היכן למצוא מנועי צמיחה לעסק ?

מנועי הצמיחה הנחבאים

לעתים אנו מתקשים לזהות אפשרויות צמיחה חדשות לעסק שלנו. הקושי נובע מהסתכלות חד מימדית על האתגר, כשהמאמץ העיקרי השכיח הוא פשוט להגדיל את מאמצי השיווק, בתקווה שזה יביא לנו יותר לקוחות וצמיחה. אבל הפעלת פריזמה רחבה יותר של פתרונות יכולה ליצור לנו אפשרויות חדשות למנועי צמיחה לעסק. להלן מספר רעיונות שתוכלו לממש בעסק שלכם.

 1.שיפור שימור הלקוחות

גיוס לקוחות חדשים  אינו הדרך היחידה להצמיח את העסק שלכם. פעמים רבות, דווקא הלקוחות הקיימים הם האפשרות הטובה ביותר להגדלת פעילות העסק והגדלת מחזורי הפעילות. מחקרים מצאו ששיפור שימור הלקוחות הוא הדרך הטובה ביותר להגדיל את הפעילות, בתנאי שננקוט בצעדים הנכונים. לקוחות שכבר רכשו  מכם פעם אחת הינם בעל יסיכוי גבוה לעשות זאת שוב, במיוחד אם היתה להם חווית שירות לקוחות חיובית.  יישום תמהיל של אסטרטגיות לשימור לקוחות, במקביל למאמצי השיווק  לרכישת לקוחות חדשים, יוכל להבטיח את עתיד העסק ואת צמיחתו.  

2.בקשו הפניות

אחת הדרכים לעשות זאת, היא לבקש מהלקוחות הנוכחיים שלכם הפניות. לקוחות אלו הם חלק מקהל המטרה שלכם, אנשים במעגלים החברתיים או המקצועיים  שלהם יכולים גם להיות חלק מקהל המטרה שלכם. איך עושים זאת:

  • אפשר לשאול לקוחות מרוצים אם הם מכירים מישהו אחר שיתעניין במוצרים או בשירותים שלכם.
  • ניתן לתת ללקוחות תמריץ להפניות, כגון הנחה.
  • רצוי לעודד  לקוחות לתייג אתכם ברשתות החברתיות  

3.צמצום עלויות

הגדלת הרווחיות שלכם היא המפתח לצמיחת העסק שלכם. אם תגדילו את נתח השוק אבל במקביל תמשיכו להגדיל את העלויות, לא תוכלו לממש פוטנציאל צמיחה לאורך זמן.

אז בזמן שאתם מחפשים דרכים להגדיל את המחזורים, הפחתת עלויות יכולה להיות דרך יעילה לתת לעסק שלכם את תזרים המזומנים הדרוש לו כדי לצמוח ולהתייצב.

 קיימות שתי גישות עיקריות לצמצום עלויות:

  • חיסול מוצרים עם רווחים נמוכים או ביטול שירותים בעלי ביצועים נמוכים
  • שיפור מחזור המלאי שלכם באמצעות טקטיקות שיווק ומכירה חדשות

היזהרו לא לקצץ בעלויות באופן שיפגע בשירות הלקוחות שלכם או בשביעות רצון העובדים. לקוחות מרוצים ועובדים נלהבים הם שני המניעים העיקריים לצמיחה עסקית. 

4.הרחבת טווח ההגעה שלכם לשוק

ישנן מספר דרכים להגדיל את העסק שלכם על ידי הרחבת החשיפה שלו לקהלים חדשים:

  • הקמת נקודות מכירה חדשים במיקומים חדשים: מיקומים אלה יכולים להיות ברשת האינטרנט, עם חנות מקוונת.  
  • זיהוי קהלי מטרה חדשים שיכולים לצרוך את השירות או מוצר שלכם.  
  • גילוי וקידום דרכים חדשות להשתמש במוצרים או בשירותים שלכם. זה גם יכול לעזור לכם למשוך קהלים חדשים, שעשויים להזדקק למוצרים שלכם מסיבות אחרות. (כמו, למשל, זריקות לחולי סכרת שמשווקות עכשיו כלהיט להרזייה לקהל הרחב).
  1. השתתפות בתערוכות

נוכחות חזקה בתערוכה יכולה לעזור לכם להצמיח את העסק שלכם ולבסס את עצמכם כמובילים בתעשייה המקומית. תערוכות מושכות אנשים שכבר מתעניינים בתחום שאתם מתעסקים בו . זוהי הזדמנות לשווק ישירות לאנשים וארגונים שהם חלק מקהל היעד הפוטנציאלי שלכם. תערוכות מעניקות גם יתרון של אינטראקציה אישית, מה שמגביר את היכולת שלכם להתחבר ללקוחות פוטנציאליים.  

תערוכות גם מאפשרות לכם ליצור קשרים עם עסקים אחרים בענף שלכם. זה פותח את הדלת להזדמנויות חדשות ושיתופי פעולה.

6.לכבוש שוק נישה

אם אינכם רוצים להתרחב לשווקים חדשים, אתם יכולים גם להוביל בנישה צרה, על ידי התמקדות ומתן פתרונות כוללים בנישה שבחרתם. נישה היא קבוצת לקוחות מוגדרת באופן צר. חפשו תת-קבוצה של השוק הגדול יותר, שהצרכים שלה אינם מסופקים, ולאחר מכן התרכזו במתן מענה לצרכים שאינם מסופקים ברמה גבוהה ונגישה באופן עקבי.

כדי ליצור צמיחה בת קיימא, בחרו נישה וודאו:

  • או שיש מספיק עניין ושוק היעד הנישתי שבחרתם הוא רחב ויוצר מכירות תכופות
  • או ששוק זה מאפשר לכם למקם את המוצרים שלכם ברף מחירים גבוה מספיק, כדי שתוכלו לשרוד גם פחות מכירות
  1. גוונו את המוצרים או השירותים שלכם

המפתח להגדלת העסק שלכם באמצעות גיוון הוא בנייה של תמהיל סינרגטי. רצוי לעשות אחד משני דברים:

  • להתמקד במוצרים/שירותים הקשורים לאלו שאתם כבר מוכרים, שעונים על הצרכים של הלקוחות שאתם כבר משרתים.
  • התמקדו בפלחי שוק חדשים, עם צרכים ומאפיינים דומים ללקוחות הקיימים שלכם.
  1. פיתוח הזדמנויות זכיינות

אם יש לכם עסק מצליח ואתם יכולים לפתח מערכת, שמבטיחה שאחרים יכולים לשכפל את הצלחתכם, זכיינות עשויה להיות מסלול מהיר להצלחה. זכיינות מוצלחת תלויה במותג בעל משיכה רחבה באזורים גיאוגרפיים רבים, כמו גם במודל עסקי שניתן לשכפל בקלות.

כדי ליצור זיכיון, אתם מוכרים רישיון למודל העסקי, לתהליך ולמיתוג שלכם.  הזכיינים מוכרים את המוצרים והשירותים הממותגים שלכם במיקום שלהם, תחת אותו שם של העסק שלכם. זה מאפשר לכם להרחיב את טווח השוק שלכם למיקומים חדשים, ליצור מיתוג שם רחב יותר וליצור הכנסות חדשות מרישיונות של זכיינות.

  1. התרחבות לשווקים בינ"ל

הרחבה לשווקים בינלאומיים יכולה גם להוות מנוע עוצמתי לעסק שלכם. זוהי דרך להגדיל את העסק על ידי גישה ללקוחות חדשים, במיקומים גיאוגרפיים במדינות שונות. זה אמנם דורש מחויבות גדולה של זמן ומשאבים, ולעתים ישנה מורכבות משפטית שתצטרכו להתמודד איתה, אך הצלחה בשווקים בינ"ל יכולה לייצר מכפילי צמיחה עצומים לעסק  תוך תקופה קצרה מאוד. 

מציאת אסטרטגיית הצמיחה הנכונה תלויה בשלב שבו נמצא העסק שלכם.  לא כל אסטרטגיה תתאים לכל עסק, אבל בין האפשרויות בטוח שתמצאו את זו שתוכל לסייע לכם. כדי לממש אסטרטגיה חדשה עליכם לבצע את הצעדים הבאים:

א. בחרו רעיון אחד או שניים המתאימים לעסק ולנסיבות שלכם.

ב. צרו תוכנית עסקית חדשה המבוססת על אסטרטגיה זו.

ג. הגדירו אמות מידה לצמיחה, הוצאות והכנסות.

ד. פעלו לפי אמות מידה אלה באופן קבוע, כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלכם.

 

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

שם המשרד

ייעוץ שיווקי לחברות ועסקים

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

מיטל פרובר

לאורך השנים ניהלתי מערכי שיווק בארגונים גדולים וניהול מותגים כגון זוגלובק, מרמולייט, נוק, פלייטקס ומוצרי צריכה שונים. וכיום כבעלת המשרד ויועצת שיווק אני מלווה מותגים וחברות מתחומים שונים ומגוונים, ומשלבת בין הניסיון הרב שצברתי בתחומי השיווק יחד עם מעורבות, איכפתיות, יצירתיות וראיה רחבה של מפת העסק.   דרך העבודה שלי כוללת שיתוף פעולה מלא עם בעל.ת העסק או הנהלת החברה בסינרגיה של הבנה, אבחון, מציאת פתרונות כוללים וליווי שיווקי. בין פתרונות המשרד: צמיחה שיווקית- תוכנית ליווי למנהלים.ות ומנכ”לים.יות אסטרטגיה שיווקית – גיבוש אסטרטגיית שיווק ייחודית המותאמת לעסק ליווי שיווקי – ליווי מקצועי לבעלי העסק בניהול המערך השיווקי לאורך כל הדרך מיתוג עסקי- ניתוח העסק, הגדרת המוצר, השירות וקהל היעד ובניית אסטרטגיית מותג הכולל חבילת מיתוג גרפי תוכנית עבודה שיווקית- בניית תוכנית עבודה שיווקית פרקטית מותאמת ליעדים ומטרות העסק, תקציב ואסטרטגיה יחד, נאתר הזדמנויות שיווקיות עבור העסק שלך, נבנה אסטרטגיה שיווקית ונשתמש במגוון כלים ופתרונות שיווקים להניע את  קהל היעד  המדויק, נפעל בכדי להגדיל ולשמר את קהל לקוחותיך ונעמוד ביעדים ובמטרות.​  בנוסף לעבודתי עם לקוחותיי, אני חברת הנהלה בלשכת היועצים העסקיים והניהולים בישראל ויו"ר וועדת השיווק.​

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עדי אלמודאי

שמי עדי אלמודאי מלווה עסקית כבר שנים בעלת נסיון רב בשירות מכירה וליווי...

שם המשרד

מיקום

ראש העין

0
שעת ייעוץ חינם

עדי אלמודאי

שמי עדי אלמודאי מלווה עסקית כבר שנים

בעלת נסיון רב בשירות מכירה וליווי עסקי

בעלת נסיון רב בליווי, שירות ומכירה לעסקים. כאשת מכירות בדם ובנשמה הרבה פעמיים עסקים לא יודעים איפה להשים את האצבע על בעיית השירות,המכירה או השיווק שלהם ובשביל זה אני פה אוהבת לחשוב מחוץ לקופסא ולהגיע ליעדים הכי גבוהים כי אין עסק של מוכר זה פשוט עסק שלא יודע  איך למכור!!!

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עמיעד ווייס

עמי ויס, כלכלן ,סוחר בניירות ערך ומקרקעין בעל ניסיון ניהולי ועסקי רב עם...

שם המשרד

עמיעד מדיה

מיקום

קרית אתא

0
שעת ייעוץ חינם

עמיעד ווייס

עמי ויס, כלכלן ,סוחר בניירות ערך ומקרקעין

בעל ניסיון ניהולי ועסקי רב עם חברות וענק וגופים ממשלתיים

התמחויות *בניית תוכניות עסקיות *בדיקות היתכנות וכדאיות כלכלית * תמחור מכרזים ופרויקטים *בניית מערכות ניהול וכתיבת שיטות ונהלי עבודה לעסקים * ליווי ויצוג במו"מ בעסקאות * בניית תוכניות מימון ומתן פיתרונות מימון כוללים ללקוח קצה * הקמה ופיקוח מערכות חשבונאיות עבור חברות *ניהול פרויקטים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

הילה פלג

Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות...

שם המשרד

Marketit

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

הילה פלג

Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות קטנות ובינוניות.

עם ניסיון שיווקי בתחום המד-טק, היי-טק והביוטי אנו מבינות את החשיבות של נוכחות מקצועית ומדויקת להגדלת מספר הלקוחות וחיזוק המותג ומציעות שירותי שיווק מקיפים, החל מגיבוש אסטרטגיה ועד לניהול שיווקי יומיומי, כדי להבטיח מיצוי מלא של הפוטנציאל השיווקי של העסק שלך.

נשמח לעמוד לשירותך!

אנחנו מציעות גישה ממוקדת, המשלבת אסטרטגיה נכונה וביצוע מדויק, ומניבה תוצאות בשוק תחרותי. השירותים השיווקיים כוללים: מיתוג: הגדרת מותג, מיצוב, כתיבת מסרים, חומר שיווקי וסיפור עסקי מחקר שוק: מחקר שוק, ניתוח מתחרים, משפיענים, ניתוח נתונים שיווקיים, מגמות שיווקיות ואסטרטגיית תמחור סטוריטלינג: כתיבת מסרים וסטוריטלינג, אתר, בלוג, מדיה חברתית , case studies, שימור לקוחות ושיווק בדוא״ל אתר: ניתוח ביצועי אתר, חווית משתמש, אופטימיזציה, קידום אתרים, תוכן, דפי נחיתה ו A/B testing

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

מיכאל גורודצקי

מומחה להקמה וקידום חנויות אינטרנטיות

שם המשרד

עדן שיווק וקידום עסקים

מיקום

פתח תקווה

0
שעת ייעוץ חינם

מיכאל גורודצקי

מומחה להקמה וקידום חנויות אינטרנטיות

יעוץ שיווקי אפיון והקמה חנויות אינטרנטיות

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

שחר אבירי

מומחה לתוכן דיגיטלי, רשתות חברתיות׳ הפקה ויצירת וידאו ופודקאסטים.

שם המשרד

Abiry Creative

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

שחר אבירי

מומחה לתוכן דיגיטלי, רשתות חברתיות׳ הפקה ויצירת וידאו ופודקאסטים.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

ראול גולדמן

ניסיון עשיר בפיתוח מוצרים ושילוב בין טכנולוגיות, איתור פתרונות יצירתיים לאתגרי השטח

שם המשרד

ראול גולדמן

מיקום

כפר ורבורג

0
שעת ייעוץ חינם

ראול גולדמן

ניסיון עשיר בפיתוח מוצרים ושילוב בין טכנולוגיות, איתור פתרונות יצירתיים לאתגרי השטח

אני מאמין בשילוב טכנולוגיה מדעים ומחשבה, כ"נקסיאליסט" (Nexialist), אני רואה את הקשרים בין דיסציפלינות שונות שלא נראים לעין, מיומן בפתרון קונפליקטים ויכולת לגרום לאנשים לפתור בעיות מורכבות ולעבוד יחד למען טובת הכלל.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

גיל רותם

גיל רותם מנכ"ל סוכנות ג'י פי אר. אני משתמש באסטרטגיות שיווק דיגיטלי מתקדמות...

שם המשרד

GPR SEO AGENCY

מיקום

ירושלים

0
שעת ייעוץ חינם

גיל רותם

גיל רותם מנכ"ל סוכנות ג'י פי אר.
אני משתמש באסטרטגיות שיווק דיגיטלי מתקדמות ומייצר צמיחה בעסקים קטנים ובינוניים.ב GPR סוכנות קידום אתרים אנחנו מציעים לעסק שלכם מעלות של קידום ופרסום מקיף בגוגל.
קצת עליי 
מזה שנים שאני מעורה בעולם הדיגיטל באופן מקצועי, משתתף דינמי בכנסים ודיונים בתחום ומרחיב את הידע שלי בעזרת מחקר אלגוריתמים בכל יום ויומו. התחלתי את דרכי כשף במלון קינג דייוויד ו- ®intel, ובמקביל בזמני הפנוי למדתי את תחום השיווק הדיגיטלי, ומאז ועד היום אני מקדם אתרים לתוצאות גבוהות בגוגל.
עם האוכל בא התיאבון
כשהבנתי מה יש לי בידיים צלצלתי מיד למנהל חברת שיווק דיגיטלי (מהגדולות בארצות הברית) והבטחתי לו שלא יתאכזב במידה וייתן לי הזדמנות. ממש רגע לפני שחידשתי את החוזה בחברת ®intel קיבלתי ממנו את האוקיי והתחלתי בקריירה חדשה שנמשכת כבר למעלה משמונה שנים. כיום יש לי סוכנות משלי לקידום אתרים ופלטפורמות לכתיבת תכנים, אשר מספקות עבודה ליותר מ-כותבי תוכן ומקדמי אתרים.
איך אוכל לעזור לכם?
קצת בפן האישי

  • כשאני לא מקדם אתרים אני אוהב להקדיש זמן לילדיי ובת זוגתי, שאני פשוט משוגע עליהם.
  • לא נפגשתי באופן פיזי עם לקוחות כבר למעלה משנתיים.
  • אני מכור למשחקי ארקייד כמו SF. TEKKEN, PAC-MAN ועוד..
  • לאחרונה התחלתי לחבב טופו 😇.
  • מתוך מאות המאמרים, עמודי נחיתה, ואתרים שכתבתי, הכתיבה עליי היא ללא ספק הכי קשה.

אני מזמין כל אחד ואחת מכם לפנות אליי בכל שאלה או בקשה. אשמח לייעץ ולעזור.

גיל רותם הוא המנכ"ל והמיסד של חברת גי פי אר קידום אתרים & שיווק דיגיטלי, שם הוא מספק שירותי ייעוץ ומחקר בניית אתרים, כתיבת תוכן, חווית משתמש ואופטימיזציה למנועי חיפוש, וכן כיוון אסטרטגי לפרויקטים של לקוחות קידום אורגני של הסוכנות. גיל רותם עושה מקרי בוחן על בסיס יומי כדי להבין טוב יותר את האלגוריתמים והאג'נדות הפנימיות של מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג וינדקס. גיל עוסק במדע נתונים כדי להבין את עקומות הקליקים והאלגוריתמים של עצי ההחלטה והתאמתם האישית להבנה וליישום בשיטות פרקטיות. רותם השתמש במגוון טכניכות ליצירת שיטות קידום אתרים מדויוקות. הוא חיבר למעלה מ-מאמרים ועבד על + פרויקטים של אופטימיזציה למנועי חיפוש. גיל רותם החל את קריירת השיווק הדיגיטלי שלו ב-באתר פייבר ו התקדם לתחום ה-קידום אורגני . גיל עבד עבור למעלה מ-עסקים מאז . גיל השתמש באופטימיזצת מנועי חיפוש כדי להגביר את חווית המשתמש, שיעורי ההמרה והמודעות למותג של עסקים ברשת במגזרים רבים כגון משפטים, קריפטו, מסחר אלקטרוני, שיווק שותפים, ואתרי עסק לעסק או עסק לצרכן . הוא אוהב לחקור אתרים, אלגוריתמים ומנועי חיפוש.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

studio agulot

מיקום

עתלית

0
שעת ייעוץ חינם

מיכל רגב

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רותם קנון

שלום! אני רותם קנון, בן , בוגר קורס קידום אתרים במכללת ג'ון ברייס...

שם המשרד

רותם קנון - קידום אתרים

מיקום

0

רותם קנון

שלום!

אני רותם קנון, בן , בוגר קורס קידום אתרים במכללת ג'ון ברייס בתל אביב ובעל הכישורים המתאימים לשיווק העסק שלכם בעולם הדיגיטל.

רותם קנון – קידום אתרים הוא עסק המתמחה בקידום אורגני בגוגל, שיווק ברשתות החברתיות ומתן מענה מקיף לעסקים בעולם הדיגיטלי.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

אסטרטגיה עסקית

icon

רשימת  KPI לחברות סטארט-אפ

התנהלות על פי מדדי ביצוע הוא כלי עוצמתי ויעיל מאוד להבטחה של...

קראו עוד ›
icon

ליישם בעסק קטן אסטרטגיית אוקיינוס כחול

ליישם בעסק קטן אסטרטגיית אוקיינוס כחול אסטרטגיית "אוקיינוס כחול"  היא תיאוריה עסקית...

קראו עוד ›
icon

איך להפוך תחביב לעסק קטן

איך להפוך תחביב לעסק קטן פתיחת עסק קטן יכולה להיות חוויה מתגמלת...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא אסטרטגיה עסקית

התייעלות עסקית

icon

כיצד לייעל את העסק?

רוב האנשים חושבים שביקורת פיננסית מתבצעת רק על ידי רואה חשבון מוסמך....

קראו עוד ›
icon

למדו איך לנהל זמן באופן אפקטיבי בעסק

האם אתם מרגישים סחוטים ובלחץ בלתי פוסק?  האם אתם חשים שאינכם עומדים...

קראו עוד ›
icon

איך לנהל מלאי באופן כלכלי

איך ניתן לחסוך כסף באמצעות ניהול נכון של מלאי?  אם ברצונכם שהעסק...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא התייעלות עסקית

שיווק ומכירות

icon

מה לכלול בטבלת ניתוח תחרותית?

ככל שתזהו יותר מרכיבים בהם תוכלו להשוות, כך יקל עליכם לזהות אסטרטגיה...

קראו עוד ›
icon

איך בונים רשת שיווק מוצלחת בעסק

איך בונים רשת שיווק מוצלחת בעסק פתיחת עסק חדש יכולה להיות גם...

קראו עוד ›
icon

איך לגרום ללקוח לקנות יותר?

שגת לקוחות חדשים כדי להגדיל את המכירות היא אכן צעד הכרחי, אבל,...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק ומכירות

שימור לקוחות

icon

מיהו הלקוח האידיאלי עבור העסק שלך

לפני בניית אסטרטגיות שיווק, עליכם לזהות עבור מי אתם מתכוונים לקדם את...

קראו עוד ›
icon

תכנית נאמנות לקוחות – שימור לקוחות

בניית מערכות יחסים מתמשכות לוקחת זמן, אך התמורה לרוב שווה את המשאבים...

קראו עוד ›
icon

-כיצד להגדיר חווית לקוח של עסק?

מימוש אסטרטגיה נכונה של חוויית לקוח נכונה הוא מנוף עסקי, שמגדיל בצורה...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

תכנית עסקית

icon

גיוס השקעה ראשונית לסטארט-אפ

אז איך מושכים משקיעים? מהיכן כדאי לגייס את ההשקעה הראשונה. ישנן מספר...

קראו עוד ›
icon

איך לבנות מודל חיזוי פיננסי

בין אם העסק שלכם חדש ובין אם הוא קיים כבר זמן מה,...

קראו עוד ›
icon

מדריך להקמת עסק בתחום הקייטרינג

חשוב להבין שיש הבדל בבישול למספר מועט של אנשים לבין בישול למספרים...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא תכנית עסקית

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות