כיצד להפוך רעיון לעסק בששה שלבים פשוטים

כיצד להפוך רעיון לעסק בששה שלבים פשוטים

לא כל הרעיונות הגדולים הופכים למבנה עסקי פונקציונלי ובר קיימא. הסטטיסטיקה מטרידה למדי. ניכר מהעסקים החדשים נכשלים, וזו תחושה מתסכלת למדיי וגם בזבוז יקר של משאבים שהושקעו לשווא. אז איך בכל זאת מקימים עסק שישרת את קהלי היעד שלו ולא ידלדל את המשאבים שלנו?

חשוב לעבוד בצורה שיטתית ולא לדלג על אף שלב. ניתוח המידע, השוק והמגמות הם קרדינלים ליצירת הנחות יסודות נכונים  שיקרבו אתכם ליעדים שלכם.

התחילו בסיעור מוחות. ככל שתרשמו יותר מחשבות ורעיונות, כך ייטב. לאחר מכן תרשמו את התוכנית העסקית שלכם. אנו מציעים לעבוד ע"פ השלבים הבאים:

  1. ניתוח תחרות פוטנציאלית

המתחרים הפוטנציאליים שלכם גם שאלו את עצמם, "מה אנחנו צריך לעשות כדי להקים את העסק?" אתם יכולים ללמוד הרבה מאוד מהניסיון שלהם. התבוננות במתחרים שלכם היא הצעד הראשון להבנת הפתרון וקהלי היעד. שימו לב להצלחות ולכישלונות שלהם. זה יעזור לכם להעריך את הרעיון שלכם ולעצב את המודל העסקי טוב יותר.

ניתוח מתחרים הוא שיטה של מחקר והערכה של עסקים הפועלים בשוק שלכם. זה עשוי לתת רמזים לשאלות כמו מתי להקים עסק?, למה להקים עסק?, וכו '

  1. 2. ניתוח SWOT משמש בדרך כלל לבחינת הנוף התחרותי. זוהי שיטת תכנון מובנית המעריכה את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של ישות עסקית, פרויקט או רעיון. חוזקות וחולשות מתייחסות לגורמים פנימיים. הזדמנויות ואיומים הם חיצוניים.

התחילו עם ניתוח החוזקות העסקיות שלכם. אלה נקודות נותנות לכם יתרונות. לדוגמה, מיקום העסק, תקציב, יכולת מקצועיות וכו '. החולשות שלכם הן הגורמים שמציבים אותכם בעמדת נחיתות מול המתחרים. לדוגמה, סיכון פיננסי בתוכנית העסקית שלך, תחלופת עובדים, פלחי שוק מסוכנים וכו '. לאתר חולשות רבות לא אומר שהעסק יכשל. זה רק אומר שאתם מודעים לחסרונות ויכולים לנהל אותם ביעילות.

לאחר מכן, עברו להזדמנויות שלכם. אין לבלבל הזדמנויות עם חוזקות. חוזקות הן המשאבים או היכולות בזמן אמת שעסק חדש משתמש בהם כדי להצליח. הזדמנויות הן מצבים חיוביים, היפותטיים, שיש להם סיכוי גבוה להתרחש בסביבה העסקית שלכם. באופן דומה, איומים הם גורמים פוטנציאליים שעשויים להוות אתגר לעסק שלכם.

ניתוח SWOT עוזר לעסקים להבין כיצד הם יכולים להשתמש בחוזקות שלהם כדי להגיע להזדמנויות שלהם ולהתגבר על איומים. הם גם לומדים כיצד למזער את השפעת חולשותיהם על האיומים. ביצוע ניתוח זה ייתן לכם תובנות באשר לצעדים הראשונים הנדרשים.

  1. קהל היעד

אל תחשבו על המוצר/שירות שלכם כעל הצעה מעניינת לקהלי היעד שלכם. הם רואים עשרות הצעות מדי יום. חשבו על המוצר /שירות שלכם כפתרון ל"כאבי" הלקוחות שלכם.

ראשית, הגדירו מי הם הלקוחות. הגדירו את המין, הגיל, המיקום, העיסוק וכו' של קהלי היעד השונים. ערכו מחקר מקדים על השוק שלכם.  זה יאפשר לכם ליצור תמונה ברורה יותר של פרופיל הקונים.

פרופיל של קונה היא דמות היפותטית המייצגת את הלקוח האידיאלי שלכם. הם יכולים להיות מספר סוגים של לקוחות עם פרופיל שונה. ככל שתכירו טוב יותר את פרופיל הלקוח תדעו להגיע אליו ולהציע לו הצעה מדויקת.

פרופיל של קונה מציעה לך תמונה מפורטת של לקוח היעד שלך. זהו סוג של נרטיב אישי שמספר לך סיפור של תחומי העניין של הקהל שלך, הרגלים, כאבים וכו '.

כדי ליצור את הפרופיל של הקונים שלכם, אספו נתונים על הלקוחות הפוטנציאליים. איפה הם גרים ועובדים? מה התחביבים שלהם? מי או מה משפיע על החלטות הרכישה שלהם?

אם חסרים לכם נתונים, אתם יכולים לראיין נציגים של קהל היעד שלך. כדי לאמת את הנתונים. זה ייתן לכם תובנות רבות ערך לגבי הצרכים והמניעים של הלקוחות שלכם,  שמשפיעים על התנהגות הצרכנית שלהם. תובנות אלה יהיו שימושיות מאוד בהמשך.

  1. מפת האמפתיה

אז, מה אתה צריך כדי להקים עסק? אתה צריך להכיר את הלקוח שלך היטב. מפת האמפתיה שפותחה על ידי דייב גריי היא כלי שימושי נוסף עבורך.

כדי לבצע מיפוי אמפתיה, תנסו להבין את הצרכים והבעיות האמיתיים של הלקוחות שלכם.

תהליך מיפוי האמפתיה הוא היעיל ביותר בשלב עיצוב המוצר כאשר אתם כבר יודעים משהו על פרופיל הלקוח שלכם והיא תהיה שימושית גם כאשר תפתחו אסטרטגיה שיווקית.

מפות אמפתיה מעניקות לעסקים הבנה עמוקה של אישיות המשתמשים שלהם. הם עוזרים להפיק תובנות ממחקרים קודמים ולהגביר את המודעות למי ואיך מכוונים.

  1. מטרות ופורמליות

קביעת יעדים היא חלק מהותי מתהליך התכנון העסקי. יעדים מתארים איזו תוצאה אתה רוצה להשיג ועוזרים לך למצוא את הדרך הטובה ביותר להצליח.

הציבו יעדים חכמים. SMART מייצג:

  • ספציפי;
  • מדיד;
  • בר השגה;
  • רלוונטי;
  • מבוסס זמן.

כאשר המטרה שלכם היא ספציפית ומבוססת זמן, זה מקל על תהליך התכנון. כאשר היעד  שלך ניתן למדידה ולהשגה, אתם ממוקדים. לבסוף, כאשר המטרה שלך רלוונטית, אתה יודע שיש סיכויים גבוהים להפיק ממנה רווחים.

כדאי לסדר את היעדים ולפרוט אותן למשימות ברות השגה. חשוב להגדיר את האסטרטגיות המתאימות לכל אבן דרך של התכנית העסקית ושכל התכנית תהיה אינטגרטיבית וקוהרנטית.

  1. צוות

לדעת איך להקים עסק לא שווה כלום בלי אנשים. צוות שנבחר היטב הוא חיוני להצלחתו של כל עסק. אנשים הם אלה שמגיבים לשינויים בשוק היעד. אנשים יוצרים אסטרטגיות ומתרגמים את האסטרטגיות האלה לעולם האמיתי. לפרויקט יש הרבה יותר סיכוי להצליח כאשר אנשים שעובדים עליו נעים לעבר מטרה משותפת. עבודת צוות טובה יוצרת סינרגיה. זה כאשר המאמץ המשותף של צוות גדול מסכום המאמצים האישיים.

כדי להרכיב צוות יעיל ולהעסיק עובדים לתפקידים הנכונים, תאר את התכונות שאתם רוצים לראות בחברי הצוות העתידיים שלכם. המועמדים שלכם  צריכים להיות בעלי הכישורים הרכים הנכונים ואך לא פחות כישורים קשים ומיומנויות נדרשות.

  1. בעלי עניין נוספים

בשלבים הראשונים של הקמת העסק, סביר להניח שתצטרך עזרה מבעלי עניין שונים. מי הם אותם בעלי עניין שהעסק נדרש להם:

  • חברים בעלי ניסיון עמם תרצו להתייעץ
  • יועץ עסקי
  • בנקאי שלכם
  • מומחים וספקים מהותיים (ביטוח, IT וכד')
  • משקיעים (במידת הצורך וסוג העסק)
  • רו"ח עליו אתם סומכים
  • שותפים בעסק או שותפים עסקים

ככל שתבנו סביבה תומכת רחבה ומשמעותית יותר כך יקל עליכם בניהול העסק ובהקטנת גורמי סיכון שעלולים לסכן את העסק.

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

נותני שירות ויועצים בתחומים בו עוסק המאמר

רונן ענבר

מומחה בהקמת מיזמים. בעל נסיון רב בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת מצוגת משקיעים, ניהול...

שם המשרד

ענבר דיגיטל

מיקום

נס ציונה

0
שעת ייעוץ חינם

רונן ענבר

מומחה בהקמת מיזמים. בעל נסיון רב בכתיבת תוכניות עסקיות, הכנת מצוגת משקיעים, ניהול מוצר ואפיון פיתוח מוצרים.
בעל צוות פיתוח תוכנה Off-Shore המפתח מערכות מידע, אתרים ואפליקציות.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

אהרון שאול

יוצא חטיבת הייעוץ בפירמת רו"ח העולמית KPMG למעלה מ-שנים מלווה מנכ"לים ובעלי חברות...

שם המשרד

חוסן

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

אהרון שאול

יוצא חטיבת הייעוץ בפירמת רו"ח העולמית KPMG
למעלה מ-שנים מלווה מנכ"לים ובעלי חברות בפתרונות ייעוץ כלכליים, גיוסי מימון מורכבים והכנת דוחות שנתיים.

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

פסקל זמיר

פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל...

שם המשרד

מיקום

0

פסקל זמיר

פסקל זמיר מתמחה בייעוץ עסקים לשוק הישראלי ולשוק האירופאי, למדינות דוברות צרפתית. פסקל זמיר יליד פריס, צרפת, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים (עסקים בינלאומיים ושיווק). חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה ומשרד התיירות.

פסקל בעל יותר מעשרים שנות ניסיון ,ייתן לכם סל פתרונות מהותיים והכרחיים להצלחה עתידית של העסק שלכם.

פסקל זמיר יועץ עסקי,חונך מהסוכנות לעסקים קטנים ובנונים-משרד הכלכלה מעוף , משרד הקליטה מעלות ומשרד התיירות. תקשורת, ואינטרנט ורשתות חברתיות בכדי לקדם את העסק שלכם  אנו מציעים לכם אפשרויות של קמפיין פרסומי להשקת הפרויקט בצורה מתוקשרת וניהול פרסום ברשת האינטרנט כולל קידום עם Google Adwords  ורשתות חברתיות ושיווק ויראלי. קונספט, מחקרי שוק, תכוניות עסקיות ובדיקת כדאיות פסקל זמיר מלווה אתכם בהחלטות האסטרטגיות שלכם ומציע לכם כלים הנדרשים על מנת להשתלב בשוק ולהוביל להשתלבות מוצלחת של הפרויקטים שלכם.. • ניתוח והקמת קונספט • מחקרי שוק • תכוניות עסקיות • התאמה של אסטרטגיה ופעילויות לעסק מסחר מקוון ושיווק דיגיטאלי-מעוף על מנת לקדם את העסק שלכם אנו מציעים אפשרויות של קמפיין פרסומי להשקת הפרויקט בצורה מתוקשרת וניהול פרסום ברשת האינטרנט, כולל ליווי ואפיון לחנות וירטואלי קידום באמצעות Google Adwords רשתות חברתיות ושיווק דיגיטאלי אנו מביאים אתנו הכרות מעמיקה וניסיון רב בסביבה העסקית, משפטית, כלכלית ותרבותית המשתנה, על מנת שנוכל לצייד אתכם במידע הדרוש לפיתוח הפרויקט בהתאמה לתנאים המקומיים. כיצד נכתוב תוכן שיווקי בעמודי האתר?

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

חן אמסלם -רואת חשבון

מיקום

אשדוד

0

חן אמסלם

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

ייעוץ שיווקי לחברות ועסקים

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

מיטל פרובר

לאורך השנים ניהלתי מערכי שיווק בארגונים גדולים וניהול מותגים כגון זוגלובק, מרמולייט, נוק, פלייטקס ומוצרי צריכה שונים. וכיום כבעלת המשרד ויועצת שיווק אני מלווה מותגים וחברות מתחומים שונים ומגוונים, ומשלבת בין הניסיון הרב שצברתי בתחומי השיווק יחד עם מעורבות, איכפתיות, יצירתיות וראיה רחבה של מפת העסק.   דרך העבודה שלי כוללת שיתוף פעולה מלא עם בעל.ת העסק או הנהלת החברה בסינרגיה של הבנה, אבחון, מציאת פתרונות כוללים וליווי שיווקי. בין פתרונות המשרד: צמיחה שיווקית- תוכנית ליווי למנהלים.ות ומנכ”לים.יות אסטרטגיה שיווקית – גיבוש אסטרטגיית שיווק ייחודית המותאמת לעסק ליווי שיווקי – ליווי מקצועי לבעלי העסק בניהול המערך השיווקי לאורך כל הדרך מיתוג עסקי- ניתוח העסק, הגדרת המוצר, השירות וקהל היעד ובניית אסטרטגיית מותג הכולל חבילת מיתוג גרפי תוכנית עבודה שיווקית- בניית תוכנית עבודה שיווקית פרקטית מותאמת ליעדים ומטרות העסק, תקציב ואסטרטגיה יחד, נאתר הזדמנויות שיווקיות עבור העסק שלך, נבנה אסטרטגיה שיווקית ונשתמש במגוון כלים ופתרונות שיווקים להניע את  קהל היעד  המדויק, נפעל בכדי להגדיל ולשמר את קהל לקוחותיך ונעמוד ביעדים ובמטרות.​  בנוסף לעבודתי עם לקוחותיי, אני חברת הנהלה בלשכת היועצים העסקיים והניהולים בישראל ויו"ר וועדת השיווק.​

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

דרור זורע

שמי דרור זורע ואני מומחה למיתוג ושיווק, מבין איך צרכן חושב (BC וגם...

שם המשרד

DROR ZOREA internal & marketing communications

מיקום

הדר עם

0
שעת ייעוץ חינם

דרור זורע

שמי דרור זורע ואני מומחה למיתוג ושיווק, מבין איך צרכן חושב (BC וגם BB), מפצח אתגרים, ממקד מסרים, ומייצר ערך מבדל ותחרותי עבור הלקוחות

בעל ניסיון רב בתפקידי שיווק ופרסום ביניהם: מנהל אגף שיווק תוכן בפרטנר ORANGE, מנהל השיווק של אינטרנט זהב, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב GOLD TRADE, מנהל תיקים בגיתם BBDO ושותף/בעלים בחברת העיצוב PROPAGANDA

מוסמך תואר שני בתקשורת ובוגר תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן, ובעל תעודת בעיתונאות ותקשורת (post B.A).

יועץ עסקי שיווקי במעוף – משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים.

מלווה שיווקי של תוכניות מנטורינג לעסקים.

ייעוץ אסטרטגי שיווקי הכולל בחינה ומפה תפיסתית של החברה, קביעת הערכים המבדלים וה DNA הרצוי, קהלי המטרה והפרסונות והכל על מנת לייצר בידול תחרותי. מיתוג ושפה ויזואלית כפתרון מלא והכרחי לחברה, החל משלב האבחון והגיבוש האסטרטגי דרך עיצוב הזהות והשפה הויזואלית: לוגו, סיסמה, בחירות פונטים, צבעוניות ושפה צילומית למותג. הפתרון כולל מיתוג הנכסים הדיגיטליים (אתר אינטרנט, דפי חברה ברשתות החברתיות, אב טיפוס לניוזלטר), נקודות ממשק מול הלקוח, אריזות, משרדי הפירמה ועוד. תקשורת שיווקית ואחזקת מותג שוטפת גם ב CB וגם ב BB כולל עיצוב חומרים שיווקיים לתמיכה במכירות, בניית קונספטים לפעילויות אינסנטיב ומבצעים ללקוחות, מצגות סרטי הדרכה ועוד. בניית אסטרטגיה לשיווק ישיר, ניוזלטרים, מיילרים ודפי נחיתה לרבות הטמעה על מערכות אוטומציה, תכנוןCustomer Journey  ושידרוג נראות המגעים עם הלקוח. קמפיינים פרסומיים למדיות השונות: רשתות חברתיות, גוגל ורשת האינטרנט, עיתונות ומגזינים מקצועיים, שילוט וכו…

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
תכנית ממשלתית

יעוץ עסקי במסגרת מעו"ף (בסבסוד הרשות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה)

שרון אנגל

יזמת, מומחית בשיווק אונליין, יועצת עיסקית, מנטורית ליזמים ומאמנת אישית בתחומי הניהול, הקריירה...

שם המשרד

שרון אנגל

מיקום

רמת השרון

5
שעת ייעוץ חינם

שרון אנגל

יזמת, מומחית בשיווק אונליין, יועצת עיסקית, מנטורית ליזמים ומאמנת אישית בתחומי הניהול, הקריירה והמימוש האישי. אני מלווה יזמים באקסלרטור, מרצה במסגרות שונות בנושאים הקשורים ליזמות, ניהול זמן, יצירתיות ורעיונאות ועוד.

דירוג של 1 משתמשים
מקצועיות
5
זמינות
5
אמינות
5
שירות
5

הילה פלג

Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות...

שם המשרד

Marketit

מיקום

0
שעת ייעוץ חינם

הילה פלג

Marketit, הינה סוכנות בוטיקית המתמחה בשירותי שיווק מותאמים אישית ליזמים, בעלי עסקים וחברות קטנות ובינוניות.

עם ניסיון שיווקי בתחום המד-טק, היי-טק והביוטי אנו מבינות את החשיבות של נוכחות מקצועית ומדויקת להגדלת מספר הלקוחות וחיזוק המותג ומציעות שירותי שיווק מקיפים, החל מגיבוש אסטרטגיה ועד לניהול שיווקי יומיומי, כדי להבטיח מיצוי מלא של הפוטנציאל השיווקי של העסק שלך.

נשמח לעמוד לשירותך!

אנחנו מציעות גישה ממוקדת, המשלבת אסטרטגיה נכונה וביצוע מדויק, ומניבה תוצאות בשוק תחרותי. השירותים השיווקיים כוללים: מיתוג: הגדרת מותג, מיצוב, כתיבת מסרים, חומר שיווקי וסיפור עסקי מחקר שוק: מחקר שוק, ניתוח מתחרים, משפיענים, ניתוח נתונים שיווקיים, מגמות שיווקיות ואסטרטגיית תמחור סטוריטלינג: כתיבת מסרים וסטוריטלינג, אתר, בלוג, מדיה חברתית , case studies, שימור לקוחות ושיווק בדוא״ל אתר: ניתוח ביצועי אתר, חווית משתמש, אופטימיזציה, קידום אתרים, תוכן, דפי נחיתה ו A/B testing

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0
שם המשרד

מיקום

חיפה

0
שעת ייעוץ חינם

לביא יהודה

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

ערן שגיא

שנות ניסיון ניהול במערכות מורכבות הן הבסיס לידע הרחב שיש לי בעולם העסקי

שם המשרד

מיקום

ירושלים

0
שעת ייעוץ חינם

ערן שגיא

שנות ניסיון ניהול במערכות מורכבות הן הבסיס לידע הרחב שיש לי בעולם העסקי

מאמן ויועץ עסקי מוביל איתך לניהול פיננסי נכון – ניהול העסק מתוך תזרים המזומנים מגשר עסקי

דירוג של 0 משתמשים
מקצועיות
0
זמינות
0
אמינות
0
שירות
0

רוצה הכוונה למידע או יעוץ של מומחה - רשום לנו ונעזור לך עכשיו!

WhatsApp יצירת קשר

מאמרים נוספים

הקמת עסק

icon

שיקולים בבחירת מיקום של העסק שלכם

הקמת עסק יכולה להיות משימה מאתגרת ומרגשת, אך לעתים גם חשוב לבחור...

קראו עוד ›
icon

מדריך קצר להקמת סטודיו פילאטיס מכשירים

טיפים להקמת סטודיו לפילאטיס מכשירים פילאטיס מכשירים היא שיטת התעמלות ייחודית ויעילה...

קראו עוד ›
icon

יש לי רעיון לסטארט-אפ

איך אתם מתכוונים להביא את הרעיון שלכם למימוש? בניית עסק מצליח דורשת...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא הקמת עסק

מזון והסעדה

icon

איך לאחסן מזון במסעדה?

אחסנה נכונה של חומרי גלם במסעדה אחסנה נדרשת למזון יבש, מקורר וקפוא,...

קראו עוד ›
icon

איך לקוחות אוהבים לאכול את ההמבורגר שלהם ?

כאשר אתם שוקלים לפתוח עסק בתחום ההמבורגרים כדאי להסתמך על הניסיון הרב...

קראו עוד ›
icon

איך לפתוח חנות גלידה

גלידה היא אחד הפינוקים הפופולריים ביותר אי פעם. אין פלא שיש כל...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מזון והסעדה

מימון

icon

מתקשה להחזיר את ההלוואות של העסק ? – קרא!

ארבעה טיפים להתמודדות עם קושי בהחזר בהלוואות  לבנק  החדשות הטובות הן שניתן...

קראו עוד ›
icon

ההכנות לקבלת מימון של הבנק

מעוניינים בהלוואה עסקית לעסק שלכם ? הבנק ירצה הרבה מידע לפני שיאשר...

קראו עוד ›
icon

איך להגיש בקשה לקרן בערבות מדינה במסלול הון חוזר?

מסלול הון חוזר (קרן בערבות מדינה) הלוואה זו מיועדת לעסקים קיימים אשר...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא מימון

סטארט-אפ

icon

מה מחפשים משקיעים

חשוב לקחת בחשבון את מכלול השיקולים של המשקיעים כאשר אתם מתכננים את...

קראו עוד ›
icon

איך לרשום פטנט לסטארט-אפ שלך

הכר את תהליך רישום הפטנט  תהליכים של חיפוש ורישום פטנטים לרוב מתבצעים...

קראו עוד ›
icon

איך להכין "נאום מעלית" מנצח 

בין אם אתם מנסים לגייס כסף ממשקיעי מלאך (אנג'לים) או משקיעי הון,...

קראו עוד ›
לקריאת מאמרים נוספים בנושא סטארט-אפ

יש לכם שאלה?

טופס פניה ליועצים ונותני שירות

מבולבלים למי לפנות? לחץ כאן להתיעצות »

תפריט נגישות