מדריך לארגון חנות יד 2

איך לארגן תצוגה בחנות יד 2  

קניות הן בעיקר חוויה ויזואלית.  בכל קנייה אתם מתחרים על תשומת הלב החזותית של הלקוחות שלכם מול המדיה חברתית, האינטרנט, וכמובן קמעונאים אחרים, בין אם הם חנויות יד 2 כשלכם או חנויות אופנה רגילות.  זה ודאי לא יפתיע אתכם לגלות שתצוגות חזותיות נחשבות לכלי רב עוצמה, שחנות היד השנייה שלכם צריכה למנף, כדי למשוך את עיני הלקוחות הפוטנציאליים. כחנות יד שניה המוכרת סוגים רבים ושונים של מוצרים ופריטים ייחודיים, הכרחי לשלוט באמנות ארגון התצוגה הקמעונאית. 

להלן טיפים לסידור תצוגה קמעונאית שתוכלו ליישם בחנות שלכם: 

בתור חנות יד שנייה, יש אתגר אחד גדול, שלא כל הקמעונאים האחרים נדרשים לו, וזו  "הדלת המסתובבת" של פריטים ייחודיים, שלא יחזרו על עצמם ושאין מהם מבחר מידות. 

לקבץ מוצרים דומים

הטיפ הראשון לתצוגה קמעונאית בחנות יד שנייה הוא לקבץ פריטים דומים יחד. ליצור תצוגה נפרדת עבור סוגי הביגוד השונים, האביזרים וכו'. לאחר מכן, לקבץ בגדים לפי מין הלקוח, מידה, סגנון ואפילו צבע. הקפידו על מדור נשים, גברים, בנות, בנים ומידות גדולות. איחוד מוצרים בדרך זו יבטיח שהחנות שלכם תהיה מושכת ויזואלית וקלה לניווט. כאשר לקוחות יכולים למצוא במהירות ובקלות את מה שהם מחפשים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבצעו רכישה. אסטרטגיה זו חיונית לכל הלקוחות אך חשובה במיוחד עבור לקוחות של חנות יד שנייה, שיש להם מבחר אקראי של מוצרים. 

לְאַרגֵן 

קניות בחנויות יד שנייה עשויות להיות מכריעות וגוזלות זמן עבור לקוחות רבים. זו הסיבה שעליכם לפשט את התהליך ככל האפשר באמצעות התצוגה הקמעונאית שיצרתם. הקדשת זמן נוסף לארגון המוצרים יכולה לעשות את ההבדל בין מכירה לאי מכירה.  חשוב שיהיה קל לסרוק ויזואלית. 

למשוך תשומת לב מיוחדת לבחירות וינטג' 

קונים רבים הולכים לחנויות יד שנייה בחיפוש אחר עתיקות ופריטי וינטג". נצלו את ההזדמנות הזו על ידי הקדשת חלק ייעודי בחנות  למוצרי וינטג'. ודאו שהאזור הספציפי הזה יסומן בצורה ברורה, כך שקוני הווינטג' ידעו בדיוק היכן לחפש. פריטים יקרים יותר ניתן לשמור בתצוגה נעולה, או למקם אותם ליד עמדת הקופה שבה נוכח עובד. ארגנו והציגו את מוצרי הווינטג' על דוכנים איכותיים, כך שישדרו איכות ויהיו מסקרנים ללקוחות. 

מיקומים אסטרטגיים

היו אסטרטגיים בבחירת מיקומים לתצוגות שבחנות. לאן הולכות עיני הלקוחות כשהם נמצאים בחנות שלכם או בקרבתה?  ראשית, לתצוגה בחלון הראווה ולכניסה.  השתמשו באזורים אלה כדי למקם פריטים שאתם  מעוניינים לקדם. כחנות יד שנייה, עליכם להציג את המיטב שלכם בעיקר בחלונות הראווה ובכניסה.  הבלטת הממצאים המדהימים ביותר שלכם היא דרך לפתות את הקונים לחקור את יתר החנות.  צרו תצוגות חלונות וכניסות מעניינות ו"סקס-אפיליות" לקהל היעד שלכם. הקפידו על תצוגות "טריות" – החליפו אותן כל חודש או אפילו כל שבוע אם אתם יכולים. לקוחות יבחינו בתצוגות החדשות וירצו להיכנס ולגלות את הפריטים החדשים. 

הַצָגָה 

לימדו מאיקאה. איקאה היא המאסטר של הבמה! כשקונים באיקאה, לא מסתכלים על פריטים בודדים, אלא ממש נכנסים לסצנה . אינכם רואים, למשל, רק כרית, אלא סט  של חדר שלם שמציג כמה יפה הכרית משתלבת. הגדרת סצנות באמצעות הבמה ממירה לקוחות רבים יותר ומגדילה את נפח המכירות, מכיוון שהקונים יכולים לראות בדיוק כיצד היצירה יכולה לעבוד עבורם. הם מדמיינים את עצמם בסצנה וזה גורם להם לרצות לרכוש את המוצר (חשבו על תפאורה ועל staging ). 

Staging  מיועד לא רק לקמעונאים גדולים, זו גם אסטרטגיה מצוינת לחנויות יד שנייה. השתמשו במוצרים שלכם כדי להגדיר סצנה ולספר סיפור. אם מדובר בבגדים, השתמשו בבובות או שלבו פריטים יחד כדי להראות תלבושת שלמה. אפשר להוסיף נעליים, אביזרים ועוד כדי להדגים כיצד ניתן להשתמש בפריטים .

עונות

 כדי להגביר את המכירות, העבירו פריטים עונתיים לחזית.  לקוחות יראו פריטים עונתיים ברגע שהם נכנסים לחנות וזה יעזור לקדם את המכירות של הפריטים האלו במהלך העונה. כחנות יד שנייה, לא תרצו שפע של פריטים להתעסק איתם לאחר סיום העונה, לכן חשוב למנף תצוגות כדי לקדם ולמכור במהלך העונה. 

אסטרטגיות חזותיות מקוונות 

אם לעסק שלכם יש גם חנות מקוונת, עליכם לשקול גם אסטרטגיות חזותיות מקוונות. שימוש באלמנטים חזותיים בחנות המקוונת שלכם ישפר את חווית הקנייה המקוונת. כמובן, האסתטיקה של האתר שלכם משחקת תפקיד, אבל אסטרטגיות ויזואליות מקוונות הן יותר מסתם אתר יפה. כמו כן, רצוי לוודא שהאתר שלכם אינטואיטיבי וקל לניווט. 

טיפים שכדאי לקחת בחשבון לתצוגה קמעונאית מקוונת כוללים:

  • בצעו אופטימיזציה של האתר שלכם לנייד.
  • דאגו לניווט קל באתר.
  • צרו חווית קנייה מותאמת עם המלצות מותאמות אישית. 

נסו לתאם בין רעיונות התצוגה המקוונת והאישית שלכם לתצוגה בחנות, ליצירת תחושת מותג מגובשת. לדוגמה, אם יצרתם תצוגות עונתיות, הוסיפו אלמנטים עונתיים גם לאתר שלכם. אתם יכולים גם לנצל את המקום כדי לשתף תמונות של תצוגות מהחנות שלכם.

ועוד כמה טיפים ליצירת תצוגות חזקות של חנות יד שנייה: 

  • קחו בחשבון את קהל היעד שלכם. למי אתם מוכרים ומה מעניין אותם? כחנות יד שנייה, סביר להניח שיש לכם כמה קהלי יעד, כמו מחפשי מציאות מיוחדות, אבל חלק ניכר מהקונים יהיו קונים עם תקציב מוגבל. איך ניתן למשוך אותם באמצעות התצוגות החזותיות?
  • קבלו השראה. לא צריך להמציא את הגלגל מחדש כשזה מגיע לתצוגות מוצרים. בידקו כמה קמעונאים אחרים, כולל חנויות יד שניה וחנויות אחרות, באינטרנט ובאופן פיסי, כדי לקבל רעיונות. 
  • דאגו להפעיל את כל החושים. כשמדובר בתצוגות קמעונאיות, שווה ליצור חוויה סוחפת על ידי פנייה לכל חמשת החושים. קחו בחשבון את המוזיקה שאתם מנגנים בחנות שלכם, כמו גם את הריחות שחווים הקונים. הריח, אגב, הוא תלונה נפוצה של חנויות יד שנייה. הוספת כמה נרות, קטורת או מרעננים אחרים יכולה לשנות את המשחק!
  • הראו ללקוחות, אל תספרו. השתמשו בתצוגות הקמעונאיות שלכם כדי להראות ללקוחות מה הם יכולים למצוא וכיצד הם יכולים להשתמש בו. 
  • קבצו יחד פריטים ומוצרים דומים. זה יותר מושך מבחינה ויזואלית וקל יותר לניווט. היו אסטרטגיים וצרו קטגוריות. 
  • עבדו בסטים של שלושה פריטים ומעלה בעת יצירת תצוגת מוצרים. 
  • השתמשו בתאורה כדי לקבוע את מצב הרוח. זרקורים יכולים לשפר מוצרים או תצוגות מסוימות.
  • שנו תצוגה לעיתים תכופות. לא משנה עד כמה התצוגה שלכם נהדרת, אל תשאירו אותה זהה לנצח!

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

אורי מלר

נעים מאוד, אני אורי מלר, יועץ ומלווה עסקי, יזם ושותף ובעלים של חברת...

שם המשרד

MINDED CONSULTING

מיקום

כפר סבא

0
שעת ייעוץ חינם

אורי מלר

נעים מאוד, אני אורי מלר, יועץ ומלווה עסקי, יזם ושותף ובעלים של חברת MINDED יעוץ עסקי|פיננסי|ארגוני. בעל ניסיון עשיר ורב שנים ביזמות עסקית, פיתוח עסקים, הכשרות עובדים וליווי מנהלים בכירים ויעוץ לעסקים בשלבי פיתוח והבראה.

 

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אבי פיגנבאום

מומחה לפיתוח עסקי, מנטור, יועץ ומרצה, – עתיר ניסיון מוכח בשטח (מעל 20...

שם המשרד

אבי פיגנבאום

מיקום

כל הארץ

0

אבי פיגנבאום

מומחה לפיתוח עסקי, מנטור, יועץ ומרצה, – עתיר ניסיון מוכח בשטח (מעל 20 שנה)

מומחה לפיתוח עסקי מנטור, יועץ ומרצה, – עתיר ניסיון מוכח בשטח (מעל 20 שנה), אלפי לקוחות/תלמידים, יזמים. – התמחויות: 1. ניהול פיננסי – כלי תכנון, ניהול ושליטה, תזרים, תמחיר, בנקים ורשויות 2. מו״מ עסקי ומכירות – כולל הטיפול בהתנגדויות לקוח, וסגירת העיסקה. 3. שיווק – תכנון, מיתוג ומיצוב, פרסום. 4. יזמות עסקית – עיקרי החשיבה היזמית-עסקית-תוצאתית, תכנית עסקית.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

אדי רובינצ'יק

יועץ עסקי עם ניסיון של שנה בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות וגיוס...

שם המשרד

א.ר.ייעוץ עסקי

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

אדי רובינצ'יק

יועץ עסקי עם ניסיון של שנה בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות וגיוס אשראי. התמחות בענף המסעדנות, קמעונאות, קבלני בנייה ויבואנים. ניסיון רב עם עסקים בהקמה.

יועץ עסקי עם ניסיון של שנה בלווי עסקים , הכנת תוכניות עסקיות וגיוס אשראי. התמחות בענף המסעדנות, קמעונאות, קבלני בנייה ויבואנים. ניסיון רב עם עסקים בהקמה.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

שם המשרד

דור הראל

מיקום

תל אביב - יפו

0
שעת ייעוץ חינם

דור הראל

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

YES CONSULTING

מיקום

חדרה

0
שעת ייעוץ חינם

ידידיה שניר

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )

שם המשרד

אחמד נסיראת רואה חשבון

מיקום

טייבה

0
שעת ייעוץ חינם

אחמד נסיראת

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

מנטור עסקי במסגרת קרן שמש

אלכס

אלכס רובינוביץ' יועץ ומלווה עסקי, יועץ משכנתאות ופיננסים. תואר ראשון בכלכלה וניהול, התמחות...

שם המשרד

התנופה ייעוץ וליווי עסקי ומשכנתאות

מיקום

חיפה

0
שעת ייעוץ חינם

אלכס

אלכס רובינוביץ' יועץ ומלווה עסקי, יועץ משכנתאות ופיננסים.

  • תואר ראשון בכלכלה וניהול, התמחות במימון.

  • קורס מנהלי כספים מאוניברסיטה בר אילן.
  • בעל תעודת יועץ משכנתאות מורשה מטעם התאחדות יועצי המשכנתאות.

  • ניסיון של למעלה מ – שנים במתן שירותים פיננסיים ללקוחות פרטיים ועסקיים.

  • ניסיון של שנים בתחום נדל"ן.

  • אני אחראי, יסודי, בעל תודעת שירות גבוהה ויחסים בינאישיים טובים, יכולת ניתוח תהליכים.

  • שותף בחברת התנופה – יעוץ וליווי עסקי ומשכנתאות.

אודות "התנופה – יעוץ וליווי עסקי" "התנופה" מתמחה במתן ליווי וייעוץ עסקי עבור קהל לקוחות רחב מתחומים שונים. ייחודיות שלנו באה לידי ביטוי ביכולתנו להעניק את כלל השירותים הכלכליים, שהלקוחות זקוקים להם ביום יום תחת קורת גג אחת. אנחנו משיגים זאת על ידי שיתופי פעולה עם משרדי ראית חשבון, סוכני ביטוח, נציגי בנקים, אנשי שיווק ופרסום ועוד. ניסיון השותפים לשותפים של התנופה ניסיון עשיר, מעל שנים, במתן השירותים כלכליים לעסקים וחברות הפועלים במגוון ענפים בשוק הישראלי. בעבר שימשו השותפים ככלכלנים בכירים במשרדי חברות פיננסיות, אשר בין המובילים במשק בתחום הייעוץ, בו התמחו ביעוץ אסטרטגי, כלכלי – חשבונאי לחברות הפרטיות, הציבוריות, משרדי הממשלה והרשויות המקומיות. מהשירותים שלנו נהנו ונהנים עסקים קטנים ובינוניים וביניהם עסקים בתחום המזון. הניסיון שנצבר על ידינו עזר ללקוחות שלנו להשיג  את המטרות שלהם ולהגיע להצלחה העסקית. השירותים של התנופה שירותים הניתנים על ידינו באהבה ללקוחותינו, נועדו קודם כל להסיר את כל הדאגות בכל הקשור להתנהלות הפיננסית בפעילות היום יומית של העסק. המטרה הינה לתת מענה לכל הצורך הפיננסי לכלל הלקוחות ולהעניק את הכלים המקצועיים להתמודדות עם המציאות הפיננסית המורכבת שקיימת במשק הישראלי וכבסיס לקבלת החלטות נכונות.   להלן רשימת השירותים המוצעים על ידינו: ליווי ויעוץ עסקי שוטף; הכנה וניהול תזרים מזומנים; ניתוח פעילות עסקית הקיימת על כל היבטיה, מתן המלצות לשיפור, סיוע ביישום המלצות בשטח; הכנת בקשות אשראי ותכניות עסקיות ואסטרטגיות לצורך גיוס מימון מבנקים וקרנות; בנייה ובקרת תקציבים; עריכת תמחירים למוצרים ושירותים של העסקים ובדיקת מחירים הקיימים; בניית תכנית שיווקית אסטרטגית וסיוע ויישומה; מחזור הלוואות; ייעוץ וליווי צמוד בנושא כלכלת משפחה.     בנוסף אנו מציעים: ניידות וגמישות בביצוע המשימות המוטלות עלינו מצד הלקוחות; הרחבת מגוון הדעות בהתייעצויות פנימיות בבעיות שוטפות; זמינות מקסימאלית לטובת הלקוחות בכל עניין; התמקצעות התנופה במגוון רחב של נושאים; זמינות לשירות אישי טוב יותר; מקצועיות; ניסיון רב שנים; נאמנות ואמינות. החזון של "התנופה" החזון שלנו: הלקוחות, שנמצאים תחת ליווי של התנופה, יפעלו בצורה הכי יעילה בכל ההיבטים של העסק ויגיעו לרווחיות מקסימלית תוך שמירה על הוצאות מינימאליות וצמיחה עקבית בעסק שלהם.​​​​ חשוב לנו, כי בעלי העסקים והלקוחות הפרטיים ילמדו להבין ולהתחבר לצד הפיננסי של העסק או חיי היחידה המשפחתית על מנת שידעו ליעל את ההתנהלות הכספים היומיומית גם בצורה עצמאית.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

מרטין פוקס

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

זאב

בנפשי זאב (M.SC) בעל ניסיון של למעלה משלושים שנים בייעוץ עסקי וייעוץ ארגוני....

שם המשרד

צוות רז ייעוץ ארגוני הדרכה ואימון עסקי

מיקום

ראשון לציון

0
שעת ייעוץ חינם

זאב

בנפשי זאב (M.SC)
בעל ניסיון של למעלה משלושים שנים בייעוץ עסקי וייעוץ ארגוני. מלווה עסקים ומאמן מנהלים מכל תחומי המשק: מגזר פרטי, מגזר ציבורי וגם המגזר השלישי (עמותות ארגונים חברתיים ארגוני עזרה וחסד ועוד).

יועץ ומלווה עסקים וכן יועץ ליזמים ועסקים בהקמה. מאמן עסקי. יועץ לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה במסגרת מעוף (בסבסוד המדינה) יועץ ארגוני – עובד עם חברות עסקיות וארגונים בתחומים מגונים ובפעילויות חוצות ארגון (שיפור תהליכי עבודה, כוח אדם, ארגון וניהול ועוד).  מנחה סדנאות וקורסים פנים ארגוניים בנושאי ניהול ופיתוח מנהלים, מכירות ומיומנויות שירות 

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

שם המשרד

כדורי רונן, רואה חשבון MBA

מיקום

נתניה

0
שעת ייעוץ חינם

כדורי רונן

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

מדריך עסקי

icon

איך להכין תקציר מנהלים מוצלח?

תקציר המנהלים נועד למשוך את תשומת ליבם של הקוראים ולעודד אותם לקרוא...

קראו עוד ›
icon

מדריך להקמת עסק בתחום האסתטיקה (קוסמטיקה)

שישה שלבים להקמת עסק בתחום האסתטיקה   בחרו את קהל היעד שלכם חשוב...

קראו עוד ›
icon

האם כדאי להיות או לא להיות פרילנסר?

עבודה כפרילנסר לא בהכרח מתאימה לכולם ומחייבת התארגנות מיוחדת וכוח הנעה עצמי,...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מדריך עסקי

ניהול עסקי

icon

איך לגרום ללקוח לקנות יותר?

שגת לקוחות חדשים כדי להגדיל את המכירות היא אכן צעד הכרחי, אבל,...

קראו עוד ›
icon

כיצד עסק קטן יכול להתייעל ולהרוויח יותר

כיצד עסק קטן יכול להתייעל ולהרוויח יותר כבעל עסק קטן, חשוב לחפש...

קראו עוד ›
icon

איך לנהל מלאי באופן כלכלי

איך ניתן לחסוך כסף באמצעות ניהול נכון של מלאי?  אם ברצונכם שהעסק...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא ניהול עסקי

עיצוב וארגון העסק

icon

איך למתג מסעדה

איך למתג מסעדה פתיחת מסעדה חדשה היא מיזם מרגש ומאתגר. עם כל...

קראו עוד ›
icon

איך לנהל את הזמן והמשימות בעסק שלכם בצורה יעילה?

ניהול זמן טוב דורש תרגול יומיומי של תעדוף משימות וארגונן באופן שיכול...

קראו עוד ›
icon

איך להפוך את העסק למושך יותר ?

עיצוב העסק והעמדה נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. להלן מספר טיפים...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא עיצוב וארגון העסק

שיווק ומכירות

icon

-כיצד להגדיר חווית לקוח של עסק?

מימוש אסטרטגיה נכונה של חוויית לקוח נכונה הוא מנוף עסקי, שמגדיל בצורה...

קראו עוד ›
icon

למד להכין תכנית שיווק

מאמר זה נועד לסייע בהנחיית בעל העסק או הצוות השיווקי שלכם לכתוב...

קראו עוד ›
icon

מה לכלול בטבלת ניתוח תחרותית?

ככל שתזהו יותר מרכיבים בהם תוכלו להשוות, כך יקל עליכם לזהות אסטרטגיה...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק ומכירות

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות