מדריך לעסק אירוח ב Airbnb

  כיצד להתחיל עסק Airbnb

להבין כי ניהול עסק Airbnb היא מחויבות גדולה. הרבה עבודה מושקעת בבימוי המקום, הניקיון, יצירת רושם נכון, תיאום עם שוכרים ושמירה על פרופיל משתמש מקצועי. זה נכון גם כאשר אתם מארחים מדי פעם או פועלים  ב Airbnb במשרה מלאה. ודא ושאתם יודעים למה אתה מכניסים את עצמכם לפני שאתם מחליטים להתפרנס מהשכרת הנכסים שלכם ב Airbnb.

אם אינכם בטוחים אם תוכלו להקדיש באופן מציאותי את הזמן, האנרגיה ותשומת הלב הדרושים כדי להפוך את עסק ה-Airbnb שלכם להצלחה, יהיה חכם יותר פשוט להזמין את מקום האירוח שלכם לרישומים מזדמנים.

שלבי רישום לאתר Airbnb

1. תצטרכו קודם כל להירשם לקבלת חשבון Airbnb,  לפני שתוכלו לרשום את מקום האירוח שלכם. בקרו באתר Airbnb ולחצו על הקישור "הירשם" בפינה השמאלית העליונה של דף הבית, ואז החליטו אם אתם רוצים להירשם באמצעות פרופיל הפייסבוק, חשבון Google או כתובת הדוא"ל שלכם. לאחר שבחרתם אפשרות והזנתם את המידע המבוקש, לחץ על לחצן "הירשם"  והתחילו להתאים אישית את הפרופיל שלכם. 

2. קראו בעיון את הסכם תנאי השירות של Airbnb. שם תמצא את כל המידע הדרוש לכם כדי להתחיל.

3. לאחר אישור החשבון שלכם, תוכל ליצור רישומים, לפרסם ביקורות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות ולנצל את היתרונות הזמינים באופן בלעדי למשתמשים רשומים.

4. כמארחים, תחויבו ב-3% ממחיר סכום הביניים של ההזמנה שלכם בכל פעם שמישהו מזמין שהייה אצלכם, שלא לדבר על הוצאות הקשורות לניקוי, ריהוט, תיקונים ותחזוקה כללית.  הקפידו לתת דין וחשבון על ניכויים נחוצים אלה ואחרים בעת קביעת תעריף השכירות היומי עבור מקום האירוח שלכם.

5. התאגדו כישות עסקית משפטית כדי להגן על העסק שלכם ב- Airbnb. ניתן להירשם כעוסק פטור או מורשה אך גם להקים  חברה בערבון מוגבל. היתרון הגדול ביותר של הקמת חברה הוא שאתם לא תישאו באחריות ישירה אם אחד השוכרים שלך מחליט לתבוע אותך מכל סיבה שהיא, אשר יכול להיות הקלה גדולה אם אתה מתכנן לנהל עסק לטווח ארוך ולהפעיל מספר נכסים להשכרה.

6. פתחו חשבון עו"ש ייעודי לעסק . בקרו בבנק שלכם ושוחחו עם מומחה לחשבונות על פתיחת חשבון חדש במיוחד לטיפול בהשכרות Airbnb . אתם תשתמשו בחשבון זה באופן בלעדי להפקדה ולמשיכת כספים שנוצרו על ידי מקום האירוח שלכם. בדרך זו, אתה יכול לוודא כי אינטרסים עסקיים לא יסתבכו עם הכספים האישיים שלך.

7. שקלו לרכוש ביטוח נפרד כדי לכסות נכסים בעלי ערך גבוה. אחת ההטבות הגדולות ביותר עבור מארחי Airbnb היא מדיניות הגנת המארחים של החברה בשווי מיליון דולר. זה יהיה יותר ממספיק כדי לתת לרוב המשתמשים תחושה של ביטחון. אם יש לך חפצי ערך נדירים או גורמי סיכון כמו גג דולף או בסיס מתדרדר בבית, עם זאת, זה עשוי להיות רעיון טוב להגיש בקשה לכיסוי נוסף.   

8. העבר את כל החפצים היקרים במיוחד שברצונך לשמור עליהם למיקום אחר, במידת האפשר. אם לא, השקיעו בכספת בקומה שבה תוכלו להחביא את הפריטים שלכם בזמן שמקום האירוח שלכם תפוס.

9. המציאו כותרות מרשימה כדי למשוך שוכרים פוטנציאליים. השתמשו במונחים ובביטויים מעוררים' כדי לספק תיאור קצר של ערכי מקום האירוח שלכם בכותרת. מילים כמו "שקט", "שליו" ו"אידילי" בטוח יהדהדו עם מישהו שמחפש את המקום המושלם להזמין חופשה מרגיעה בסוף השבוע.  אם המיקום שלך מתגאה בתכונות אחרות, כגון גישה לכביש המהיר או קרבה לאטרקציה כלשהי, הקפד להזכיר אותם גם כן. כותרת כמו, "פנטהאוז מאובזר המשקיף על רובע האומנויות של תל-אביב -יפו ההומה" תמשוך קהל רב.

10. העלו תמונות באיכות גבוהה שמדגישות את מקום האירוח שלכם מבפנים ומבחוץ. צלמו תמונות מרובות ממגוון זוויות מחמיאות. תרצו לפחות להשוויץ בכל אחד מהאזורים העיקריים, כולל חדרי השינה, חדרי הרחצה, המטבח, חדר הכביסה, הסלון או אזור הבילוי. אל תשכחו לתפוס כמה תמונות של החלק החיצוני של הנכס בזמן שאתם עושים את זה.

11. זה גם יהיה שווה את הזמן שלכם לשים את התמונות של ה"מותרות", כגון בריכת שחייה, מיני מקרר מצויד, או שטח משרדים פרטי עם WiFi. שקלו לשכור צלם מקצועי שיצלם את הצד הטוב ביותר של מקום האירוח שלכם. מומלץ לפרסם לפחות 10 תמונות של מקום אירוח כדי לקבל מקסימום תשומת לב.

12. רשמו תיאור מפורט של מקום האירוח שלכם. תן לשוכר שלך לדעת בדיוק למה הוא יכול לצפות כאשר הוא מזמין שהייה בבית, בדירה או בחדר הפנוי שלך. כפי שעשית עם הכותרת שלכם, השתמשו  במילים צבעוניות שמציירות תמונה של השירותים הבסיסיים והנכסים הגדולים ביותר של מקום האירוח שלכם. צרו תיאורים נפרדים עבור כל החדרים הראשיים.

13. היו ספציפיים – במקום פשוט לרשום את המכשירים במטבח שלכם, תנו שם למותג או לסגנון המדויקים, כמו "כיריים גז עם 6 להבות" או "מקרר חכם LG".

14. מתן שירותים נוספים כמו משחקי לוח או ערימה של רבי המכר האחרונים שאתה יכול להציג בתיאור שלך יכול להיות ההבדל בין רושם יוצא מן הכלל לבין עוד אחד.

15. תמחרו את הנכס שלכם באופן תחרותי עם השכרות סמוכות אחרות. גם אם אתם מנסים להפוך את Airbnb למקור ההכנסה העיקרי שלכם, קביעת מחירים אטרקטיביים היא המפתח להבטחת הזמנות באופן עקבי. לעשות קצת מחקר כדי לגלות מה מארחים אחרים באזור שלך מבקשים. ודאו שהמחיר המבוקש משקף את עלות השירותים, הכבלים, דמי הניקיון וכל דבר אחר שאתם מציעים .

16. יש לכם גם אפשרות לקחת פיקדון של $5,000-100 כדי לכסות נזקים בלתי צפויים. כלל אצבע טוב הוא להגדיר את הפיקדון שלכם כך שיתאים למחיר של שהייה של לילה אחד במקום האירוח שאתם רושמים.

17. שמרו על מקום האירוח שלכם נקי, נוח ומסודר היטב. חשבו באיזה מקום תרצו לשהות כאורח ולספק רהיטים ומתקנים שאנשים ירצו להשתמש בהם. קישוט עם מבחר בטוב טעם של אמנות וספרות ומתן מוצרי טיפוח חדשים שלא נפתחו הם דרכים פשוטות ליצור אווירה מסבירת פנים אך לא אינטימית מדי.

18. תעדיפו תקשורת מהירה עם השוכרים שלך. הקצו זמן בכל יום כדי לענות על שאלות, חששות וביקורות שפורסמו בפרופיל Airbnb שלכם. אינטראקציה עם האורחים שלכם מראה שאכפת לכם מספיק מהחוויה שלהם כדי לשמור על קשר למרות לוח הזמנים העמוס שלכם. זה נכון לגבי שוכרי עבר, כמו גם אלה הנוכחיים והפוטנציאליים.

19. טפלו בתלונות ובביקורות שליליות בפומבי כדי להראות למשתמשים אחרים שקל להשיג אותכם, ולאחר מכן המשיכו באופן פרטי באמצעות דואר אלקטרוני אם נדרשת פעולה נוספת. הקפידו ליידע את השוכרים שלכם אם יש דרך נוחה יותר ליצור עמכם קשר, מספר טלפון פרטי כזה או אפליקציית Messenger.

20. יש ליישם משוב מהאורחים כדי לקבל חוות דעת חיוביות יותר. כשמדובר בניהול עסק Airbnb, ביקורות טובות הן הצורה הטובה ביותר של פרסומת. קחו ללב כל ביקורת בונה שאתם מקבלים, בביקורות שלכם, כדי להבטיח שהסבב הבא של האורחים שלכם ייהנה משהותם אפילו יותר מקודמו. לא משנה כמה נחמד הנכס שלכם הוא או כמה שירותים אתם מציעים, תמיד יש מקום לשיפור.

21. אם אתם באמת רוצים ללכת מעל ומעבר, התרגלו לעשות דברים נוספים עבור האורחים שלכם, כמו להשאיר אספקה של קפה או חטיפים או לשלוח מכתב קבלת פנים מותאם אישית לכל מי שמזמין ממכם.

22. דירוג כוכבים בינוני יכול להיות מספיק כדי לגרום לשוכר פוטנציאלי לשנות את דעתו לגבי שהייה בנכס שלכם, לא משנה כמה מלוטש הרושם.

23. פרסמו את מקום האירוח שלכם במקומות נוספים באינטרנט. לאחר שתסיימו את הרישום בדף Airbnb שלכם, פרסם את הקישור בחשבונות המדיה החברתית האישיים שלכם. הזמינו את החברים והעוקבים שלכם לשתף את הרישום כדי לוודא שהוא נחשף למספר הגדול ביותר של עיניים אפשריות.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

מאיר סגל

עורך דין בתחום האזרחי, הייטק, וסייבר, רגולציה, חוק הגנת הפרטיות, הסכמים, מו"מ* בוגר...

שם המשרד

מחשבוטק בע"מ

מיקום

ירושלים

0
שעת ייעוץ חינם

מאיר סגל

עורך דין בתחום האזרחי, הייטק, וסייבר, רגולציה, חוק הגנת הפרטיות, הסכמים, מו"מ*

בוגר הנדסאי תוכנה ורקע בעולם הייטק, רקע בתוכנה והבנה בעולמות הרגולציה והגנת הפרטיות ובלוקציין

אני איש עסקים עם כמה חברות ויש לי נסיון רב

עורך דין – הסכמים בהייטק, NDA, רגולציה, חוק הגנת הפרטיות, ממסדי נתונים, סייבר, וכו'. מנתח מערכות – איפיון מערכת כתיבת איפיון מתחילה עד סוף, הכולל כל במערכת לפרטי פרטים, יש לי רקע בתוכנה וידע בתוכנה.  

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

מור עמיקם

נעים להכיר, אני מור עמיקם , מהנדסת תעשייה וניהול. במשך שנים ניהלתי את...

שם המשרד

VIA

מיקום

שבי ציון

0
שעת ייעוץ חינם

מור עמיקם

נעים להכיר,

אני מור עמיקם , מהנדסת תעשייה וניהול.

במשך שנים ניהלתי את חברת TOPMOLD

לאחר מכן יצאת לעצמאות – חברת VIA הינה חברה שעוסקת בליווי ויישום עסקי.

החברה נותנת שירות למגוון עסקים מתחומים שונים שרוצים להגדיל את כמות המכירות שלהם.

החברה דוגלת בליווי מותאם אישית ויש לה מוצרים המותאמים לכל עסק.

בנוסף לליווי החברה מציעה שירותי ניהול שוטף של תהליכים שיווקים בעסק. מפירסום ושיווק לשיחות מכירה וסגירת עסקאות ועד שירותי גביה. – כדי שהעסק יוכל להתמקד בעשייה ובצמיחת השירות או המוצר.

מלווה עסקית ומיישמת בפועל את הפעולות בעסק: *** תכנית יעוץ עסקי אחד על אחד תהליך ממוקד ואישי. מקבלים משימות וכלים שיגרמו למיצוי הפוטנציאל של העסק. *** בחינה עסקית בחודש אחד נזהה מה לא עובד בעסק שלך, איפה באמת נמצאות נקודות התורפה ונגרום לו להמריא. בסיום התהליך מתקבלת תכנית עבודה מפורטת עם פעולות ברורות לביצוע. *** ניהול שיווק מלא של העסק במיקור חוץ מעטפת מלאה: *קידום דיגיטלי *כתיבת תוכן ומיתוג *טלמרקטינג (שיחות מכירה) *טלמיטינג (פגישות וסוכני שטח) כל לקוח מקבל מנהל שיווק אישי שאחראי על כל המערך שהותאם לעסק. באחריותו : *לבנות את התכנית האסטרטגית *לבקר את העבודה הנעשית במחלקות השונות ולשפר תוצאות *להיות הגורם הבלעדי שבקשר שוטף וישיר עם הלקוח כדי לתת לך ראש שקט, תפעול מקצועי, אסטרטגיה ברורה, שליטה ובקרה לאורך זמן ושורה תחתונה – עוד לקוחות!  

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

קידום החינוך

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

שמרית

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

תמיר שפירא

עושה את המיטב כדי שלקוחותיי ישלמו פחות מס ויקבלו שירות מקצועי וזמין.

שם המשרד

תמיר שפירא רו״ח

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

תמיר שפירא

עושה את המיטב כדי שלקוחותיי ישלמו פחות מס ויקבלו שירות מקצועי וזמין.

בעלים של משרד לראיית חשבון. יועץ לעסקים ונותן שירות ביקורת ועריכת דוחות לחברות מלכרי״ם ועצמאיים, שירותי הנהלת חשבונות ושכר. מסיון רב של מעל ל-שנה.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

משה אשר

ניהול ויעוץ ארגוני

שם המשרד

תנופה יועצים בע"מ

מיקום

מרכז

0

משה אשר

ניהול ויעוץ ארגוני

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

דורון פהימה

חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ...

שם המשרד

מטימוב יעוץ מימון והשקעות בעמ

מיקום

אבן יהודה

0

דורון פהימה

חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ מימון והשקעות לעסקים קטנים ובינוניים.

חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ מימון והשקעות לעסקים קטנים ובינוניים. אנו עובדים יחד ובשיתוף עם המרכז הארצי ליזמות ירוקה ואוהבים ותומכים בתחום זה. כ-שנים של ניסיון בעולם ייעוץ העיסקי מקנים לנו את היכולת להביא את העסק והרעיון שלך ליעדים חדשים במהירות, יעילות שיטתיות בשילוב עם מתן יחס אישי לכל לקוח

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

טל מורד

יועץ עסקי-שיווקי ומומחה לצמיחה עסקית. אני מאמין שבעידן החדש העסק לא צריך להתיש...

שם המשרד

טל מורד | צמיחה עסקית בעידן החדש

מיקום

פרדס חנה-כרכור

0
שעת ייעוץ חינם

טל מורד

יועץ עסקי-שיווקי ומומחה לצמיחה עסקית.

אני מאמין שבעידן החדש העסק לא צריך להתיש ולתסכל אותך. הוא צריך לרגש אותך, לאפשר לך רמת חיים גבוהה ולהשתלב עם הלייפסטייל שלך.

בשנים האחרונות ליוויתי מאות בעלות ובעלי עסקים להצלחה עסקית ולהגשמה עצמית.

אני מאמין בתהליכי עומק איכותיים, בגובה העיניים, שמשלבים בין כליים טכניים חשובים לעבודה מנטלית מעמיקה ומייצרים הצלחה עסקית ואישית לטווח ארוך.

אם גם בך בוערת התשוקה להשפיע על העולם בצורה חיובית, לצמוח, להתפתח ולשגשג אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ויחד נזניק את העסק שלך הכי גבוה שאפשר.

ייעוץ וליווי עסקי: אסטרטגיה עסקית, סדר ושליטה בעסק, אפיון סל מוצרים, דיוק הבידול והמסרים השיווקיים, תמחור, עבודה מנטלית ובניית מיינדסט חזק לצמיחה עסקית, חוסן מנטלי בהקשר העסקי, יצירת תוכן וכו׳ התמחות מלאה בעולמות הדיגיטל: שיווק אורגני בפייסבוק ואינסטגרם, פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם (מערכת הפרסום של מטא), פרסום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל, יוטיוב, ניהול אתרי וורדפרס (אלמנטור) ו-wix, מחסר אלקטרוני בווקומרס, שופיפיי וכו׳

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עמוס רדליך

מומחה לליזמות בתחום החדשנות

שם המשרד

Rankup training and consulting

מיקום

ערד

5
שעת ייעוץ חינם

עמוס רדליך

מומחה לליזמות בתחום החדשנות

עוסק בחדשנות למעלה מ שנה. יזמתי וניהלתי עשרות פרויקטים בתחום החדשנות בקוי היצור של מוטורולה בארץ ובעולם, ובמשך שנים עסקתי בפיתוח עסקי וביזום שיתופי פעולה בין חברת מוטורולה לבין חברות סטארט-אפ ישראליות. כיום אני מנחה סדנאות חשיבה יצירתית ופתרון בעיות למהנדסים ומנהלים בתעשייה ומלמד במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון בבאר שבע, במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, באוניברסיטת בן גוריון ובלשכת המהנדסים.

דירוג של 1 משתמשים
מקצועיות
5
זמינות
5
אמינות
5
שירות
5
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

ערן רותם - ייעוץ אסטרטגי ממוקד

יש לך אתגרים אסטרטגיים? התלבטויות מורכבות בעולמות השיווק והמיתוג? צורך בשיפור מדדי השורה...

שם המשרד

השורה התחתונה - אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי שיווקי ומכירתי

מיקום

ראש העין

0
שעת ייעוץ חינם

ערן רותם - ייעוץ אסטרטגי ממוקד

יש לך אתגרים אסטרטגיים? התלבטויות מורכבות בעולמות השיווק והמיתוג? צורך בשיפור מדדי השורה התחתונה?  
פערי שירות? בעיות במכירות? רצון להמשיך לצמוח ולהרחיב פעילות? 
יש מענה מקצועי יישומי, ממוקד, עם מחויבות לתוצאות – עם כל מה שצריך כדי להגדיל מכירות, הכנסות, רווחיות וצמיחה!
ערן רותם,
הבעלים של קבוצת הייעוץ האסטרטגי המתמחה – ייעוץ ממוקד אחד על אחד,
סוכנות הפיתוח העסקי וההדרכות, המציעה התקשרות גם על בסיס יעדי הצלחות – השורה התחתונה,
שירותי הליווי השיווקי היישומי – מישהו לרוץ איתו,
מנכ"ל איגוד המרקום הישראלי,
ומנהל קהילת הקמעונאות הישראלית –
מעמיד לרשותך את כל ניסיונו, הידע, והמוניטין האישי שלו.
ערן רותם הוא אסטרטג מנוסה עם שנות ניסיון מוכחות ומובהקות, ומאות לקוחות ממליצים –
המעניק שירותי ייעוץ וליווי, משלב האבחון והמחקר, דרך האפיון והתכנון, ועד היישום וההטמעה, הבקרה וההדרכה.
ערן רותם הוא יועץ אסטרטגי עסקי, ארגוני ושיווקי – מומחה למיתוג, פרסום, מכירות ופיתוח עסקי.
משמש כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי במיקור חוץ.
לערן מאות לקוחות מרוצים וממליצים –
מעסקים קטנים וחברות משפחתיות ועד לחברות בורסאיות וגלובליות,
בתחומי BB וגם BC, המשווקות מוצרים והמקדמות שירותים,
מהנהלות של שותפים ועד להנהלות בורד מנהלים עתיר דירקטורים,
מפעילות במשרד או אולם אחד ועד לפעילות של עשרות סניפים, חנויות ונקודות הפצה ומכירה,
מפעילות של אלף ש"ח בחודש ועד ל-מיליון ש"ח בחודש…
שיחת/פגישת היכרות – חינם, ללא כל התחייבות.
התהליך עצמו – עם % אחריות ומחויבות לתובנות יישומיות ומניבות!

כל האסטרטגיה היישומית שצריך – כדי להצליח יותר! סיבות לעבוד דווקא איתי:  ✓ מומחה קמעונאות BC, סיטונאות BB, איקומרס, מכירות וסחר ✓ מיקוד מובהק בתהליכי אסטרטגיה, M&A, חדשנות וצמיחה   ✓ היחיד שיודע לשלב ולתכלל באופן יישומי – שיווק, מיתוג, מכירות ושירות ✓ מאבחון, ניתוח, מחקר, ייעוץ, ותכנון – ועד הדרכות, ליווי, ניהול והטמעה ✓ מומחיות מובהקת בחברות משפחתיות וקיבוציות ✓ בעל חותם האמינות ותו האיכות של Dun & Bradstreet ✓ שנות ניסיון מגוון ומוכח בשטח – העומדות כולן לרשותכם ✓ מנכ"ל איגוד המרקום הישראלי – מנהלי יישום וביצוע שיווקי ✓ מנהל קהילת הריטייל הישראלית – יבואנים, מפיצים, קמעונאים ✓ מאות לקוחות מרוצים וממליצים, ממגוון ענפים והיקפים, אתגרים ומענים *** חפשו "ערן רותם יועץ", "ייעוץ ממוקד אחד על אחד", "השורה התחתונה פיתוח עסקי" – בגוגל, פייסבוק, לינקדאין ויוטיוב… ותוכלו להתרשם בעצמכם… *** והנה המלצה ועצה ראשונית, ללא תשלום:  אל תקבלו החלטה על יועץ – מבלי לברר, להשוות ולבדוק איתי קודם… 🙂 

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

אחמד נסיראת רואה חשבון

מיקום

טייבה

0
שעת ייעוץ חינם

אחמד נסיראת

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

אתר אינטרנט

icon

מדריך להקמת אתר אינטרנט (כמעט בחינם)

יש המון תוכנות, הנקראות תוכנות לבניית אתרים או מערכות ניהול תוכן, המאפשרות...

קראו עוד ›
icon

מדריך לחנות מקוונת (דיגיטלית)

כיצד להקים חנות מקוונת עם חנות מקוונת, אתם יכולים להגיע להמוני לקוחות...

קראו עוד ›
icon

כיצד להקים עסק מקוון ב- 10 צעדים (מדריך)

חושבים להקים עסק מקוון או לפתוח בלוג באינטרנט, אך אינכם בטוחים היכן...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא אתר אינטרנט

הקמת עסק

icon

איך להקים חנות ב- ETSY

הכר את פלטפורמת המכירות של אטסי. כיתד לפתוח חנות בפלטפורמה בחמישה צעדים

קראו עוד ›
icon

איך להתחיל לעבוד על מיזם בזמן שאני עדיין עובד שכיר?

עבודה על מיזם משלכם בזמן שאתם עדיין משמשים כשכירים אצל המעסיק שלכם,...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא הקמת עסק

להיות עצמאי

icon

האם כדאי להיות או לא להיות פרילנסר?

עבודה כפרילנסר לא בהכרח מתאימה לכולם ומחייבת התארגנות מיוחדת וכוח הנעה עצמי,...

קראו עוד ›
icon

משכיר לעצמאי

איך ניגשים למשימה של הקמת עסק חדש? איך להפוך ליזם עסקי? איך...

קראו עוד ›
icon

מדריך לעסק לייעוץ?

אחת הדרכים לעשות את המעבר לעוסק עצמאי היא להפוך ליועץ מומחה בתחום...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא להיות עצמאי

מזון והסעדה

icon

איך לפתוח חנות גלידה

גלידה היא אחד הפינוקים הפופולריים ביותר אי פעם. אין פלא שיש כל...

קראו עוד ›
icon

מה הן התלונות השכיחות ביותר בתחום המסעדות ואיך להימנע מהן?

מחקר של התאחדות המסעדות האמריקאית מצביע על כך, שבתחום המסעדנות, תלונות הלקוחות...

קראו עוד ›
icon

איך לפתוח בר מסעדה (מדריך קצר)

איך לפתוח בר מסעדה (מדריך קצר) פתיחת בר מסעדה מצליח דורשת תכנון...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מזון והסעדה

פלטפורמות שיתופיות

icon

איך להרוויח כסף ב-YouTube ?

YouTube היא פלטפורמת מדיה חברתית, לכן עליכם לחפש מעורבות עם הקהל שלכם...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא פלטפורמות שיתופיות

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות