להיות מדויקים
המטרה בפונקציית הקבלה היא להבטיח שהפריטים המסופקים, הם בדיוק מה שהוזמן. בצורה אידיאלית, עבור אימות של כמות ואיכות- האדם שהזמין את הפריט צריך לקבל אותו לידיו. בבתי עסק גדולים, תהליך שכזה אינו בר-ביצוע.
שיטות קבלה
ישנן שלוש שיטות ליישום קבלת סחורה: דרך "חשבוניות מס," קבלה 'עיוורת', וקבלה 'חצי עיוורת'.
תחת שיטת "חשבוניות המס", האספקה מושגת על ידי חשבונית המוכנה על ידי הספק. החשבונית מונה את הכמויות, המחירים והספציפיקציה של ההזמנה. ההזמנה משווית כנגד החשבונית על ידי אחד מצוות המסעדה. שיטה זו מהירה ופשוטה. היא עובדת רק אם האדם שמקבל את ההזמנה עובר על כל ההזמנה הפיזית ומשווה אותה אחד לאחד לחשבונית.
תחת שיטת הקבלה 'העיוורת', החשבונית המצורפת להזמנה- ריקה, או מונה לפחות את הפריטים שהוזמנו. פקיד שמקבל את ההזמנה נדרש לספור פיזית את מספר הפריטים שמסופקים, ולעמוד על טיבם- על מנת להשלים את ההזמנה. חשבונית מלאה נשלחת ישירות מהספק לאדם שאחראי על הרכש. החשבונית מושווית עם החשבונית הראשונה שמולאה ע"י הפקיד המקבל, וכל אי התאמות שנמצאות- מדווחות לספק. בעוד ששיטה זו מדויקת מאוד, היא גם צורכת זמן רב מהאדם שמקבל.
שיטת הקבלה 'החצי עיוורת', מנסה לשלב את היתרונות המרכזיים של השיטות הקודמות. האספקה מגיעה עם חשבונית שמכילה את כל המידע הרלוונטי לגבי ההזמנה- פרט לכמויות שמסופקות. הפקיד המקבל נדרש לספור פיזית את הפריטים המסופקים, ולהכניס את המידע לחשבונית שמגיעה עם ההזמנה. החשבונית עוברת השוואה עם ההזמנה, וחשבונית סופית מאוחרת יותר נשלחת לספק.
השטח הנדרש
המשימות הבאות קשורות לקבלת הזמנה: בדיקה, שינוע, קבלה, פריקה ואימות. גודל המקום שנדרש לקבלה תלוי במספר, בכמות ובסוג של הסחורה. אם הסחורה מתקבלת בשעות מסוימות בלבד, לדוגמא, על שטח הקבלה להיות גדול מספיק על מנת להכיל את כל האספקה ועדיין לאפשר למקום להמשיך ולהתנהל בצורה ראויה.
אספקה רחבת היקף דורשת ציוד מיוחד לטיפול בסחורה- כאשר היא מגיעה פנימה. הציוד יכול להיות החל מעגלה קטנה ועד שרשרת שינוע לסחורה. אם הספק יבצע משלוחים תכופים יותר וקטנים יותר- המסעדה תידרש לפחות ציוד לשינוע ופחות מקום לאחסנת הסחורה, לפרטים המתכלים והלא מתכלים. אם נדרש ציוד לשינוע הסחורה, יצטרכו להתבצע שינויים מבחינת אחסון. בנוסף, השטח חייב להיות זמין ופנוי על מנת שאפשר יהיה לוודא שההזמנה הגיעה במלואה ובצורה מדויקת. יש להביא בחשבון גם את חומרי האריזה הנשארים בשטח עד לפינויים.
פרקטיקה
פרקטיקה טובה לקבלת סחורה, קשורה לכמה שלבים:
1) חשבונית או מסמך אספקה – על מנת לוודא את ההזמנה.
2) כל ההזמנות נבדקות בדרך הבאה:
- כאשר ניתן (לדוגמא- בביצים), יש להשתמש בשקילה של כל פריט, על מנת לוודא כמויות. ניתן להשתמש בשולחנות שקילה והמרה.
- יש להסיר את כל חומרי האריזה, לפני שקילת הפריטים.
- יש לתייג את כל נתחי הבשר הסיטונאיים. תיוג בשר כולל שני חלקים- תג אחד נשאר על הבשר בעוד שהשני- נשלח לראיית חשבון. התג מזהה את המספר, הנתח, המשקל ואת מחיר הנתח- למטרות שליטה בכמות הסחורה הנכנסת, כמו גם כדי להבטיח את שיטת ה- FIFO (ראשון נכנס ראשון יוצא) במלאי.
3) אימות של איכות הפריטים שהתקבלו. ניתן לבצע זאת על ידי בדיקה מדגמית תוך שימוש בקווים כלליים של הספציפיקציה שפותחו על ידי המסעדה ו/או התקנים והקריטריונים הנהוגים במדינה. יש לתארך את כל הפריטים במטרה שיעבדו בתיואם עם מערכת שליטת המלאי (FIFO). יש לרשום את תאריכי התפוגה על מנת לזהות אותם על גבי קופסאות שימורים וכלי אחסנה שונים, ובנוסף לבדוק דליפות. יש לוודא בולי בידוק על נתחי הבשר.
4) בדיקת הטמפרטורה חשובה ביותר לפריטים מקוררים / קפואים. הסטנדרטים המומלצים הם:
- מזון קפוא: בין 7 – ל – 18- מעלות .
- מוצרי חלב: בין 3 – 8 מעלות.
- מוצרי בשר ועוף: בין 0.5 – 3 מעלות.
- דגים ופירות ים: בין 5 – ל-1- מעלות.
5) כל חוסר או אי התאמה צריכים להיות מתועדים ומדווחים בחשבונית- יחד עם תאריך וחתימה. עותק אחד נשמר, השני נשלח להנהלה, השלישי- נמסר בחזרה לשליח שהביא את הסחורה..
6) כל הפריטים צריכים להישלח מייד לאזורי האחסנה המתאימים.
7) רק לאחר שכל המוצרים הושמו במקומם, יש למלא את החשבוניות.
רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!
WhatsApp יצירת קשרנותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר
יורם
יורם בן אבו מקדם אתרים עם ניסיון עתיר שנים מומחה בלהזרים לעסק שלך...
קידום אתרים - New Seo
עפולה
יורם
יורם בן אבו מקדם אתרים עם ניסיון עתיר שנים מומחה בלהזרים לעסק שלך זרם בלתי פוסק של לקוחות משלמים מגוגל.
היי, שמי יורם בן אבו ואני מקדם אתרים מקצועי. אני מספק שירותי קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל. אני עוסק בתחום של קידום אתרים משנת ובמהלך השנים צברתי ניסיון רב בתחומי הקידום האורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות ובניהול מוניטין ומחיקת תוצאות שליליות. במהלך השנים קידמתי בגוגל בהצלחה אתרים מסוגים שונים: חנויות מקוונות, אתרי תדמית, אתרי תוכן וסוגים רבים ונוספים של אתרים. קידום נכון בגוגל יכול לחשוף אותך לכמות רבה של גולשים רלוונטיים שיכולים להיות הלקוחות שלך.
עדן יצחק
היי, אני עדן יצחק, הבעלים של חברת Eden Ink. החברה מתמחה בקופירייטינג, קידום...
Eden Ink
ראשון לציון
עדן יצחק
היי, אני עדן יצחק, הבעלים של חברת Eden Ink. החברה מתמחה בקופירייטינג, קידום אורגני, יח"צ, בנייה וניהול אתרים והכול בשפות העברית והאנגלית. אנחנו עושים את זה כבר שמונה שנים ומתמחים במגוון תחומים עסקיים מעריכת דין לרפואה, עיצוב ואדריכלות, עריכת דין, צעצועי ילדים, אופנה, טיולים וחופשות בחו"ל ועוד ועוד. נשמח לעזור לכם להגדיר ולהעצים את התדמית העסקית שלכם עם שירות מקצועי, חם ואכפתי עם תוצאות מובטחות :).
חברת עדן אינק עוזרת לעסקים לבנות אישיות עסקית ותדמיתית גבוהה, להבין מהם החזון והמסרים של העסק, לייצר קופי (תוכן שיווקי) עם רגש שממחיש את החזון העסקי ופונה לקהל היעד במשלב השפה שלהם, עם סגנון שפה ייחודי שמומצא אך ורק לעסק, מבדל ומבליט אותו בשוק. אנחנו עושה זאת באמצעות מגוון רחב של שירותים: קופירייטינג – הלב של עדן אינק הוא קופירייטינג בעברית ובאנגלית, והסיבה לכך היא שאנחנו טווים כל שירות שלנו מסביב לקריאייטיב. כדי שעסק יוכל לפתח תדמית עסקית מרשימה ויחידה במינה הוא חייב שפה משלו, צבעים משלו, מסרים משלו ובמילים אחרות – אישיות כובשת ומקסימה. האישיות הזו משתנה מעסק לעסק, כאשר עסק למכירת צעצועים יהיה שמח ומגניב, בעוד שמשרד עורכי דין לרוב יהיה יותר רשמי ומקצועי. התדמית כמובן משתנה מבית עסק למשנהו, והתפקיד שלנו כחברה היא לאתר אותה ולגרום לה לבלוט. כשהתדמית מסוגננת ומפורסמת בשטח, הלקוחות המתאימים נמשכים אליה ממש כמו חמנייה לשמש. יחסי ציבור – פרסום עסקים בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה. קידום אורגני – העצמת התוכן, המבנה וחוויית המשתמש עבור אתרים של עסקים: אתרי תדמית ואתרי קומרס כאחד. אנחנו משקיעים בקידום אורגני כדי לייצר תדמית מרשימה ומקצועית לבית העסק, כדי שהלקוח של בית העסק ייהנה לגלוש באתר, יפתח אמון כלפיו ויקנה מבית העסק בלב שלם ובאופן אוטומטי, וגם כי גוגל דורש את זה. אתרים שמקודמים היטב מופיעים בעמוד הראשון של גוגל כשמחפשים ביטויים שרלוונטיים למה שבית העסק מציע ומוכר, וזה מגדיל את הסיכויים שהלקוח ייחשף אליו ראשון ולכן גם ייבחר בו ראשון. ניהול אתרים – ניהול אתרי מכירות. הניהול לרוב כולל העלאה של מוצרים, דאגה לפרסומים ומבצעים, ריענון האתר מבחינה גרפית, קידום אורגני, תפוצת מיילים, הקפדה על חוויית משתמש ועוד. התהליך הוא בעצם של כל מה שאנחנו יכולים לעשות לעסק, משלבי הבסיס של הגדרת האישיות והתדמית העסקית ועד לביסוס ולהטמעה שלה בשטח, כשכל רבעון לכל הפחות אנחנו דואגים "להמציא את הגלגל" מחדש ולגרום לה לזרוח באור בהיר יותר. בניית אתרים – הקמה של אתרים מבוססי וורדפרס ושופיפיי, בעברית ובאנגלית. אנחנו הכי אוהבים כשבאים אלינו עסקים לבניית אתרים, כי אז אנחנו יכולים להתחיל איתם מדף חלק: לבנות אישיות ותדמית עסקית שמציירת אותם כאוטוריטה ומותג, לפתח אסטרטגיה, לייצר את הקופירייטינג לאתר, לבנות ולעצב אותו לפי סכמת צבעים ומסרים שסוכמה מראש, להקפיד על קידום אורגני איכותי ויצירת חוויית משתמש מדהימה שמותאמת ללקוח ומרגשת אותו כשהוא פוגש במותג.
Yair Amit
אם יש לך רעיון עסקי או עסק אנו נעזור לך ליישם אותו ולהצליח!...
Zoo Consulting
כפר סבא
Yair Amit
אם יש לך רעיון עסקי או עסק אנו נעזור לך ליישם אותו ולהצליח!
גם בתקופות קשות, אנו כאן בשבילך
היעוץ בZoom ומחכסה את תחום ההקמה, תפעול, לימוד או ביצוע השיווק הדיגיטלי והמסורתי ופיננסי- תקציב, קבלת הלוואה מאחת הקרונות, ראיית חשבון ועוד
אם אתה חרוץ ובאמת רוצה להצליח, אנו כאן בשבילך
Zoo Consulting הינה חברת יעוץ שיווקי, עסקי ופיננסי עם ניסיון של למעלה מ שנים. אנו מציעים ליווי וסיוע לבעלי רעיון עסקי, שמעוניינים להוציאו לפועל כמו גם לעסקים קיימים, המעוניינים להמשיך ולצמוח. אז אם יש לך תקציב או לא, אנו נעזור לך להצליח!
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)
יעוץ עסקי לעולים ותושבים חוזרים במסגרת מעלו"ת (בסבסוד משרד הקליטה )
דליה בן-דוד
ייעוץ טכנולוגיות מידע – אפיון, התאמה ויישום: מערכות מידע, שיווק דיגיטלי, מסחר מקוון,...
ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט
תל אביב - יפו
דליה בן-דוד
ייעוץ טכנולוגיות מידע – אפיון, התאמה ויישום: מערכות מידע, שיווק דיגיטלי, מסחר מקוון, אוטומציה עסקית ושיווקית- לחברות ופרטיים.
דליה בן-דוד ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט, מהנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע. טכניון.
יועצת טכנולוגיות מידע כתפיסה הוליסטית, ניסיון במגוון תחומי תוכן:הי טק, בריאות, בטחון וצבא, קמעונאות, בנקאות ופיננסים,ועוד
ללקחות פרטיים/ עסקיים / ארגונים ומוסדיים .
- אפיון, יישום והדרכה של מערכות מידע לעסקים: CRM /ERP / PLM / ניהול פרויקטים / כספים
- ניתוח צרכים והתאמת "חליפה" של מדיה חברתית, אתר אינטרנט וחנות מקוונת בשילוב מערכות מידע
- ליווי והדרכה ליישום תהליכי אוטומציה שיווקית / עסקית, בוטים וממשקי no-code למערכות מידע
תל-אביב | | | לינקדאין ניסיון תעסוקתי דליה בן-דוד ייעוץ חכם מחשוב ושיווק באינטרנט אפיון ויישום מערכות מידע (CRM / ERP ) בשילוב שיווק דיגיטלי · מיפוי תהליכים עסקיים וכתיבת מסמך אפיון דרישות על, לרבות תכנון ותכולה. · המלצה על מערכות מידע העונות לאפיון: הדגמה, הצעות מחיר, ליווי לבחירה וסגירת חוזה מול ספק. · בדיקת ממשקי מערכת המידע עם ערוצי דיגיטלי השונים והמלצות לאינטגרציה מיטבית. · ליווי יישום, הקמת תשתיות, הטמעה והדרכה: בצד לקוח אל מול ספק / יישום ישירות ללקוח. אפיון ותכנון אתרי תדמית וחנויות מקוונות, בשילוב ערוצי שיווק דיגיטל ומערכות מידע · עבור אתרי תדמית: אפיון דרישות תשתית, עיצוב האתר, ממשקים למערכת CRM ועוד. · עבור e-commerce: ניתוח קטגוריות המוצרים / שירותים, בניית קטלוג ודף המוצר, בחירת פלטפורמת חנות ומערכת סליקה, בחירת מערכת ERP ושיטת היישום. תכנון ויישום אוטומציה שיווקית ותפעולית · תכנון ובניית תהליכים אוטומטיים באמצעותZapier / Integromat לרבות תכנון ממשקים למערכות חיצוניות. – מיישמת ומנהלת מחלקת sap master data . פריגו ישראל – מגוון תפקידים בתחום ה CRM · Solution Architect CRM -Contact Center "לאומי כל" בנק לאומי. · מנהלת מחלקת IT אירופה SIEBEL-CRM מרקורי אינטראקטיב ((HP. · Product manager ותהליכי קדם מכירה CRM-SIEBEL . טלדור. השכלה BSC הנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע, טכניון חיפה. קורסים והשתלמויות תעודה אוטומציה שיווקית ועסקית | מכללת האקריו | רמת גן תעודה פרקטישיונר NLP NLPLUS | | תל-אביב תעודת יועץ מוסמך לעסקים חברתיים | ג'וינט ומשרד הכלכלה | אשדוד הסמכה מיישמי ERP-SAP/R לוגיסטי + פיננסי | הטכניון | רמת גן הסמכה מיישמי ORACLE /SIEBEL CRM | Oracle | ארה"ב + פתח תקווה הסמכה מנהל מסחר אלקטרוני בשילוב כלי מדיה חברתית | מכון הייצוא הישראלי והבינתחומי הרצלייה כלים וטכנולוגיות מערכות /CRM ניהול פרויקטים/ שירות: Monday, Senzey, Powerlink, Zoho ,Sugar CRM, Vcita, כוורת CRM מערכות ERP ו PLM : NetSuite -ORACLE, sap by design ,SAP R,Oodo , רמדור, Origami מערכות פיננסיות וסליקה : Icount ,invoiceu ,FreshBooks , משולם, חשבונית ירוקה, קארדקום אוטומציה no-code : Zapier , Integromat , Calendly, WhatsApp, Many chat, Smoove בסיסי נתונים + טלפוניה : Oracle ,Sql-serve, Airtable , Mysql, MongoDB, Mobilecrm, Zoom אתרים וחנויות מקוונות : WordPress , WooCommerce, Learn Dash, ,Wix Shopify Cash cow, Eshop, קונים בו שרות צבאי: מלא, ברפא"ל. התנדבות: מנטורית לייעוץ טכנולוגיות מידע – יוניסטרים. שפות: עברית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, רומנית.
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)
אלעד ציון
היי, שמי אלעד, אני אוהב אנשים, אוהב טכנולוגיה ואוהב לחבר ביניהם ולעזור לאנשים...
אלעד ציון
אבני חפץ
אלעד ציון
היי, שמי אלעד, אני אוהב אנשים, אוהב טכנולוגיה ואוהב לחבר ביניהם
ולעזור לאנשים להשתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את החיים, את העסק
ואת יעילות השיווק בעסק על ידי כלים טכנולוגיים, אוטומציה, כלי בינה מלאכותית
ותוכנות וכך להגדיל את רווחיות והיעילות העסקית.
אם הגעתם לכאן אז אשמח לעזור באהבה!
קויפירייטינג, כתיבה שיווקית, הקמת דפים עסקיים בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל מיי ביזנס, ניהול פרסום, קידום ממומן, כתבות שיווקיות לקידום באתרי חדשות באאוטבריין, אוטומציה, יעילות עסקית והגדלת הרווחיות
איל שילה
תואר שני במנהל עסקים (MBA) בהצטיינות יתרה, תזה בשיווק ואסטרטגיה, ניסיון מחקרי בהתנהגות...
ESH - Strategy & Marketing
חיפה
איל שילה
- תואר שני במנהל עסקים (MBA) בהצטיינות יתרה, תזה בשיווק ואסטרטגיה, ניסיון מחקרי בהתנהגות צרכנים וכן מומחיות בתהליכי אומנות המו"מ.
- ניסיון עשיר ורב שנים, בתפקידי ניהול ותכנון בכיר, ובביצוע פרויקטים מוצלחים של ייעוץ במגוון רחב של ענפים בחברות מסחריות ובחברות יצרניות.
- /a>
סיוע ותמיכה בעסקים בתחומי הניהול, אסטרטגיה עסקית, אסטרטגיה שיווקית שדרוג מערכי המכירות ייחודיות בתהליך – הן בשיטת האבחון, גיבוש תכנית הפעולה, ליווי היישום והקניית מיומיות וכלים, תוך גילוי אמפטיה למיועצים בעלי העניין /a>
יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)