מדריך לעסק אירוח ב Airbnb

  כיצד להתחיל עסק Airbnb

להבין כי ניהול עסק Airbnb היא מחויבות גדולה. הרבה עבודה מושקעת בבימוי המקום, הניקיון, יצירת רושם נכון, תיאום עם שוכרים ושמירה על פרופיל משתמש מקצועי. זה נכון גם כאשר אתם מארחים מדי פעם או פועלים  ב Airbnb במשרה מלאה. ודא ושאתם יודעים למה אתה מכניסים את עצמכם לפני שאתם מחליטים להתפרנס מהשכרת הנכסים שלכם ב Airbnb.

אם אינכם בטוחים אם תוכלו להקדיש באופן מציאותי את הזמן, האנרגיה ותשומת הלב הדרושים כדי להפוך את עסק ה-Airbnb שלכם להצלחה, יהיה חכם יותר פשוט להזמין את מקום האירוח שלכם לרישומים מזדמנים.

שלבי רישום לאתר Airbnb

1. תצטרכו קודם כל להירשם לקבלת חשבון Airbnb,  לפני שתוכלו לרשום את מקום האירוח שלכם. בקרו באתר Airbnb ולחצו על הקישור "הירשם" בפינה השמאלית העליונה של דף הבית, ואז החליטו אם אתם רוצים להירשם באמצעות פרופיל הפייסבוק, חשבון Google או כתובת הדוא"ל שלכם. לאחר שבחרתם אפשרות והזנתם את המידע המבוקש, לחץ על לחצן "הירשם"  והתחילו להתאים אישית את הפרופיל שלכם. 

2. קראו בעיון את הסכם תנאי השירות של Airbnb. שם תמצא את כל המידע הדרוש לכם כדי להתחיל.

3. לאחר אישור החשבון שלכם, תוכל ליצור רישומים, לפרסם ביקורות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות ולנצל את היתרונות הזמינים באופן בלעדי למשתמשים רשומים.

4. כמארחים, תחויבו ב-3% ממחיר סכום הביניים של ההזמנה שלכם בכל פעם שמישהו מזמין שהייה אצלכם, שלא לדבר על הוצאות הקשורות לניקוי, ריהוט, תיקונים ותחזוקה כללית.  הקפידו לתת דין וחשבון על ניכויים נחוצים אלה ואחרים בעת קביעת תעריף השכירות היומי עבור מקום האירוח שלכם.

5. התאגדו כישות עסקית משפטית כדי להגן על העסק שלכם ב- Airbnb. ניתן להירשם כעוסק פטור או מורשה אך גם להקים  חברה בערבון מוגבל. היתרון הגדול ביותר של הקמת חברה הוא שאתם לא תישאו באחריות ישירה אם אחד השוכרים שלך מחליט לתבוע אותך מכל סיבה שהיא, אשר יכול להיות הקלה גדולה אם אתה מתכנן לנהל עסק לטווח ארוך ולהפעיל מספר נכסים להשכרה.

6. פתחו חשבון עו"ש ייעודי לעסק . בקרו בבנק שלכם ושוחחו עם מומחה לחשבונות על פתיחת חשבון חדש במיוחד לטיפול בהשכרות Airbnb . אתם תשתמשו בחשבון זה באופן בלעדי להפקדה ולמשיכת כספים שנוצרו על ידי מקום האירוח שלכם. בדרך זו, אתה יכול לוודא כי אינטרסים עסקיים לא יסתבכו עם הכספים האישיים שלך.

7. שקלו לרכוש ביטוח נפרד כדי לכסות נכסים בעלי ערך גבוה. אחת ההטבות הגדולות ביותר עבור מארחי Airbnb היא מדיניות הגנת המארחים של החברה בשווי מיליון דולר. זה יהיה יותר ממספיק כדי לתת לרוב המשתמשים תחושה של ביטחון. אם יש לך חפצי ערך נדירים או גורמי סיכון כמו גג דולף או בסיס מתדרדר בבית, עם זאת, זה עשוי להיות רעיון טוב להגיש בקשה לכיסוי נוסף.   

8. העבר את כל החפצים היקרים במיוחד שברצונך לשמור עליהם למיקום אחר, במידת האפשר. אם לא, השקיעו בכספת בקומה שבה תוכלו להחביא את הפריטים שלכם בזמן שמקום האירוח שלכם תפוס.

9. המציאו כותרות מרשימה כדי למשוך שוכרים פוטנציאליים. השתמשו במונחים ובביטויים מעוררים' כדי לספק תיאור קצר של ערכי מקום האירוח שלכם בכותרת. מילים כמו "שקט", "שליו" ו"אידילי" בטוח יהדהדו עם מישהו שמחפש את המקום המושלם להזמין חופשה מרגיעה בסוף השבוע.  אם המיקום שלך מתגאה בתכונות אחרות, כגון גישה לכביש המהיר או קרבה לאטרקציה כלשהי, הקפד להזכיר אותם גם כן. כותרת כמו, "פנטהאוז מאובזר המשקיף על רובע האומנויות של תל-אביב -יפו ההומה" תמשוך קהל רב.

10. העלו תמונות באיכות גבוהה שמדגישות את מקום האירוח שלכם מבפנים ומבחוץ. צלמו תמונות מרובות ממגוון זוויות מחמיאות. תרצו לפחות להשוויץ בכל אחד מהאזורים העיקריים, כולל חדרי השינה, חדרי הרחצה, המטבח, חדר הכביסה, הסלון או אזור הבילוי. אל תשכחו לתפוס כמה תמונות של החלק החיצוני של הנכס בזמן שאתם עושים את זה.

11. זה גם יהיה שווה את הזמן שלכם לשים את התמונות של ה"מותרות", כגון בריכת שחייה, מיני מקרר מצויד, או שטח משרדים פרטי עם WiFi. שקלו לשכור צלם מקצועי שיצלם את הצד הטוב ביותר של מקום האירוח שלכם. מומלץ לפרסם לפחות 10 תמונות של מקום אירוח כדי לקבל מקסימום תשומת לב.

12. רשמו תיאור מפורט של מקום האירוח שלכם. תן לשוכר שלך לדעת בדיוק למה הוא יכול לצפות כאשר הוא מזמין שהייה בבית, בדירה או בחדר הפנוי שלך. כפי שעשית עם הכותרת שלכם, השתמשו  במילים צבעוניות שמציירות תמונה של השירותים הבסיסיים והנכסים הגדולים ביותר של מקום האירוח שלכם. צרו תיאורים נפרדים עבור כל החדרים הראשיים.

13. היו ספציפיים – במקום פשוט לרשום את המכשירים במטבח שלכם, תנו שם למותג או לסגנון המדויקים, כמו "כיריים גז עם 6 להבות" או "מקרר חכם LG".

14. מתן שירותים נוספים כמו משחקי לוח או ערימה של רבי המכר האחרונים שאתה יכול להציג בתיאור שלך יכול להיות ההבדל בין רושם יוצא מן הכלל לבין עוד אחד.

15. תמחרו את הנכס שלכם באופן תחרותי עם השכרות סמוכות אחרות. גם אם אתם מנסים להפוך את Airbnb למקור ההכנסה העיקרי שלכם, קביעת מחירים אטרקטיביים היא המפתח להבטחת הזמנות באופן עקבי. לעשות קצת מחקר כדי לגלות מה מארחים אחרים באזור שלך מבקשים. ודאו שהמחיר המבוקש משקף את עלות השירותים, הכבלים, דמי הניקיון וכל דבר אחר שאתם מציעים .

16. יש לכם גם אפשרות לקחת פיקדון של $5,000-100 כדי לכסות נזקים בלתי צפויים. כלל אצבע טוב הוא להגדיר את הפיקדון שלכם כך שיתאים למחיר של שהייה של לילה אחד במקום האירוח שאתם רושמים.

17. שמרו על מקום האירוח שלכם נקי, נוח ומסודר היטב. חשבו באיזה מקום תרצו לשהות כאורח ולספק רהיטים ומתקנים שאנשים ירצו להשתמש בהם. קישוט עם מבחר בטוב טעם של אמנות וספרות ומתן מוצרי טיפוח חדשים שלא נפתחו הם דרכים פשוטות ליצור אווירה מסבירת פנים אך לא אינטימית מדי.

18. תעדיפו תקשורת מהירה עם השוכרים שלך. הקצו זמן בכל יום כדי לענות על שאלות, חששות וביקורות שפורסמו בפרופיל Airbnb שלכם. אינטראקציה עם האורחים שלכם מראה שאכפת לכם מספיק מהחוויה שלהם כדי לשמור על קשר למרות לוח הזמנים העמוס שלכם. זה נכון לגבי שוכרי עבר, כמו גם אלה הנוכחיים והפוטנציאליים.

19. טפלו בתלונות ובביקורות שליליות בפומבי כדי להראות למשתמשים אחרים שקל להשיג אותכם, ולאחר מכן המשיכו באופן פרטי באמצעות דואר אלקטרוני אם נדרשת פעולה נוספת. הקפידו ליידע את השוכרים שלכם אם יש דרך נוחה יותר ליצור עמכם קשר, מספר טלפון פרטי כזה או אפליקציית Messenger.

20. יש ליישם משוב מהאורחים כדי לקבל חוות דעת חיוביות יותר. כשמדובר בניהול עסק Airbnb, ביקורות טובות הן הצורה הטובה ביותר של פרסומת. קחו ללב כל ביקורת בונה שאתם מקבלים, בביקורות שלכם, כדי להבטיח שהסבב הבא של האורחים שלכם ייהנה משהותם אפילו יותר מקודמו. לא משנה כמה נחמד הנכס שלכם הוא או כמה שירותים אתם מציעים, תמיד יש מקום לשיפור.

21. אם אתם באמת רוצים ללכת מעל ומעבר, התרגלו לעשות דברים נוספים עבור האורחים שלכם, כמו להשאיר אספקה של קפה או חטיפים או לשלוח מכתב קבלת פנים מותאם אישית לכל מי שמזמין ממכם.

22. דירוג כוכבים בינוני יכול להיות מספיק כדי לגרום לשוכר פוטנציאלי לשנות את דעתו לגבי שהייה בנכס שלכם, לא משנה כמה מלוטש הרושם.

23. פרסמו את מקום האירוח שלכם במקומות נוספים באינטרנט. לאחר שתסיימו את הרישום בדף Airbnb שלכם, פרסם את הקישור בחשבונות המדיה החברתית האישיים שלכם. הזמינו את החברים והעוקבים שלכם לשתף את הרישום כדי לוודא שהוא נחשף למספר הגדול ביותר של עיניים אפשריות.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

שם המשרד

אנין יעוץ עסקי לענפי המזון והתיירות

מיקום

הרצליה

0

אבי גלצר

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אדי רובינצ'יק

יועץ עסקי עם ניסיון של שנה בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות וגיוס...

שם המשרד

א.ר.ייעוץ עסקי

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

אדי רובינצ'יק

יועץ עסקי עם ניסיון של שנה בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות וגיוס אשראי. התמחות בענף המסעדנות, קמעונאות, קבלני בנייה ויבואנים. ניסיון רב עם עסקים בהקמה.

יועץ עסקי עם ניסיון של שנה בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות וגיוס אשראי. התמחות בענף המסעדנות, קמעונאות, קבלני בנייה ויבואנים. ניסיון רב עם עסקים בהקמה.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

שם המשרד

YES CONSULTING

מיקום

חדרה

0
שעת ייעוץ חינם

ידידיה שניר

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

אילן אופיר

ניסיון רב בתפקידי ניהול מגוונים בארץ ובחו"ל והקמת מיזמים, עם רקע אקדמי של...

שם המשרד

מיקום

מודיעין-מכבים-רעות

0
שעת ייעוץ חינם

אילן אופיר

ניסיון רב בתפקידי ניהול מגוונים בארץ ובחו"ל והקמת מיזמים, עם רקע אקדמי של הנדסת אלקטרוניקה ו MBA אשמח לסייע לבעלי עסקים מתחילים ויזמים צעירים לנהל ולקבל החלטות נכונות ומיטביות לבניה של פעילות צומחת וריווחית

חניכה של יזמים ומנהלי חברות לשיפור והצמחת העסק יעוץ הקמת פעילות עסקית לעסק חדש או קיים יעוץ באסטרטגיה שיווקית וניהול עסקי בדיקת היתכנות למיזמים צעירים וקיימים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

יורי פלדמן

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים

שם המשרד

מעלו"ת צפון

מיקום

חיפה

0
שעת ייעוץ חינם

יורי פלדמן

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

אבי פיגנבאום

מומחה לפיתוח עסקי, מנטור, יועץ ומרצה, – עתיר ניסיון מוכח בשטח (מעל 20...

שם המשרד

אבי פיגנבאום

מיקום

כל הארץ

0

אבי פיגנבאום

מומחה לפיתוח עסקי, מנטור, יועץ ומרצה, – עתיר ניסיון מוכח בשטח (מעל 20 שנה)

מומחה לפיתוח עסקי מנטור, יועץ ומרצה, – עתיר ניסיון מוכח בשטח (מעל 20 שנה), אלפי לקוחות/תלמידים, יזמים. – התמחויות: 1. ניהול פיננסי – כלי תכנון, ניהול ושליטה, תזרים, תמחיר, בנקים ורשויות 2. מו״מ עסקי ומכירות – כולל הטיפול בהתנגדויות לקוח, וסגירת העיסקה. 3. שיווק – תכנון, מיתוג ומיצוב, פרסום. 4. יזמות עסקית – עיקרי החשיבה היזמית-עסקית-תוצאתית, תכנית עסקית.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

טל לוי דיאמנשטיין

מה הביא אותך לכאן? אם חשוב לך שדברים יראו אחרת בעסק שלך.. אז...

שם המשרד

TALD ייעוץ אסטרטגי

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

טל לוי דיאמנשטיין

מה הביא אותך לכאן?

אם חשוב לך שדברים יראו אחרת בעסק שלך.. אז גם לי זה חשוב.

כן, ככה פשוט.

אני לא צריכה לספר לך שלהיות בעלי עסק בישראל זה לא דבר פשוט בכלל, אנחנו כולנו הרי מתמודדים עם כל כך הרבה אתגרים (חיצוניים ופנימיים).

  • אנחנו צריכים להיות מקצוענים בטירוף בתחום שלנו,

  • אנשי שיווק נפלאים,

  • להבין היטב במספרים, לתת שירות מעולה,

  • להכיר בעל פה את כל האלגוריתמים בכל רשת חברתית,

  • לנהל עובדים,

  • לנהל את הזמן,

  • לנהל את חיי המשפחה שלנו,

  • ותמיד לצפות את האתגר הבא (כי בישראל תמיד ישנו האתגר הבא).

זה קשה, ושוחק, ולא תמיד יש לנו את הכלים או את הכח. ולפעמים זה נראה ומרגיש כל כך מורכב, שלא זוכרים בכלל למה התחלנו את המסע הזה.

בשביל זה אני כאן, בשביל לעשות איתך את המסע הזה, להפוך אותו לפשוט יותר, לנעים יותר, להזכיר לך למה התחלת, ולמצוא ביחד איתך, פתרונות יצירתיים לאתגרים.

להתראות בקרוב,

נעים מאד! אני טל אשתו של טל (כן, טל, קראת נכון..), ואמא של יובל, איתן וטומי. בשנת הקמתי את החברה הראשונה שלי – "אנחנו סדנאות" שבה "אנחנו" מפיקים ימי גיבוש וסדנאות עם ערך חברתי. גן עדן קטן ליזמים חברתיים שרוצים לשנות את העולם ולארגונים שרוצים להרוויח עוד קצת מהעובדים שלהם והקהילה שבה הם מתנהלים. ​ בעשור האחרון למדתי אימון אישי, הנחיית קבוצות וכן תואר שני בייעוץ ארגוני באוניברסיטת בר אילן ובמקביל הקמתי את חברת הייעוץ הזאת שלי – המאפשרת לי להעביר הלאה את הכלים, הידע והניסיון שלי, לחולמים אחרים כמוני. ​ החל משנת אני משרתת מילואים פעילה כקצינת מודיעין אוכלוסיה ביחידה הארצית לחילוץ והצלה (יחצ"א) תפקיד מעניין מאד עם היסטוריה מרתקת שאני מביאה איתי אל קדמת הבמה המקצועית (ליווי מערך מלוניות הקורונה, השתתפות במבצע החילוץ בספרסייד מיאמי ועוד..) וכן, בעקבות שירות המילואים שלי ייסדתי בשנת את פורום המילואימיות פועל לקידום זכויותיהן של משרתות המילואים. ​ אני מאמינה שכולנו צריכים לחיות את התשוקות שלנו בעוצמות הגבוהות ביותר שאפשר, להנות מהעשייה שלנו ולהיות משמעותיים בה, זה בדיוק מה שנעשה בתהליך שלך. אבל בעיקר … בעלת קילומטראז' נכבד של ניסיון בליווי עסקים, ארגונים וצוותים מאתגרים, כמו שלך לפחות…

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

משה בן מאיר

שמי משה בן מאיר , יועץ מס ומרתוניסט. כמי שרץ מרתונים של .ק"מ...

שם המשרד

משה בן מאיר - יועץ מס

מיקום

ראשון לציון

0
שעת ייעוץ חינם

משה בן מאיר

שמי משה בן מאיר , יועץ מס ומרתוניסט.
כמי שרץ מרתונים של .ק"מ כך גם בעסקים אני מלווה עסקים לטווח ארוך החל שלב הרעיון ועד הגשמת החלום העסקי שלהם.

אני עצמאי בתחום משנת בעל תואר ראשון במנהל עסקים E.B.A, נמנה בין חברי הנהלת לשכת יועצי המס, משמש כמרצה בקורסים יעוץ מס, הנהלת חשבונות וחשבות שכר ומנהל פורומים מקצועיים.

עד היום ליוויתי מאות עסקים בתחומים שונים ופתחתי תיקים רבים ברשויות המס.

 

יעוץ עסקי פתיחת תיקים הכנת תוכניות עסקיות הנהלת חשבונות לחברות הנהלת חשבונות לעצמאים חשבות שכר

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

קרמט ידגרי

פרשתי בסוף מצה"ל / ח"א לאחר שירות של כ- שנים. בתפקידי האחרון שימשתי...

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

קרמט ידגרי

פרשתי בסוף מצה"ל / ח"א לאחר שירות של כ- שנים. בתפקידי האחרון שימשתי כמפקד בית מערכת בבסיס של ח"א (פיקוד של כ- חיילים).

בהשכלתי תואר שני במנהל עסקים (ניהול משאבי אנוש ומימון)

חבר בלשכת המאמנים ומשמש כ"מאמן הבית" של מכללת יוזמות

בוגר קורס מנטורינג למנהלים בכירים במכללת התחלה חדשה .

בוגר לימודי ייעוץ ארגוני מאונ' הפתוחה .

כיום עובד כיועץ עסקי וכיועץ ארגוני

לפני כן עבדתי כ  Freelancer כיועץ ארגוני ובליווי מנהלים בכירים

כמו כן מעביר הרצאות וסדנאות לפיתוח מנהיגות והעצמה אישית (בוגר קורס להנחיית קבוצות במכללת גישות)

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

רונן ענבר

מומחה בהקמת מיזמים. בעל נסיון רב בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת מצוגת משקיעים, ניהול...

שם המשרד

ענבר דיגיטל

מיקום

נס ציונה

0
שעת ייעוץ חינם

רונן ענבר

מומחה בהקמת מיזמים. בעל נסיון רב בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת מצוגת משקיעים, ניהול מוצר ואפיון פיתוח מוצרים.
בעל צוות פיתוח תוכנה Off-Shore המפתח מערכות מידע, אתרים ואפליקציות.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

אתר אינטרנט

icon

מדריך להקמת אתר אינטרנט (כמעט בחינם)

יש המון תוכנות, הנקראות תוכנות לבניית אתרים או מערכות ניהול תוכן, המאפשרות...

קראו עוד ›
icon

להכיר את גוגל כדי להצליח בשיווק

מנועי החיפוש פועלים בצורה ברורה מאוד: המשתמש מקליד שאלות או בקשות ספציפיות...

קראו עוד ›
icon

מדוע כדאי להקים לעסק נוכחות דיגיטלית?

איך לנצל את האינטרנט להתייעלות עסקית מקובל לחשוב שרוב העסקים הקטנים מתנהלים...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא אתר אינטרנט

הקמת עסק

icon

איך לכתוב את פרק התפעול של התוכנית העסקית

פרק התפעול מתאר את הצרכים הפיזיים של פעילות העסק שלכם, כגון המיקום...

קראו עוד ›
icon

איך להפוך תחביב לעסק קטן

איך להפוך תחביב לעסק קטן פתיחת עסק קטן יכולה להיות חוויה מתגמלת...

קראו עוד ›
icon

טימינג יכול לפעמים להיות המפתח להצלחה

כל תקופה מביאה איתה  הזדמנויות לא מעטות.  כל מה שעלינו לעשות הוא...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא הקמת עסק

להיות עצמאי

icon

איך להתחיל לעבוד על מיזם בזמן שאני עדיין עובד שכיר?

עבודה על מיזם משלכם בזמן שאתם עדיין משמשים כשכירים אצל המעסיק שלכם,...

קראו עוד ›
icon

האם כדאי להיות או לא להיות פרילנסר?

עבודה כפרילנסר לא בהכרח מתאימה לכולם ומחייבת התארגנות מיוחדת וכוח הנעה עצמי,...

קראו עוד ›
icon

מדריך לעסק לייעוץ?

אחת הדרכים לעשות את המעבר לעוסק עצמאי היא להפוך ליועץ מומחה בתחום...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא להיות עצמאי

מזון והסעדה

icon

איך לקבל סחורה מספקים למסעדה?

להיות מדויקים המטרה בפונקציית הקבלה היא להבטיח שהפריטים המסופקים, הם בדיוק מה...

קראו עוד ›
icon

איך לאחסן מזון במסעדה?

אחסנה נכונה של חומרי גלם במסעדה אחסנה נדרשת למזון יבש, מקורר וקפוא,...

קראו עוד ›
icon

אילו סגנונות שירות קיימים במסעדנות

שירות טוב הוא יותר מאשר רצף של פעולות בעלות כללים ברורים. שירות...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מזון והסעדה

פלטפורמות שיתופיות

icon

איך להרוויח כסף ב-YouTube ?

YouTube היא פלטפורמת מדיה חברתית, לכן עליכם לחפש מעורבות עם הקהל שלכם...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא פלטפורמות שיתופיות

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות