איך לארגן תצוגה בחנות יד 2
קניות הן בעיקר חוויה ויזואלית. בכל קנייה אתם מתחרים על תשומת הלב החזותית של הלקוחות שלכם מול המדיה חברתית, האינטרנט, וכמובן קמעונאים אחרים, בין אם הם חנויות יד 2 כשלכם או חנויות אופנה רגילות. זה ודאי לא יפתיע אתכם לגלות שתצוגות חזותיות נחשבות לכלי רב עוצמה, שחנות היד השנייה שלכם צריכה למנף, כדי למשוך את עיני הלקוחות הפוטנציאליים. כחנות יד שניה המוכרת סוגים רבים ושונים של מוצרים ופריטים ייחודיים, הכרחי לשלוט באמנות ארגון התצוגה הקמעונאית.
להלן טיפים לסידור תצוגה קמעונאית שתוכלו ליישם בחנות שלכם:
בתור חנות יד שנייה, יש אתגר אחד גדול, שלא כל הקמעונאים האחרים נדרשים לו, וזו "הדלת המסתובבת" של פריטים ייחודיים, שלא יחזרו על עצמם ושאין מהם מבחר מידות.
לקבץ מוצרים דומים
הטיפ הראשון לתצוגה קמעונאית בחנות יד שנייה הוא לקבץ פריטים דומים יחד. ליצור תצוגה נפרדת עבור סוגי הביגוד השונים, האביזרים וכו'. לאחר מכן, לקבץ בגדים לפי מין הלקוח, מידה, סגנון ואפילו צבע. הקפידו על מדור נשים, גברים, בנות, בנים ומידות גדולות. איחוד מוצרים בדרך זו יבטיח שהחנות שלכם תהיה מושכת ויזואלית וקלה לניווט. כאשר לקוחות יכולים למצוא במהירות ובקלות את מה שהם מחפשים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבצעו רכישה. אסטרטגיה זו חיונית לכל הלקוחות אך חשובה במיוחד עבור לקוחות של חנות יד שנייה, שיש להם מבחר אקראי של מוצרים.
לְאַרגֵן
קניות בחנויות יד שנייה עשויות להיות מכריעות וגוזלות זמן עבור לקוחות רבים. זו הסיבה שעליכם לפשט את התהליך ככל האפשר באמצעות התצוגה הקמעונאית שיצרתם. הקדשת זמן נוסף לארגון המוצרים יכולה לעשות את ההבדל בין מכירה לאי מכירה. חשוב שיהיה קל לסרוק ויזואלית.
למשוך תשומת לב מיוחדת לבחירות וינטג'
קונים רבים הולכים לחנויות יד שנייה בחיפוש אחר עתיקות ופריטי וינטג". נצלו את ההזדמנות הזו על ידי הקדשת חלק ייעודי בחנות למוצרי וינטג'. ודאו שהאזור הספציפי הזה יסומן בצורה ברורה, כך שקוני הווינטג' ידעו בדיוק היכן לחפש. פריטים יקרים יותר ניתן לשמור בתצוגה נעולה, או למקם אותם ליד עמדת הקופה שבה נוכח עובד. ארגנו והציגו את מוצרי הווינטג' על דוכנים איכותיים, כך שישדרו איכות ויהיו מסקרנים ללקוחות.
מיקומים אסטרטגיים
היו אסטרטגיים בבחירת מיקומים לתצוגות שבחנות. לאן הולכות עיני הלקוחות כשהם נמצאים בחנות שלכם או בקרבתה? ראשית, לתצוגה בחלון הראווה ולכניסה. השתמשו באזורים אלה כדי למקם פריטים שאתם מעוניינים לקדם. כחנות יד שנייה, עליכם להציג את המיטב שלכם בעיקר בחלונות הראווה ובכניסה. הבלטת הממצאים המדהימים ביותר שלכם היא דרך לפתות את הקונים לחקור את יתר החנות. צרו תצוגות חלונות וכניסות מעניינות ו"סקס-אפיליות" לקהל היעד שלכם. הקפידו על תצוגות "טריות" – החליפו אותן כל חודש או אפילו כל שבוע אם אתם יכולים. לקוחות יבחינו בתצוגות החדשות וירצו להיכנס ולגלות את הפריטים החדשים.
הַצָגָה
לימדו מאיקאה. איקאה היא המאסטר של הבמה! כשקונים באיקאה, לא מסתכלים על פריטים בודדים, אלא ממש נכנסים לסצנה . אינכם רואים, למשל, רק כרית, אלא סט של חדר שלם שמציג כמה יפה הכרית משתלבת. הגדרת סצנות באמצעות הבמה ממירה לקוחות רבים יותר ומגדילה את נפח המכירות, מכיוון שהקונים יכולים לראות בדיוק כיצד היצירה יכולה לעבוד עבורם. הם מדמיינים את עצמם בסצנה וזה גורם להם לרצות לרכוש את המוצר (חשבו על תפאורה ועל staging ).
Staging מיועד לא רק לקמעונאים גדולים, זו גם אסטרטגיה מצוינת לחנויות יד שנייה. השתמשו במוצרים שלכם כדי להגדיר סצנה ולספר סיפור. אם מדובר בבגדים, השתמשו בבובות או שלבו פריטים יחד כדי להראות תלבושת שלמה. אפשר להוסיף נעליים, אביזרים ועוד כדי להדגים כיצד ניתן להשתמש בפריטים .
עונות
כדי להגביר את המכירות, העבירו פריטים עונתיים לחזית. לקוחות יראו פריטים עונתיים ברגע שהם נכנסים לחנות וזה יעזור לקדם את המכירות של הפריטים האלו במהלך העונה. כחנות יד שנייה, לא תרצו שפע של פריטים להתעסק איתם לאחר סיום העונה, לכן חשוב למנף תצוגות כדי לקדם ולמכור במהלך העונה.
אסטרטגיות חזותיות מקוונות
אם לעסק שלכם יש גם חנות מקוונת, עליכם לשקול גם אסטרטגיות חזותיות מקוונות. שימוש באלמנטים חזותיים בחנות המקוונת שלכם ישפר את חווית הקנייה המקוונת. כמובן, האסתטיקה של האתר שלכם משחקת תפקיד, אבל אסטרטגיות ויזואליות מקוונות הן יותר מסתם אתר יפה. כמו כן, רצוי לוודא שהאתר שלכם אינטואיטיבי וקל לניווט.
טיפים שכדאי לקחת בחשבון לתצוגה קמעונאית מקוונת כוללים:
- בצעו אופטימיזציה של האתר שלכם לנייד.
- דאגו לניווט קל באתר.
- צרו חווית קנייה מותאמת עם המלצות מותאמות אישית.
נסו לתאם בין רעיונות התצוגה המקוונת והאישית שלכם לתצוגה בחנות, ליצירת תחושת מותג מגובשת. לדוגמה, אם יצרתם תצוגות עונתיות, הוסיפו אלמנטים עונתיים גם לאתר שלכם. אתם יכולים גם לנצל את המקום כדי לשתף תמונות של תצוגות מהחנות שלכם.
ועוד כמה טיפים ליצירת תצוגות חזקות של חנות יד שנייה:
- קחו בחשבון את קהל היעד שלכם. למי אתם מוכרים ומה מעניין אותם? כחנות יד שנייה, סביר להניח שיש לכם כמה קהלי יעד, כמו מחפשי מציאות מיוחדות, אבל חלק ניכר מהקונים יהיו קונים עם תקציב מוגבל. איך ניתן למשוך אותם באמצעות התצוגות החזותיות?
- קבלו השראה. לא צריך להמציא את הגלגל מחדש כשזה מגיע לתצוגות מוצרים. בידקו כמה קמעונאים אחרים, כולל חנויות יד שניה וחנויות אחרות, באינטרנט ובאופן פיסי, כדי לקבל רעיונות.
- דאגו להפעיל את כל החושים. כשמדובר בתצוגות קמעונאיות, שווה ליצור חוויה סוחפת על ידי פנייה לכל חמשת החושים. קחו בחשבון את המוזיקה שאתם מנגנים בחנות שלכם, כמו גם את הריחות שחווים הקונים. הריח, אגב, הוא תלונה נפוצה של חנויות יד שנייה. הוספת כמה נרות, קטורת או מרעננים אחרים יכולה לשנות את המשחק!
- הראו ללקוחות, אל תספרו. השתמשו בתצוגות הקמעונאיות שלכם כדי להראות ללקוחות מה הם יכולים למצוא וכיצד הם יכולים להשתמש בו.
- קבצו יחד פריטים ומוצרים דומים. זה יותר מושך מבחינה ויזואלית וקל יותר לניווט. היו אסטרטגיים וצרו קטגוריות.
- עבדו בסטים של שלושה פריטים ומעלה בעת יצירת תצוגת מוצרים.
- השתמשו בתאורה כדי לקבוע את מצב הרוח. זרקורים יכולים לשפר מוצרים או תצוגות מסוימות.
- שנו תצוגה לעיתים תכופות. לא משנה עד כמה התצוגה שלכם נהדרת, אל תשאירו אותה זהה לנצח!
רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!
WhatsApp יצירת קשרנותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר
יאיר אזולאי
מתמחה בייעוץ כלכלי ובגיוס אשראי עיסקי למיזמים ולחברות
Trust-Group
זכרון יעקב
יאיר אזולאי
מתמחה בייעוץ כלכלי ובגיוס אשראי עיסקי למיזמים ולחברות
יאיר אזולאי, מתמחה בייעוץ כלכלי ובגיוס אשראי עיסקי למיזמים ולחברות קיימות. ליאיר ניסון רב בתחום היעוץ הכלכלי והמימון. בעברו שימש יאיר ככלכלן בכיר במט"י רעננה. במסגרת תפקידו במטי ליווה עסקים ומיזמים רבים. כמו כן, בעברו שימש כאנליסט בבנק ההשקעות Goren Capital Group, במסגרת תפקידו שם היה שותף לצוות מייעץ לחברות גדולות במשק הישראלי ביניהם (חברת נמלי ישראל, חברת שפיר הנדסה אזרחית וימית ועוד). נציין כי במשך השנים רכש יאיר, בס"ד, ידע וניסיון רב בכל הקשור לגיוס הלוואות מהקרן לעסקים בערבות המדינה. ליאיר קשרים מול גורמים בנקאיים בכירים המאפשרים מקסום של התועלת הכלכלית של הלקוח. כמו כן, יאיר מתמחה בכתיבת תכניות עיסקיות ובליווי עסקי.
אבירם כהן
נעים להכיר, שמי אבירם כהן מייסד חברת INNOVEST המתמחה בניהול פיננסי מקיף, פיתוח...
INNOVEST
רמת גן
אבירם כהן
בעזרת צוות מיומן ומנוסה של כלכלנים, יועצים פיננסיים ומומחי שוק ההון מהמובילים בתחום, אנו פועלים כ-One Stop Shop, ומאפשרים לכם לקבל את כל השירותים הדרושים לעסק ולמשפחה במקום אחד. השילוב המקיף בין תחום הליווי העסקי עם תחום הניהול הפיננסי מציע לבעלי עסקים ערך מוסף משמעותי. גישה הוליסטית זו מאפשרת איזון מושלם בין צרכי העסק וצרכי המשפחה, תוך הבטחת יציבות פיננסית מרבית וקבלת החלטות מושכלות. השילוב בין שני התחומים מספק פתרון מקיף ומותאם אישית, המאפשר לבעלי עסקים לקדם את העסקים שלהם באופן בריא ופרוספקטיבי. ב- INNOVEST אנו משלבים את התכנון הפיננסי האישי והמשפחתי של בעלי העסק עם המטרות והצרכים האסטרטגיים והפיננסיים של העסק עצמו. התהליך מתמקד בבניית איזון וחלוקת משאבים נכונה בין המשפחה לבין העסק. ליווי עסקי מקיף עבור בעלי העסקים, יחד עם תכנון פיננסי ופנסיוני משפחתי, מאפשרים לקיחת החלטות מושכלות וניהול משאבים יעיל ומדויק. כמו כן, התהליך מקנה יכולת להתמודד עם אתגרים פיננסיים ולקדם את צמיחת העסק שלכם כשבמקביל, תהיו מסוגלים לדאוג גם לצרכים הפיננסים של המשפחה, בהווה ובעתיד.
ערן רותם - ייעוץ אסטרטגי ממוקד
יש לך אתגרים אסטרטגיים? התלבטויות מורכבות בעולמות השיווק והמיתוג? צורך בשיפור מדדי השורה...
השורה התחתונה - אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי שיווקי ומכירתי
ראש העין
ערן רותם - ייעוץ אסטרטגי ממוקד
כל האסטרטגיה היישומית שצריך – כדי להצליח יותר! סיבות לעבוד דווקא איתי: ✓ מומחה קמעונאות BC, סיטונאות BB, איקומרס, מכירות וסחר ✓ מיקוד מובהק בתהליכי אסטרטגיה, M&A, חדשנות וצמיחה ✓ היחיד שיודע לשלב ולתכלל באופן יישומי – שיווק, מיתוג, מכירות ושירות ✓ מאבחון, ניתוח, מחקר, ייעוץ, ותכנון – ועד הדרכות, ליווי, ניהול והטמעה ✓ מומחיות מובהקת בחברות משפחתיות וקיבוציות ✓ בעל חותם האמינות ותו האיכות של Dun & Bradstreet ✓ שנות ניסיון מגוון ומוכח בשטח – העומדות כולן לרשותכם ✓ מנכ"ל איגוד המרקום הישראלי – מנהלי יישום וביצוע שיווקי ✓ מנהל קהילת הריטייל הישראלית – יבואנים, מפיצים, קמעונאים ✓ מאות לקוחות מרוצים וממליצים, ממגוון ענפים והיקפים, אתגרים ומענים *** חפשו "ערן רותם יועץ", "ייעוץ ממוקד אחד על אחד", "השורה התחתונה פיתוח עסקי" – בגוגל, פייסבוק, לינקדאין ויוטיוב… ותוכלו להתרשם בעצמכם… *** והנה המלצה ועצה ראשונית, ללא תשלום: אל תקבלו החלטה על יועץ – מבלי לברר, להשוות ולבדוק איתי קודם… 🙂
אביגיל לוי
היי. אני אביגיל לוי מעצבת גרפית בשבילי שני הדברים שמסמנים חוזק ויציבות...
שנהב_ חזקים בעיצוב
אשדוד
אביגיל לוי
היי. אני אביגיל לוי מעצבת גרפית
בשבילי שני הדברים שמסמנים חוזק ויציבות אלו היהלום והפיל
ולכן כשפתחתי את הסטודיו שלי לפני מספר שנים
השם הראשון שעלה לי הוא
שנהב
שהוא השן של הפיל היציב מאין כמוהו
וממנו מיצרים תכשיטים משובצים ביהלום – החומר החזק ביותר בטבע
ובמיתוג התוצאות שהכי חשובות להצלחה של העסק הם
חוזק ועוצמה בכוחות השוק
ויציבות לאורך שנים
וזה מה שאני מציעה
חוזק ויציבות
אם זה מה שאתם מחפשים
אנחנו באותו ראש
פנו אליי ותהנו ממיתוג שיעניק לכם עסק חזק ויציב
אשמח לשמוע מכם
אביגיל לוי
עיצוב ומיתוג עסקים לפרינט
תמיר שפירא
עושה את המיטב כדי שלקוחותיי ישלמו פחות מס ויקבלו שירות מקצועי וזמין.
תמיר שפירא רו״ח
תל אביב - יפו
תמיר שפירא
עושה את המיטב כדי שלקוחותיי ישלמו פחות מס ויקבלו שירות מקצועי וזמין.
בעלים של משרד לראיית חשבון. יועץ לעסקים ונותן שירות ביקורת ועריכת דוחות לחברות מלכרי״ם ועצמאיים, שירותי הנהלת חשבונות ושכר. מסיון רב של מעל ל-שנה.
דקל רון
יועץ חדשנות עסקי המתמחה בחדשנות, מענקים וגיוס הון, פיתוח עסקי ובניית אסטרטגיית צמיחה...
Impactory
נתניה
דקל רון
יועץ חדשנות עסקי המתמחה בחדשנות, מענקים וגיוס הון, פיתוח עסקי ובניית אסטרטגיית צמיחה לסטארטאפים, יזמים, עסקים קטנים ומפעלים. בעל כ שנות ניסיון בליווי חברות ויזמים בתהליך הגשת מענקים של רשות החדשנות ומשרדי ממשלה, בבניית אסטרטגיות צמיחה ומימון, תוכניות עסקיות, מחקרי שוק, פיתוח עסקי אסטרטגי, בניה ודיוק מודלים עסקיים ותחזיות, ובניית אסטרטגיות חדירה לשוק.
שירותים: . ליווי ומנטורינג ליזמים בתחילת דרכם והענקת כלים ותובנות להקמת עסק, בדיקות התכנות וכדאיות להקמת העסק. . בניית תוכניות עסקיות מקיפות הכוללות מחקר שוק, מתחרים, תוכנית וולידציה ותיקוף שוק, מודלים עסקיים ותוכניות חדירה לשוק. . פיתוח עסקי אסטרטגי ובניית אסטרטגיית צמיחה . מחקרי שוק ומתחרים, ניתוח שוק, וניתוח ותעדוף קהלי יעד . הגשת בקשות למענק מרשות החדשנות, משרדי ממשלה, והאיחוד האירופאי לסטארטאפים ומפעלים
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)
גבריאלה דנמור
היי!
שמי גבריאלה דנמור, המלווה העסקית שלך, אני כאן כדי ללכת איתך יד ביד בתוך עולם העסקים.
עם שמונה עשר שנות ניסיון בעולם המכירות, שירות וניהול, שנים מלווה עסקים בתחומי המסעדנות, תיירות ועסקים קטנים.
היי! שמי גבריאלה דנמור, המלווה העסקית שלך, אני כאן כדי ללכת איתך יד ביד בתוך עולם העסקים. עם שמונה עשר שנות ניסיון בעולם המכירות, שירות וניהול, שנים מלווה עסקים בתחומי המסעדנות, תיירות ועסקים קטנים. אהיה איתך לאורך כל הדרך, נבנה אסטרטגיה, נפעיל בשטח צעדים טקטיים, נפתח כיווני שיווק, נצעד צעדים ראשונים במדיה החברתית, נפתח מוצרים, נבנה תוכנית פיננסית לעסק! ועוד..