כיצד לייצר אסטרטגיית שירות מעולה בעסק קטן

כיצד לייצר אסטרטגיית שירות מעולה בעסק קטן

כבעלי עסק קטן, חיוני לבסס אסטרטגיית שירות מצוינת על מנת לבלוט בשוק ולמשוך ולשמר לקוחות.

הנה כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לבסס אסטרטגיית שירות מצוינת עבור העסק הקטן שלכם:
  1. הגדירו את חזון השירות שלכם: הצעד הראשון בביסוס אסטרטגיית שירות מצוינת הוא להגדיר את חזון השירות שלכם. זה צריך לכלול את הערכים והעקרונות המנחים את גישת השירות שלכם, כמו גם את המטרות הספציפיות שאתם רוצים להשיג. חזון השירות שלכם צריך להתאים ליעדים ולערכים העסקיים הכוללים של העסק, ויש להעביר אותו לכל העובדים כדי שיבינו את החשיבות של מתן שירות מצוין.
  2. זהו את שוק היעד: צעד חשוב נוסף בביסוס אסטרטגיית שירות מעולה הוא לזהות את שוק היעד. זה כרוך בהבנת הצרכים וההעדפות של הלקוחות, כמו גם את הנוף התחרותי בתעשייה. על ידי הבנת שוק היעד, תוכלו להתאים את אסטרטגיית השירות כדי לענות על הצרכים והציפיות הספציפיים של קהלי המטרה.
  3. פתחו תוכנית שירות: לאחר שהגדרתם את חזון השירות שלכם וזיהיתם את שוק היעד, הגיע הזמן לפתח תוכנית שירות מפורטת. זה צריך לכלול מטרות ויעדים ספציפיים עבור אסטרטגיית השירות, כמו גם את הפעולות והפעילויות הספציפיות שתנקטו כדי להשיג אותן. תוכנית השירות שלכם צריכה להתבסס על ניתוח מעמיק של הצרכים וההעדפות של הלקוחות שלכם, ויש להתאים אותה לדרישות הספציפיות שלהם.
  4. הכשירו את העובדים: מתן שירות מעולה דורש עובדים מאומנים היטב, בעלי ידע וממוקדי לקוח. חשוב להשקיע בהכשרה שוטפת של העובדים שלכם, כך שיהיו להם הכישורים והידע לספק את רמת השירות שאתם רואים לנגד עיניכם. זה יכול לכלול הדרכה על טכניקות שירות לקוחות ספציפיות, כמו גם הדרכה על המוצרים או השירותים שלכם.
  5. מדדו ונטרו את ביצועי השירות שלכם: כדי לשפר ללא הרף את אסטרטגיית השירות שלכם, חשוב למדוד ולנטר את ביצועי השירות בעסק. זה יכול לכלול איסוף משוב מלקוחות, מעקב אחר אינדיקטורים לביצוע (KPI) כגון ציוני שביעות רצון של לקוחות וניתוח נתונים על אינטראקציות ועסקאות עם לקוחות. על-ידי סקירה קבועה של ביצועי השירות בעסק, תוכלו לזהות תחומים לשיפור ולבצע שינויים נחוצים באסטרטגיית השירות שלכם.

קביעת אסטרטגיית שירות מעולה חיונית לעסקים קטנים שרוצים להתבלט בשוק ולמשוך ולשמר לקוחות. על ידי הגדרת חזון השירות שלכם, זיהוי שוק היעד שלכם, פיתוח תוכנית שירות, הכשרת העובדים ומדידה וניטור קבועים של ביצועי השירות, תוכלו לספק רמת שירות יוצאת דופן שמבדילה את העסק שלכם מהמתחרים.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

עודד אביב

עודד אביב הוא יועץ עסקי בכיר עם שנות ניסיון והתמחות בניהול מערכות יחסים...

שם המשרד

עודד אביב יועץ עסקי

מיקום

הרצליה

0
שעת ייעוץ חינם

עודד אביב

עודד אביב הוא יועץ עסקי בכיר עם שנות ניסיון והתמחות בניהול מערכות יחסים עם לקוחות. לאורך השנים, עודד הוביל תהליכים לשיפור שירות וחוויית לקוח, תוך השגת תוצאות מוכחות בשטח. בזכות הניסיון הניהולי העשיר שלו, הוא מצליח לבנות תשתיות שמביאות לצמיחה עסקית ושימור לקוחות לאורך זמן.

אני מביא  סט רחב של כישורים ומיומנויות שמובילים לייעוץ עסקי אפקטיבי ולהשגת תוצאות ברורות עבור לקוחותיי: **כישורים ומיומנויות מרכזיות:** – **ניהול אסטרטגי:** הבנה עמוקה של תהליכים עסקיים ויכולת להוביל תכנון אסטרטגי המותאם לצרכי הארגון והלקוחות. – **שיפור חוויית לקוח:** מומחיות בשיפור ושדרוג חוויית הלקוח על מנת להגדיל את שביעות הרצון, נאמנות הלקוחות וההכנסות. – **בניית מערכות יחסים:** מיומנות גבוהה בבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחות, שמבוססים על אמון, הבנה וערך מוסף. – **ניהול צוותים:** ניסיון רב בניהול והכוונת צוותים להשגת יעדים ברורים ותוצאות עסקיות משמעיות. – **הובלת שינוי ארגוני:** יכולת לנהל שינויים ארגוניים ולשפר תהליכים פנימיים תוך התמקדות בהגדלת היעילות והפחתת עלויות. – **חשיבה אנליטית:** ניתוח מעמיק של נתונים כדי לזהות הזדמנויות לשיפור ולהפיק תובנות עסקיות משמעותיות. **שירותים שאני מציע:** – **ייעוץ בניהול לקוחות:** שיפור שיטות לניהול לקוחות והעמקת הקשרים העסקיים לצורך הגדלת ערך ללקוח. – **תכנון אסטרטגי:** ליווי הארגון בבניית אסטרטגיות שיווק ושירות הממוקדות בצמיחה עסקית והגדלת הרווחים. – **הדרכה ופיתוח מנהיגות:** פיתוח יכולות ניהול בקרב מנהלים ועובדים לשיפור ביצועים ושירותים ללקוחות. – **ניהול תהליכי שירות:** שיפור מערכות שירות לקוחות והתאמתם לצרכי הלקוחות בשוק המשתנה. **יתרון תחרותי:** הניסיון המצטבר של שנים בתחום, יחד עם הבנה מעמיקה של שירות לקוחות ומערכות יחסים, מאפשרים לעודד להציע ייעוץ מעשי המניב תוצאות ברורות ומהירות.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

פסקל זמיר

מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית

שם המשרד

פסקל זמיר

מיקום

0

פסקל זמיר

מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית

פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל זמיר יליד פריס, צרפת, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים (עסקים בינלאומיים ושיווק). חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה ומשרד התיירות.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

בלה אבי נתן חפץ

מומחיות בניהול משאבים מתמחות בשירותי ייעוץ ליווי וניהול חברות בינוניות עסקים קטנים ובינוניים...

שם המשרד

munisave מומחיות בניהול משאבים

מיקום

חדרה

0
שעת ייעוץ חינם

בלה אבי נתן חפץ

מומחיות בניהול משאבים מתמחות בשירותי ייעוץ ליווי וניהול חברות בינוניות עסקים קטנים ובינוניים לצד עמותות ומגזר ציבורי

בעולמות המשאבים-אסטרטגיה אירגונית, רכש והתקשרויות, מכרזים, התייעלות ארגונית וכלכלית.

מומחיות ייחודית בתחום כלכלה מקומית-חוק חובת המכרזים, עבודה עם מגזר ציבורי, מאגרי ספקים ותהליכי התקשרות.

החברה הוקמה ע"י בלה אבי נתן חפץ, M.A משפטים,רס"ן במילואים כיהנה מעל שנה בתפקידי ניהול בכירים בתחומי אופרציה,תפעול,רכש ומשאבים בסקטור הציבורי ובסקטור הפרטי. בנוסף בלה יזמת ציבורית וקהילתית, מתמחה בניהול קהילות פיזיות וon line עומדת בראש קהילת שכונה של כתושיבם, חברת הנהלה בויצו חדרה, ופעילה ציבורית באירגונים וולנטרים נוספים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

עאמר עבוד

יועץ בתחום האסטרטגיה העיסקית, שיווק מקומי ובינלאומי, פיתוח מוצרים, היתכנות כלכלית ומימון, פיתוח...

שם המשרד

מיקום

שפרעם

0
שעת ייעוץ חינם

עאמר עבוד

יועץ בתחום האסטרטגיה העיסקית, שיווק מקומי ובינלאומי, פיתוח מוצרים, היתכנות כלכלית ומימון, פיתוח שווקים בארץ ובחו"ל, רגולציה ישראלית ובחו"ל. איש אקדמי תואר שלישי, וניסיון מקצועי של מעל שנה

הגדרת יתרונות וחסרונות החברה, וחיזוק היתרון היחסי הן במוצרים חדשים והן בשירותים שונים. בדיקה ומדידה של שירותי החברה ורמת הביצועים. היתכנות כלכלית לכל מיזם או מחלקה או מוצר חדש. פיתוח שווקים בארץ ובחו"ל תוך כדי בניית אסטרטגיה שיווקית כוללת המכילה את מצב השוק, מתחרים וערוצי השיווק. גיוס הון ובנקאות . טיפול ברגולציה ישראלית ובחו"ל. אסטרטגיות להתרחבות או לצמצום העסקים בהדרגתיות. בדיקת ומדידת רווחיות. עריכת נתחי שוק שונים וטיפול ב BIG DATA

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אודי בר לבב

ייעוץ סביבתי, ליווי לגופים ולמוסדות. ייעוץ אסטראטגי, הכנת תכניות עסקיות בפרוייקטים בתחומי איכות...

שם המשרד

סביבות ייעוץ ותכנון סביבתי

מיקום

ירושלים

0

אודי בר לבב

ייעוץ סביבתי, ליווי לגופים ולמוסדות. ייעוץ אסטראטגי, הכנת תכניות עסקיות בפרוייקטים בתחומי איכות הסביבה.

ליווי תהליכי תכנון. ייעוץ אסראטגי וייעוץ עסקי.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

דורון פהימה

חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ...

שם המשרד

מטימוב יעוץ מימון והשקעות בעמ

מיקום

אבן יהודה

0

דורון פהימה

חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ מימון והשקעות לעסקים קטנים ובינוניים.

חברת Mati Move חברה לייעוץ עסקי המתמחה בפיתוח יזמות מכל סוג ומתן ייעוץ מימון והשקעות לעסקים קטנים ובינוניים. אנו עובדים יחד ובשיתוף עם המרכז הארצי ליזמות ירוקה ואוהבים ותומכים בתחום זה. כ-שנים של ניסיון בעולם ייעוץ העיסקי מקנים לנו את היכולת להביא את העסק והרעיון שלך ליעדים חדשים במהירות, יעילות שיטתיות בשילוב עם מתן יחס אישי לכל לקוח

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

שם המשרד

רינה קישון

מיקום

הרצליה

0
שעת ייעוץ חינם

רינה קישון

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

פסקל זמיר

פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל...

שם המשרד

מיקום

0

פסקל זמיר

פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל זמיר יליד פריס, צרפת, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים (עסקים בינלאומיים ושיווק). חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה ומשרד התיירות.

פסקל בעל יותר מעשרים שנות ניסיון ,ייתן לכם סל פתרונות מהותיים והכרחיים להצלחה עתידית של העסק שלכם.

פסקל זמיר יועץ עסקי,חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה מעלות ומשרד התיירות. תקשורת, ואינטרנט ורשתות חברתיות בכדי לקדם את העסק שלכם  אנו מציעים לכם אפשרויות של קמפיין פרסומי להשקת הפרויקט בצורה מתוקשרת וניהול פרסום ברשת האינטרנט כולל קידום עם Google Adwords  ורשתות חברתיות ושיווק ויראלי. קונספט, מחקרי שוק, תכוניות עסקיות ובדיקת כדאיות פסקל זמיר מלווה אתכם בהחלטות האסטרטגיות שלכם ומציע לכם כלים הנדרשים על מנת להשתלב בשוק ולהוביל להשתלבות מוצלחת של הפרויקטים שלכם.. • ניתוח והקמת קונספט • מחקרי שוק • תכוניות עסקיות • התאמה של אסטרטגיה ופעילויות לעסק מסחר מקוון ושיווק דיגיטאלי-מעוף על מנת לקדם את העסק שלכם אנו מציעים אפשרויות של קמפיין פרסומי להשקת הפרויקט בצורה מתוקשרת וניהול פרסום ברשת האינטרנט, כולל ליווי ואפיון לחנות וירטואלי קידום באמצעות Google Adwords רשתות חברתיות ושיווק דיגיטאלי אנו מביאים אתנו הכרות מעמיקה וניסיון רב בסביבה העסקית, משפטית, כלכלית ותרבותית המשתנה, על מנת שנוכל לצייד אתכם במידע הדרוש לפיתוח הפרויקט בהתאמה לתנאים המקומיים. כיצד נכתוב תוכן שיווקי בעמודי האתר?

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אלכסנדר גנפון

חזון שלי – ליצור בהירות וסדר בעסקים, תוך מימוש הפוטנציאל של אנשים וחברות

שם המשרד

iWebsite

מיקום

אשדוד

0
שעת ייעוץ חינם

אלכסנדר גנפון

חזון שלי – ליצור בהירות וסדר בעסקים, תוך מימוש הפוטנציאל של אנשים וחברות

חזון שלי – ליצור בהירות וסדר בעסקים, תוך מימוש הפוטנציאל של אנשים וחברות בעל ניסיון של למעלה מעשור בעולם היזמות, הניהול והפיתוח העסקי.אני לא מציע פתרונות מדף — אני מקשיב, שואל, ומאתר יחד איתך את הדרך המדויקת לעסק שלך. מומחה בליווי יזמים ובעלי עסקים בתהליכי בניית מודלים עסקיים, חדירה לשווקים, מינוף דיגיטלי ושיווק ממוקד תוצאה.הגישה שלי מחברת בין תודעה עסקית עמוקה לכלים פרקטיים שגורמים לדברים לקרות.אני מאמין בפשטות, כנות, ויחס אישי שמכבד את הדרך שלך. לא משנה אם אתה בשלבי התחלה, בתנועה, או בתקיעות — אני שם כדי לעזור לך לדייק, לחדד, ולבנות מהלכים חכמים שמובילים לתוצאה. כישורים ומיומנויות: חשיבה אסטרטגית ויכולת ניתוח עסקי מעמיק בניית מודלים עסקיים מותאמים אישית מיתוג, בידול וניסוח הצעת ערך חדה תכנון שיווקי ממוקד תוצאות ליווי אישי בתהליכי שינוי, מעבר וצמיחה יצירתיות עסקית וחשיבה מחוץ לקופסה תקשורת בינאישית גבוהה, הקשבה, ויכולת לזהות חסמים שילוב בין כלים עסקיים מדויקים לבין רגישות והבנה של האדם מאחורי העסק 🔹 שירותים שאני מציע: תהליך ליווי אישי לבעלי עסקים : בניית תוכנית אסטרטגית לעסק חדש או קיים דיוק מיקוד עסקי, קהלי יעד והצעת ערך שיפור תהליכים פנימיים וניהול משימות בעסק ייעוץ שיווקי – דיגיטלי ואסטרטגי ליווי בתהליכי שינוי, מעבר מקצועי או תקיעות עסקית הרצאות, סדנאות וימי עיון לחברות וארגונים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

גד

מלווה עסקים שנים בתחומים שונים בתחומי בשיווק מכירות פיננסים

שם המשרד

גד זיגדון ייעוץ עסקי

מיקום

חדרה

0
שעת ייעוץ חינם

גד

מלווה עסקים שנים בתחומים שונים בתחומי בשיווק מכירות פיננסים

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

שימור לקוחות

icon

כיצד לכתוב תוכנית שירות לעסק קטן

כיצד לכתוב תוכנית שירות לעסק קטן תוכנית שירות היא מסמך מפורט המתאר...

קראו עוד ›
icon

היכן למצוא מנועי צמיחה לעסק ?

לעתים אנו מתקשים לזהות אפשרויות צמיחה חדשות לעסק שלנו. הקושי נובע מהסתכלות...

קראו עוד ›
icon

מיהו הלקוח האידיאלי עבור העסק שלך

לפני בניית אסטרטגיות שיווק, עליכם לזהות עבור מי אתם מתכוונים לקדם את...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

שירות לקוחות

icon

האם הלקוח תמיד צודק?

האם הלקוח תמיד צודק הלקוח תמיד צודק, או לפחות יש להתייחס אליו...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שירות לקוחות

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות