מתי להתחיל לתכנן תפריט ?

תפריט זה יותר מדף מידע ומחירים

התפריט מונה את המוצרים השונים שהמסעדה מציעה. יחד עם זאת, הוא עושה הרבה יותר מכך. ראשית, זהו חוזה עם הלקוח, אינדיקציה למה שהלקוח יקבל אם יזמין. בצורתו המינימאלית, התפריט מזהה בשמם שמות של מנות, את הרכיבים המרכזיים, וכיצד המנה מוכנה.  התפריט הינו חלק חשוב ממאמצי השיווק. ככלי סחר, התפריט מנסה לבצע מספר דברים. כאשר הוא מתומחר כיאות, מעוצב ומוצג כיאות, התפריט יכול להעלות את הפדיון הממוצע, להעלות את המכירות של פריטים ספציפיים שהמסעדה רוצה לקדם ולהחמיא לאווירה הכללית של המסעדה. תכנון התפריט צריך להתבצע כבר בשלבים הראשונים של תכנון המסעדה, בזמן תכנון הקונספט ולפני תכנון העיצוב, כי בסופו של דבר הכל סובב סביב התפריט.

תוכן התפריט

רצוי להיות קשוב לשינויים בהעדפותיו של ציבור הסועדים. מדי פעם עולות דרישות עכשוויות המשפיעות על מה שהמסעדה תציע. למשל, ירידה בצריכת שומן וסוכרים, עלייה בצריכת ירקות ופירות. המגמה הזאת צריכה להשתקף בתפריט. בעוד שהתוכן של כל תפריט הוא מיוחד ואופייני לסוג המסעדה ולשף המוביל אותה, ישנם כמה טרנדים ברמה הכללית, ויש להתחשב בהם מבחינת אילו פריטים יש לשים בתפריט.

תהליך תכנון המסעדה יהיה יעיל יותר, אם כל העוסקים בתכנון יידעו מהו התפריט המתוכנן, אילו פריטי מזון יהיו בו ואילו מהם יהוו עוגנים יציבים, שיישארו בו בכל מקרה. כאמור, הפריטים נקבעים על ידי הביקוש בשוק. יש פריטים שהלקוחות הפוטנציאליים מצפים שיהיו שם בהתאם למצב בשוק. הציוד שמחזיקה המסעדה חייב להיות מספיק גמיש כדי להיות מסוגל להתמודד עם תחלופת פריטים עם הזמן, במיוחד בחצי השנה הראשונה לאחר הפתיחה.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

מאשה בר

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אמיר

מומחה לשרשרת הערך הפיננסית, מתכנון, לביצוע, ניהול ובקרה, ליזמים ועסקים. בעל תואר ראשון...

שם המשרד

אמיר מרום - יעוץ כלכלי ופיתוח עסקי

מיקום

מודיעין-מכבים-רעות

0
שעת ייעוץ חינם

אמיר

מומחה לשרשרת הערך הפיננסית, מתכנון, לביצוע, ניהול ובקרה, ליזמים ועסקים.

בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים. שימש בעברו, כמנהל אגף כלכלה בחברת "בזק" במשך כחמש שנים. משנת מייעץ לחברות וארגונים מובילים, עסקים קטנים ובינוניים, חברות הזנק ויזמים. מומחה לענפי ההיי-טק וענפים מסורתיים לרבות: מסחר, תעשיה קלה ושירותים. במסגרת עיסוקו, כיהן כחבר הנהלת חטיבת היועצים העסקיים באיגוד לשכות המסחר, יועץ במכון היצוא,יועץ בקרן שמש לעידוד יזמים צעירים וחבר מועצה בחברת הייעוץ הבינלאומית Gerson Lehrman Group.

בעל ניסיון מצטבר של עשרים וחמש שנה בכל שרשרת הערך הפיננסי משלב התכנון, עבור בניהול שוטף וכלה בבקרה.

תחומי מומחיות עיקריים: בניית מודלים עסקיים. כתיבת תכניות עסקיות בכל תחום. מתמחה בתחומי המזון, שירותים, מסחר, היי-טק ואפליקציות. תמחיר במגוון שיטות. יעוץ עסקי שוטף בתחומי הניהול האסטרטגי והפיננסי. ביצוע ניתוחי רווחיות לפי לקוחות, קווי מוצר ופרויקטים. בנייה, ניהול ובקרת תקציב ותזרים מזומנים. עריכת בדיקת כדאיות כלכלית בכל תחום במיוחד לצורך התייעלות תפעולית ושיפור הרווחיות. ביצוע הערכת שווי לצורך גיוס משקיע, מכירת עסק וחוות דעת לבית משפט בתביעת נזיקין. סיוע באיתור וגיוס משקיעים, מקורות מימון פרטיים, ממשלתיים וחוץ בנקאיים. פיתוח עסקי ובניית מודלים עסקיים לחברות הזנק, יזמים או לחברות וארגונים הבוחנים כניסה לתחומי פעילות חדשים. מתן הרצאות בתחומי התמחות. סיוע במענה למכרזים הכולל את הערכת הפוטנציאל הכלכלי, בנית המודל העסקי ותמחיר.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

ישי בועזסון

מומחה ללוגיסטיקה וניהול שרשראות אספקה, בעל ניסיון רב בייעוץ לחברות במגזרים שונים. בין...

שם המשרד

SupplyChain.co.il

מיקום

מודיעין-מכבים-רעות

0
שעת ייעוץ חינם

ישי בועזסון

מומחה ללוגיסטיקה וניהול שרשראות אספקה, בעל ניסיון רב בייעוץ לחברות במגזרים שונים. בין הפרויקטים אותם ביצע: ייעוץ לחברת אינטל ארה"ב, ייעוץ לחברת Staples ארה"ב, ייעוץ לחברת Pepsi Bottling Co. ארה"ב, ייעוץ לחברת Medtronic ועוד מגוון פרויקטים בארץ ובחו"ל. בנוסף, ייעץ מר בועזסון למט"י ירושלים, ומחזיק במשרת מרצה בכיר בארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה. מר בועזסון הוא בעל תואר שני בהנדסת לוגיסטיקה וניהול שרשראות אספקה מאוניברסיטת MIT בארה"ב.
כמו כן הקים סטארטאפים בתחומים שונים (תחבורה, מסחר, בניין) ובעל נסיון רב בהקמת סטארטאפים ויזמות.

ייעוץ עסקי כללי – תכנון תקציב, תכנית עסקית וכו' ייעוץ מומחה – ניהול שרשראות אספקה ולוגיסטיקה (חיזוי ביקוש, תכנון מלאי, תכנון ייצור, היצע פריטים, אופטימיזציה של הפצה וכו') מנטורינג לסטארטאפים – בניית מצגות, גיוס, בניית תכנית עסקית ועוד הרצאות וקורסים בנושאים : . יסודות הלוגיסטיקה . שיטות חיזוי (תיאורטי) . שיטות חיזוי (מעשי) . עקרונות ניהול מלאי . עקרונות ניהול מלאי בתנאי אי-וודאות . תזמון הפעילות במערך הלוגיסטי (תיאורטי) . תזמון הפעילות במערך הלוגיסטי (מעשי) . ניהול פרויקטים . ניהול האיכות . מדיניות ויזמה ברמת התאגיד . אסטרטגיה ומבנה ארגוני . מטרות ניהול שרשרת האספקה . מבנה שרשרת האספקה . תכנון היצור . העברת מצגת ועמידה בפני קהל (סדנה חוויתית) . ניהול סיכונים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עמית איריץ

נעים מאד, אני עמית איריץ, מייסד ומנהל סוכנות הפרסום דה לינק, ואני עוזר לעסקים...

שם המשרד

דה לינק

מיקום

פרדס חנה-כרכור

0
שעת ייעוץ חינם

עמית איריץ

נעים מאד, אני עמית איריץ, מייסד ומנהל סוכנות הפרסום דה לינק, ואני עוזר לעסקים BB לייצר במהירות לידים ולקוחות עסקיים דרך לינקדאין באמצעות שיטה ייחודית ומוכחת שפיתחנו.

אני חי את עולמות הדיגיטל כבר למעלה מ- שנה – תכנות, SEO, קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק ובכללי – שיווק דיגיטלי. אבל שום דבר לא הכין אותי להפתעה שציפתה לי בלינקדאין… כשגיליתי את הכוח המטורף של הרשת הזו לפני כ- שנים, עזבתי הכל ובחרתי להתמקד רק בה – כדי להנגיש את היכולות שלה לכמה שיותר ארגונים.

אני אבא לשלושה, נשוי וגר בכרכור, ובזמני הפנוי מתופף, עושה ג'אגלינג ומשחק טניס עד שנפצע 🙂

את דה לינק הקמתי כדי לעזור לעסקים שרוצים להגיע לקהל עסקי. אנחנו פותחים לך דלתות מול בעלי תפקידים בארץ ובחו"ל ומייצרים לך לידים עסקיים בתהליך עבודה מדויק, ברור וענייני, שמביא תוצאות ומהר. דה לינק היא מסוכנויות הפרסום הבודדות בישראל המתמחה בלינקדאין ובאמצעות השיטה שפיתחנו אנחנו משלבים באופן ייחודי כלים מתוך ומחוץ ללינקדאין כדי להביא לך כמה שיותר לקוחות איכותיים ומדויקים במינימום זמן. מאז ליווינו מעל ל- חברות ממגוון תחומים: תוכנה, ייעוץ, סטארטאפים, תעשיה, יבוא, יצוא, חברות שרוצות לגייס משקיעים או למצוא מפיצים ועוד. עשינו שיווק לחברות ישראליות, חברות מחו"ל ורשתות בינלאומיות ושיווקנו אותן בכל רחבי הגלובוס (טוב, מלבד הקוטב הצפוני והדרומי…). הצוות שלנו נותן מענה מקיף לשיווק בלינקדאין הכולל כתיבה, ניהול פרויקטים, קידום ועוד. בנוסף, אנחנו מעבירים הדרכות לארגונים ובעלי עסקים שרוצים להביא לידים עסקיים מלינקדאין בעצמם ומלמדים כיצד ניתן לעשות זאת בחינם או כמעט בחינם. שירותיות היא ערך מרכזי אצלנו – אנחנו מקפידים על זמינות גבוהה ותגובה מהירה, קשובים מאד למשוב ונכונים תמיד לדייק, לשנות ולהתאים את הקמפיין, לייעץ ולתת מעל ומעבר כדי לעזור לך להשיג את התוצאות הרצויות.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

קידום החינוך

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

שמרית

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

מיקום

הוד השרון

0
שעת ייעוץ חינם

אורנית מגנוס

אורנית מגנוס יועצת מלווה בתחום הניהול השיווק והמכירות לעסקים קטנים ובינוניים בעלת ניסיון של 35 שנים. בעברי סמנכל שיווק וחברת הנהלה.ב15 שנים אחרונות מנהלת שיווק במיקור חוץ יועצת ומלווה עסקים בכל הקשור לניהול שיווק ומכירות בכלל ובתחום הרפואי לסוגיו בפרט. בעלת תואר ראשון ושני.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

רובינשטיין ושות'

מיקום

בת חן

0
שעת ייעוץ חינם

צבי רובינשטיין

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

מיכל אייזן

שמי מיכל אייזן נבות , וכן אני אייזן כמו השם שלי בכל מובן....

שם המשרד

אייזן תקשורת שיווק ויחסי וציבור

מיקום

הרצליה

0
שעת ייעוץ חינם

מיכל אייזן

שמי מיכל אייזן נבות , וכן אני אייזן כמו השם שלי בכל מובן. גם כשזה מגיע לעבודה ולחיי הפרטיים אני לא מוותרת עד שהמטרה מושגת.

אני מאמינה שמאחורי כל עסק \ מוצר \ שירות מצליח עומדת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, שמדייקת את התועלות והמסרים בטווח הקצר והבינוני, אך גם חושבת רחוק, כדי לעזור להגשים את החלום והחזון שנים קדימה.

בניית נוכחות נכונה ואפקטיבית בכל ערוצי התקשורת כולל ברשתות החברתיות היא תהליך שלוקח זמן!

יצירת קהל לקוחות נאמן כזה שגם ממליץ עלייך על המוצר שלך או המקום שלך לחברים והופך בעצם לכלי שיווק אפקטיבי בפני עצמו, מצריך בנייה של “סיפור” מדויק, אסטרטגיה שיווקית מנצחת וליווי מקצועי צמוד לאורך חיי העסק!

מוזמנים ליצור איתי קשר ולהתחיל לעבוד.

"זה תמיד נראה בלתי אפשרי. עד שמבוצע." 

– נלסון מנדלה

אייזן יחסי ציבור – Marketing – תקשורת שיווקית – ופרסום – הזרוע השיווקית שלך! קרוב לעשרים שנות ניסיון בכל תחומי השיווק והפרסום כעצמאית. מכירה את רזי הקושי של הקמת עסק מהחיתולים. מגיעה עם ידע רב, ניסיון , יצירתיות ונשמה.  עבודתי מתמקדת בייעוץ  וליווי אישי עם הבנה רחבה של תחומי השיווק , התקשורת, התדמית, הפרסום והמיתוג והאסטרטגיה השיווקית. ייעוץ וניהול תקשורת :יחסי ציבור וקשרי עיתונות שוטפים במדיה המודפסת, המשודרת והדיגיטלית. יצירת שיתופי פעולה וחיבורים אסטרטגיים.  שיווק ופרסום בדיגיטל  ליווי תהליכי מיתוג  ניהול ותכנון גאנטים למדיה החברתית פייסבוק ואינסטגרם הפקת אירועי קונספט כחלק מהזרוע השיווקית של העסק. אסטרטגיה וטקטיקה : בניית אסטרטגיה שיווקית וליווי ביישום.    

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

שמי אוסטרובסקי

מלווה ומייעץ לעצמאים ועסקים בעולמות השיווק ומנהל קמפיינים בדיגיטל

שם המשרד

SuperFace שיווק לעסקים

מיקום

רמת גן

0
שעת ייעוץ חינם

שמי אוסטרובסקי

מלווה ומייעץ לעצמאים ועסקים בעולמות השיווק ומנהל קמפיינים בדיגיטל

מלווה ומייעץ לעצמאים ועסקים בעולמות השיווק ומנהל קמפיינים בדיגיטל

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

מור עמיקם

נעים להכיר, אני מור עמיקם , מהנדסת תעשייה וניהול. במשך שנים ניהלתי את...

שם המשרד

VIA

מיקום

שבי ציון

0
שעת ייעוץ חינם

מור עמיקם

נעים להכיר,

אני מור עמיקם , מהנדסת תעשייה וניהול.

במשך שנים ניהלתי את חברת TOPMOLD

לאחר מכן יצאת לעצמאות – חברת VIA הינה חברה שעוסקת בליווי ויישום עסקי.

החברה נותנת שירות למגוון עסקים מתחומים שונים שרוצים להגדיל את כמות המכירות שלהם.

החברה דוגלת בליווי מותאם אישית ויש לה מוצרים המותאמים לכל עסק.

בנוסף לליווי החברה מציעה שירותי ניהול שוטף של תהליכים שיווקים בעסק. מפירסום ושיווק לשיחות מכירה וסגירת עסקאות ועד שירותי גביה. – כדי שהעסק יוכל להתמקד בעשייה ובצמיחת השירות או המוצר.

מלווה עסקית ומיישמת בפועל את הפעולות בעסק: *** תכנית יעוץ עסקי אחד על אחד תהליך ממוקד ואישי. מקבלים משימות וכלים שיגרמו למיצוי הפוטנציאל של העסק. *** בחינה עסקית בחודש אחד נזהה מה לא עובד בעסק שלך, איפה באמת נמצאות נקודות התורפה ונגרום לו להמריא. בסיום התהליך מתקבלת תכנית עבודה מפורטת עם פעולות ברורות לביצוע. *** ניהול שיווק מלא של העסק במיקור חוץ מעטפת מלאה: *קידום דיגיטלי *כתיבת תוכן ומיתוג *טלמרקטינג (שיחות מכירה) *טלמיטינג (פגישות וסוכני שטח) כל לקוח מקבל מנהל שיווק אישי שאחראי על כל המערך שהותאם לעסק. באחריותו : *לבנות את התכנית האסטרטגית *לבקר את העבודה הנעשית במחלקות השונות ולשפר תוצאות *להיות הגורם הבלעדי שבקשר שוטף וישיר עם הלקוח כדי לתת לך ראש שקט, תפעול מקצועי, אסטרטגיה ברורה, שליטה ובקרה לאורך זמן ושורה תחתונה – עוד לקוחות!  

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

מזון והסעדה

icon

האם אתם מכירים את המגמות בתחום המסעדות?

המגמות בתעשייה משקפות באופן ישיר שינויים בחברה בה התעשייה פועלת. מנהל המודע...

קראו עוד ›
icon

כיצד בוחרים ציוד למטבח של מסעדה?

צריך לשקול קיבולת, צורך, עלות, פונקציונאליות, היגיינה ובטיחות. בחירה נכונה של הציוד...

קראו עוד ›
icon

איך לתכנן את עיצוב התפריט?

רשימה של טיפים לעיצוב תפריט שיגביר את המכירות של המסעדה.

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מזון והסעדה

עסקי מזון ומסעדות

icon

איך לקבל סחורה מספקים למסעדה?

להיות מדויקים המטרה בפונקציית הקבלה היא להבטיח שהפריטים המסופקים, הם בדיוק מה...

קראו עוד ›
icon

איך לבנות תפריט יינות?

יין הוא מקור רווח מצויין לכל מסעדה. יש לתת שתי הצעות לכל...

קראו עוד ›
icon

איך לאחסן מזון במסעדה?

אחסנה נכונה של חומרי גלם במסעדה אחסנה נדרשת למזון יבש, מקורר וקפוא,...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון ומסעדות

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות