקיים הקמה ותחזוקת רשתות חברתיות ייזום פעילויות שיווקיות יצירתיות
גאלי כץ
● שיווק אסטרטגי BB
● ניהול קהילות דיגיטליות
● בידול עסקי
● שיווק אורגני
אני מנהל קהילות דיגיטליות, יזם חברתי ואיש שיווק. לעזור לאחרים לקדם את העסק למקום טוב יותר היא שליחות בשבילי. יש לי ניסיון רב בלבנות משפכים שיווקיים, באסטרטגיה שיווקית, בתכנון פייפליין למכירות, בידול, בהצעת ערך למוצר, וכל זאת בהתאמה אישית לעסק הספציפי. עבדתי עם עסקים רבים והיום אני זכיין של עסק ללימודי הוראה מתקנת באנגלית ומנהל קהילות. אני יודע לנתח צרכים של עסק ולתת פתרונות מעשיים כדי להטיס את העסק קדימה להצלחה
רועי קולפ
יועץ עסקי עם ניסיון חיים בניהול קמעונאי כבעליו של רשת החנויות "צעצועון" שהיא...
ייעוץ עסקי Kolp4Biz
הוד השרון
רועי קולפ
יועץ עסקי עם ניסיון חיים בניהול קמעונאי כבעליו של רשת החנויות "צעצועון" שהיא אחת מהמובילות בישראל בתחום הצעצועים. אני מומחה בתחום הקמעונאות והגברת רווחיות . אני מציע יעוץ והכוונה בתחום הקמעונאות, ניהול עסק, ניהול תקציב מזומנים, ניהול מלאי, ניהול תזרים מזומנים, ניהול עובדים ויזמות.
יועץ עסקי עם ניסיון חיים בניהול קמעונאי כבעליו של רשת החנויות "צעצועון" שהיא אחת מהמובילות בישראל בתחום הצעצועים. אני מומחה בתחום הקמעונאות והגברת רווחיות . אני מציע יעוץ והכוונה בתחום הקמעונאות, ניהול עסק, ניהול תקציב מזומנים, ניהול מלאי, ניהול תזרים מזומנים, ניהול עובדים ויזמות. השירותים שאני נותן ייעוץ עסקי לעסקים, חברות וארגונים ייעוץ שיווקי הן בדיגיטל והן בחנויות קמעונאיות בניית מערכי שיווק ומכירות יעילים ועל פי תקציב קיים שיפור וייעול תהליכים לוגיסטיים בניית תוכנית עסקית והגדרת מטרות בניית שפה מיתוגית לעסק ליווי יזמים בהקמת עסק חדש משלב הרעיון ועד להקמה ליווי העסק אל מול אנשי מקצוע בתחומים שונים שיפתחו את הפעילות העסקית שלכם ניהול תהליכי פיתוח עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
מיכל אייזן
שמי מיכל אייזן נבות , וכן אני אייזן כמו השם שלי בכל מובן....
אייזן תקשורת שיווק ויחסי וציבור
הרצליה
מיכל אייזן
שמי מיכל אייזן נבות , וכן אני אייזן כמו השם שלי בכל מובן. גם כשזה מגיע לעבודה ולחיי הפרטיים אני לא מוותרת עד שהמטרה מושגת.
אני מאמינה שמאחורי כל עסק \ מוצר \ שירות מצליח עומדת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, שמדייקת את התועלות והמסרים בטווח הקצר והבינוני, אך גם חושבת רחוק, כדי לעזור להגשים את החלום והחזון שנים קדימה.
בניית נוכחות נכונה ואפקטיבית בכל ערוצי התקשורת כולל ברשתות החברתיות היא תהליך שלוקח זמן!
יצירת קהל לקוחות נאמן כזה שגם ממליץ עלייך על המוצר שלך או המקום שלך לחברים והופך בעצם לכלי שיווק אפקטיבי בפני עצמו, מצריך בנייה של “סיפור” מדויק, אסטרטגיה שיווקית מנצחת וליווי מקצועי צמוד לאורך חיי העסק!
מוזמנים ליצור איתי קשר ולהתחיל לעבוד.
"זה תמיד נראה בלתי אפשרי. עד שמבוצע."
– נלסון מנדלה
אייזן יחסי ציבור – Marketing – תקשורת שיווקית – ופרסום – הזרוע השיווקית שלך! קרוב לעשרים שנות ניסיון בכל תחומי השיווק והפרסום כעצמאית. מכירה את רזי הקושי של הקמת עסק מהחיתולים. מגיעה עם ידע רב, ניסיון , יצירתיות ונשמה. עבודתי מתמקדת בייעוץ וליווי אישי עם הבנה רחבה של תחומי השיווק , התקשורת, התדמית, הפרסום והמיתוג והאסטרטגיה השיווקית. ייעוץ וניהול תקשורת :יחסי ציבור וקשרי עיתונות שוטפים במדיה המודפסת, המשודרת והדיגיטלית. יצירת שיתופי פעולה וחיבורים אסטרטגיים. שיווק ופרסום בדיגיטל ליווי תהליכי מיתוג ניהול ותכנון גאנטים למדיה החברתית פייסבוק ואינסטגרם הפקת אירועי קונספט כחלק מהזרוע השיווקית של העסק. אסטרטגיה וטקטיקה : בניית אסטרטגיה שיווקית וליווי ביישום.
דרור זורע
שמי דרור זורע ואני מומחה למיתוג ושיווק, מבין איך צרכן חושב (BC וגם...
DROR ZOREA internal & marketing communications
הדר עם
דרור זורע
שמי דרור זורע ואני מומחה למיתוג ושיווק, מבין איך צרכן חושב (BC וגם BB), מפצח אתגרים, ממקד מסרים, ומייצר ערך מבדל ותחרותי עבור הלקוחות
בעל ניסיון רב בתפקידי שיווק ופרסום ביניהם: מנהל אגף שיווק תוכן בפרטנר ORANGE, מנהל השיווק של אינטרנט זהב, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב GOLD TRADE, מנהל תיקים בגיתם BBDO ושותף/בעלים בחברת העיצוב PROPAGANDA
מוסמך תואר שני בתקשורת ובוגר תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן, ובעל תעודת בעיתונאות ותקשורת (post B.A).
יועץ עסקי שיווקי במעוף – משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים.
מלווה שיווקי של תוכניות מנטורינג לעסקים.
ייעוץ אסטרטגי שיווקי הכולל בחינה ומפה תפיסתית של החברה, קביעת הערכים המבדלים וה DNA הרצוי, קהלי המטרה והפרסונות והכל על מנת לייצר בידול תחרותי. מיתוג ושפה ויזואלית כפתרון מלא והכרחי לחברה, החל משלב האבחון והגיבוש האסטרטגי דרך עיצוב הזהות והשפה הויזואלית: לוגו, סיסמה, בחירות פונטים, צבעוניות ושפה צילומית למותג. הפתרון כולל מיתוג הנכסים הדיגיטליים (אתר אינטרנט, דפי חברה ברשתות החברתיות, אב טיפוס לניוזלטר), נקודות ממשק מול הלקוח, אריזות, משרדי הפירמה ועוד. תקשורת שיווקית ואחזקת מותג שוטפת גם ב CB וגם ב BB כולל עיצוב חומרים שיווקיים לתמיכה במכירות, בניית קונספטים לפעילויות אינסנטיב ומבצעים ללקוחות, מצגות סרטי הדרכה ועוד. בניית אסטרטגיה לשיווק ישיר, ניוזלטרים, מיילרים ודפי נחיתה לרבות הטמעה על מערכות אוטומציה, תכנוןCustomer Journey ושידרוג נראות המגעים עם הלקוח. קמפיינים פרסומיים למדיות השונות: רשתות חברתיות, גוגל ורשת האינטרנט, עיתונות ומגזינים מקצועיים, שילוט וכו…
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)