איך להקים חנות ב- ETSY

חנות אטסי

Etsy היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני פופולרית ליוצרים בעבודת יד.  אמנים עצמאיים ובעלי מלאכה יכולים למכור דרכה את סחורותיהם. Etsy קשורה בעיקר לצעצועים בעבודת יד, פריטי אספנות, אמנות, מוצרי בית, ריהוט וינטג', תכשיטים, בגדים ופריטים לחג, בנוסף לאומנות ולציוד מלאכה.  זהו שוק מקוון מפותח, עם מיליוני מוכרים פעילים מכל העולם ומכירות של למעלה ממיליארד ושבע מאות מיליון דולר.  

בניגוד לאמזון ו-Ebay, כל מה שמופיע באתר נעשה, נאסף, נאצר ונמכר על ידי מוכריו. בעלי עסקים עצמאיים אלה לא רק מייצרים את סחורותיהם, אלא גם מנהלים את ההזמנות ואת המלאי שלהם. Etsy משמשת כמתווך, ונותנת ליוצרים קטנים ועצמאים פלטפורמה לאתר ולמשוך לקוחות. 

כל אחד יכול לרכוש פריטים באתר, בין אם יש לו חשבון Etsy ובין אם הוא רוצה לבצע צ'ק אין כאורח. תהליך הרכישה דומה מאוד לקמעונאים מקוונים אחרים, ומאפשר להוסיף פריטים לקנייה לפני ביצוע הצ'ק -אאוט. קמעונאי המסחר האלקטרוני מקבל כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסי מתנה ואשראי של Etsy, Apple, Google Pay ולפעמים יש גם זמינות לאפשרויות של שירותי העברה בנקאית ו- PayPal. כקמעונאי גלובלי, חלק מהקונים יכולים אפילו לשלם באמצעות שיטות תשלומים ספציפיות למדינה. 

מכיוון שכל בעלי חנויות Etsy מנהלים את המלאי שלהם בעצמם, הם אחראים גם על המשלוח. רוב המוכרים ב- Etsy שולחים לכל רחבי העולם ומאפשרים לכם לבחור מבין שיטות משלוח שונות, כאשר חלקן אף מציעות אפשרות חינם. 

חמישה צעדים לפתיחת חנות אטסי

1. חיקרו את המוצר שלכם

בנוסף לחקר פלטפורמת Etsy, לפני שאתם צוללים בכלל לעולם המקוון הזה של מכירות דרך חנות Etsy, הקפידו  לחקור את המוצר שלכם. שאלו שאלות חיוניות כגון "מיהם המתחרים שלי? מיהו שוק היעד שלי ? ”  

2.  חשבו על קידום אתרים ואסטרטגיה של המדיה החברתית. לא מדובר רק בהקמת החנות – חלק גדול מההצלחה הוא בקידום המוצרים בכל המדיות הדיגיטליות. 

3. יש לפרסם תמונות מקצועיות באיכות גבוהה. למוכרים בפלטפורמת Etsy, זהו אחד הכלים החשובים ביותר. הפלטפורמה היא ויזואלית והקונים מתרשמים מהתמונות של המוצרים. הם הרי לא יכולים להחזיק או לראות ממקור ראשון עד כמה המוצר שלכם נהדר, כך שהתמונות יצטרכו לעשות את זה בצורה משכנעת. 

4. צרו מדיניות משלוח והחזרות ברורה. החנות חייבת להיות ידידותית ללקוח ועקבית כדי להצליח. ודאו שהמדיניות שלכם ברורה, דייקנית , ושאתם מקפידים על כך בכל פעם. חלק מרכזי בקידום החנות הוא קבלת דירוג גבוה על ידי המשתמשים, ושירות לקוחות מעולה ומהיר הוא דרך מצוינת להגיע לשם.

5. הישארו פעילים ומעורבים בעסק שלכם, כפי שכל בעל עסק היה נוהג. אינכם יכולים להרשות לעצמכם להישאר רק בתחום היצירה. עליכם להגיב לביקורות, לרענן את המלאי ואת התמונות ולשמור על קשר עם הלקוחות כאשר הם פונים לשאול שאלות.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

Instagram

icon

לשווק נכון באינסטגרם

איך לנהל קמפיין שיווק באינסטגרם. לנצל נכון את הפלטפורמה כדי להפיק ממנה...

קראו עוד ›
icon

איך לשווק באינסטגרם 

המדיות החברתיות מספקות פלטפורמות עוצמתיות המאפשרות להגיע לקהלי יעד  בצורה אותנטית ומרתקת....

קראו עוד ›
icon

איך לקבל יותר תגובות לסרטונים באינסטגרם

הגדלת התגובה לסרטונים באינסטגרם ישנן מספר דרכים להגדיל את מספר משתמשי האינטרנט...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא Instagram

אסטרטגיה עסקית

icon

כיצד להפוך רעיון לעסק בששה שלבים פשוטים

כיצד להפוך רעיון לעסק בששה שלבים פשוטים לא כל הרעיונות הגדולים הופכים...

קראו עוד ›
icon

איך ליישם אסטרטגיית תמחור מבוסס ערך בעסק קטן

איך ליישם אסטרטגיית תמחור מבוסס ערך בעסק קטן תמחור מבוסס ערך הוא...

קראו עוד ›
icon

איך כותבים תוכנית אסטרטגית?

תוכנית אסטרטגית היא בעצם מפת דרכים פשוטה וברורה של מה לעשות ולאן...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא אסטרטגיה עסקית

ליזום עסק חדש

icon

משכיר לעצמאי

איך ניגשים למשימה של הקמת עסק חדש? איך להפוך ליזם עסקי? איך...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא ליזום עסק חדש

מדריך עסקי

icon

האם כדאי להיות או לא להיות פרילנסר?

עבודה כפרילנסר לא בהכרח מתאימה לכולם ומחייבת התארגנות מיוחדת וכוח הנעה עצמי,...

קראו עוד ›
icon

מדריך להקמת עסק בתחום האסתטיקה (קוסמטיקה)

שישה שלבים להקמת עסק בתחום האסתטיקה   בחרו את קהל היעד שלכם חשוב...

קראו עוד ›
icon

איך להכין תקציר מנהלים מוצלח?

תקציר המנהלים נועד למשוך את תשומת ליבם של הקוראים ולעודד אותם לקרוא...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מדריך עסקי

רעיון לעסק

icon

מדריך לעסק עיצוב אופנה

מדריך להקמת עסק בתחום עיצוב טקסטיל. טיפים ופעולות נדרשות כדי להקים עסק...

קראו עוד ›
icon

יש לי רעיון לסטארט-אפ

איך אתם מתכוונים להביא את הרעיון שלכם למימוש? בניית עסק מצליח דורשת...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא רעיון לעסק

שיווק דיגיטלי

icon

איך לצמוח באמצעות שיווק באינסטגרם

ערוץ שיווק עוצמתי המדיה החברתית מספקת ערוץ שיווק עוצמתי ומרתק. אין דרך...

קראו עוד ›
icon

יצירת לידים לעסקי ההום סטיילינג.

יצירת לידים לעסקי ההום סטיילינג. כמעצבי הום סטייליסט, אחד הדברים החשובים ביותר...

קראו עוד ›
icon

איך לעשות פרסום ממומן בגוגל

למדו להכין קמפיין פרסום ממומן בגוגל. הכירו את היתרונות וחסרונות ואופן העלאת...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק דיגיטלי

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות