כיצד להקים חנות מכירות באמזון   

להלן 5 שלבים נחוצים לפתיחת חנות משלכם ב- Amazon

 

1. ערכו מחקר נישה ומוצרים – אמזון מוכרת מוצרים בשווי מיליארדי דולרים בשנה, אבל אין זה אומר, שאפשר למכור דרכה כל פריט ולצפות להצליח. רבי המכר עושים שעות רבות של מחקר כדי למצוא את המוצרים שיניבו להם הכי הרבה רווחים.

חפשו מוצרים העונים על ששת  הקריטריונים הבאים:

א. נפח חיפוש גבוה באמזון

ב. מכירות חודשיות ממוצעות

ג. מכירות עקביות לאורך כל השנה

ד. מיעוט מוכרים מתחרים

ה. קל לרכוש מספקים

ו. מוצר קטן וקל (זה מפחית את דמי המשלוח, קל באחסון)

ז. מחיר מכירה בין 10 $ – 70 $ (מחירים אלה נמוכים מספיק בכדי לייצר נפח מכירה טוב אך עדיין גבוהים מספיק בכדי להשאיר רווח כלשהו)

ח. זהו פריטים שיכולים להפוך למוצרי מותג פרטי

אם אתם תוהים,  כיצד אתם אמורים בכלל לקבל גישה לכל הנתונים האלה, כדאי לדעת, שישנם כלים רבים ושונים הזמינים למוכרי אמזון , אשר הופכים את מציאת המידע  הזה לקלה.

2. צרו חשבון מוכר של אמזון

לפני שתתחילו למכור באמזון, עליכם להירשם לחשבון מוכר. כשתעשו זאת, תוצע לכם אפשרות בחירה בין שני סוגי חשבונות:

אִישִׁי – לחשבון זה אין דמי מנוי חודשיים, אך תצטרכו לשלם $ 0.99 לאמזון בכל פעם שאתם מבצעים מכירה. בנוסף, התכונות המצורפות לחשבון מסוג זה מוגבלות למדי.

מקצועי – עם חשבון זה, תשלמו 39.99 $ לחודש אך ללא עמלות מכירה. בנוסף, תקבלו גישה לתכונות נוספות, כמו מודעות אמזון, נתוני מלאי מעמיקים וקטגוריות נוספות בהן תוכלו למכור.

3. מיצאו ספקים – ברגע שאתם יודעים מה אתם רוצים למכור, תצטרכו למצוא חברה שתספק לכם את המוצר. רוב המוכרים מקבלים את המלאי שלהם מחו"ל, בעיקר מסין, מכיוון שהוא בדרך כלל זול יותר מרכישת פריטים מקומיים. מומלץ להשתמש ב- Alibaba, שוק מקוון שיש בו אלפי יצרנים וסיטונאים. להלן טיפים אחדים לחיפוש ספקים ב- Alibaba :

*השתמשו במערכת דירוג הכוכבים וההסמכה של Alibaba כדי למצוא ספקים בעלי מוניטין.

*בקשו מהם לשלוח לכם דוגמאות לפני שתתחייבו לבצע הזמנה.

*אל תקבלו את הצעת המחיר הראשונה שהם נותנים לכם. רוב הספקים מוכנים לנהל משא ומתן על המחיר.

*אל תשלמו את מלוא עלות ההזמנה מראש. שלמו חצי עם ביצוע ההזמנה וחצי לאחר השלמת ההזמנה.

4. בחרו את שיטת הטיפול במוצר 

אמזון נותנת לכם שתי אפשרויות לכך:

סוחר (FBM) – שיטה זו מחייבת אתכם לאחסן אצלכם את כל המלאי שלכם. כאשר מישהו קונה את אחד המוצרים שלכם, אתם אלה שאורזים ושולחים את ההזמנה בעצמכם.

על ידי אמזון (FBA)

בשיטה זו, אתם שולחים את כל הפריטים שלכם לאמזון. הם מאחסנים אותם במחסנים שלהם, וכאשר אתם מקבלים הזמנה, הם שולחים עבורכם את המוצר ללקוח.

יתרון נוסף בשימוש ב- FBA הוא שהפריטים שלכם זכאים למשלוח פריים, שהוא תכונה חשובה עבור חברי אמזון פריים.

5. קידום המוצר – ברגע שהמוצרים שלכם עולים לאתר, עליכם למצוא  דרך לייצר תנועה. עבור מוכרים חדשים, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא הפעלת מודעות. לאמזון יש פלטפורמת פרסום משלה, שהיא יעילה מאוד. היא פועלת באופן דומה ל- Google Ads , בכך שהיא מאפשר לכם להופיע בחלק העליון של חיפושים באמזון, בקטע "ממומן".

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

הקמת עסק

icon

השיקולים ברישום חברה בע"מ לעומת עוסק מורשה

אז מה השיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירה לרישום חברה בע"מ או עוסק...

קראו עוד ›
icon

מתי נוצרת הזדמנות עסקית?

הזדמנויות עסקיות נגזרות מיכולות היזם או היזמית לזהות צרכים ופתרונות רצויים; לתת...

קראו עוד ›
icon

איך לקבל סחורה מספקים למסעדה?

להיות מדויקים המטרה בפונקציית הקבלה היא להבטיח שהפריטים המסופקים, הם בדיוק מה...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא הקמת עסק

שיווק ומכירות

icon

למד להכין תכנית שיווק

מאמר זה נועד לסייע בהנחיית בעל העסק או הצוות השיווקי שלכם לכתוב...

קראו עוד ›
icon

איך לבצע שיווק של העסק ב-8 שלבים

8 שלבים לשיווק העסק שלך חקר הזדמנויות, זיהוי שוק היעד שלך, פיתוח...

קראו עוד ›
icon

מה השיקולים של לקוחות בבחירת מסעדה

הבנת צורכי הלקוח חשובים בכל עסק אך במיוחד בעסקי המסעדות

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק ומכירות

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות