מה לכלול בטבלת ניתוח תחרותית?

לדעת לנתח את היתרון התחרותי

חשוב לכלול מידע רב ככל האפשר כדי ליצור הערכה מדויקת על העסק שלכם ביחס למתחרים ישירים ועקיפים. יש לאסוף מידע על מתחרים פוטנציאליים במגוון פרמטרים השוואתיים, ביניהם מיקום, מיצוב, התכונות שלהם, התמחור, איכות השירות, החוזקות והחולשות שלהם. אפשר לבנות ניתוח מתחרים עצמאית או להשתמש בתבניות ניתוח תחרותיות שקיימות באינטרנט . 

להלן רשימת  פרמטרים שכל ניתוח מתחרים צריך לכלול: 

  • תכונות המוצרים/שירותים: מצאו את כל התכונות שיש לכל מוצר או שירות של מתחרה ישיר.  
  • מיצוב השוק: איך המתחרים נתפסים בקרב הלקוחות.  האם יש להם מודעות גבוהה למותג?
  • נתח השוק: כדאי לזהות מי הם המתחרים העיקריים בשוק שלכם.    
  • תמחור: מה המחירים של המתחרים לעומת המחירים שלכם
  • מודל חיוב– לעתים יש מודלים שונים של חיוב למתחרים שונים
  • שיווק: איזה סוג של אסטרטגיית שיווק נוקט כל מתחרה? בדקו אתרי אינטרנט של המתחרים, איך הנוכחות שלהם במדיה החברתית , לאילו סוגי אירועים הם נותנים חסות, ועברו על הקמפיינים השיווקיים שלהם .
  • בידול:  מה מייחד את המתחרים שלכם ומה הם מפרסמים כתכונות הטובות ביותר שלהם?
  • חוזקות: זהו מה המתחרים שלכם עושים טוב ומה עובד עבורם. מה מראות הביקורות? 
  • חולשות: זהו מה כל מתחרה עושה פחות טוב. מידע זה יכול לתת לכם יתרון תחרותי משמעותי.
  • גיאוגרפיה: בידקו היכן נמצאים המתחרים שלכם ומהם האזורים שהם משרתים.  
  • נוכחות אינטרנט: זהו את הנוכחות האינטרנטית של כל מתחרה 
  • קהלי מטרה: לאיזה נישות וקהלי מטרה פונים המתחרים שלכם 
  • ביקורות לקוחות: נתחו את ביקורות הלקוחות של המתחרים שלכם, רשמו את היתרונות והחסרונות. במערכת 5 כוכבים בגוגל , הסתכלו על ביקורות של 5 כוכבים, 3 כוכבים ו-1 כוכבים. טיפ: ביקורות    3 באמצע הן לרוב הכנות ביותר.  
  • שווקים עיקריים: זהו היכן המתחרים משקיעים את מירב המאמצים שלהם . בשוק המקומי או בשוק בינ"ל? 

ככל שתזהו יותר מרכיבים בהם תוכלו להשוות, כך יקל עליכם לזהות אסטרטגיה תחרותית.  לעתים תידרש אסטרטגיה שונה בשווקי שונים, אל מול מתחרים שונים. תוכלו להיעזר במומחה שיווקי מנוסה כדי להבין טוב יותר את התחרות ומתחרים על מנת לגבש אסטרטגיה עסקית אפקטיבית.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

לי בולדס

רוצים להגיע לתוצאות טובות יותר? להגדיל את נתח השוק? את ההכנסות? לחזק את...

שם המשרד

יועצת אסטרטגית ושיווקית

מיקום

תל אביב - יפו

0

לי בולדס

רוצים להגיע לתוצאות טובות יותר? להגדיל את נתח השוק? את ההכנסות? לחזק את מעמד המותג? לייצר העדפה למותג שלכם על פני המתחרים?

יש לי את הפתרון עבורכם.
שמי לי בולדס ואני יועצת אסטרטגית ושיווקית. אם יש משהו שאני יודעת זה ״להביא תוצאות״. וכעת אני רוצה לעשות את אותו הדבר בשבילכם, ולהיות המנוע שיוביל את החברה שלכם לתוצאות טובות יותר

רוצים להגיע לתוצאות טובות יותר? להגדיל את נתח השוק? את ההכנסות? לחזק את מעמד המותג? לייצר העדפה למותג שלכם על פני המתחרים? יש לי את הפתרון עבורכם. שמי לי בולדס ואני יועצת אסטרטגית ושיווקית. אם יש משהו שאני יודעת זה ״להביא תוצאות״. וכעת אני רוצה לעשות את אותו הדבר בשבילכם, ולהיות המנוע שיוביל את החברה שלכם לתוצאות טובות יותר יש לי מעל שנות ניסיון ניהולי ומעשי בתחום השיווק. עבדתי במשרדי פרסום, הייתי פלנרית ב-Mccann, שם בניתי עבור לקוחות אסטרטגיה שיווקית ומותגית,לאורך הדרך ליוויתי את הלקוחות הגדולים במשק (כמו תנובה ופנסוניק) בתהליכים החשובים ביותר עבורם. עבדתי גם בשיווק של מותגים שונים. אני יודעת לספק את התוצאות ולהגדיל מכירות. בתפקידי האחרון כסמנכ״לית השיווק של יקבי ברקן מבית טמפו, מיתגתי מחדש את היקב, מהלך שהוביל להגדלת נתח השוק, השקתי מותגי יין חדשים שהפכו לאהובים ולנמכרים ביותר בישראל והגדילו את ההכנסות בעשרות מיליוני ש"ח. יצרתי גידול דו ספרתי במכירות בכל שנה. כיום אני מלווה חברות- עוזרת להם לבנות את האסטרטגיה הנכונה, את סיפור המותג המתאים, בונה עבורם תוכנית שיווקית ומנהלת את השיווק בפועל

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אראלה קוטר

כמעט כל חיי המקצועיים מילאתי תפקידי שיווק, בחברת ייעוץ מובילה, בחברת היי טק,...

שם המשרד

מיקום

שוהם

0
שעת ייעוץ חינם

אראלה קוטר

כמעט כל חיי המקצועיים מילאתי תפקידי שיווק, בחברת ייעוץ מובילה, בחברת היי טק, בחברה תעשייתית בינלאומית ובתפקידי האחרון בארגון בטרם לבטיחות ילדים כמנהלת אגף וחברת הנהלה.

מציעה לך את ניסיוני ב גיבוש אסטרטגיה שיווקית כתיבת תוכן שיווקי בעברית ובאנגלית בניית וניהול תקציבים שיווקיים ניהול פרוייקטים שיווקיים הקמה ותחזוקת רשתות חברתיות ייזום פעילויות שיווקיות יצירתיות  

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

מיכל אייזן

שמי מיכל אייזן נבות , וכן אני אייזן כמו השם שלי בכל מובן....

שם המשרד

אייזן תקשורת שיווק ויחסי וציבור

מיקום

הרצליה

0
שעת ייעוץ חינם

מיכל אייזן

שמי מיכל אייזן נבות , וכן אני אייזן כמו השם שלי בכל מובן. גם כשזה מגיע לעבודה ולחיי הפרטיים אני לא מוותרת עד שהמטרה מושגת.

אני מאמינה שמאחורי כל עסק \ מוצר \ שירות מצליח עומדת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, שמדייקת את התועלות והמסרים בטווח הקצר והבינוני, אך גם חושבת רחוק, כדי לעזור להגשים את החלום והחזון שנים קדימה.

בניית נוכחות נכונה ואפקטיבית בכל ערוצי התקשורת כולל ברשתות החברתיות היא תהליך שלוקח זמן!

יצירת קהל לקוחות נאמן כזה שגם ממליץ עלייך על המוצר שלך או המקום שלך לחברים והופך בעצם לכלי שיווק אפקטיבי בפני עצמו, מצריך בנייה של “סיפור” מדויק, אסטרטגיה שיווקית מנצחת וליווי מקצועי צמוד לאורך חיי העסק!

מוזמנים ליצור איתי קשר ולהתחיל לעבוד.

"זה תמיד נראה בלתי אפשרי. עד שמבוצע." 

– נלסון מנדלה

אייזן יחסי ציבור – Marketing – תקשורת שיווקית – ופרסום – הזרוע השיווקית שלך! קרוב לעשרים שנות ניסיון בכל תחומי השיווק והפרסום כעצמאית. מכירה את רזי הקושי של הקמת עסק מהחיתולים. מגיעה עם ידע רב, ניסיון , יצירתיות ונשמה.  עבודתי מתמקדת בייעוץ  וליווי אישי עם הבנה רחבה של תחומי השיווק , התקשורת, התדמית, הפרסום והמיתוג והאסטרטגיה השיווקית. ייעוץ וניהול תקשורת :יחסי ציבור וקשרי עיתונות שוטפים במדיה המודפסת, המשודרת והדיגיטלית. יצירת שיתופי פעולה וחיבורים אסטרטגיים.  שיווק ופרסום בדיגיטל  ליווי תהליכי מיתוג  ניהול ותכנון גאנטים למדיה החברתית פייסבוק ואינסטגרם הפקת אירועי קונספט כחלק מהזרוע השיווקית של העסק. אסטרטגיה וטקטיקה : בניית אסטרטגיה שיווקית וליווי ביישום.    

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

דרור - יעוץ והדרכה

מיקום

חיפה

0
שעת ייעוץ חינם

Baruch Dror

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

יאיר כץ

שמי יאיר כץ ,רואה חשבון בהשכלתי , מעל שנה ניסיון ניהולי , ניהלתי...

שם המשרד

מיקום

גבעתיים

0
שעת ייעוץ חינם

יאיר כץ

שמי יאיר כץ ,רואה חשבון בהשכלתי , מעל שנה ניסיון ניהולי , ניהלתי כמה פעילויות בתחומים שונים ובשנים האחרונות  עוזר מנסינוי לעסקים שנמצאים בצומת החלטה.

עסקים ריווחים שמתקשים במימון – עזרה בגיוס הון זול ובמידת הצורך הכנסת שותף/משקיע התיעלות – בניית תוכנית יעילה לצמיחה בריאה התרחבות – בניית אסטרטגיה מבוססת על  עובדות ומידע מהשוק לצמיחה ריווחית כולל פתיחת דלתות

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

קרן מסילתי

קרן מסילתי, יועצת שיווקית וכותבת תוכן עם התמחות בשיווק דיגיטלי לעסקים מגוונים. אני...

שם המשרד

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

קרן מסילתי

קרן מסילתי, יועצת שיווקית וכותבת תוכן עם התמחות בשיווק דיגיטלי לעסקים מגוונים.

אני מציעה יעוץ ושירותים לעסקים בנושאים הבאים:

הקמת עסק ומיתוג אישי
שיווק באמצעות תוכן
כתיבה, עיצוב ובנייה של דפי נחיתה
עיצוב חומרים שיווקיים בקאנבה: מודעות, מצגות, כרטיסי ביקור, לוגו ועוד.

בוגרת לימודי תקשורת ומנהל עסקים B.A במכללה למינהל עם התמחות בתקשורת דיגיטלית בוגרת לימודי תסריטאות בקמארה אובסקורה מתמחה ביעוץ שיווקי לעסקים בהקמה ולעסקים קיימים, מאמינה בשיווק באמצעות תוכן איכותי המותאם לבעל/ת העסק.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

סבא שמעןן

מיקום

כרמיאל

0
שעת ייעוץ חינם

שמעון אוזן

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עפר עצמון

קונספקט הינה חברת ייעוץ עיסקי ושיווקי קטנה ודינמית. אנו מתמקדים בענפי ההיי-טק, כגון...

שם המשרד

קונספקט בע"מ

מיקום

רמת גן

0
שעת ייעוץ חינם

עפר עצמון

קונספקט הינה חברת ייעוץ עיסקי ושיווקי קטנה ודינמית. אנו מתמקדים בענפי ההיי-טק, כגון אלקטרוניקה, מערכות מידע, תקשורת, מכשור רפואי וביוטכנולוגיה.

מידע ברור, עדכני ותמציתי הוא המפתח להצלחה בסביבה העיסקית המשתנה במהירות. אתם יכולים להיות בטוחים שנביא לכם את כל העובדות והנתונים, לאחר ניתוח ועריכה, עם המלצות אסטרטגיות ושיווקיות מעשיות, התפורות לצרכים הספציפיים שלכם.

שירותינו ניתנים במקצועיות רבה, במהירות, בעלות נמוכה ובדיסקרטיות מירבית.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

יורם

יורם בן אבו מקדם אתרים עם ניסיון עתיר שנים מומחה בלהזרים לעסק שלך...

שם המשרד

קידום אתרים - New Seo

מיקום

עפולה

0
שעת ייעוץ חינם

יורם

יורם בן אבו מקדם אתרים עם ניסיון עתיר שנים מומחה בלהזרים לעסק שלך זרם בלתי פוסק של לקוחות משלמים מגוגל.

היי, שמי יורם בן אבו ואני מקדם אתרים מקצועי. אני מספק שירותי קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל. אני עוסק בתחום של קידום אתרים משנת ובמהלך השנים צברתי ניסיון רב בתחומי הקידום האורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות ובניהול מוניטין ומחיקת תוצאות שליליות. במהלך השנים קידמתי בגוגל בהצלחה אתרים מסוגים שונים: חנויות מקוונות, אתרי תדמית, אתרי תוכן וסוגים רבים ונוספים של אתרים. קידום נכון בגוגל יכול לחשוף אותך לכמות רבה של גולשים רלוונטיים שיכולים להיות הלקוחות שלך.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

עמית איריץ

נעים מאד, אני עמית איריץ, מייסד ומנהל סוכנות הפרסום דה לינק, ואני עוזר לעסקים...

שם המשרד

דה לינק

מיקום

פרדס חנה-כרכור

0
שעת ייעוץ חינם

עמית איריץ

נעים מאד, אני עמית איריץ, מייסד ומנהל סוכנות הפרסום דה לינק, ואני עוזר לעסקים BB לייצר במהירות לידים ולקוחות עסקיים דרך לינקדאין באמצעות שיטה ייחודית ומוכחת שפיתחנו.

אני חי את עולמות הדיגיטל כבר למעלה מ- שנה – תכנות, SEO, קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק ובכללי – שיווק דיגיטלי. אבל שום דבר לא הכין אותי להפתעה שציפתה לי בלינקדאין… כשגיליתי את הכוח המטורף של הרשת הזו לפני כ- שנים, עזבתי הכל ובחרתי להתמקד רק בה – כדי להנגיש את היכולות שלה לכמה שיותר ארגונים.

אני אבא לשלושה, נשוי וגר בכרכור, ובזמני הפנוי מתופף, עושה ג'אגלינג ומשחק טניס עד שנפצע 🙂

את דה לינק הקמתי כדי לעזור לעסקים שרוצים להגיע לקהל עסקי. אנחנו פותחים לך דלתות מול בעלי תפקידים בארץ ובחו"ל ומייצרים לך לידים עסקיים בתהליך עבודה מדויק, ברור וענייני, שמביא תוצאות ומהר. דה לינק היא מסוכנויות הפרסום הבודדות בישראל המתמחה בלינקדאין ובאמצעות השיטה שפיתחנו אנחנו משלבים באופן ייחודי כלים מתוך ומחוץ ללינקדאין כדי להביא לך כמה שיותר לקוחות איכותיים ומדויקים במינימום זמן. מאז ליווינו מעל ל- חברות ממגוון תחומים: תוכנה, ייעוץ, סטארטאפים, תעשיה, יבוא, יצוא, חברות שרוצות לגייס משקיעים או למצוא מפיצים ועוד. עשינו שיווק לחברות ישראליות, חברות מחו"ל ורשתות בינלאומיות ושיווקנו אותן בכל רחבי הגלובוס (טוב, מלבד הקוטב הצפוני והדרומי…). הצוות שלנו נותן מענה מקיף לשיווק בלינקדאין הכולל כתיבה, ניהול פרויקטים, קידום ועוד. בנוסף, אנחנו מעבירים הדרכות לארגונים ובעלי עסקים שרוצים להביא לידים עסקיים מלינקדאין בעצמם ומלמדים כיצד ניתן לעשות זאת בחינם או כמעט בחינם. שירותיות היא ערך מרכזי אצלנו – אנחנו מקפידים על זמינות גבוהה ותגובה מהירה, קשובים מאד למשוב ונכונים תמיד לדייק, לשנות ולהתאים את הקמפיין, לייעץ ולתת מעל ומעבר כדי לעזור לך להשיג את התוצאות הרצויות.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

אסטרטגיה עסקית

icon

איך למצב עסק בתחום המסעדנות?

המפתח הוא לזהות את שוק המטרה המבוקש, להבין למה הוא מצפה מחוויית...

קראו עוד ›
icon

כיצד לבצע ניתוח SWOT

איך להכין ניתוח SWOT כדי לקבל את התוצאות האובייקטיביות והשלמות ביותר, רצוי...

קראו עוד ›
icon

איך כותבים תוכנית אסטרטגית?

תוכנית אסטרטגית היא בעצם מפת דרכים פשוטה וברורה של מה לעשות ולאן...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא אסטרטגיה עסקית

הקמת עסק

icon

השיקולים ברישום חברה בע"מ לעומת עוסק מורשה

אז מה השיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירה לרישום חברה בע"מ או עוסק...

קראו עוד ›
icon

עלויות הקמה

כמה יעלה לפתוח עסק? קשה לדעת בוודאות, אך חשוב לתכנן בצורה מחושבת...

קראו עוד ›
icon

איך לקבל סחורה מספקים למסעדה?

להיות מדויקים המטרה בפונקציית הקבלה היא להבטיח שהפריטים המסופקים, הם בדיוק מה...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא הקמת עסק

התכנות עסקית

icon

רעיון טוב לעסק?

רעיונות קטנים יכולים להפוך לרעיונות גדולים. הרבה מיזמים מוכרים החלו כרעיון קטן...

קראו עוד ›
icon

איך לפתח מודל עסקי 

מודל עסקי הוא התוכנית של העסק שלכם להרוויח כסף. המודל מסביר כיצד...

קראו עוד ›
icon

איך להכין תקציר מנהלים מוצלח?

תקציר המנהלים נועד למשוך את תשומת ליבם של הקוראים ולעודד אותם לקרוא...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא התכנות עסקית

שיווק ומכירות

icon

מה השיקולים של לקוחות בבחירת מסעדה

הבנת צורכי הלקוח חשובים בכל עסק אך במיוחד בעסקי המסעדות

קראו עוד ›
icon

למד להכין תכנית שיווק

מאמר זה נועד לסייע בהנחיית בעל העסק או הצוות השיווקי שלכם לכתוב...

קראו עוד ›
icon

-כיצד להגדיר חווית לקוח של עסק?

מימוש אסטרטגיה נכונה של חוויית לקוח נכונה הוא מנוף עסקי, שמגדיל בצורה...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא שיווק ומכירות

תכנית עסקית

icon

יצירת חשבון עסקי בלינקדאין (LinkedIn)

יצירת חשבון עסקי בלינקדאין (LinkedIn) לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית רבת עוצמה...

קראו עוד ›
icon

כיצד לכתוב תכנית עסקית משכנעת (למשקיעים)

תוכנית עסקית יוצרת חשיבה מובנית על כל הנושאים העסקיים הקשורים לעסק, השוק...

קראו עוד ›
icon

איך להכין בקשת מימון להלוואה לקרן או בנק 

איך להכין בקשה להלוואה לקרן יעודית או בנק  אם אתה מתחיל עסק...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא תכנית עסקית

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות